Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"
Moderátor: Colommbo
- Durex
- Příspěvky: 3940
- Registrován: stř říj 20, 2010 9:17
- Bydliště: Třebechovice p/O
- Kontaktovat uživatele:
Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"
Jak psal lefort. Ono to pojede jak střelený i když se to točit nebude. Třeba jak je z tabulky vidět, tak Ten starej Bandit 1200 je na tom dost podobně,jako ten Mustang. Krouťák větší než výkon. Max výkon leží nad 8000 ot. je to víceválcový motor. A spodek to má ku*evskej. Jede to už od volnoběhu. V podstatě nemusím řadit. Ale když chci,tak to můžu držet pod krkem. Prostě jak je libo ...
Suzuki GSX 1300R Hayabusa, Suzuki GSXR 750W, Honda CBR 400RR, Honda CBR 600F3, KTM EXC 300 2T, Honda VFR 750,Suzuki Inazuma 750, Kawasaki ZX7R -2x, Kawasaki GPZ 900, Suzuki GSXR 750 K1,Suzuki SV 650, Fiat Ducato 2.3 JTD
Moto-Emergency motoservis
Moto-Emergency motoservis
- Colommbo
- Příspěvky: 9850
- Registrován: pon led 23, 2012 20:46
- Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí
Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"
Však jsem si to v tomto smyslu dodatečně sám sobě vysvětlil...
Colommbo píše:...Na druhou stranu kdo bude potřebovat furt max výkon, že...? I když pojede na polovinu či dvě třetiny, bude ho při běžné jízdě pořád dostatek, podobně s točivým momentem. A kdo bude mít chuť, ať si pro něj doj(e)de k červenému poli.
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
- Durex
- Příspěvky: 3940
- Registrován: stř říj 20, 2010 9:17
- Bydliště: Třebechovice p/O
- Kontaktovat uživatele:
Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"
Já sem poslední dobou mrdnutej pickupem. Moc se mi líbí toto:
https://www.bazaramerik.cz/inzerat/ford ... vypis&rP=0
Z venku krása. Sice to nejede, je to těžký a s podobnou spotřebou jak T34, uvnitř je to modrý, že musela padnout celá šmoulí vesnice. Ale ten motor ... To je prostě lokomotiva na kolech. Chtěl bych to. Ne, potřeboval bych to
Ty turba,jakou maj prodlevu ...a že to trochu kouří? To tatra 148 taky
https://www.youtube.com/watch?v=fHxwOPdz8eI
https://www.bazaramerik.cz/inzerat/ford ... vypis&rP=0
Z venku krása. Sice to nejede, je to těžký a s podobnou spotřebou jak T34, uvnitř je to modrý, že musela padnout celá šmoulí vesnice. Ale ten motor ... To je prostě lokomotiva na kolech. Chtěl bych to. Ne, potřeboval bych to
Ty turba,jakou maj prodlevu ...a že to trochu kouří? To tatra 148 taky
https://www.youtube.com/watch?v=fHxwOPdz8eI
Suzuki GSX 1300R Hayabusa, Suzuki GSXR 750W, Honda CBR 400RR, Honda CBR 600F3, KTM EXC 300 2T, Honda VFR 750,Suzuki Inazuma 750, Kawasaki ZX7R -2x, Kawasaki GPZ 900, Suzuki GSXR 750 K1,Suzuki SV 650, Fiat Ducato 2.3 JTD
Moto-Emergency motoservis
Moto-Emergency motoservis
Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"
Že by už i těm Němcům začalo docházet, že downsizing a automatická převodovka není to pravý ořechový....
https://www.autoforum.cz/predstaveni/ne ... .sznhp.box
https://www.autoforum.cz/predstaveni/ne ... .sznhp.box
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"
Je to sice hybrid, ale s pořádným motorem. A nejen to
https://www.autoforum.cz/zajimavosti/no ... .sznhp.box
https://www.autoforum.cz/zajimavosti/no ... .sznhp.box
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"
dnes suzuk 1,9ddis....... seda dymovnica, rakovinotvor... samozrejme vykuchany na kkta.
debil vyzeral ze mu auto hori od vyfuku
debil vyzeral ze mu auto hori od vyfuku
LPG X-CESS VST
MOBIL SUPER 3000 X1 Eurol Engine Oil Treat LQ-Molygen TOTAL INEO 0W30
MOBIL SUPER 3000 X1 Eurol Engine Oil Treat LQ-Molygen TOTAL INEO 0W30
Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"
Je to, podle rocniku, asi Renault. Co bys chtel od auta s takovym znakem a zemi puvodu.
