Yacco je kvalita vždycky, a (nemám to potvrzené, ale domnívám se že) VX 600 bude mít oproti VX 1000 menší podíl plně syntetické složky.
Jinak podle TL jsou si hodnoty viskozity, TBN i HTHS u všech třech velmi podobné.
Ovšem velmi dobrý poměr cena/výkon/kvalita nabízí i třeba Shell Helix Ultra, Repsol Elite Competicion, Q8 Formula Excel, Eni-i-sint nebo Valvoline SynPower
Ford Focus, Honda CRV- vše BENZÍN
Moderátor: Colommbo
Re: Ford Focus, Honda CRV- vše BENZÍN
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
- Colommbo
- Příspěvky: 9929
- Registrován: pon led 23, 2012 20:46
- Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí
Re: Ford Focus, Honda CRV- vše BENZÍN
Ano, máš pravdu, i tvoje heslo je správné. Jelikož však každá mince má dvě strany, dát 200-250Kč za litr kvalitního oleje (kupř. ten Ravenol) není taková raketa, ostatně Yacco taky není za hubičku. Jasně, bere-li motor už dost oleje nebo má už dobrá léta za sebou, netřeba do něj lít pětihvězdičkový olej. Vždy však platilo, platí a platit bude, že dobrý olej měněný v rozumných intervalech je to nejjednodušší, co pro motoru svého plechového miláčka můžeme dopřát.osram píše:Ano, je to o ceně.
Když jim to lidi nebudou kupovat, přejdou na jiný.
Tržní hospodářství
Razím heslo, raději často měnit levnější olej než drahý olej a říkat si ten vydrží.
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90