výfuk
Moderátor: Colommbo
Re: výfuk
Mit akuvercajk se hodi.
Ted z hlavy nevim, jak to tam mam.
Musel bych najit foto, kdyz vozítko na lyzinach ještěrky, kdyz jsem delal dutiny a spodek.
2002 Frantik?
Ja myslel, že jen 04-05.
Myslet znamena ho.no vědět.
A do pekel nepojede jen cert, ale i jeho prava a leva ruka ďábla.
Zitra rano do Šluknova a Rumburku. 36tun souprava.
Ted z hlavy nevim, jak to tam mam.
Musel bych najit foto, kdyz vozítko na lyzinach ještěrky, kdyz jsem delal dutiny a spodek.
2002 Frantik?
Ja myslel, že jen 04-05.
Myslet znamena ho.no vědět.
A do pekel nepojede jen cert, ale i jeho prava a leva ruka ďábla.
Zitra rano do Šluknova a Rumburku. 36tun souprava.
Re: výfuk
Teď řeším taky výfuk. Origo duplex už začíná po 13 letech prdět. Předpokládám že mě jako ostatním prorezavěl levej tlumič navrchu pod kastlí, kde to není vidět. zbytek výfuku už mele taky z posledního, příruby už mají skoro tvar trubek.
Možnosti jsou pouze následující:
Možnosti jsou pouze následující:
I když jsem byl dlouhodobým zastáncem FOXe v poslední době přišel několika lidem špatně natvarovanej, nebo byly díry ve svárech. Další 2 se přiznali, že po omytí soli se začíná objevovat zrzavej líšej (v provozu 2 roky. Z toho mě začíná nejlíp vycházet Ulter, kterej je údajně i tišší jak FOX, navíc pokud ho za 4-5 let budu potřebovat vyměnit, tak furt to vyjde levněji. Montáž na klubovým autě pro představu ZDE.- Original - 19000 Kč - cenově nesmysl, nikde v EU není skladem
- Polmostrow - 3500 Kč - menší průměry než OEM, zúžený ohyby, nízká životnost
- Bosal - 10000 Kč (díky slevám jinak 17tis) - cenově opět nesmysl, nízká životnost
- Ulter Sport duplex - cca 8000 Kč - varianta na konkrétní auto + motor, EC homologace, výdrž cca 5let
- FOX catback - 16000 Kč - údajně nerez, riziko špatného svaření nebo koroze, EC homologace
Mazda 6 GL 2.0 Wagon 2017 - Stage 1 - 129kW
Ravenol SSO 0W-30 --- Ravenol MTF-2 75W-80
Moje Ex:
Mazda 6 GH 2.5 Liftback GTA - (ADAKT Stage 1.1 135kW)
Nissan Almera 1.4 64kW GX
Nissan Almera 1.6 73kW SR
Ravenol SSO 0W-30 --- Ravenol MTF-2 75W-80
Moje Ex:
Mazda 6 GH 2.5 Liftback GTA - (ADAKT Stage 1.1 135kW)
Nissan Almera 1.4 64kW GX
Nissan Almera 1.6 73kW SR
Re: výfuk
Já toto asi budu časem řešit taky, i když na minulém Accordu - měl jsem ho 6 let - to na pořad dne nepřišlo. Byl tam Bosal. Ale na Civica předtím jsem dal Ulter Sport, a těch (skoro) 5 let vydržel. Takže já jeden z těch....
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Bridgestone Blizzak LM-005
Léto: Penrite HPR 5 5w40, Bridgestone Turanza 6
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Bridgestone Blizzak LM-005
Léto: Penrite HPR 5 5w40, Bridgestone Turanza 6
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: výfuk
p-w pohlinik vydrzi. ale tvarovanie bolo zle, musel som to silou narvat na saru. a ohybat haky
ale i tak to bolo moc napnute
liska na nerezu je normal. vypada to po par rokoch jak pred smrti ale drzi..
na novych autach je to popular, lebo to spravia z "nerez alobalu" a vaha ide dolu.

