A3/b4 vs DPF
Moderátor: Colommbo
-
- Příspěvky: 57
- Registrován: čtv čer 14, 2018 20:07
A3/b4 vs DPF
Zdravím,
omylem jsme nasypali magnatec 10w-40 a3/b4 do x5 e53, která ma DPF.
Jak moc to tomu vadí?
Můžeme s tím naject treba 500km jako s proplachovým olejem?
Pak tam dáme 5w-40 C3.
Existuje 10w-40 v C3??
díky
omylem jsme nasypali magnatec 10w-40 a3/b4 do x5 e53, která ma DPF.
Jak moc to tomu vadí?
Můžeme s tím naject treba 500km jako s proplachovým olejem?
Pak tam dáme 5w-40 C3.
Existuje 10w-40 v C3??
díky
Re: A3/b4 vs DPF
Za 500 km se nic nestane. Pak dej 5w40 C3 (když budeš chtít být pintlich tak i s normou BMW-LL-04).
Olej 10w40 s C3 pro osobáky není. S 10w je (asi jen jeden) 10w50 s C3.
Olej 10w40 s C3 pro osobáky není. S 10w je (asi jen jeden) 10w50 s C3.
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
-
- Příspěvky: 57
- Registrován: čtv čer 14, 2018 20:07
Re: A3/b4 vs DPF
Díky za info, co je ta 10w-50 s c3? Ze by možná přestalo pískat turbo?Pitris píše:Za 500 km se nic nestane. Pak dej 5w40 C3 (když budeš chtít být pintlich tak i s normou BMW-LL-04).
Olej 10w40 s C3 pro osobáky není. S 10w je (asi jen jeden) 10w50 s C3.
Re: A3/b4 vs DPF
https://www.znackoveoleje.cz/Yacco-GALA ... -d1917.htm
Anebo 5w50 C3 https://www.millersoils.cz/xf-longlife-5w50
Jestli to jezdilo na dlouhé intervaly výměn olejů xw/30, tak by turbu "na chvíli" mohlo "50" pomoci - za předpokladu výměn oleje DO 15-ti tkm.
Anebo 5w50 C3 https://www.millersoils.cz/xf-longlife-5w50
Jestli to jezdilo na dlouhé intervaly výměn olejů xw/30, tak by turbu "na chvíli" mohlo "50" pomoci - za předpokladu výměn oleje DO 15-ti tkm.
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: A3/b4 vs DPF
Pískání turba neřeš olejem, ale opravou. Až se rozletí, bude pozdě.
Toyota GR Yaris - Ravenol DFE 0W20, MTF1, MTF3, DGL
Toyota GR 86 - Ravenol DXG 5W30, Red Line 75W85
Toyota RAV4 2.5 Hybrid - Ravenol EFE 0W16
Toyota GR 86 - Ravenol DXG 5W30, Red Line 75W85
Toyota RAV4 2.5 Hybrid - Ravenol EFE 0W16
-
- Příspěvky: 1245
- Registrován: ned zář 24, 2017 8:08
Re: A3/b4 vs DPF
No presne tak. Az turbo nasaje a navalí ti to plny plyn, tak budes rad, kdyz to stihnes vypnout. U tohoto bych s tim dal nejezdil
Re: A3/b4 vs DPF
https://www.energy.gov/sites/prod/files ... sappok.pdf
popol vs dpf
CaSO4 - sadra
popol vs dpf
CaSO4 - sadra
Akumulácia popola je dynamický proces - popol sa najskôr hromadí predovšetkým pozdĺž stien kanála a potom sa na konci DPF vytvoria zátky
Zvýšenie poklesu tlaku DPF dvakrát silnejšie s popolom Ca ako so Zn
Podobné vlastnosti popola a trendy poklesu tlaku medzi CJ-4 a Ca olejom naznačujú, že CaSO4 môže byť najškodlivejšou zložkou popola
Popol znižuje citlivosť na tlak na malé zaťaženie sadzami (<0,5 g)
Popol zvyšuje citlivosť na tlak pri zaťažení sadzami> 3 g
Najcitlivejšie zvýšenie citlivosti na pokles tlaku pri plne formulovaných olejoch
Samotný popol má za následok iba malé zvýšenie protitlaku a spotrebu paliva
Sadze nahromadené v DPF s obsahom popola majú za následok najväčší FEP
LPG X-CESS VST
MOBIL SUPER 3000 X1 Eurol Engine Oil Treat LQ-Molygen TOTAL INEO 0W30
MOBIL SUPER 3000 X1 Eurol Engine Oil Treat LQ-Molygen TOTAL INEO 0W30
- BigBang
- Příspěvky: 1861
- Registrován: ned zář 15, 2013 21:30
- Bydliště: Dux & Kladno
- Kontaktovat uživatele:
Re: A3/b4 vs DPF
Pánové, hezky radíte ohledně olejů, ale pozapomněli jste jednu, podle mě důležitou, otázku.
