Motorky a o motorkách všeobecně

Další nezařaditelná témata

Moderátor: Colommbo

Odpovědět
Uživatelský avatar
Durex
Příspěvky: 3940
Registrován: stř říj 20, 2010 9:17
Bydliště: Třebechovice p/O
Kontaktovat uživatele:

Re: Motorky a o motorkách všeobecně

Příspěvek od Durex »

rousini, na tebe sem si v pátek vzpomněl. Mám na dílně Dorsoduro 750. Je to vlastně motor shiveru už s elektronickým plynem. Vlastně všechno stejný,jako u větší devítky. Má to najeto asi kolem 30 000 km a ta elektronika se zbláznila. Ale docela mě překvapilo,jak se za každou cenu ten motor snaží držet v běhu a s jakýma hodnotama předstihu, i když už to střílí do sání jako prase a pod klapkou to hoří. Ale vypadá to,že příčinu už asi mám po dni bádání,tak jen že kdyby si to měl nedejbože nemocný,tak to už umím léčit :lol:
Suzuki GSX 1300R Hayabusa, Suzuki GSXR 750W, Honda CBR 400RR, Honda CBR 600F3, KTM EXC 300 2T, Honda VFR 750,Suzuki Inazuma 750, Kawasaki ZX7R -2x, Kawasaki GPZ 900, Suzuki GSXR 750 K1,Suzuki SV 650, Fiat Ducato 2.3 JTD

Moto-Emergency motoservis
Uživatelský avatar
rousini
Příspěvky: 1888
Registrován: čtv lis 29, 2012 11:24
Bydliště: ... cestička jako mlat.

Re: Motorky a o motorkách všeobecně

Příspěvek od rousini »

Nestraš... :mrgreen: Prdel je, že z té sedmpade udělali devítistovku zvětšením zdvihu. Ten motor musel být fest podčtverec.
Mondeo combi 2.0TDCi 103kW "vraník" Mondeo combi 2.2TDCi 129kW "indián"
Valvoline All Climate 5W-40
Shiver 900 Shell Advance Ultra 4T 15W-50,
Versys 650 Motul 5100 5W-40
Uživatelský avatar
Colommbo
Příspěvky: 9844
Registrován: pon led 23, 2012 20:46
Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí

Re: Motorky a o motorkách všeobecně

Příspěvek od Colommbo »

Co jsem koukal, tož vrtání mají stejné 92mm, sedmsetpade má zdvih 56,4mm a devítistovka 67,4mm. Tedy i tak výrazný podčtverec. :P
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40,
přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Uživatelský avatar
Durex
Příspěvky: 3940
Registrován: stř říj 20, 2010 9:17
Bydliště: Třebechovice p/O
Kontaktovat uživatele:

Re: Motorky a o motorkách všeobecně

Příspěvek od Durex »

Jo pořád je to podčtverec :)

Jinak tady něco ohledně vzduchových filtrů... papír a nebo bavlna?

https://youtu.be/l5YItPD5Bpw

Ano,opět na výšku. Ale je to prostě další spontáni video
Suzuki GSX 1300R Hayabusa, Suzuki GSXR 750W, Honda CBR 400RR, Honda CBR 600F3, KTM EXC 300 2T, Honda VFR 750,Suzuki Inazuma 750, Kawasaki ZX7R -2x, Kawasaki GPZ 900, Suzuki GSXR 750 K1,Suzuki SV 650, Fiat Ducato 2.3 JTD

Moto-Emergency motoservis
Uživatelský avatar
Colommbo
Příspěvky: 9844
Registrován: pon led 23, 2012 20:46
Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí

Re: Motorky a o motorkách všeobecně

Příspěvek od Colommbo »

Co se použití a materiálu vzduchových filtrů týče, v těch uvedených (no-race) případech v moto i auto jednoznačný souhlas, Jene! :wink: Ale je to marný, je to marný, je to...
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40,
přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Uživatelský avatar
rousini
Příspěvky: 1888
Registrován: čtv lis 29, 2012 11:24
Bydliště: ... cestička jako mlat.

