motorový olej RAVENOL
Moderátor: Colommbo
Re: motorový olej RAVENOL
12840 uz je to tady...
===========================================
https://eurol.com/en/products/eurol-engine-oil-treat/
LPG X-CESS VST
MOBIL SUPER 3000 X1 Eurol Engine Oil Treat LQ-Molygen TOTAL INEO 0W30
MOBIL SUPER 3000 X1 Eurol Engine Oil Treat LQ-Molygen TOTAL INEO 0W30
Re: motorový olej RAVENOL
Co mají aditiva společného s Ravenolem
Dělat závěry z barvy je ošidné, relevantní odpovědi dá jen laboratorní rozbor.
Když se podívám na výfuk u našponovaného 3válce 0,9 TCe, je jasné že produkuje hodně sazí.
Ty buď zůstanou v motoru, nebo je na sebe naváže olej. Originál olej byl dost tmavý už po 2 tis., ELF 900 SXR 5W40 mi podle měrky po 8 tis. ztmavl skoro do dieslova. Pokud neztmavne následující Ravenol VST, budu nervózní
V Civicu Type-R olej tmavnul velmi pomalu.
V TDI je skoro černý po prvním protočení motoru, jak se smíchá s pár deci starého.
Jaké oleje v jakém motoru porovnáváš?pepoh píše:dnes kukam na tycinku, pekne blede, skoro jako novy.
a to coskoro budem mat 2x vzdalenost co som spravil s total...ten bol dost tmavy.
lpg a aditiva robim rovnako. myslim ze olej nizkej kvality sam sposobi cernani. (pripali sa)
nuz vysoka cena zamrzi ze som nevzal 3 kanystre, mohol som alze spravit skodu.
Dělat závěry z barvy je ošidné, relevantní odpovědi dá jen laboratorní rozbor.
Když se podívám na výfuk u našponovaného 3válce 0,9 TCe, je jasné že produkuje hodně sazí.
Ty buď zůstanou v motoru, nebo je na sebe naváže olej. Originál olej byl dost tmavý už po 2 tis., ELF 900 SXR 5W40 mi podle měrky po 8 tis. ztmavl skoro do dieslova. Pokud neztmavne následující Ravenol VST, budu nervózní
V Civicu Type-R olej tmavnul velmi pomalu.
V TDI je skoro černý po prvním protočení motoru, jak se smíchá s pár deci starého.
0,9 TCe ELF Evolution 900 SXR 5W-40 (RN0710, ACEA A3/B4)
1,5 dCi (DPF) ROWE Hightec Multi Synt DPF 5W-30 (ACEA C3)
1,5 dCi (DPF) ROWE Hightec Multi Synt DPF 5W-30 (ACEA C3)
Re: motorový olej RAVENOL
jednoducho, vst-(wolfram) zdrazel rapidne. tak hladam cenovu nahradu. a aj som nasielZajda píše:Co mají aditiva společného s Ravenolem
Dělat závěry z barvy je ošidné, relevantní odpovědi dá jen laboratorní rozbor.
k tej barve-mali sme debatu ze aj lpg cerna olej atd.
no, to som si myslel aj ja, ale po 2m skusenosti s total 0w30 ineo (skoro polovicny najazd) bol na tycke dost tmavy. vst je skoro ako novy. teraz sa priklanam k nazoru, ze cernat moze olej samotny, ak tepelne nema vydrz. asi sa jeho chemicke zlozky pripaluji.
s dizlom sa to neda porovnat, to je generator sazoveho koncentratu...
myslim ze toto zasluhuje pozornost- https://www.oil-club.ru/forum/topic/291 ... ct/page/2/
Některá zavery ze souboru TDS:
- W-324 výrazně snižuje oxidaci oleje
- W-324 snižuje oxidaci protioděrových složek oleje, opotřebení se stárnutím oleje nesnižuje.
- Snižuje chemickou korozi olova a mědi
- W-324 poskytuje nejmenší množství usazenin při stejné koncentraci 700 ppm W nebo Mo v olejích s přídavkem W-324, Modtc-1, MoDTC-2, MoDTC-3, MoDTC -4.
- W-324 poskytuje při zkoušce třecího stroje se čtyřmi kuličkami nejmenší místo opotřebení v olejích s 50 ppm W nebo Mo v olejích s přídavkem W-324, Molyvan 855, MoDTC-1, MoDTC-2, MoDTC-3 , alkylamonium molybdenu, oleát titaničitý (Kendall nervózně kouří), glycerolmonooleát (!). Mimochodem, MoDTC-1 je také velmi efektivní.
