Bishop's

Fórum o automobilových mazivech

Moderátor: Colommbo

Odpovědět
Uživatelský avatar
NO HITS
Příspěvky: 457
Registrován: úte srp 27, 2013 8:27
Bydliště: Brno

Re: Bishop's

Příspěvek od NO HITS »

Přemýšlím že doma vyzkoušíme 406-G resp 906-GDC, i30 1.4 se kterou jezdí mamka a sestra díky způsobu užívání žere 1L/14 dní, tak mě zajímá co to udělá, a když mě to přesvědčí, dal bych to i do Mazdy.

Navíc pokud ceny benzínu polezou furt nahoru, zřejmě přejdu na 95+booster BiTECH 1-C6-951...
Mazda 6 GH 2.5 Liftback GTA - ADAKT Stage 1.1 + VTCS pryč + VAD off + Airbox mod + CAI + Ulter + EBC RedStuff
Eurooil 95 E0 + Millers Petrol Power EcoMax
Ravenol VST 5W-40 --- Ravenol MTF-2 75W-80


Nissan Almera 1.4 64kW GX - Ex
Nissan Almera 1.6 73kW SR - Ex
Uživatelský avatar
Colommbo
Příspěvky: 9846
Registrován: pon led 23, 2012 20:46
Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí

Re: Bishop's

Příspěvek od Colommbo »

Ahoj! Přísadu 906-GDC (prakticky totéž co 406-G, jen ve větším balení) jsem používal do motoru předchozí Omegy (2.6 V6 132kW.) Upřímně - žádný vliv jsem subjektivně nepozoroval, jen jsem měl dobrý pocit, že motoru snad pomáhám. :oops:
P.S. Za dobu, co jsi tu na fóru, už bys mohl vědět, že vypovídací hodnota sdělení litr za čtrnáct dní je nulová, důležité jsou ujeté kilometry. :) A dle mého soudu se zvýšenou či nadměrnou spotřebou oleje (kterou fakt nevíme) přidání tohoto aditiva neudělá vůbec nic.
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40,
přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Uživatelský avatar
PHiLiPZ
Příspěvky: 148
Registrován: čtv úno 04, 2016 12:14
Bydliště: PK, SVK

Re: Bishop's

Příspěvek od PHiLiPZ »

Moze mat dieru v olejovej vani a za 14 dni ten liter vykvapka :).
Suzuki Ignis 2005 1.3L benzin - na zaciatku 2017 dosiahol Ignac 333 tisic km najazd a stale jazdi
Mazda6 Skyactiv 2016 2.5L benzin + MO CFS 5w-40 NT+ + MO Petrol Power ECOMAX
https://www.spritmonitor.de/en/detail/769867.html
Uživatelský avatar
NO HITS
Příspěvky: 457
Registrován: úte srp 27, 2013 8:27
Bydliště: Brno

Re: Bishop's

Příspěvek od NO HITS »

Ale prd, obě ženský nastartujou studenej motor, vyjedou 5m za branku, vypnou zavřou bránu zas nastartujou a hned s těžkou nohou a lehkým modrým zavanutim odjíždí. Vysvětlit se jim nedá jak se k autu chovat. Moje almera nezrala nic a to jsem ji nešetřil, pak s tim začala jezdit mamka a ségra a začalo to žrát a hulit modře taky... Motor byl před rokem komplet rozebranej, komplet nový rozvody, repas hlavy i kruhy, šálky, stalo to dost, ty ženský holt nemají buňky na zacházení se strojem.

Proto bych tomu motoru rád trochu pomohl a Bishop's na mě jako velkýho odpůrce olejových aditiv působí, že by mohl fungovat právě proto jakým způsobem je pojatý.
Mazda 6 GH 2.5 Liftback GTA - ADAKT Stage 1.1 + VTCS pryč + VAD off + Airbox mod + CAI + Ulter + EBC RedStuff
Eurooil 95 E0 + Millers Petrol Power EcoMax
Ravenol VST 5W-40 --- Ravenol MTF-2 75W-80


Nissan Almera 1.4 64kW GX - Ex
Nissan Almera 1.6 73kW SR - Ex
Uživatelský avatar
Colommbo
Příspěvky: 9846
Registrován: pon led 23, 2012 20:46
Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí

Re: Bishop's

Příspěvek od Colommbo »

Nějak takhle jsem si to představoval... :P Akorátže ač jsem přesvědčen o pozitivních oučincích Bishopa, v tomto případě bude bezmocný. Moje babička říkávala "za zkoušku nic nedáš" - v tomto případě to nebude tak úplně pravda, ale zkusit to můžeš. :)
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40,
přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Uživatelský avatar
NO HITS
Příspěvky: 457
Registrován: úte srp 27, 2013 8:27
Bydliště: Brno

Re: Bishop's

Příspěvek od NO HITS »

Tak jsem čtvrt roku testoval kombinaci Natural 95 (Tank ONO) + booster BiTECH 1-C6-951.

