Millers Oils

Fórum o automobilových mazivech

Moderátor: Colommbo

Odpovědět
Bramborak3
Příspěvky: 1245
Registrován: ned zář 24, 2017 8:08

Re: Millers Oils

Příspěvek od Bramborak3 »

Nerikam ze nebude Millers supeer, ale 2000kc za 10w50....
Mam jeste doma 2x 5L Hve ravenol za 1200kc 5l. A o tolik horsi nebude
kater
Příspěvky: 220
Registrován: ned úno 09, 2020 21:59

Re: Millers Oils

Příspěvek od kater »

Tonny,nemáš pravdu že EE začne fungovať až po pár 100km.Prave tá ich nano zložka funguje od začiatku a je jedno či je olej prehriaty ,alebo studený. Potvrdené v Millerse a aj u chalanov čo jazdia Európu do vrchu a tam špička používa hlavne M O ,aj keď na autách majú iné reklamy ,napr .LM.A k tej cene ,keď som bral olej do trucku ,chcel som zobrať tú novú radu Performance ,keďže u nás ešte nebola v ponuke ,no cena viac ako70€ za 5litrov ma odrovnala.Dobre som spravil ,u nás som kúpil za 60 a nejaké centy.
Uživatelský avatar
tonny
Příspěvky: 2258
Registrován: pon úno 29, 2016 13:40
Bydliště: Břeclav

Re: Millers Oils

Příspěvek od tonny »

Colommbo píše:M's 5W40 EE je i bez C3, Toníku, ten jediný by připadal v úvahu.
Dříve nebyl, když jsem s ním začínal. Se slevovým kódem by to nebyla tak strašná cena. Myslíš, že by to na 10W-40 nejelo? Já mám raději u starých aut SL.
kater píše:Tonny,nemáš pravdu že EE začne fungovať až po pár 100km.Prave tá ich nano zložka funguje od začiatku a je jedno či je olej prehriaty ,alebo studený. Potvrdené v Millerse...
Já když ho tam poprvé dal, tak jel po pár set km lépe a mám takový pocit, že jsem o tom tehdá něco i četl. Nechce se mi to ale hledat ale pokud funguje hned, tím lépe. :wink:
U nich je opravdu psáno že postupně narůstá ale v poměrně v krátkém čase viz test https://www.millersoils.cz/testy-oleju- ... -nanodrive
V motorsportu jsem našel i odpůrce NANO od MO a bylo jich ve státech docela dost, jsem se divil.
Bramborak3 píše:Ja zustanu u mych oleju na snizeni spotreby oleje do cca 700kc za 5L. Do 400 tis km motoru ktery zere olej je zbytecny tyto oleje.
Nenutím ti ho, nechápu tvou reakci. Každý ví, že ti to jezdí na olej. Myslím že i Ravenolu je pro to auto škoda.
Ford Explorer V6 4.0 lpg 1998, Shell HU 5W-30 SL ATF MaxLife
Toyota Corolla Verso 1,8 2006 Ravenol SSL 0W-40 Castrol Syntrans 75W-90
Toyota SiennaV6 3,5 2007 Rowe RS 0W-40 ATF MaxLife
Ford Maverick 2,3i 2004 MaxLife 5W-40
Uživatelský avatar
Colommbo
Příspěvky: 9846
Registrován: pon led 23, 2012 20:46
Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí

Re: Millers Oils

Příspěvek od Colommbo »

I s olejem 10W40 by motor dozajista fungoval, však co se olejového hospodářství týče, doporučené spektrum viskozit je víc než široké. Kupodivu už i 5W20...