mozes skusit lestiaci pasta na kovy...
ale i tak to bolo moc napnute

liska na nerezu je normal. vypada to po par rokoch jak pred smrti ale drzi..
na novych autach je to popular, lebo to spravia z "nerez alobalu" a vaha ide dolu.


mozes skusit lestiaci pasta na kovy...
LPG
X-CESS
VST 
MOBIL SUPER 3000 X1
Eurol Engine Oil Treat
LQ-Molygen
TOTAL INEO 0W30





MOBIL SUPER 3000 X1




Re: výfuk
Jeden by čekal že když Němci tvrdí, že něco vyrábí z nerezu, tak to bude pravda ...
Mazda 6 GL 2.0 Wagon 2017 - Stage 1 - 129kW
Ravenol SSO 0W-30 --- Ravenol MTF-2 75W-80
Moje Ex:
Mazda 6 GH 2.5 Liftback GTA - (ADAKT Stage 1.1 135kW)
Nissan Almera 1.4 64kW GX
Nissan Almera 1.6 73kW SR
Ravenol SSO 0W-30 --- Ravenol MTF-2 75W-80
Moje Ex:
Mazda 6 GH 2.5 Liftback GTA - (ADAKT Stage 1.1 135kW)
Nissan Almera 1.4 64kW GX
Nissan Almera 1.6 73kW SR
Re: výfuk
Ono záleží na požadavku výrobce. Na lidové jebky "za pár korun" šel hliník a vařilo se to obyčejným drátem. Největší šetřílkové byli Renaulti. Ale třeba Superby, Porsche, Lexus, Jaguar .... zkrátka taková lepší střední a výše, tam šlo antokoro a vařilo se antikorovým drátem. Píši o prvovýrobě. Druhovýroba, to je jiné kafe.
Re: výfuk
Nerez alebo Inox totiž sttojí takmer 2x tolko ako AL. Naviac je pomerne tvrdý a tažšie sa tvaruje a opracováva. Dalšia alternatíva,ocelový plech povrchovo pokovený,nízka životnost,nízka cena ale vhlad Inox.Mne na Polmostrow na Vectre tiež neboli dobre tvarované uchyty a musel som ich prisposobit. Po 2 rokoch sa pretrhli všetky silenti,takže tam išli povodné 13 ročné.
Vzhlad výfuku neriešim na Insignii,je ukrytý,naviac som ho obalil termoizolačnou páskou a pri regeneráciách DPF sa nan kde čo pripálí. Koroduju zatial len držiace konzoli z gulatiny,tie som pri zvaroch natrel mazacím tukom.
Vzhlad výfuku neriešim na Insignii,je ukrytý,naviac som ho obalil termoizolačnou páskou a pri regeneráciách DPF sa nan kde čo pripálí. Koroduju zatial len držiace konzoli z gulatiny,tie som pri zvaroch natrel mazacím tukom.
Naposledy upravil(a) Brembo dne úte úno 23, 2021 20:54, celkem upraveno 1 x.
Suzuki SV 1000,Opel Insignia Sport Tourer CDTI 96 kW -153kW,Opel Vectra 1,7 DT-išla do sveta
Re: výfuk
Mam nerezak. Od polmostrowa. Na zakazku. Už sa to ale nerobí. Vtedy sa to dalo. Dlhšia dodacia lehota síce a ano presne raz taka cena ako klasika.
Nekoroduje. Tlmic jak zrkadlo aj teraz. Len pri kate stopy korozie. Ale ten nebol sucastou tohoto výfuku pravdaže.
A je to teda aj raz take tažke ( no možno nie tolko ale je to tažšie). Citit to hlavne v zaveseniach výfuku. Má čo robit , aby to ultmilo vsetky vibrácie. Aj tak mi to obcas mláti o štít.
Nekoroduje. Tlmic jak zrkadlo aj teraz. Len pri kate stopy korozie. Ale ten nebol sucastou tohoto výfuku pravdaže.
A je to teda aj raz take tažke ( no možno nie tolko ale je to tažšie). Citit to hlavne v zaveseniach výfuku. Má čo robit , aby to ultmilo vsetky vibrácie. Aj tak mi to obcas mláti o štít.
Toyota Carina E 1.6 Xli LB 1992 Japan

