Články, mýty, novinářské kachny

Další nezařaditelná témata

Moderátor: Colommbo

Uživatelský avatar
Pitris
Site Admin
Příspěvky: 27400
Registrován: úte čer 24, 2008 18:00
Bydliště: Brno

Re: Články, mýty, novinářské kachny

Příspěvek od Pitris »

Toto je zase článek :roll: :P https://www.autozive.cz/zkuseni-ridici- ... to-delaji/
Na čelním skle taky ulpívá hmyz a je nutné ho udržovat v čistotě. Takže to Wé-Déčko i na sklo :?: :twisted:
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.

Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Uživatelský avatar
pepoh
Příspěvky: 2652
Registrován: sob črc 29, 2017 10:06

Re: Články, mýty, novinářské kachny

Příspěvek od pepoh »

je to zvlastne mat spz f absolutne cistote; a na zvysku auta meter hnoja
ked nebude spz citatelna, auto bude davno v hroznom stave. by polisi mohli dat pokutu za znecistovanie cesty :mrgreen:
LPGObrázek Obrázek X-CESS :| Obrázek VST 8)
MOBIL SUPER 3000 X1 8) Eurol Engine Oil Treat 8) LQ-Molygen :wink: TOTAL INEO 0W30 :x
Uživatelský avatar
Pitris
Site Admin
Příspěvky: 27400
Registrován: úte čer 24, 2008 18:00
Bydliště: Brno

Re: Články, mýty, novinářské kachny

Příspěvek od Pitris »

To jsou zase perly :evil: :P
https://lepsija.cz/jak-v-mrazu-spravne- ... .sznhp.box
....Válce se při volnoběhu studeného motoru plní kombinací vzduchu a zplynovaného paliva, čímž se opotřebovává vzduchový a palivový filtr a také dochází k plýtvání olejem.
....nechte ho běžet jednu minutu, aby se trochu zahřál a pak pomalu odjeďte, přičemž byste neměli při rozjíždění překročit rychlost 20 kilometrů v hodině. Tak získá motor dostatek času na to, aby se postupně zahřál na provozní teplotu a během tohoto procesu se nepoškodil. :P To psal ale od(p)borník....:evil:
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.

Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Uživatelský avatar
yosemitak
Příspěvky: 402
Registrován: čtv pro 15, 2016 0:11

Re: Články, mýty, novinářské kachny

Příspěvek od yosemitak »

Clankama z lepsija.cz nema sebemensi smysl se zabyvat, taky mi to na Seznamu furt vyskakuje, cist to povazuju za formu sebetryzneni, ale obcas neodolam :D
2011 Skoda Octavia II, 1.6 MPI – Ravenol VSI 5W-40 + Purflux
1998 VW T4, 2.5 TDI – Ravenol VMO 5W-40 + Purflux
2005 Dodge Grand Caravan, 3.8 V6 – Pennzoil 5W-20 + Denso
Uživatelský avatar
kornel
Příspěvky: 1739
Registrován: čtv led 28, 2010 17:55

Re: Články, mýty, novinářské kachny

Příspěvek od kornel »

bratři to je problém si odbehnúť pre ATB par stoviek km do DE, AT, F... :?: :idea: :wink:
https://cnn.iprima.cz/problem-s-antibio ... edirection
Uživatelský avatar
Pitris
Site Admin
Příspěvky: 27400
Registrován: úte čer 24, 2008 18:00
Bydliště: Brno

Re: Články, mýty, novinářské kachny

Příspěvek od Pitris »

Tady toho Pavlíčka bych strašně rád viděl 😡 Ani se nedivím že jsou po 50 tkm motory zakarbonované a dvouhmoty a ložiska v motoru zničené když se jezdí tady podle takovýchto rad.... No, spíš žvástů 😡 Boha to je 🐂
https://www.autozive.cz/jaka-rychlost-nizka-spotreba/

Už jen ta fotka je na pár facek 🤕
Obrázek
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.

Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
jarson1
Příspěvky: 2059
Registrován: pon zář 01, 2014 8:39
Bydliště: RV ( SK)

Re: Články, mýty, novinářské kachny

Příspěvek od jarson1 »

To je fotoshop :)
Plus 13 nebolo ani nepamätám :mrgreen:
Toyota Carina E 1.6 Xli LB 1992 Japan
Obrázek
Ex.Toyota Carina E 1.8 GLI LB. 1996 GB
HONDA Civic 8G 4D 1.8 2006 Turkey
Obrázek
1.9JTD

Re: Články, mýty, novinářské kachny

Příspěvek od 1.9JTD »

V komentároch mu odpovedali že "poradil" ako čím prv zničiť motor. Rád by ho som videl ísť 45 km/hod na päťke - z benzínom obzvlášť.
jarson1
Příspěvky: 2059
Registrován: pon zář 01, 2014 8:39
Bydliště: RV ( SK)

Re: Články, mýty, novinářské kachny

Příspěvek od jarson1 »

Ono by to chcelo kazdeho , kto ma pochybnosti ako radit rychlosti, nechat povozit sa na bicykli ( normalnom pravdaze) niekde v kopcoch. Rady su rady ale niet nad pochopenie. A najlepsie sa naucis na vlastnej koži. Potom si uz len predstavit ze on a auto jedno su a pojde to podvedome. Leda by sa vyskytol nejaky sadomaso jedinec.
Toyota Carina E 1.6 Xli LB 1992 Japan
Obrázek
Ex.Toyota Carina E 1.8 GLI LB. 1996 GB
HONDA Civic 8G 4D 1.8 2006 Turkey
Obrázek
1.9JTD

Re: Články, mýty, novinářské kachny

Příspěvek od 1.9JTD »

Otázne je, či by to pomohlo. Technicky zdatným to netreba a druhým nepomôže. Na bicykli som sa najazdil sám, neskôr s deťmi hodne. Neraz som videl ľudí radiť alebo mať zaradené blbo. A oni nedokážu preniesť poznatky iným smerom.
Uživatelský avatar
Colommbo
Příspěvky: 9844
Registrován: pon led 23, 2012 20:46
Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí

Re: Články, mýty, novinářské kachny

Příspěvek od Colommbo »

Pitris píše: pát led 26, 2024 7:43 ...Už jen ta fotka je na pár facek 🤕
Pokud se jedná o atmosférickou pětilitrovou Vé-osmičku, je vše v pořádku. :mrgreen:
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40,
přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Uživatelský avatar
Pitris JUNIOR
Příspěvky: 1749
Registrován: pát kvě 23, 2014 17:10
Bydliště: Brno

Re: Články, mýty, novinářské kachny

Příspěvek od Pitris JUNIOR »

Mám obavy, že nejedná 😅
Kia CEED 1.6 GDI 99kW N98 + Mannol 9950
Amsoil EU Car Formula 5w40
Následuje - Millers Oils CFS NanoDrive 5W40
Kumho Ecsta HS52 205/55 R 16 XL 94 V
Vredestein Snowtrac 5 205/55-R16
Uživatelský avatar
Colommbo
Příspěvky: 9844
Registrován: pon led 23, 2012 20:46
Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí

Re: Články, mýty, novinářské kachny

Příspěvek od Colommbo »

Podle cejchování rychloměru by to však tak být mohlo... :)
P.S. Ale naprosto chápu, že lidem, kteří pětinu cesty jedou s ručkou otáčkoměru v červeném poli, může takový obrázek pěkně drásat nervy... :lol:
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40,
přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Uživatelský avatar
Pitris JUNIOR
Příspěvky: 1749
Registrován: pát kvě 23, 2014 17:10
Bydliště: Brno

Re: Články, mýty, novinářské kachny

Příspěvek od Pitris JUNIOR »

Já neee, nechodím tam tak často jako Seniór 😄
Ale pod 2 jdu čistě výjimečně, spíše 2 200 a celkem často k 5 000 👍. Přímovstřik to potřebuje. 👍
Kia CEED 1.6 GDI 99kW N98 + Mannol 9950
Amsoil EU Car Formula 5w40
Následuje - Millers Oils CFS NanoDrive 5W40
Kumho Ecsta HS52 205/55 R 16 XL 94 V
Vredestein Snowtrac 5 205/55-R16
Uživatelský avatar
Pitris
Site Admin
Příspěvky: 27400
Registrován: úte čer 24, 2008 18:00
Bydliště: Brno

Re: Články, mýty, novinářské kachny

Příspěvek od Pitris »

Colommbo píše: pát led 26, 2024 19:23
Pitris píše: pát led 26, 2024 7:43 ...Už jen ta fotka je na pár facek 🤕
Pokud se jedná o atmosférickou pětilitrovou Vé-osmičku, je vše v pořádku. :mrgreen:
Jedině že by jel z kopce a měl vyřazeno 😄
Pod 1500 otáček se motor netočí ale obrací. A kór pak benziňák ☹️ A pro koho je to moc ať se raději dá k maríně.... Plnou parou vpřed, 100 obrátek za minutu 😄
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.

Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Odpovědět