Pokud ti turbo houká, olejem to rozhodně nespravíš a dřívě nebo později počítej s tím, že to může začít prosávat olej a v lepším případě bude za tebou jen obří bálý oblak dýmu a auto pojede jako v nouzáku. Zastavíš a budeš se divit, co se děje. V horším případě to ten olej začně pálit, a pak budeš rád, když se ti nepůjde podívat ojnice z očí do očí...
Žere ti to olej? Pokud ne, nechal bych tam ten olej třeba na 8-10 tis. km, a pak normálně vyměnil za nějaký C3. Pokud ti to olej žere, můžeš ho tam těch 500 km na proplach nechat. DPF už budeš stejně přicpaný, takže ta chvilka ho nijak zásadně nezhorší od stavu v jakém byl před výměnou.spellcross píše:Zdravím,
omylem jsme nasypali magnatec 10w-40 a3/b4 do x5 e53, která ma DPF.
Jak moc to tomu vadí?
Můžeme s tím naject treba 500km jako s proplachovým olejem?
Pak tam dáme 5w-40 C3.
Existuje 10w-40 v C3??
díky
Pokud ti turbo houká, olejem to rozhodně nespravíš a dřívě nebo později počítej s tím, že to může začít prosávat olej a v lepším případě bude za tebou jen obří bálý oblak dýmu a auto pojede jako v nouzáku. Zastavíš a budeš se divit, co se děje. V horším případě to ten olej začně pálit, a pak budeš rád, když se ti nepůjde podívat ojnice z očí do očí...
A2 1.4TDI - Rav VMO
T5 2.5TDI - Cas Edge FST LL2 0W30
Fabia 1.2TSI - Rav SSL
KLE500 - Rep MotoSint 10w40
TnT899 - Rep MotoR 15W50
MX-5 - HPR 10w50, Technyx 75w85, Yac BVX 75w90
vyjeto: Rep El 505.01TDI 5w40, MO XF 5w40, XF, XFS 5w50, XF 0w40, EE 5w40
T5 2.5TDI - Cas Edge FST LL2 0W30
Fabia 1.2TSI - Rav SSL
KLE500 - Rep MotoSint 10w40
TnT899 - Rep MotoR 15W50
MX-5 - HPR 10w50, Technyx 75w85, Yac BVX 75w90
vyjeto: Rep El 505.01TDI 5w40, MO XF 5w40, XF, XFS 5w50, XF 0w40, EE 5w40
Re: A3/b4 vs DPF
Houká mi turbo najeto 255000 km. Koupil jsem to od kolegy z práce. On to koupil v 80000 km a říkal, že houká od jeho koupě. No nechám ho v klidu houkat dál.
- BigBang
- Příspěvky: 1861
- Registrován: ned zář 15, 2013 21:30
- Bydliště: Dux & Kladno
- Kontaktovat uživatele:
Re: A3/b4 vs DPF
Jestli nebere olej ani nepadá do nouze, tak jezdi. Mě nehouká, ale trošku oleje si vezme...
A2 1.4TDI - Rav VMO
T5 2.5TDI - Cas Edge FST LL2 0W30
Fabia 1.2TSI - Rav SSL
KLE500 - Rep MotoSint 10w40
TnT899 - Rep MotoR 15W50
MX-5 - HPR 10w50, Technyx 75w85, Yac BVX 75w90
vyjeto: Rep El 505.01TDI 5w40, MO XF 5w40, XF, XFS 5w50, XF 0w40, EE 5w40
T5 2.5TDI - Cas Edge FST LL2 0W30
Fabia 1.2TSI - Rav SSL
KLE500 - Rep MotoSint 10w40
TnT899 - Rep MotoR 15W50
MX-5 - HPR 10w50, Technyx 75w85, Yac BVX 75w90
vyjeto: Rep El 505.01TDI 5w40, MO XF 5w40, XF, XFS 5w50, XF 0w40, EE 5w40
Re: A3/b4 vs DPF
Nežere vůbec nic.
Re: A3/b4 vs DPF
No, možno to "doplnuje" naftou
Každý motor z princípu nejakú spotrebu oleja musí mať. Ale to len na margo.
Každý motor z princípu nejakú spotrebu oleja musí mať. Ale to len na margo.
Toyota Carina E 1.6 Xli LB 1992 Japan
Ex.Toyota Carina E 1.8 GLI LB. 1996 GB
HONDA Civic 8G 4D 1.8 2006 Turkey
Ex.Toyota Carina E 1.8 GLI LB. 1996 GB
HONDA Civic 8G 4D 1.8 2006 Turkey