Ex.Toyota Carina E 1.8 GLI LB. 1996 GB
HONDA Civic 8G 4D 1.8 2006 Turkey


Ex.Toyota Carina E 1.8 GLI LB. 1996 GB
HONDA Civic 8G 4D 1.8 2006 Turkey

Re: výfuk
No výfuk je už vyměněn (v servisu) a dal jsem tam Asmet a uvidím co vydrží.Pedro píše:Mit akuvercajk se hodi.
Ted z hlavy nevim, jak to tam mam.
Musel bych najit foto, kdyz vozítko na lyzinach ještěrky, kdyz jsem delal dutiny a spodek.
2002 Frantik?
Ja myslel, že jen 04-05.
Myslet znamena ho.no vědět.
A do pekel nepojede jen cert, ale i jeho prava a leva ruka ďábla.
Zitra rano do Šluknova a Rumburku. 36tun souprava.
Re: výfuk
Tak pani, mam novu zabavku
Vyfuk - koncovy tlmic - civic 8g typ FD 103kw. Japan Sankey.
Zhodil som povodny (rok 2006, 322tkm (?) ) lebo prdkal. Minimalne, ale prdkal. Vtedy som vzal na palec tesniaci tmel a zatrel to . Klasicky "neviditelne" miesto hore pod stitom. Akoze prestalo a fungovalo. Lenze popri tom som tam nahmatal kopec silikonu na motory cerveneho a bol som zvedavy co s tym kto teda čaroval...
Aby som nebol imobilny, vzal som jeden nahradny z Autovrakoviste honda , uherske neviem co....za 47eur aj s dopravou domov.
Ten som trochu pocistil, preventivne mozne buduce poskodenia presiel dinitrolom RC900 a dvojzlozkovym epoxidovym tmelom ( udajne aj na vyfuky - uvidime...) a potom povrchovo upravil novou , mnou vyvinutou a zatial nepatentovanou pokusnou metodou.
Vysvetlim neskor.

No...a ten povodny som rozkuchal a chystam sa na taku pokusnu reparaturku "made in doma".
Zatial prosim par foto ako taky honda vyfuk po 18 rokoch a 320tkm vyzera zvnutra ( zvonka asi nikoho neprekvapi, ze samozrejme jako "novy".



Ma skutocne dve vrstvy a zrejme fakt nerez plech alebo minimalne dost dobre pokoveny. Po ocisteni rukou sa leskne aj zvnutra...


Ako vsak vidime prepazky uz davno odcestovali kamsi do ovzdusia...na krajoch sice vidiet, ze haponci na nich nesetrili a su pomerne z robustneho plechu, ale proste vyhoreli...


Takze sa bude reparovat. Nerezovy plech nahodou mam, aj ked teda sluzi inemu ucelu momentalne ( ako parabola pre garazove led osvetlenie napajane starym akumulatorom z toyoty
. Aj tak to ma prd ucinok, tak ho vyuzijem tu.

A teraz som sam zvedavy , co vycarujem.
Pre dnesok koniec prace, lebo aj ked som mal plnu 2ah baterku nabitu, tak flexa mala dost prace uz z vyrezanim tohoto otvoru a musim nabijat. A kotuce to zjedlo. Je to teda fakt bytelne, jak sa vravi...

Vyfuk - koncovy tlmic - civic 8g typ FD 103kw. Japan Sankey.
Zhodil som povodny (rok 2006, 322tkm (?) ) lebo prdkal. Minimalne, ale prdkal. Vtedy som vzal na palec tesniaci tmel a zatrel to . Klasicky "neviditelne" miesto hore pod stitom. Akoze prestalo a fungovalo. Lenze popri tom som tam nahmatal kopec silikonu na motory cerveneho a bol som zvedavy co s tym kto teda čaroval...
Aby som nebol imobilny, vzal som jeden nahradny z Autovrakoviste honda , uherske neviem co....za 47eur aj s dopravou domov.
Ten som trochu pocistil, preventivne mozne buduce poskodenia presiel dinitrolom RC900 a dvojzlozkovym epoxidovym tmelom ( udajne aj na vyfuky - uvidime...) a potom povrchovo upravil novou , mnou vyvinutou a zatial nepatentovanou pokusnou metodou.