Jooo, neni to o kare, ale uzivateli... Když jsme optimalizovali Sediciho, taky to nebyla sranda. 88 - 99kw. Pak vic kw uz na pitchu. Ztráta resp blby průběh Nm.
Jooo, neni to o kare, ale uzivateli... Když jsme optimalizovali Sediciho, taky to nebyla sranda. 88 - 99kw. Pak vic kw uz na pitchu. Ztráta resp blby průběh Nm.
Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"
vypada to na preznaceny 1,9jtd
asi treba zakazat dyzle, lebo ludia su neschopny robit riadnu udrzbu, iba to ojebat cez stk.
asi treba zakazat dyzle, lebo ludia su neschopny robit riadnu udrzbu, iba to ojebat cez stk.
LPG X-CESS VST
MOBIL SUPER 3000 X1 Eurol Engine Oil Treat LQ-Molygen TOTAL INEO 0W30
MOBIL SUPER 3000 X1 Eurol Engine Oil Treat LQ-Molygen TOTAL INEO 0W30
Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"
To myslíš vážně? A dodávky, vždy a kamiony nebudou jezdit?
Naopak, je třeba neprůstřelně nastavit fungování STK a ME, tak, aby nemohli podvádět!
Naopak, je třeba neprůstřelně nastavit fungování STK a ME, tak, aby nemohli podvádět!
Toyota GR Yaris - Ravenol DFE 0W20, MTF1, MTF3, DGL
Toyota GR 86 - Ravenol DXG 5W30, Red Line 75W85
Toyota RAV4 2.5 Hybrid - Ravenol EFE 0W16
Toyota GR 86 - Ravenol DXG 5W30, Red Line 75W85
Toyota RAV4 2.5 Hybrid - Ravenol EFE 0W16
Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"
moja trpezlivost davno skoncila, furt nejaky dymiaci rakovinovy srot.
kamiony som nevidel vykuchane. vzdy je problem s vozidlami na fyzicku osobu, na firmu ok....
na zapade je prisny rezim, automobilky uz neinvestuju do vyvoja novych dyzlov..
kamiony som nevidel vykuchane. vzdy je problem s vozidlami na fyzicku osobu, na firmu ok....
na zapade je prisny rezim, automobilky uz neinvestuju do vyvoja novych dyzlov..
LPG X-CESS VST
MOBIL SUPER 3000 X1 Eurol Engine Oil Treat LQ-Molygen TOTAL INEO 0W30
MOBIL SUPER 3000 X1 Eurol Engine Oil Treat LQ-Molygen TOTAL INEO 0W30
Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"
Když se něco nemocný už narodí, bývá s tím problém celý život
https://www.autozive.cz/benzinove-motor ... .sznhp.box
A když se k tomu naordinují i špatný prášky (ve formě 30-ti tisícového intervalu výměny oleje), je to v háji úplně https://www.portalridice.cz/clanek/jaka ... hp.context
https://www.autozive.cz/benzinove-motor ... .sznhp.box
A když se k tomu naordinují i špatný prášky (ve formě 30-ti tisícového intervalu výměny oleje), je to v háji úplně https://www.portalridice.cz/clanek/jaka ... hp.context
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"
Na to se nedá dívat BMW https://www.autoforum.cz/predstaveni/de ... .sznhp.box
Corolla 1,6 2017
Aygo 2022
Mazda 2 1,3 2011
Aygo 2022
Mazda 2 1,3 2011
Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"
Už několik let (na BMW)
Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"
Hnus velebnosti To už nejsou ledvinky ale plíce.
Ford Explorer V6 4.0 lpg 1998, Shell HU 5W-30 SL ATF MaxLife
Toyota Corolla Verso 1,8 2006 Ravenol SSL 0W-40 Castrol Syntrans 75W-90
Toyota SiennaV6 3,5 2007 Rowe RS 0W-40 ATF MaxLife
Ford Maverick 2,3i 2004 MaxLife 5W-40
Toyota Corolla Verso 1,8 2006 Ravenol SSL 0W-40 Castrol Syntrans 75W-90
Toyota SiennaV6 3,5 2007 Rowe RS 0W-40 ATF MaxLife
Ford Maverick 2,3i 2004 MaxLife 5W-40
Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"
Já tam vidím prdel v trenkách
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF