Motorky a o motorkách všeobecně

Další nezařaditelná témata

Moderátor: Colommbo

Odpovědět
Uživatelský avatar
Durex
Příspěvky: 3940
Registrován: stř říj 20, 2010 9:17
Bydliště: Třebechovice p/O
Kontaktovat uživatele:

Re: Motorky a o motorkách všeobecně

Příspěvek od Durex »

Tak pokud 2004, tak W211. Jinak to musi byt starsi, ale registrace az 2004. Jojo, Durex zna :)

Má to jen 2 vážnější problémy. Občas zazlobí EGR a padne do nouzáku a když je to pak často při šlápnutí na plyn,tak se musí vyměnit. A pak odchází uložení převodovky a za studena vibruje. A pak taky pokud to má EBS,tak je to časovaná bomba,ale to mají opravdu jen w211
Naposledy upravil(a) Durex dne pon lis 30, 2020 14:28, celkem upraveno 2 x.
Suzuki GSX 1300R Hayabusa, Suzuki GSXR 750W, Honda CBR 400RR, Honda CBR 600F3, KTM EXC 300 2T, Honda VFR 750,Suzuki Inazuma 750, Kawasaki ZX7R -2x, Kawasaki GPZ 900, Suzuki GSXR 750 K1,Suzuki SV 650, Fiat Ducato 2.3 JTD

Moto-Emergency motoservis
Uživatelský avatar
Durex
Příspěvky: 3940
Registrován: stř říj 20, 2010 9:17
Bydliště: Třebechovice p/O
Kontaktovat uživatele:

Re: Motorky a o motorkách všeobecně

Příspěvek od Durex »

Bramborak3 píše:
Durex píše:Co bych ti doporučil,tak je KTM 990 Super Duke. Motor super,podvozek luxus. Rychle na tom nepojedeš. Tak kolem 180 max. Ale pořád tě to bude bavit přidávat a ubírat a blbnout v zatáčkách. Jen by si musel došetřit a spokojit se s vyším nájezdem,což úplně nevadí. Ty motory to daj. Ale nesmí to být dobitej kus
O ktm 990 motorech jsem slysel od borca co dost prodava ojetiny ( freemoto ) maji sikovneho mechanika ze ne kazdy kus ktm tohoto motoru je ok a ze zerou olej...Tak nevim. Ale 990 superduke jede i pekne od spodu. To jo. Nepojedu nad 200 abych se bavil...Jen za 70 tis to nebude.
A na tom rsv jsem jel motor 1 generace. Jen v roce 2003 po mirnyn upgradu. A zabavny to nebylo, kdyz musis mit otacky mezi 5500 -9. To je nepouzitelny. Ne motor novejsi rsv co mela 2 laufy.
Promiň, ale to s těma otáčkama je vlastnost. Kazdej sportovnější 2V musíš točit. Mě kačena taky pod 3500 protestuje. Ale od 4 funguje super. Stejně tak to tuono, rsv, sv, vtr a já nevím co ještě.

Jinak z freemota mám Busu. A když sem tam pro ní tenkrát byl,tak to byly dobrý střelci. Ale třeba už je to jiný. Bude to 14 let. Jinak mi není známo,že by ty motory trpěly na spotřebu oleje. A že jich kolem sebe mám dost. Ono spíš záleží na tom,na jakej olej se jezdí a jak se jezdí. A taky záleží na předchozím zacházení. Jo,servisuju jednu 950 LC8, která chrastí a bere olej. Ale má za sebou 160 000 km a má původní motor ...
Naposledy upravil(a) Durex dne pon lis 30, 2020 14:16, celkem upraveno 1 x.
Suzuki GSX 1300R Hayabusa, Suzuki GSXR 750W, Honda CBR 400RR, Honda CBR 600F3, KTM EXC 300 2T, Honda VFR 750,Suzuki Inazuma 750, Kawasaki ZX7R -2x, Kawasaki GPZ 900, Suzuki GSXR 750 K1,Suzuki SV 650, Fiat Ducato 2.3 JTD

Moto-Emergency motoservis
Bramborak3
Příspěvky: 1245
Registrován: ned zář 24, 2017 8:08

Re: Motorky a o motorkách všeobecně

Příspěvek od Bramborak3 »

Pokud by ten v-twin jel s ladakem, filtrem a čipem ( pwc4-5 atd ) od 4 tis uz pekne tak to beru. A nevadi me to. Protoze jak pises, u V2 to je vlastnost. A do 10 tis mam jeste porad dost toček. No u V2 je lepší řadit spíš dřiv. Ale tak jak to bylo u toho tuona. To bych nedal. Do 3500 to skubalo a do 5500 nic moc. Dira ve vykonu. A za 3 nebo 3.500 ot radit..?
Uživatelský avatar
Durex
Příspěvky: 3940
Registrován: stř říj 20, 2010 9:17
Bydliště: Třebechovice p/O
Kontaktovat uživatele:

Re: Motorky a o motorkách všeobecně

Příspěvek od Durex »

Bramborak3 píše: Do 3500 to skubalo a do 5500 nic moc. Dira ve vykonu. A za 3 nebo 3.500 ot radit..?
Tak to bylo blbě seřízený. Letos sem dělal tuona 2. Opravdu do 3500 ot škube. Ale ve 4 už super zabere a v 6 další kopanec a nepolevuje až k červenýmu ...