- Při koncentraci 700 ppm wolframu v oleji s W-324 koeficient tření prudce klesá ze 140 stupňů.
LPG X-CESS VST
MOBIL SUPER 3000 X1 Eurol Engine Oil Treat LQ-Molygen TOTAL INEO 0W30
MOBIL SUPER 3000 X1 Eurol Engine Oil Treat LQ-Molygen TOTAL INEO 0W30
Re: motorový olej RAVENOL
Nič v zlom ale toto mi pripadá že sa slepo ženieš nie za kvalitným olejom ako takým ale len za jednou z mnohých prísad... snáď si to neplanuješ prilievať do nejakého oleja
Čo tak sa odpútať od tejto značky aspoň na chvíľku a skúsiť niečo iné...napr. olej označený ako "pološport" Shell hu 5w40 lacný bez W bez esterov a aj napriek tomu skvelé fungujúci a cena polovičná
https://oil-club.de/index.php?thread/92 ... -7-300-km/
Čo tak sa odpútať od tejto značky aspoň na chvíľku a skúsiť niečo iné...napr. olej označený ako "pološport" Shell hu 5w40 lacný bez W bez esterov a aj napriek tomu skvelé fungujúci a cena polovičná
https://oil-club.de/index.php?thread/92 ... -7-300-km/
Toyota Corolla XI gen. 1.6 valvematic - Shell HU Prof. AF 5w30/ Ravenol MTF-3
Re: motorový olej RAVENOL
Kolik to má kW?Zajda píše:...našponovaného 3válce 0,9 TCe...
Toyota GR Yaris - Ravenol DFE 0W20, MTF1, MTF3, DGL
Toyota GR 86 - Ravenol DXG 5W30, Red Line 75W85
Toyota RAV4 2.5 Hybrid - Ravenol EFE 0W16
Toyota GR 86 - Ravenol DXG 5W30, Red Line 75W85
Toyota RAV4 2.5 Hybrid - Ravenol EFE 0W16
Re: motorový olej RAVENOL
taky je plan, shell gtl za dobru cenu.
pojazdit a porovnat po pridani eurol (malu davku). obsahuje tiez an
pojazdit a porovnat po pridani eurol (malu davku). obsahuje tiez an
LPG X-CESS VST
MOBIL SUPER 3000 X1 Eurol Engine Oil Treat LQ-Molygen TOTAL INEO 0W30
MOBIL SUPER 3000 X1 Eurol Engine Oil Treat LQ-Molygen TOTAL INEO 0W30
Re: motorový olej RAVENOL
Do hotového oleja podľa mňa nič navyše nepatrí... ľahko môžeš narušiť rovnováhu... trošku by mi to dávalo zmysel keby si si dal spraviť analýzu oleja po cca 2-3 Tkm a potom znovu po rovnakom čase s tým eurol-om... tam by bolo aspoň čo porovnávať...ale takto
Neviem čo si myslel že obsahuje AN Shell to ale nebude... čo mu ale nič neuberá na kvalite teda pokiaľ je reč o "verzií" s api Sn plus
Neviem čo si myslel že obsahuje AN Shell to ale nebude... čo mu ale nič neuberá na kvalite teda pokiaľ je reč o "verzií" s api Sn plus
Re: motorový olej RAVENOL
Souhlas.Mirec 29 píše:Do hotového oleja podľa mňa nič navyše nepatrí...
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: motorový olej RAVENOL
66 kW s krátkodobým overboostem na 70lefort píše:Kolik to má kW?Zajda píše:...našponovaného 3válce 0,9 TCe...
0,9 TCe ELF Evolution 900 SXR 5W-40 (RN0710, ACEA A3/B4)
1,5 dCi (DPF) ROWE Hightec Multi Synt DPF 5W-30 (ACEA C3)
1,5 dCi (DPF) ROWE Hightec Multi Synt DPF 5W-30 (ACEA C3)
Re: motorový olej RAVENOL
To je 100 koní z litru. To zas tak málo není.
A jestli je to přímovstřik, tak to chce je i pořádně pobídnout. A ne trápit v 15-ti stech otáčkách. A dát jim i dobrej oves
A jestli je to přímovstřik, tak to chce je i pořádně pobídnout. A ne trápit v 15-ti stech otáčkách. A dát jim i dobrej oves
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: motorový olej RAVENOL
Jj, jsem na svojem, bývalý Civic měl taky 100 koní z litru, akorát bez turba a celkem jich bylo 200
0,9 TCe je nepřímovstřik, proto nepotřeboval v posledním roce výroby (2020) filtr sazí a proto můžu dávat A3/B4 oleje. Tankuju nejčastěji aditivovaný Eurooil Optimal 95, ze všeho možného se mi nejvíce osvědčil, stejně jako u Type-R. Jinak co do oleje - jestli Ravenol nepředvede nějaké zázraky, asi tam začnu lít Rowe RSi 5W40 co mi fungoval radostně jak v TDI tak v Type-R. Cena nepřekonatelná, RN0710 má pouze doporučení, ale myslím že ta norma nic zvláštního neřeší. Všechno full saps 5W40 oleje. Jen zpětně kompatibilní RN-17 jsou C3 a některé i xW-30. Já mám dle záručního listu používat pouze 0/5/10W40.
0,9 TCe je nepřímovstřik, proto nepotřeboval v posledním roce výroby (2020) filtr sazí a proto můžu dávat A3/B4 oleje. Tankuju nejčastěji aditivovaný Eurooil Optimal 95, ze všeho možného se mi nejvíce osvědčil, stejně jako u Type-R. Jinak co do oleje - jestli Ravenol nepředvede nějaké zázraky, asi tam začnu lít Rowe RSi 5W40 co mi fungoval radostně jak v TDI tak v Type-R. Cena nepřekonatelná, RN0710 má pouze doporučení, ale myslím že ta norma nic zvláštního neřeší. Všechno full saps 5W40 oleje. Jen zpětně kompatibilní RN-17 jsou C3 a některé i xW-30. Já mám dle záručního listu používat pouze 0/5/10W40.
0,9 TCe ELF Evolution 900 SXR 5W-40 (RN0710, ACEA A3/B4)
1,5 dCi (DPF) ROWE Hightec Multi Synt DPF 5W-30 (ACEA C3)
1,5 dCi (DPF) ROWE Hightec Multi Synt DPF 5W-30 (ACEA C3)
Re: motorový olej RAVENOL
To byl svět ještě v pořádku.Zajda píše:0,9 TCe....mám dle záručního listu používat pouze 0/5/10W40.
A tady je taky nejlepší kvalitní "něco w 40"Zajda píše:....bývalý Civic měl taky 100 koní z litru, akorát bez turba a celkem jich bylo 200
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
-
- Příspěvky: 1245
- Registrován: ned zář 24, 2017 8:08
Re: motorový olej RAVENOL
Já za 2 mesíce zas narvu do Bmw ravenol hve 10w50 a nemusím resit molygen...Zasoby jeste pred rokem
Re: motorový olej RAVENOL
Hm, to je dneska naprosto normální hodnota ne? Ford měl před lety z 1.0 EB 103kW.Zajda píše:66 kW s krátkodobým overboostem na 70lefort píše:Kolik to má kW?Zajda píše:...našponovaného 3válce 0,9 TCe...
Toyota GR Yaris - Ravenol DFE 0W20, MTF1, MTF3, DGL
Toyota GR 86 - Ravenol DXG 5W30, Red Line 75W85
Toyota RAV4 2.5 Hybrid - Ravenol EFE 0W16
Toyota GR 86 - Ravenol DXG 5W30, Red Line 75W85
Toyota RAV4 2.5 Hybrid - Ravenol EFE 0W16
Re: motorový olej RAVENOL
U dnešních přímovstřiků s vodním mezichladičem to normální je, taky filtry sazí dostávaly už pár let nazpět, produkují jich požehnaně. 0,9 TCe byl uvedený v roce 2012 a dožil bez filtru, krom objemu a počtu válců jde o konstrukční oldschool. MPI se vzduchovým mezichladičem má jiné limity než moderní turbomotory.lefort píše:Hm, to je dneska naprosto normální hodnota ne? Ford měl před lety z 1.0 EB 103kW.
0,9 TCe ELF Evolution 900 SXR 5W-40 (RN0710, ACEA A3/B4)
1,5 dCi (DPF) ROWE Hightec Multi Synt DPF 5W-30 (ACEA C3)
1,5 dCi (DPF) ROWE Hightec Multi Synt DPF 5W-30 (ACEA C3)