pitris ja tomu chapem. len som povedal to, ze ked dneska su normalne special materialy na ojnicnych loziskach a plazmove (drahe)povlaky na namahanych dieloch motora...
tak by mohli posilnit aj startstopom pravidelne devastovane axial lozisko.
nie je to iba baterka za 200-300€ co sa na takom aute za par rokov znici.
Štartovanie bez spojky a ložiská
Moderátor: Colommbo
Re: Štartovanie bez spojky a ložiská
LPG X-CESS VST
MOBIL SUPER 3000 X1 Eurol Engine Oil Treat LQ-Molygen TOTAL INEO 0W30
MOBIL SUPER 3000 X1 Eurol Engine Oil Treat LQ-Molygen TOTAL INEO 0W30
Re: Štartovanie bez spojky a ložiská
Ano, mohli by....resp. k tomu byli někteří u nových motorů donuceni, bo by to se start-stop systémem nemuselo přežít ani záruku.
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
- Colommbo
- Příspěvky: 9924
- Registrován: pon led 23, 2012 20:46
- Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí
Re: Štartovanie bez spojky a ložiská
Ano, mohli by. Ale není-li to nezbytně, opravdu nezbytně nutné, tož proč by to ti šmejdi dělali...?
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90