No...a ten povodny som rozkuchal a chystam sa na taku pokusnu reparaturku "made in doma".
Zatial prosim par foto ako taky honda vyfuk po 18 rokoch a 320tkm vyzera zvnutra ( zvonka asi nikoho neprekvapi, ze samozrejme jako "novy".



Ma skutocne dve vrstvy a zrejme fakt nerez plech alebo minimalne dost dobre pokoveny. Po ocisteni rukou sa leskne aj zvnutra...


Ako vsak vidime prepazky uz davno odcestovali kamsi do ovzdusia...na krajoch sice vidiet, ze haponci na nich nesetrili a su pomerne z robustneho plechu, ale proste vyhoreli...


Takze sa bude reparovat. Nerezovy plech nahodou mam, aj ked teda sluzi inemu ucelu momentalne ( ako parabola pre garazove led osvetlenie napajane starym akumulatorom z toyoty


A teraz som sam zvedavy , co vycarujem.
Pre dnesok koniec prace, lebo aj ked som mal plnu 2ah baterku nabitu, tak flexa mala dost prace uz z vyrezanim tohoto otvoru a musim nabijat. A kotuce to zjedlo. Je to teda fakt bytelne, jak sa vravi...

Naposledy upravil(a) jarson1 dne ned kvě 26, 2024 15:16, celkem upraveno 2 x.
Toyota Carina E 1.6 Xli LB 1992 Japan

Ex.Toyota Carina E 1.8 GLI LB. 1996 GB
HONDA Civic 8G 4D 1.8 2006 Turkey


Ex.Toyota Carina E 1.8 GLI LB. 1996 GB
HONDA Civic 8G 4D 1.8 2006 Turkey

Re: výfuk
Mimochodom , ten "novy" z vrakaca sice netusim ako je na tom s prepazkami, nieco uz sa z neho sypalo ked dosiel a hrkal ako rumba gule, ale je fakt tichy. Ked stojim pri aute ani neviem ci mam vobec nastartovane. No uvidime ako dopadne moja inovativna metoda povrchovej upravy. Idem to "vypálit" 

Toyota Carina E 1.6 Xli LB 1992 Japan

Ex.Toyota Carina E 1.8 GLI LB. 1996 GB
HONDA Civic 8G 4D 1.8 2006 Turkey


Ex.Toyota Carina E 1.8 GLI LB. 1996 GB
HONDA Civic 8G 4D 1.8 2006 Turkey

Re: výfuk
Pane jo teda
A vidíš - Tys koupil u nás, já si jel vloni pro origo Sankei výfuk k vám k Nitře od kluka z HondaClubu
Já ale bral celej za 200€ (nový u nás 40.000,- bez DPH anebo od 30-ti druhovýroba když ne made in Poland
). Má za sebou (údajně) 50 tkm na autě a pak byl vyměněn za tuningový a uložen do suché stodoly. Tak jsem ho očistil a stříknul stříbrným AluZinkem a oba koncový tlumiče natřel i černým Hammeritem. No a teď čeká až přijde čas a starej doslouží....

Tipl bych Uherské Hradiště - tam by šroťák měl být. No, máš zábavu



Naposledy upravil(a) Pitris dne pon kvě 27, 2024 12:19, celkem upraveno 1 x.
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Bridgestone Blizzak LM-005
Léto: Penrite HPR 5 5w40, Bridgestone Turanza 6
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Bridgestone Blizzak LM-005
Léto: Penrite HPR 5 5w40, Bridgestone Turanza 6
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: výfuk
No uvidíme
Jestli to bude jak u jarsona tak ten původní dá ještě 5 let. Ale 18 let na výfuk není zas tak špatný 


Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Bridgestone Blizzak LM-005
Léto: Penrite HPR 5 5w40, Bridgestone Turanza 6
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Bridgestone Blizzak LM-005
Léto: Penrite HPR 5 5w40, Bridgestone Turanza 6
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF