Jaké auto?
Moderátor: Colommbo
Re: Jaké auto?
Když už tedy tady to CTR, tak i další žiletky https://www.garaz.cz/clanek/pruvodce-no ... .seznam.cz
A pane Jiři - s manuálem udělané pro Tebe
https://www.garaz.cz/clanek/shelby-gt50 ... .seznam.cz
A pane Jiři - s manuálem udělané pro Tebe
https://www.garaz.cz/clanek/shelby-gt50 ... .seznam.cz
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: Jaké auto?
Je tam proklik na mojí ex
Toyota GR Yaris - Ravenol DFE 0W20, MTF1, MTF3, DGL
Toyota GR 86 - Ravenol DXG 5W30, Red Line 75W85
Toyota RAV4 2.5 Hybrid - Ravenol EFE 0W16
Toyota GR 86 - Ravenol DXG 5W30, Red Line 75W85
Toyota RAV4 2.5 Hybrid - Ravenol EFE 0W16
- Colommbo
- Příspěvky: 9853
- Registrován: pon led 23, 2012 20:46
- Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí
Re: Jaké auto?
Na silniční žiletky jsem vlastně nikdy nebyl (ve smyslu chtít je vlastnit, což je něco jiného, než svézt se.) A restomod Shelby je překrásný kus plechů i techniky, avšak dospěl jsem k závěru, že dvěstědvacet koníků (a 310Nm) na takové to domácí žvýkání stačí. A kde je to málo, tam nejedu.
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Re: Jaké auto?
Já jel s CTR a nemyslel jsem si že v autě zažiji akceleraci podobnou motorkám
A k tomu Shelby? Jenom jsem si Tě tak nějak v tom s cigárem v koutku, loktem z okna a v kovbojským klobouku představil.... A vypadal si dobře
A k tomu Shelby? Jenom jsem si Tě tak nějak v tom s cigárem v koutku, loktem z okna a v kovbojským klobouku představil.... A vypadal si dobře
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: Jaké auto?
Akceleraci podobnou opravdovým motorkám jsem zažil pouze v lehce polazeném GTRku. To bylo TO opravdové porno na čtyřech kolech.
Re: Jaké auto?
Ariel Atom 3.5, ten by asi spoustě motorek ujel i na rovině, když už si tu přeměřujete pindíky
Toyota GR Yaris - Ravenol DFE 0W20, MTF1, MTF3, DGL
Toyota GR 86 - Ravenol DXG 5W30, Red Line 75W85
Toyota RAV4 2.5 Hybrid - Ravenol EFE 0W16
Toyota GR 86 - Ravenol DXG 5W30, Red Line 75W85
Toyota RAV4 2.5 Hybrid - Ravenol EFE 0W16
- Colommbo
- Příspěvky: 9853
- Registrován: pon led 23, 2012 20:46
- Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí
Re: Jaké auto?
Kdysi jsem někde čtl, že Japonci prý velké pindíky nemají. Proto možná vyrábějí ty žiletky...
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Re: Jaké auto?
niesom fanda azijskeho porna, ale asi neco na tom budeColommbo píše:Kdysi jsem někde čtl, že Japonci prý velké pindíky nemají. Proto možná vyrábějí ty žiletky...
Re: Jaké auto?
A formule 1 by ujela i tomu atomovýmu pracímu prášku.lefort píše:Ariel Atom 3.5, ten by asi spoustě motorek ujel i na rovině, když už si tu přeměřujete pindíky
Tondo, víš, já jsem jen obyčejnej profiřidič kterej 30 let vozí lidi. A mám za sebou asi mega a půl kilometrů. V práci, a s rodinným autem. Nemám možnost mít a jezdit hot hatchem za třičtvrtě mega jako druhý nebo třetí auto, a když jsem napsal že Civic TR akceleruje podobně jak motorka (kterou jsem si koupil po 20-ti letech jako splněnej sen), tak to bylo proto že jsem se s tím svezl bo ho měl zeťák. S ničím jiným jsem nikdy nejel. Takže to nebylo proto, že by Civic, ale protože to bylo jediná možnost. A na nějaké to poměřováni pindíků Ti z vysoka víš co?....