Obrázek

Motor olej nebaští, před měsícem jsem po cca 7tis.km. dolil půl litru, jen aby se neřeklo a hladinka na měrce se držela uprostřed mezi ryskami (dva litry.) Na 5W40 je motor navyklý, vyšší viskozity si nechávám v záloze... :)
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40,
přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Uživatelský avatar
Pitris
Site Admin
Příspěvky: 27400
Registrován: úte čer 24, 2008 18:00
Bydliště: Brno

Re: Millers Oils

Příspěvek od Pitris »

Pitris JUNIOR píše: čtv pro 14, 2023 10:05 A teď otázka, čím je CFSko od Millersu tak lepší, že stojí skoro 2x tolik vůči Ravenolu? :lol:
Tak CFS (pak je i výkonnější CFS NT+) je srovnatelná s "erkovou" řadou Ravenolu (RCS, RUP, RSE, RSP atd.) jen jedni jedou na wolframu a druzí na triesteru. A není to 2 x tolik -> třeba Ravenol RCS 5w40 je 5 l za + - 1800 a CFS za 2400 a to CFS NT+ za 2800. Ale jo, Millers je dražší, ale třeba je to o toho potápěče co s tím musí přeplavat přes La Manche.... 😄 Nebo o tu nanosložku.
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.

Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Uživatelský avatar
kornel
Příspěvky: 1739
Registrován: čtv led 28, 2010 17:55

Re: Millers Oils

Příspěvek od kornel »

Rada CFS NT (+) obsahuje (okrem Molybdenu cez 700ppm - MoDTC1-2, trochu Bór ) aj WS2 "disulfid wolfrámu" - nano látka v množstve cez 700-800ppm

Mám za to, že tá NANO - zložka je práve tento WS2, ktorý funguje mechanizmom čosi ako :arrow: nano "guločkové ložiská" znižujúce trenie medzi povrchmi a pri medzných podmienkach mazania a strihu oleja pod vysokým tlakom medzi povrchmi - deformujúce sa "nano guličky" a z nich odlupujúce sa vrsty (ako cibulové supky) ktoré vytvárajú v daných kontaktných miestach lokálny ochranný tribofilm vysokej odolnosti.
Uživatelský avatar
kornel
Příspěvky: 1739
Registrován: čtv led 28, 2010 17:55

Re: Millers Oils

Příspěvek od kornel »

Inak pozerám, že od nového roka Millersovi posilnujú ľudské zdroje - konkrétne výskum a vývoj.. Prijali nového človek pre pozíciu Hlavný vedúci technického výskumu a vývoja.. k Millersom prestúpil od TotalEnergies z pozície Vedúci globálneho výskumu a vývoja - primárne kovy. Vyzerá to byť podľa CV skúsený špičkový odborník
Uživatelský avatar
tonny
Příspěvky: 2258
Registrován: pon úno 29, 2016 13:40
Bydliště: Břeclav

Re: Millers Oils

Příspěvek od tonny »

Pitris JUNIOR píše: sob bře 23, 2024 18:51 No a nová náplň bude Millers Nanodrive CFS 5W40 👍
Peťo, jak jsi spokojen s MO Nanodrive? Já dlouho jezdil s Explorerem 10W-40 a byl to pro něj nej olej (pocitově z jízdy a šepotu motoru :D ) Došel a mám několik bandasek Shell HU 5W-30 SL, tak po přebroušení kliky (mechanik doporučil při výměně rozvodů) znovu předepsaný 5W-30, abych jej spotřeboval (mám tak na 2 roky), pak se vrátím k MO EE 10W-40. EE C3 5W-40 se mi tehdá zdál řídký, desítka SL utlumila motor.
Ford Explorer V6 4.0 lpg 1998, Shell HU 5W-30 SL ATF MaxLife
Toyota Corolla Verso 1,8 2006 Ravenol SSL 0W-40 Castrol Syntrans 75W-90
Toyota SiennaV6 3,5 2007 Rowe RS 0W-40 ATF MaxLife
Ford Maverick 2,3i 2004 MaxLife 5W-40
Uživatelský avatar
Pitris JUNIOR
Příspěvky: 1749
Registrován: pát kvě 23, 2014 17:10
Bydliště: Brno

Re: Millers Oils

Příspěvek od Pitris JUNIOR »

Zatím nijak, v motoruje teď Amsoil EU Car, Nano CFS tam teprve půjde :)
Kia CEED 1.6 GDI 99kW N98 + Mannol 9950
Amsoil EU Car Formula 5w40
Následuje - Millers Oils CFS NanoDrive 5W40
Kumho Ecsta HS52 205/55 R 16 XL 94 V
Vredestein Snowtrac 5 205/55-R16
Uživatelský avatar
tonny
Příspěvky: 2258
Registrován: pon úno 29, 2016 13:40
Bydliště: Břeclav

Re: Millers Oils

Příspěvek od tonny »

Tak to bude zajímavé srovnání. :wink:
Ford Explorer V6 4.0 lpg 1998, Shell HU 5W-30 SL ATF MaxLife
Toyota Corolla Verso 1,8 2006 Ravenol SSL 0W-40 Castrol Syntrans 75W-90
Toyota SiennaV6 3,5 2007 Rowe RS 0W-40 ATF MaxLife
Ford Maverick 2,3i 2004 MaxLife 5W-40
Uživatelský avatar
Pitris JUNIOR
Příspěvky: 1749
Registrován: pát kvě 23, 2014 17:10
Bydliště: Brno

Re: Millers Oils

Příspěvek od Pitris JUNIOR »

Jsem na něj zvědav 😁
Pokid se osvědčí, vzal bych na další výměnu CFS NT+
Kia CEED 1.6 GDI 99kW N98 + Mannol 9950
Amsoil EU Car Formula 5w40
Následuje - Millers Oils CFS NanoDrive 5W40
Kumho Ecsta HS52 205/55 R 16 XL 94 V
Vredestein Snowtrac 5 205/55-R16
Uživatelský avatar
Pitris JUNIOR
Příspěvky: 1749
Registrován: pát kvě 23, 2014 17:10
Bydliště: Brno

Re: Millers Oils

Příspěvek od Pitris JUNIOR »

Dnes jsem šupnul do kolegové C5 ten Trident 5w40 C3, ven šel Mobil1 ESP 5w30, po 13 000km. Neuvěřitelný, jak motor okamžitě zmlknul 😅
Kia CEED 1.6 GDI 99kW N98 + Mannol 9950
Amsoil EU Car Formula 5w40
Následuje - Millers Oils CFS NanoDrive 5W40
Kumho Ecsta HS52 205/55 R 16 XL 94 V
Vredestein Snowtrac 5 205/55-R16
Uživatelský avatar
tonny
Příspěvky: 2258
Registrován: pon úno 29, 2016 13:40
Bydliště: Břeclav

Re: Millers Oils

Příspěvek od tonny »

Jako po každé s čerstvým olejem motor ztichne ale až tak že seš z něj nadšený? A to je bez NANO. :D
Ford Explorer V6 4.0 lpg 1998, Shell HU 5W-30 SL ATF MaxLife
Toyota Corolla Verso 1,8 2006 Ravenol SSL 0W-40 Castrol Syntrans 75W-90
Toyota SiennaV6 3,5 2007 Rowe RS 0W-40 ATF MaxLife
Ford Maverick 2,3i 2004 MaxLife 5W-40
Uživatelský avatar
Pitris JUNIOR
Příspěvky: 1749
Registrován: pát kvě 23, 2014 17:10
Bydliště: Brno

Re: Millers Oils

Příspěvek od Pitris JUNIOR »

Tonny, já ne, šel do kolegového Citroënu C5. Kiuš má ještě tak měsíc čas.
Kia CEED 1.6 GDI 99kW N98 + Mannol 9950
Amsoil EU Car Formula 5w40
Následuje - Millers Oils CFS NanoDrive 5W40
Kumho Ecsta HS52 205/55 R 16 XL 94 V
Vredestein Snowtrac 5 205/55-R16
Odpovědět