přechod z 10w40 na 5w40/30 1.2 TSI Roomster

Fórum o automobilových mazivech

Moderátor: Colommbo

Uživatelský avatar
pepoh
Příspěvky: 2652
Registrován: sob črc 29, 2017 10:06

Re: přechod z 10w40 na 5w40/30 1.2 TSI Roomster

Příspěvek od pepoh »

podobne je to s bicyklom. tiez si nedas megaprevod, ked ides do kopca alebo ides krokom.
je tam zlaty stred otacok/pedalovania. :idea:
LPGObrázek Obrázek X-CESS :| Obrázek VST 8)
MOBIL SUPER 3000 X1 8) Eurol Engine Oil Treat 8) LQ-Molygen :wink: TOTAL INEO 0W30 :x
Uživatelský avatar
Pitris
Site Admin
Příspěvky: 27404
Registrován: úte čer 24, 2008 18:00
Bydliště: Brno

Re: přechod z 10w40 na 5w40/30 1.2 TSI Roomster

Příspěvek od Pitris »

To zde psával i Pan motorář Harry. Motor se musí točit lehce! :wink: Což se benziňák při 16-ti stech (a nedej bože v zátěži) určitě netočí. :evil:
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.

Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Uživatelský avatar
PHiLiPZ
Příspěvky: 148
Registrován: čtv úno 04, 2016 12:14
Bydliště: PK, SVK

Re: přechod z 10w40 na 5w40/30 1.2 TSI Roomster

Příspěvek od PHiLiPZ »

Kolegov osemvalec HEMI s takmer 6l objemom bol spokojny aj pri 1200 rpm a automat ho tam drzal skoro stale. Tak by som to uplne nezovseobecnoval.
Suzuki Ignis 2005 1.3L benzin - na zaciatku 2017 dosiahol Ignac 333 tisic km najazd a stale jazdi
Mazda6 Skyactiv 2016 2.5L benzin + MO CFS 5w-40 NT+ + MO Petrol Power ECOMAX
https://www.spritmonitor.de/en/detail/769867.html
Bramborak3
Příspěvky: 1245
Registrován: ned zář 24, 2017 8:08

Re: přechod z 10w40 na 5w40/30 1.2 TSI Roomster

Příspěvek od Bramborak3 »

Jenze srovnavat 6 litr 8 valec a 1.2 tsi 4 valec je jak motat jabka a hrusky...
Uživatelský avatar
Pitris
Site Admin
Příspěvky: 27404
Registrován: úte čer 24, 2008 18:00
Bydliště: Brno

Re: přechod z 10w40 na 5w40/30 1.2 TSI Roomster

Příspěvek od Pitris »

to PHILIPZ:
Tak snad jsme ve vlákně o VW 1.2 TSI....
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.

Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
kozel83
Příspěvky: 7
Registrován: pon bře 22, 2021 20:56

Re: přechod z 10w40 na 5w40/30 1.2 TSI Roomster

Příspěvek od kozel83 »

moc všem děkuji za postřehy a rady....dost mi to pomohlo. :wink:
Uživatelský avatar
jerome
Příspěvky: 5779
Registrován: ned bře 13, 2011 12:37

Re: přechod z 10w40 na 5w40/30 1.2 TSI Roomster

Příspěvek od jerome »

Bramborak3 píše:Jenze srovnavat 6 litr 8 valec a 1.2 tsi 4 valec je jak motat jabka a hrusky...
A ešte k tomu automat vs. manuál 8)
Honda Civic 1.4iS 66kw => ELF Evolution 700 STI 10W40
Honda Civic 1.6 i-Dtec 88kw => Motul 8100 ECO-clean 0W30
Uživatelský avatar
PHiLiPZ
Příspěvky: 148
Registrován: čtv úno 04, 2016 12:14
Bydliště: PK, SVK

Re: přechod z 10w40 na 5w40/30 1.2 TSI Roomster

Příspěvek od PHiLiPZ »

Pitris píše:to PHILIPZ:
Tak snad jsme ve vlákně o VW 1.2 TSI....
Riesil sa tu (velmi off topic) 6 valec od BMW (3l?) a tvoja poznamka bola dost vseobecna.
Suzuki Ignis 2005 1.3L benzin - na zaciatku 2017 dosiahol Ignac 333 tisic km najazd a stale jazdi
Mazda6 Skyactiv 2016 2.5L benzin + MO CFS 5w-40 NT+ + MO Petrol Power ECOMAX
https://www.spritmonitor.de/en/detail/769867.html
Uživatelský avatar
Pitris
Site Admin
Příspěvky: 27404
Registrován: úte čer 24, 2008 18:00
Bydliště: Brno

Re: přechod z 10w40 na 5w40/30 1.2 TSI Roomster

Příspěvek od Pitris »

Asi jo, sorry....
Čím větší obsah a víc válců, tím míň motoru vadí nízké otáčky.
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.

Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Odpovědět