Období cca 3,5 měsíce vypadalo takto:
Obrázek

Cca stejný období v minulým roce s OMV MM100:
Obrázek
(období 3 měsíce před bishopem jsem použít nemohl, protože tam odešla lambda a pak termostat takže se tam blížila průměrná spotřeba k 10 litrům a bylo to tak nepoužitelný díky závadám.

Spotřeba vychází nižší o cca 0,7L / 100km. Cenové srovnání orientační, protože ceny benzínu lítaly za ten rok jak splašený, aktuální cena na Tank ONO je 33,90 Kč/L tj včetně aditiva 34,01 Kč/L , u OMV jsem tento týden tankoval včetně zákaznické slevy 3Kč/L za 39,90 Kč/L (bez slevy je to 9Kč/litr rozdíl a -nesmysl). To je při tankování "plné" nádrže řekněme 60L úspora 360Kč + nižší spotřeba, takže se dá říct, že se dá očekávat cca 400Kč úspora na nádrži, pokud by to chtěl někdo až takto počítat.

Akce u OMV platí di 31.12.2022 , takže od novýho roku se zase vracím ke kombinaci 95 (Tank ONO) + booster BiTECH 1-C6-951
====================================================================================

Co se týká přísady 406-G resp 906-GDC, na Mazdě jsem žádný rozdíl nepoznal, takže předpokládám že když někdo používá lacinej kaufland olej nebo nějáký mizerně aditivovaný oleje, tak v kombinaci s tímto aditivem to může fungovat dobře, ale s Ravenolem VST, kterej je už tak napěchovanej aditivama, rozdíl není znatelný. U i30 jsem to zatím neaplikoval, teď jde po 2 letech na výměnu oleje (otec na to trochu zapomněl), tak jak bude potřeba dolít, tak zkusíme aplikovat a uvidíme
Mazda 6 GH 2.5 Liftback GTA - ADAKT Stage 1.1 + VTCS pryč + VAD off + Airbox mod + CAI + Ulter + EBC RedStuff
Eurooil 95 E0 + Millers Petrol Power EcoMax
Ravenol VST 5W-40 --- Ravenol MTF-2 75W-80


Nissan Almera 1.4 64kW GX - Ex
Nissan Almera 1.6 73kW SR - Ex
Uživatelský avatar
Pitris
Site Admin
Příspěvky: 27402
Registrován: úte čer 24, 2008 18:00
Bydliště: Brno

Re: Bishop's

Příspěvek od Pitris »

NO HITS píše:Spotřeba vychází nižší o cca 0,7L / 100km....
Spočítaný to bylo dobře, falíruje tam akorát to násobení :)
Když vezmu 3/4 litru za 28 peněz a budu na nádrž počítat 700 kilometrů, tak mi vychází (7 x 28) úspora 196 korun. Je to plusminus, ale k těm 360-ti (400) to má teda daleko....

Řekl bych že ten "bišop" 951 udělá totéž co Millers PPE nebo VIF, kteří jsou ale levnější.

Ale dál jak píšeš - do Ravenolu VST bych nic nedával. Všechno tam totiž je :!: Je to jeden z TOP olejů v SAE 5w40.

A vlastně do žádného dobrého nového oleje bych ničehož nic nedával. Před vypuštěním na vyčištění klidně, ale do nového :?: Asi ne.
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.

Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Uživatelský avatar
Colommbo
Příspěvky: 9846
Registrován: pon led 23, 2012 20:46
Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí

Re: Bishop's

Příspěvek od Colommbo »

NO HITS píše:...Co se týká přísady 406-G resp 906-GDC, na Mazdě jsem žádný rozdíl nepoznal...
906-GDC jsem používal v Omče a mé "poznatky" byly shodné - asi dobrý motor plus dobrý olej... :)
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40,
přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Uživatelský avatar
NO HITS
Příspěvky: 457
Registrován: úte srp 27, 2013 8:27
Bydliště: Brno

Re: Bishop's

Příspěvek od NO HITS »

VIF není octan booster

K té ceně když tankuju za 60L za 34 a 39,9, tak je to na nádrži levnější o cca 360 Kč a pak je tam ještě navíc ta nižší spotřeba. Takhle jsem to cca spočítal.
Naposledy upravil(a) NO HITS dne pát pro 30, 2022 11:10, celkem upraveno 1 x.
Mazda 6 GH 2.5 Liftback GTA - ADAKT Stage 1.1 + VTCS pryč + VAD off + Airbox mod + CAI + Ulter + EBC RedStuff
Eurooil 95 E0 + Millers Petrol Power EcoMax
Ravenol VST 5W-40 --- Ravenol MTF-2 75W-80


Nissan Almera 1.4 64kW GX - Ex
Nissan Almera 1.6 73kW SR - Ex
Uživatelský avatar
Pitris
Site Admin
Příspěvky: 27402
Registrován: úte čer 24, 2008 18:00
Bydliště: Brno

Re: Bishop's

Příspěvek od Pitris »

NO HITS píše:VIF není octan booster....
Tóó je pravda. Tak Millers PPE :wink:
NO HITS píše:....když tankuju za 60L za 34 a 39,9, tak je to na nádrži levnější o cca 360 ....
Tak to potom hej, já to vzal z jinýho konca :)

Ale ať nás s palivem odsud admin nevylije :)
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.

Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Uživatelský avatar
NO HITS
Příspěvky: 457
Registrován: úte srp 27, 2013 8:27
Bydliště: Brno

Re: Bishop's

Příspěvek od NO HITS »

Mohl by přivřít oko, je to obecný téma k Bishopu. Teď mě došlo @Pitris - koho tu vidím :D
Mazda 6 GH 2.5 Liftback GTA - ADAKT Stage 1.1 + VTCS pryč + VAD off + Airbox mod + CAI + Ulter + EBC RedStuff
Eurooil 95 E0 + Millers Petrol Power EcoMax
Ravenol VST 5W-40 --- Ravenol MTF-2 75W-80


Nissan Almera 1.4 64kW GX - Ex
Nissan Almera 1.6 73kW SR - Ex
Uživatelský avatar
Pitris
Site Admin
Příspěvky: 27402
Registrován: úte čer 24, 2008 18:00
Bydliště: Brno

Re: Bishop's

Příspěvek od Pitris »

NO HITS píše: Teď mě došlo @Pitris - koho tu vidím :D
Jo. Občasně občas....
Ono skoro 15 let tady se zapomenout nedá. Bylo to tu fajn :) než to jeden 29 polámal :(
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.

Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Uživatelský avatar
Colommbo
Příspěvky: 9846
Registrován: pon led 23, 2012 20:46
Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí

Re: Bishop's

Příspěvek od Colommbo »

Admin je v dobrém rozmaru - právě si rozehnal kýlu... 8)
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40,
přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Uživatelský avatar
NO HITS
Příspěvky: 457
Registrován: úte srp 27, 2013 8:27
Bydliště: Brno

Re: Bishop's

Příspěvek od NO HITS »

Hlavně opatrně a v klidu borci ;)
Mazda 6 GH 2.5 Liftback GTA - ADAKT Stage 1.1 + VTCS pryč + VAD off + Airbox mod + CAI + Ulter + EBC RedStuff
Eurooil 95 E0 + Millers Petrol Power EcoMax
Ravenol VST 5W-40 --- Ravenol MTF-2 75W-80


Nissan Almera 1.4 64kW GX - Ex
Nissan Almera 1.6 73kW SR - Ex
Shi
Příspěvky: 1311
Registrován: úte úno 19, 2008 23:31

Re: Bishop's

Příspěvek od Shi »

PHiLiPZ píše:nastartujou studenej motor, vyjedou 5m za branku, vypnou zavřou bránu zas nastartujou a hned s těžkou nohou a lehkým modrým zavanutim odjíždí.
Proto bych tomu motoru rád trochu pomohl a Bishop's na mě jako velkýho odpůrce olejových aditiv působí, že by mohl fungovat právě proto jakým způsobem je pojatý.
Trochu se to, co popisuješ, podobá následkům start stop systému u hybridů, a tam evoluce šla cestou kombinující snížení viskozity olejů (používání olejů s co nejnižší viskozitou za studena) v kombinaci s tím, že se používají oleje, které vytváří trvale přítomné obětní vrstvy (ZDDP + molybden). Z druhé strany pístu pak hodně můžou pomáhat přísady do benzínu.

Jinak kluzná vrstva vytvořená Ravenolem mi přechodu na jiný olej vydržela něco přes 1000 km mého městského poskakování. Kolem 1500 km bylo slyšet, že se zvuk začal měnit k horšímu a kolem 2000km se asi vytvořila nová a zvuk se konečně zlepšil (a nebo já si zvykl na nový normál).

Nic proti Ravenolu VST, který je v podpise, ale zkusil bych šáhnout po nějaké 0w-30 ACEA A3.

Při použití Bishopse v kombinaci s VST dojde nejspíš k tomu, že bude Bishops soutěžit s VST o povrch, tady by mohla být výhoda použít nějaký spíše běžný olej u kterého výrobce jeho nechválí detergentní schopnosti. U Ravenolu mě napadá třeba VSW 0w-30.
Odpovědět