Mot. olej Toyota Proace 2.0D 110kW

Fórum o automobilových mazivech

Moderátor: Colommbo

Uživatelský avatar
pepoh
Příspěvky: 2652
Registrován: sob črc 29, 2017 10:06

Re: Mot. olej Toyota Proace 2.0D 110kW

Příspěvek od pepoh »

157 eurominci.. to je blbe.
vid moje servisne zaznamy... :mrgreen:
LPGObrázek Obrázek X-CESS :| Obrázek VST 8)
MOBIL SUPER 3000 X1 8) Eurol Engine Oil Treat 8) LQ-Molygen :wink: TOTAL INEO 0W30 :x
sadlo
Příspěvky: 18
Registrován: ned úno 10, 2019 14:59

Re: Mot. olej Toyota Proace 2.0D 110kW

Příspěvek od sadlo »

o čem píšeš?
Uživatelský avatar
pepoh
Příspěvky: 2652
Registrován: sob črc 29, 2017 10:06

Re: Mot. olej Toyota Proace 2.0D 110kW

Příspěvek od pepoh »

LPGObrázek Obrázek X-CESS :| Obrázek VST 8)
MOBIL SUPER 3000 X1 8) Eurol Engine Oil Treat 8) LQ-Molygen :wink: TOTAL INEO 0W30 :x
Mirec 29
Příspěvky: 1099
Registrován: čtv črc 11, 2019 17:43

Re: Mot. olej Toyota Proace 2.0D 110kW

Příspěvek od Mirec 29 »

To označenie nerieš to je u viacerých také všelijaké snáď oni vedia prečo...
Je to gtl, je to nulka takže aj na zimu ujde aj keď na zimu by stačilo C2 ale toto je taký celoročný kompromis by som povedal nech to nehrotíme :wink: originál no na Slovensku sú overené zdroje čo sa týka ČR tak neviem neporadím :lol:
Toyota Corolla XI gen. 1.6 valvematic - Shell HU Prof. AF 5w30/ Ravenol MTF-3
sadlo
Příspěvky: 18
Registrován: ned úno 10, 2019 14:59

Re: Mot. olej Toyota Proace 2.0D 110kW

Příspěvek od sadlo »

jediné čeho jsem si všimnul u Tvé tabulky, že každý rok platíš stejnou částku za HAV pojištění, ač se cena vozu snižuje a pokud nemáš pojištění GAP, aby vyplatili cenu nového, tak je zbytečné.
Tzn. stačí každý rok přepočítat pojištění.
A co se týče banánů, vím, že nemusím dle směrnic EU jezdit do autorizáku, v záruční knížce je to pouze doporučeno. Ale pokud se něco stane třeba s motorem, tak s velkou pravděpodobností budou dělat problémy, že to nebylo na diagnostice apod. Má to záruku 5 let, tak mě snad ty 2 garančky nezruinují :D
A asi fakt nelze srovnávat servis s C3 :mrgreen:
Uživatelský avatar
PHiLiPZ
Příspěvky: 148
Registrován: čtv úno 04, 2016 12:14
Bydliště: PK, SVK

Re: Mot. olej Toyota Proace 2.0D 110kW

Příspěvek od PHiLiPZ »

Havarijne poistenie je aspon u nas nutne, ak chces pouzivat sukromne auto na sluzobne cesty. Nahradne diely aj servis samotny su rovnako drahe, aj ked je auto starsie, preto cena havarijnej poistky klesa viac s bonusmi za bezskodovy priebeh a menej podla veku vozidla.
Suzuki Ignis 2005 1.3L benzin - na zaciatku 2017 dosiahol Ignac 333 tisic km najazd a stale jazdi
Mazda6 Skyactiv 2016 2.5L benzin + MO CFS 5w-40 NT+ + MO Petrol Power ECOMAX
https://www.spritmonitor.de/en/detail/769867.html
Uživatelský avatar
Pitris
Site Admin
Příspěvky: 27402
Registrován: úte čer 24, 2008 18:00
Bydliště: Brno

Re: Mot. olej Toyota Proace 2.0D 110kW

Příspěvek od Pitris »

sadlo píše:Věřím, že Ravenol je špička, ale ještě mě napadlo skrz cenu toho oleje (jsem kolenovrt :lol: ) Nájezd cca 15-20tkm/rok, tak bych měnil ten Aviaticon 5w-30 C3 po 7 tis.???
To víš, cena je třetinová, dělám to sám za chvíli, filtr perfektně dostupný a na záruční garančku musím po 2 letech, olej je předepsaný na 50tkm :D
Aj zimu by mohl dát?
Tady k tomu ještě jednou:
Pitris píše:Jinak tu ale už několikrát bylo, že pro motor je lepší i běžný olej měněný včas než v něm přejíždět superolej....
Takže když vyměníš olej do 10-ti tkm tak i s Aviaticonem bude motor spokojen a v lepší kondici, než když bys tam nechával dávat v autorizáku po 50-ti tkm něco superhyper....
A ne špatná varianta by byla plusminus od dubna do října olej C3 a v říjnu do dubna C2.
sadlo píše:....buď je C2 nebo C3, nevím proč to tam píšou takhle C2/C3
S tímto je to tak, že C2 má HTHS viskozitu min. 2,9 a C3 min. 3,5 mPa.s. Takže u oleje C3 může být označení C2/C3, ale u oleje C2 to C3 být nemůže. S popelem jsou nastejno.
C1 - snížená HTHS, low saps
C2 - snížená HTHS, mid saps
C3 - normální HTHS, mid saps
C4 - normální HTHS, low saps
C5 - 0w20, mid saps
Oleje se sníženou HTHS jsou přednostně eko, a když už je tam mít, tak na kratší jizdy nebo přes zimu. A pro většinu DPF stačí mid saps.
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.

Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Odpovědět