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: Jaké auto?
Reagoval jsem na rossa a bylo to myšleno samozřejmě v nadsázce
To byl určitě časopis 100+1 zahraničních zajímavostí!Colommbo píše:Kdysi jsem někde čtl, že Japonci prý velké pindíky nemají. Proto možná vyrábějí ty žiletky...
Toyota GR Yaris - Ravenol DFE 0W20, MTF1, MTF3, DGL
Toyota GR 86 - Ravenol DXG 5W30, Red Line 75W85
Toyota RAV4 2.5 Hybrid - Ravenol EFE 0W16
Toyota GR 86 - Ravenol DXG 5W30, Red Line 75W85
Toyota RAV4 2.5 Hybrid - Ravenol EFE 0W16
- Colommbo
- Příspěvky: 9853
- Registrován: pon led 23, 2012 20:46
- Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí
Re: Jaké auto?
Ten článek má něco do sebe... https://www.autickar.cz/clanek/vitezstv ... d=11735189
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
- Durex
- Příspěvky: 3940
- Registrován: stř říj 20, 2010 9:17
- Bydliště: Třebechovice p/O
- Kontaktovat uživatele:
Re: Jaké auto?
souhlas se vším...
Suzuki GSX 1300R Hayabusa, Suzuki GSXR 750W, Honda CBR 400RR, Honda CBR 600F3, KTM EXC 300 2T, Honda VFR 750,Suzuki Inazuma 750, Kawasaki ZX7R -2x, Kawasaki GPZ 900, Suzuki GSXR 750 K1,Suzuki SV 650, Fiat Ducato 2.3 JTD
Moto-Emergency motoservis
Moto-Emergency motoservis
Re: Jaké auto?
Bohužel to tak je. Auto které jezdí umí každý a je potřeba přilákat zákazníky. Konkurence je velká a tak do toho zasáhl marketing. To samé i do výměny olejů, největší odběratelé (leasingovky) chtěli co nejmenší náklady na servisní prohlídky a tak se začali výrobci předhánět. Testoval jim to zákazník za své peníze. U firemní flotily jim to docela drželo, motor za tři roky najel klidně 150tkm až 250tkm s minimálním servisem a to jim stačilo. Ford to dotáhl nejdál, až 50tkm na jednu servisní prohlídku s výměnou oleje. Pak si přišli pro nové, takže se z auta začal stávat spotřebák stejně jako s telefony a třeba vrtačkami. Ať žije ekologie, všechno se musí točit ať máme všichni práci a někteří obrovské zisky. Pak se nedivím, že se to na duševním zdraví Gréty tak podepsalo.
Ford Explorer V6 4.0 lpg 1998, Shell HU 5W-30 SL ATF MaxLife
Toyota Corolla Verso 1,8 2006 Ravenol SSL 0W-40 Castrol Syntrans 75W-90
Toyota SiennaV6 3,5 2007 Rowe RS 0W-40 ATF MaxLife
Ford Maverick 2,3i 2004 MaxLife 5W-40
Toyota Corolla Verso 1,8 2006 Ravenol SSL 0W-40 Castrol Syntrans 75W-90
Toyota SiennaV6 3,5 2007 Rowe RS 0W-40 ATF MaxLife
Ford Maverick 2,3i 2004 MaxLife 5W-40
Re: Jaké auto?
je to tak, auto uz je spotrebak.
+1 .. a to ste dozadu nenastupovali-nesedeli...ergonomia nula, pohroma pre bolestive chrbtice.Přeborníkem v uvádění naprosto šílených a na první pohled bezúčelných (avšak bezpochyby originálních) prvků do výroby je zcela nepochybně Tesla. O jejích supersložitých dveřích, které se po letech vývoje a instalaci nepřeberného množství senzorů a motorků podařilo vyladit natolik, že jsou už jen o trochu horší, než konvenční dveře s dvojicí konvenčních pantů, jsme se ale už bavili několikrát, pojďme se proto smát zas někomu jinému.