Svíčky NGK, Denso vs. Bosch, Brisk vs. jiné

Další nezařaditelná témata

Moderátor: Colommbo

Odpovědět
jarson1
Příspěvky: 2059
Registrován: pon zář 01, 2014 8:39
Bydliště: RV ( SK)

Re: Svíčky NGK, Denso vs. Bosch, Brisk vs. jiné

Příspěvek od jarson1 »

S tym opotrebenim moze byt co pise Hombre. Vtedy sa auto pouzivalo prevazne na rozvoz deti a to znamena rano studene do skolky/ skoly 3km a potom 3 km spat. Poobede detto a niekedy na dva krat , podla toho ako ktore dieta prave koncilo. Ked uz sa decka nevozili, auto sa v tomto drastickom rezime uz nepouzivalo. Naopak , zacali prevazovat menej caste starty a dlhsie cesty ( v priemere 100km / start).
Takze to by to mohlo vysvetlovat.
Toyota Carina E 1.6 Xli LB 1992 Japan
Obrázek
Ex.Toyota Carina E 1.8 GLI LB. 1996 GB
HONDA Civic 8G 4D 1.8 2006 Turkey
Obrázek
Uživatelský avatar
Colommbo
Příspěvky: 9841
Registrován: pon led 23, 2012 20:46
Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí

Re: Svíčky NGK, Denso vs. Bosch, Brisk vs. jiné

Příspěvek od Colommbo »

Na provozu nezáleží, každýmu ta jeho svíčka stejně jednou dohoří... :mrgreen:
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40,
přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Uživatelský avatar
rousini
Příspěvky: 1888
Registrován: čtv lis 29, 2012 11:24
Bydliště: ... cestička jako mlat.

Re: Svíčky NGK, Denso vs. Bosch, Brisk vs. jiné

Příspěvek od rousini »

Svíčky patří na vánoční stromek děcka a motor s pořádnou kompresí žádné nepotřebuje.
Tož mastné a veselé olejáři :wink:
Mondeo combi 2.0TDCi 103kW "vraník" Mondeo combi 2.2TDCi 129kW "indián"
Valvoline All Climate 5W-40
Shiver 900 Shell Advance Ultra 4T 15W-50,
Versys 650 Motul 5100 5W-40
Uživatelský avatar
Pitris
Site Admin
Příspěvky: 27400
Registrován: úte čer 24, 2008 18:00
Bydliště: Brno

Re: Svíčky NGK, Denso vs. Bosch, Brisk vs. jiné

Příspěvek od Pitris »

rousini píše: Tož mastné a veselé olejáři :wink:
Tak. A ať vám to pálí i v dalším roce 2023 :D
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.

Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Uživatelský avatar
yosemitak
Příspěvky: 402
Registrován: čtv pro 15, 2016 0:11

Re: Svíčky NGK, Denso vs. Bosch, Brisk vs. jiné

Příspěvek od yosemitak »

yosemitak píše:O par desitek stranek zpet v tomhle tematu kdysi Jerry3 psal, ze iridiovy Densa vydrzi strasne navaly kilometru, z hlavy si tedka cislo netipnu (a takhle narychlo jsem to nenasel), ale i nad 100 tis. km. Ja je tehdy na jeho radu taky dal do 1.6 MPI (dnes maji cca 75 tis. km) a zcela bez problemu. Primo po vymene se motor tak neskutecne uklidnil, ze jsem se nekolikrat pri cekani v nastartovanem aute pristihl, jak jsem si rikal, ze "ty vole, ono mi to zdechlo". Motor pritom v poklidu bezel na volnobeh. :D

Necham je tam jak jen dlouho to pujde, protoze vymena na tom motoru je neskutecnej oprc (prostredni dve svicky jsou pod sanim a je to docela akrobacie s kloubovou hlavici na racne, jen jsem trnul jak mi to tam spadne a rozhodi se odtrh).
Tak takhle uz neprilis v kondici vypadaly IK20TT po 75 tis. km a temer 6 letech (naposledy meneno unor 2017; 1.6 MPI). Menil jsem komplet zapalovani (koroze na konektorech mezi civkou a kabely), tak jsem to vzal i se svickama. Tentokrat se sundanym sanim to byl uplne odpocinkovy servis. :mrgreen:

https://i.imgur.com/nqu08d3.jpeg

Jinak jsem to teda v listopadu s tim "zcela bez problemu" zakrikl, jak se v prosinci ochladilo, tak auto zacalo nekdy (hlavne za studena) ztracet responzivitu na plyn a v extremnich pripadech vyhazovalo chyby zapalovani, hlavne se studenym motorem (az ted, posledni dva tydny jak bylo teplo zase skoro vubec).
2011 Skoda Octavia II, 1.6 MPI – Ravenol VSI 5W-40 + Purflux
1998 VW T4, 2.5 TDI – Ravenol VMO 5W-40 + Purflux
2005 Dodge Grand Caravan, 3.8 V6 – Pennzoil 5W-20 + Denso
Uživatelský avatar
Colommbo
Příspěvky: 9841
Registrován: pon led 23, 2012 20:46
Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí

Re: Svíčky NGK, Denso vs. Bosch, Brisk vs. jiné

Příspěvek od Colommbo »

Ahoj! Tož to vidíš, já je ve své Omče 2.6 V6 nechával v rámci jiné záležitosti preventivně (a zbytečně) měnit po 57tis.km (a třech letech) a byly jak nové, mekánik si o ty "staré" dokonce řekl, jestli by si je mohl vzít pro svého kluka do motoru (už si nepamatuju, do jakého)... :) Tož je samosebou dostal.
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40,
přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Uživatelský avatar
Pitris
Site Admin
Příspěvky: 27400
Registrován: úte čer 24, 2008 18:00
Bydliště: Brno

Re: Svíčky NGK, Denso vs. Bosch, Brisk vs. jiné

Příspěvek od Pitris »

Já budu Densa Iridium měnit na jaře po cca 45 tkm. Jsou ready, ale mám dvoje nový :wink:
Ale vím o jedněch, co pálily v 2.0 šestihrnku 170 (možná 270) tkm. Až pak začly blbnout.
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.

Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Uživatelský avatar
Colommbo
Příspěvky: 9841
Registrován: pon led 23, 2012 20:46
Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí

Re: Svíčky NGK, Denso vs. Bosch, Brisk vs. jiné

Příspěvek od Colommbo »

Mno, svíčky by to možná vydržely, ale já nee - po max. 100tis.km bych je i tak nechal vyměnit... :)
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40,
přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Odpovědět