Oleje.cz

 

Aditivum Protec Oxicat

Diskuze o palivech

Moderátoři: Pitris, Demo

Re: Aditivum Protec Oxicat

Příspěvekod pepoh » pon zář 21, 2020 13:31

skusil som aceton do benzinu. 2deci na 10l co je mozno vela.
pomohlo to, za studena slo na 2 valce. na korekciach som si vsimol vacsiu stabilitu.
cerstvy benzin funguje fajn mozno 3 tyzdne, potom dojde k zhorseniu. za tepla motor bez chyby...
mam dojem ze benzin uz neni co byval pred rokmi, ze je to nejaky kvazi petrolej.
akonahle dojde 30c a prepne na plyn, motor sa stabilizuje..holt bez biohoven.

kedysi cisty toluen na zavodoch, lebo oktany. ale musel byt ohrev....
https://slovnaft.sk/images/slovnaft/pdf ... 7.0_sk.pdf 8%
LPG grill 60kW Obrázek Obrázek 8100 X-CESS 5W-40 Obrázek VST 5W40
Uživatelský avatar
pepoh
 
Příspěvky: 2380
Registrován: sob črc 29, 2017 10:06

Re: Aditivum Protec Oxicat

Příspěvekod NOVON » sob zář 26, 2020 8:02

pepoh: Mám nastavenou teplotu přepnutí na 45 stupňů a do benzínu dávám aditivum na sedla od Liqui Molly.Motor na obě paliva šlape krásně.
Octavia Combi 1.9TDI 66kw+chip 85 kW
Octavia 1.9TDI 66kw
VW Touran 1.6 MPI 75kw+LPG
Uživatelský avatar
NOVON
 
Příspěvky: 2935
Registrován: pát říj 16, 2009 11:01

Re: Aditivum Protec Oxicat

Příspěvekod Colommbo » sob zář 26, 2020 8:34

Ač s tím nemám vůbec žádné zkušenosti, řekl bych, že 45°C je lepší než obvyklých třicet...
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, Valvoline MaxLife 5W40, Denso IK16TT
Uživatelský avatar
Colommbo
 
Příspěvky: 8326
Registrován: pon led 23, 2012 20:46
Bydliště: Záboří nad Labem

Re: Aditivum Protec Oxicat

Příspěvekod pepoh » sob zář 26, 2020 13:44

acetonovy mix som vyjazdil. mam par dni cerstvy 10l e5. uz ok.
(aj napriek aditivacii, stary benzin je asi problemovy..)
LPG grill 60kW Obrázek Obrázek 8100 X-CESS 5W-40 Obrázek VST 5W40
Uživatelský avatar
pepoh
 
Příspěvky: 2380
Registrován: sob črc 29, 2017 10:06

Re: Aditivum Protec Oxicat

Příspěvekod NOVON » sob zář 26, 2020 21:24

Colommbo píše:Ač s tím nemám vůbec žádné zkušenosti, řekl bych, že 45°C je lepší než obvyklých třicet...

Tak určitě a dal bych si nastavit i více.
Octavia Combi 1.9TDI 66kw+chip 85 kW
Octavia 1.9TDI 66kw
VW Touran 1.6 MPI 75kw+LPG
Uživatelský avatar
NOVON
 
Příspěvky: 2935
Registrován: pát říj 16, 2009 11:01

Re: Aditivum Protec Oxicat

Příspěvekod tonny » stř zář 30, 2020 11:52

A z jakého důvodu chcete vyšší teplotu vody? Kvůli tomu, aby to jelo déle na benzín a mělo to tím na motor blahodárné účinky? Jinak mě zplynovač v pohodě stíhá i při 30°C. Jak mi to zkušený plynař nastavil, tak to jezdí.
Ford Explorer 1998 V6 4.0 lpg, Penrite Racing 10W-40 ATF MaxLife
Toyota Corolla Verso 2006 1,8 Shell HU 5W-40 Castrol Syntrans 75W-90
Toyota Sienna 2007 V6 3,5 Penrite Racing 10W-40 ATF MaxLife
Uživatelský avatar
tonny
 
Příspěvky: 1970
Registrován: pon úno 29, 2016 13:40
Bydliště: Břeclav

Re: Aditivum Protec Oxicat

Příspěvekod pepoh » stř zář 30, 2020 12:12

chladne rano preplo pri 50°, asi rj meni podla okolitej teploty.
LPG grill 60kW Obrázek Obrázek 8100 X-CESS 5W-40 Obrázek VST 5W40
Uživatelský avatar
pepoh
 
Příspěvky: 2380
Registrován: sob črc 29, 2017 10:06

Re: Aditivum Protec Oxicat

Příspěvekod Colommbo » stř zář 30, 2020 12:55

Šestihrnku zřejmě nižší teplota nemusí (tolik) vadit, Toníku...
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, Valvoline MaxLife 5W40, Denso IK16TT
Uživatelský avatar
Colommbo
 
Příspěvky: 8326
Registrován: pon led 23, 2012 20:46
Bydliště: Záboří nad Labem

Re: Aditivum Protec Oxicat

Příspěvekod NOVON » stř zář 30, 2020 18:36

tonny píše:A z jakého důvodu chcete vyšší teplotu vody? Kvůli tomu, aby to jelo déle na benzín a mělo to tím na motor blahodárné účinky? Jinak mě zplynovač v pohodě stíhá i při 30°C. Jak mi to zkušený plynař nastavil, tak to jezdí.

Ano, přesně tak!Nechám nastavit 50 stupňů. 30 je minimum pro odpaření plynu a nezamrznuti reduktoru, což je pro ultra šetřilky ještě hodně. :-)
Octavia Combi 1.9TDI 66kw+chip 85 kW
Octavia 1.9TDI 66kw
VW Touran 1.6 MPI 75kw+LPG
Uživatelský avatar
NOVON
 
Příspěvky: 2935
Registrován: pát říj 16, 2009 11:01

Re: Aditivum Protec Oxicat

Příspěvekod jarson1 » ned kvě 09, 2021 20:43

Dnes som mal štreku na otočku do BA , teda cca.necelých 700km a kedže práve dnes končí honde stk/ek tak som tam rano pridal oxicat , tentokrat už ale v presnom pomere, nie ako minule.
Kedže sa islo pomerne dost po dialnici , teda dost rýchlo ...vsak vieme,tak som nejaku super spotrebu neocakaval . Palubak mi ukazoval 6 co nie je nic výnimočné. Každopadne som nevydržal až domov a v Rim.Sobote som dal pre istotu za 10€, lebo už bola holá nula. Doma som nasledne na mojej "domovskej" Olive dotankoval do plna.
Priemer za 690km vväčšina dialnica ,niečo po BA mesto a cca.300km okresky mi vysiel 6,35. To nie je nič neobvyklé. Ale co neobvyklé je , to bol udaj od RS po RV po tom dotankovaní, cca. 60km po okreskách v rýchlostiach od 50 obec do 120 mimo a to 5,3 :shock: . To som videl prvý krát. A kým som to drzal len tak okolo 100, tak dokonca dlho svietilo že 4,9. Tak ja teda neviem. Som zvedavý ako vyjde EK.
Toyota Carina E 1.6 Xli LB 1992 Japan
Obrázek
Toyota Carina E 1.8 GLI LB. 1996 GB ( v kóme )
Obrázek
HONDA Civic 8G 4D 1.8 2006 Turkey
Obrázek
Uživatelský avatar
jarson1
 
Příspěvky: 1218
Registrován: pon zář 01, 2014 8:39
Bydliště: RV ( SK)

Předchozí

Zpět na Paliva

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník