Anonymous píše:To je až neuvěřitelné, jak příšerně diletantské názory se tu mohou objevit! Copak motorový benzín, jako silně zušlechtěný produkt specifického určení, má ještě něco společného s ropou (tedy kromě toho, že z ní může, ale také nemusí pocházet)? A o problémech s jeho vodnatěním vědí všichni ti, kdož na zimu odstavují např. zahradní techniku.
Ach jo je to pořád to samé do kola... Uzavžená nádoba není to samé jako nádrž. Nádrž je spojená s atmosferou!! a to i nádrž od sekačky. Tudíž změnou teplot, tankováním a já nevím čím vším a jak všelijak se do nádrže dostává spolu se vzduchem vzdušná vlhkost, která v nádrži vlivem změny atm. tlaku nebo vlhkosti zkondenzuje. Kdo nevěří si nastuje fyziku pro 5 třídu. A kdo byl někdy ve velkoskladu z PHM tak ví, že benzín tam mají v podzemních nádržích, v kterých by kamiony mohli hrát na honěnou jak koně v cirkuse.. . A nikdo mi nenamluví, že ty státní rezervy pravidelně po několika měsících obměňujou, protože se jim ten benzín rozloží a zvodnatí.
Stavba největších podzemních nádrží pro ČEPRO, a.s., které pojmou až 140 000 m3 motorové nafty, byla zahájena 2. 9. v Loukově na Kroměřížsku. To je skoro 5000 autocisteren na jednu nádrž.
http://www.ceproas.cz/?bld=1231518202.3 ... -804884412