A v klidu se s tím nechá jezdit od 4 do 6 tis ot. A řadit jen mezi tím a pořád je to ukrutná zábava.A kor to starý první vysoký tuono. To se zvedalo jen plynem a klidně od 4000 ot ...
Suzuki GSX 1300R Hayabusa, Suzuki GSXR 750W, Honda CBR 400RR, Honda CBR 600F3, KTM EXC 300 2T, Honda VFR 750,Suzuki Inazuma 750, Kawasaki ZX7R -2x, Kawasaki GPZ 900, Suzuki GSXR 750 K1,Suzuki SV 650, Fiat Ducato 2.3 JTD

Moto-Emergency motoservis
Bramborak3
Příspěvky: 1245
Registrován: ned zář 24, 2017 8:08

Re: Motorky a o motorkách všeobecně

Příspěvek od Bramborak3 »

Durex píše:
Bramborak3 píše: Do 3500 to skubalo a do 5500 nic moc. Dira ve vykonu. A za 3 nebo 3.500 ot radit..?
Tak to bylo blbě seřízený. Letos sem dělal tuona 2. Opravdu do 3500 ot škube. Ale ve 4 už super zabere a v 6 další kopanec a nepolevuje až k červenýmu ...

A v klidu se s tím nechá jezdit od 4 do 6 tis ot. A řadit jen mezi tím a pořád je to ukrutná zábava.A kor to starý první vysoký tuono. To se zvedalo jen plynem a klidně od 4000 ot ...
Je to mozny, ze byly ko svicky, vzduchac, nebo ventily rozhozene. Jo bylo to to tuono prvni co se delalo 2002-2004 rok. Nebo myslim i 05. Od 06 byl novy motor.
Tak to je potom fajn. Tak bych zkusil najit na jare slusny s ladakem. Bez nej to je naprd. Ale ne kratky mivv. Ten motor potrebuje dlouhy ladak. Jen ten desing toho tuona..Samy plasty okolo. Ale za tu cenu nemam moc na vyber.
Ktm 990 superduk ma brzdy super, motor podvozek taky, min starosti s elektrikou ale taky super cena...
Uživatelský avatar
Durex
Příspěvky: 3940
Registrován: stř říj 20, 2010 9:17
Bydliště: Třebechovice p/O
Kontaktovat uživatele:

Re: Motorky a o motorkách všeobecně

Příspěvek od Durex »

jasně, za tu cenu není co řešit. Ty KTM jsou v ceně. Mají lepší podvozek, brzdy i ergonomii. I když tuňák je pro mě lepší. je to větší kus mašiny.

Jo ten laďák je potřeba dlouhej. A má to s tím pekelnej zvuk. Ale ani ta série nebyla úplně marná a na delší cesty i lepší. A ten seriovej lauf byl i hezkej. Za mě tuono je dobrá volba a za ty peníze není moc motorek,co by tak jelo a poskytovalo takovou zábavu. Může za to i to, že je to polokapota a tak ten nápor větru musí člověk držet statečně prsama :lol:
Suzuki GSX 1300R Hayabusa, Suzuki GSXR 750W, Honda CBR 400RR, Honda CBR 600F3, KTM EXC 300 2T, Honda VFR 750,Suzuki Inazuma 750, Kawasaki ZX7R -2x, Kawasaki GPZ 900, Suzuki GSXR 750 K1,Suzuki SV 650, Fiat Ducato 2.3 JTD

Moto-Emergency motoservis
Bramborak3
Příspěvky: 1245
Registrován: ned zář 24, 2017 8:08

Re: Motorky a o motorkách všeobecně

Příspěvek od Bramborak3 »

Durex píše:jasně, za tu cenu není co řešit. Ty KTM jsou v ceně. Mají lepší podvozek, brzdy i ergonomii. I když tuňák je pro mě lepší. je to větší kus mašiny.

Jo ten laďák je potřeba dlouhej. A má to s tím pekelnej zvuk. Ale ani ta série nebyla úplně marná a na delší cesty i lepší. A ten seriovej lauf byl i hezkej. Za mě tuono je dobrá volba a za ty peníze není moc motorek,co by tak jelo a poskytovalo takovou zábavu. Může za to i to, že je to polokapota a tak ten nápor větru musí člověk držet statečně prsama :lol:
Mam rad poradny kus poctive masiny.
Jo klasicky dlouhou koncovku. Kratka tomu veme spodek prave
Uživatelský avatar
Colommbo
Příspěvky: 9850
Registrován: pon led 23, 2012 20:46
Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí

Re: Motorky a o motorkách všeobecně

Příspěvek od Colommbo »

Durex píše:Tak pokud 2004, tak W211. Jinak to musi byt starsi, ale registrace az 2004. Jojo, Durex zna :)
Máš pravdu, W211 jakos měl ty v sedanu, model po masařce. A už jedu pryč. :oops:
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40,
přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Uživatelský avatar
Durex
Příspěvky: 3940
Registrován: stř říj 20, 2010 9:17
Bydliště: Třebechovice p/O
Kontaktovat uživatele:

Re: Motorky a o motorkách všeobecně

Příspěvek od Durex »

A jestli kombik, tak automaticky vzadu měchy. To sem taky nechtěl:)
Suzuki GSX 1300R Hayabusa, Suzuki GSXR 750W, Honda CBR 400RR, Honda CBR 600F3, KTM EXC 300 2T, Honda VFR 750,Suzuki Inazuma 750, Kawasaki ZX7R -2x, Kawasaki GPZ 900, Suzuki GSXR 750 K1,Suzuki SV 650, Fiat Ducato 2.3 JTD

Moto-Emergency motoservis
Uživatelský avatar
Colommbo
Příspěvky: 9850
Registrován: pon led 23, 2012 20:46
Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí

Re: Motorky a o motorkách všeobecně

Příspěvek od Colommbo »

Vím a ano, jsou tam. Bohužel.
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40,
přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Uživatelský avatar
tonny
Příspěvky: 2259
Registrován: pon úno 29, 2016 13:40
Bydliště: Břeclav

Re: Motorky a o motorkách všeobecně

Příspěvek od tonny »

Honzo, tohle bys asi nedal. Koluje po netu jako dárci orgánu při cestě na patologii https://www.email.cz/download/k/Naji2FP ... -34-59.mp4
Ford Explorer V6 4.0 lpg 1998, Shell HU 5W-30 SL ATF MaxLife
Toyota Corolla Verso 1,8 2006 Ravenol SSL 0W-40 Castrol Syntrans 75W-90
Toyota SiennaV6 3,5 2007 Rowe RS 0W-40 ATF MaxLife
Ford Maverick 2,3i 2004 MaxLife 5W-40
torro
Příspěvky: 583
Registrován: ned led 15, 2017 19:19

Re: Motorky a o motorkách všeobecně

Příspěvek od torro »

Ještě nám prozraď přístupové údaje do tvého emailu. :mrgreen:
Uživatelský avatar
BigBang
Příspěvky: 1854
Registrován: ned zář 15, 2013 21:30
Bydliště: Dux & Kladno
Kontaktovat uživatele:

Re: Motorky a o motorkách všeobecně

Příspěvek od BigBang »

Durex píše:Nesmíš bejt zase taková cíťa. Horník si taky nestěžuje ... :D
Běžně mi to nevadí, ale tohle bylo i na mě moc :lol:
A2 1.4TDI - Rav VMO
T5 2.5TDI - Cas Edge FST LL2 0W30
Fabia 1.2TSI - Rav SSL
KLE500 - Rep MotoSint 10w40
TnT899 - Rep MotoR 15W50
MX-5 - HPR 10w50, Technyx 75w85, Yac BVX 75w90
vyjeto: Rep El 505.01TDI 5w40, MO XF 5w40, XF, XFS 5w50, XF 0w40, EE 5w40
Uživatelský avatar
Durex
Příspěvky: 3940
Registrován: stř říj 20, 2010 9:17
Bydliště: Třebechovice p/O
Kontaktovat uživatele:

Re: Motorky a o motorkách všeobecně

Příspěvek od Durex »

Jojo. Klasickej Truck trial. Zažil sem.Když tatra tahala tatru... A nevadí mi to. Když sem byl malej, tak táta jezdil u pekáren a měl avii. Měl jí doma. I v zimě... A taky sem z doby, kdy jezdily tatry 148, liazy, trambusy... Prostě mi to k velkým autům sedí. A startovat studenou naftovou dvoutaktni lokomotivu v mrazu ... Kam se sere ten trial :-D
https://youtu.be/wzP0bGW6bW8
Suzuki GSX 1300R Hayabusa, Suzuki GSXR 750W, Honda CBR 400RR, Honda CBR 600F3, KTM EXC 300 2T, Honda VFR 750,Suzuki Inazuma 750, Kawasaki ZX7R -2x, Kawasaki GPZ 900, Suzuki GSXR 750 K1,Suzuki SV 650, Fiat Ducato 2.3 JTD

Moto-Emergency motoservis
Uživatelský avatar
BigBang
Příspěvky: 1854
Registrován: ned zář 15, 2013 21:30
Bydliště: Dux & Kladno
Kontaktovat uživatele:

Re: Motorky a o motorkách všeobecně

Příspěvek od BigBang »

Zklamu tě, tohle je kocour se čtyřtaktem ČKD K6S230DR :mrgreen: Ale takhle ho trápit...
A2 1.4TDI - Rav VMO
T5 2.5TDI - Cas Edge FST LL2 0W30
Fabia 1.2TSI - Rav SSL
KLE500 - Rep MotoSint 10w40
TnT899 - Rep MotoR 15W50
MX-5 - HPR 10w50, Technyx 75w85, Yac BVX 75w90
vyjeto: Rep El 505.01TDI 5w40, MO XF 5w40, XF, XFS 5w50, XF 0w40, EE 5w40
Odpovědět