Re: Motorky a o motorkách všeobecně

Příspěvek od rousini »

Ty papíráky se na tuto motorku (opět stejné s 900) v aftermarketu špatně shání a origo jsou drahé.
Na jaře jsem objednal 3ks UFI z GB za litr a došlo to bez výpalného.
Mondeo combi 2.0TDCi 103kW "vraník" Mondeo combi 2.2TDCi 129kW "indián"
Valvoline All Climate 5W-40
Shiver 900 Shell Advance Ultra 4T 15W-50,
Versys 650 Motul 5100 5W-40
Uživatelský avatar
Durex
Příspěvky: 3940
Registrován: stř říj 20, 2010 9:17
Bydliště: Třebechovice p/O
Kontaktovat uživatele:

Re: Motorky a o motorkách všeobecně

Příspěvek od Durex »

Tak 2 menší videjka z repase hlavy
Je to z instagramu,tak proto opět na výšku:)

https://www.instagram.com/reel/Cl0o__2q ... MyMTA2M2Y=

https://www.instagram.com/reel/Cl58DWdK ... MyMTA2M2Y=
Suzuki GSX 1300R Hayabusa, Suzuki GSXR 750W, Honda CBR 400RR, Honda CBR 600F3, KTM EXC 300 2T, Honda VFR 750,Suzuki Inazuma 750, Kawasaki ZX7R -2x, Kawasaki GPZ 900, Suzuki GSXR 750 K1,Suzuki SV 650, Fiat Ducato 2.3 JTD

Moto-Emergency motoservis
Uživatelský avatar
BigBang
Příspěvky: 1854
Registrován: ned zář 15, 2013 21:30
Bydliště: Dux & Kladno
Kontaktovat uživatele:

Re: Motorky a o motorkách všeobecně

Příspěvek od BigBang »

:wink:

Z toho instáče to jde přehrát, ale máš jakožto neregistrovaný asi jen pět shlédnutí, a pak to chce registraci. Nebo tak to aspoň funguje u mě.

Vertikální video v tomto formátu ještě přežiju, protože je relativně krátký, ale když to má řekněme 3 a víc minut, mluvíš do kamery apod., tak to je horizontáně prostě lepší. A držet to jako prase kost můžeš taky :mrgreen:
A2 1.4TDI - Rav VMO
T5 2.5TDI - Cas Edge FST LL2 0W30
Fabia 1.2TSI - Rav SSL
KLE500 - Rep MotoSint 10w40
TnT899 - Rep MotoR 15W50
MX-5 - HPR 10w50, Technyx 75w85, Yac BVX 75w90
vyjeto: Rep El 505.01TDI 5w40, MO XF 5w40, XF, XFS 5w50, XF 0w40, EE 5w40
Brembo
Příspěvky: 2293
Registrován: pon čer 08, 2009 21:28
Bydliště: Matuškovo

Re: Motorky a o motorkách všeobecně

Příspěvek od Brembo »

chlapi nejaká rada ohladom dobíjania na moto. Alternátor klasika s permanentnými magnetmi. Napatie na vývodoch aku pri naštartovanom motore podpriemerné 12,6V. S otáčkami sa nemení. Podla predpisu výrobcu by to malo byt pri 5000 14 V až 15,5V. Regler hreje pomerne výdatne. Tak som objednal z druhovýrobi nový a to isté,ako originál. Tak som odmeral napatie medzi fázami na alternátore,pri 5000 rpm by to malo byt 75V,mne to dáva na všetkých troch až 90V. Premeral som vzájomne i fázi,ale nevyzerá to na skrat,ani na prerazenie medzi fázami. Samozrejme kontrolka dobíjania nesvieti.
Suzuki SV 1000,Opel Insignia Sport Tourer CDTI 153kW,Opel Vectra 1,7 DT-išla do sveta
Uživatelský avatar
rousini
Příspěvky: 1888
Registrován: čtv lis 29, 2012 11:24
Bydliště: ... cestička jako mlat.

Re: Motorky a o motorkách všeobecně

Příspěvek od rousini »

Jednou jsem to už konzultoval s Durexem a přes jeho nedoporučení jsem při výměně oleje dal do Versysky 15W-50 místo 10W-40.
Po prvním nastartování (vlažný motor) motorka naskočila na volnoběh 1000 ot namísto obvyklých 1400 za tepla nebo 1700 obohacená. Trošku jsem dostal bobky, že ten hustější olej klade větší odpor :lol: ale to je blbost, protože ŘJ si to ohlídá.
Teplý volnoběhy jsou jako obvykle, ale řazení a především podřazování je naráz rychlejší, přesnější s menším meziplynem. Motor snese nižší otáčky, není ucukaný a víc tahá (logika říka placebo nebo je to tím, že jsem jel jen v triku).
Tahlenta výměna nebyla jen obvyklá změna projevu způsobená čerstvým olejem. Motor je víc v medu, utlumený a možná to způsobilo ztrátu mikrozbrklosti, která mě srala.
Pro sich ho budu pečlivě ohřívat a pomalu přidávat.
Mondeo combi 2.0TDCi 103kW "vraník" Mondeo combi 2.2TDCi 129kW "indián"
Valvoline All Climate 5W-40
Shiver 900 Shell Advance Ultra 4T 15W-50,
Versys 650 Motul 5100 5W-40
Uživatelský avatar
Pitris
Site Admin
Příspěvky: 27400
Registrován: úte čer 24, 2008 18:00
Bydliště: Brno

Re: Motorky a o motorkách všeobecně

Příspěvek od Pitris »

To je nádhera. Jawa 350 r.v. 1936 👍 - a motor s nekrytými ventily 😯
https://www.rajveteranu.cz/57036-jawa-3 ... alozkaFoto

Obrázek
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.

Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Uživatelský avatar
Colommbo
Příspěvky: 9844
Registrován: pon led 23, 2012 20:46
Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí

Re: Motorky a o motorkách všeobecně

Příspěvek od Colommbo »

Ano, takovýto detail mě u motorcyklů taky bere za srdce... :wink: Nimbus 750, r.v. 1952
01062019466-001.jpg
01062019466-001.jpg (251.67 KiB) Zobrazeno 1802 x
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40,
přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Uživatelský avatar
Pitris JUNIOR
Příspěvky: 1749
Registrován: pát kvě 23, 2014 17:10
Bydliště: Brno

Re: Motorky a o motorkách všeobecně

Příspěvek od Pitris JUNIOR »

Já tedy znám jen Nimbus 2000 🤣🤣🤣🤣
Obrázek
Kia CEED 1.6 GDI 99kW N98 + Mannol 9950
Amsoil EU Car Formula 5w40
Následuje - Millers Oils CFS NanoDrive 5W40
Kumho Ecsta HS52 205/55 R 16 XL 94 V
Vredestein Snowtrac 5 205/55-R16
Uživatelský avatar
Pitris
Site Admin
Příspěvky: 27400
Registrován: úte čer 24, 2008 18:00
Bydliště: Brno

Re: Motorky a o motorkách všeobecně

Příspěvek od Pitris »

Jo. To je ten od Colommba, ale po faceliftu 😂
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.

Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Matěj
Příspěvky: 180
Registrován: čtv zář 22, 2005 11:46

Re: Motorky a o motorkách všeobecně

Příspěvek od Matěj »

Dobrý večer všem,
mám dotaz týkající se vypuštění oleje u motorky na zimu.
Nemyslím tím výměnu, ale čistě vypuštění, nechat vykapat, vyměnit olejový filtr, vrátit vypouštěcí šroub oleje a nechat to být.
Olej nalít až na jaře. To samé kardan a převodovka.
Je tohle vhodné ?
Předpokládám, že tam olejový film zůstane do jara.
Jen nesmím zapomenout a nesmím motorku v zimě nastartovat :D


Ptám se proto, že mému kamarádovi, který na zimu vyměnil motorový olej v motorce pravděpodobně podkapával vstřik, protože na jaře při kontrole hladiny v okénku nenašel hladinu, ale okénko bylo plné. Odpustil tedy trochu oleje, jelikož si pamatoval, že olej nalil na střed okénka a ejhle. Olej byl cítit po benzinu. Tudíž ho vypustil a bylo ho tam 7 litrů, ačkoli on nalil 3,8 litru oleje.

Pokud by se mi tohle stalo, tak tím způsobem, který jsem popsal na začátku
a) na to přijdu při jarní kontrole okénka, kde by nemělo být nic
b) neznehodnotím si na podzim nově nalitý olej

Děkuji za případné odpovědi.
Odpovědět