Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"

Další nezařaditelná témata

Moderátor: Colommbo

Odpovědět
Uživatelský avatar
Durex
Příspěvky: 3940
Registrován: stř říj 20, 2010 9:17
Bydliště: Třebechovice p/O
Kontaktovat uživatele:

Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"

Příspěvek od Durex »

Jak psal lefort. Ono to pojede jak střelený i když se to točit nebude. Třeba jak je z tabulky vidět, tak Ten starej Bandit 1200 je na tom dost podobně,jako ten Mustang. Krouťák větší než výkon. Max výkon leží nad 8000 ot. je to víceválcový motor. A spodek to má ku*evskej. Jede to už od volnoběhu. V podstatě nemusím řadit. Ale když chci,tak to můžu držet pod krkem. Prostě jak je libo ... :wink:
Suzuki GSX 1300R Hayabusa, Suzuki GSXR 750W, Honda CBR 400RR, Honda CBR 600F3, KTM EXC 300 2T, Honda VFR 750,Suzuki Inazuma 750, Kawasaki ZX7R -2x, Kawasaki GPZ 900, Suzuki GSXR 750 K1,Suzuki SV 650, Fiat Ducato 2.3 JTD

Moto-Emergency motoservis
Uživatelský avatar
Colommbo
Příspěvky: 9850
Registrován: pon led 23, 2012 20:46
Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí

Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"

Příspěvek od Colommbo »

Však jsem si to v tomto smyslu dodatečně sám sobě vysvětlil... :)
Colommbo píše:...Na druhou stranu kdo bude potřebovat furt max výkon, že...? I když pojede na polovinu či dvě třetiny, bude ho při běžné jízdě pořád dostatek, podobně s točivým momentem. A kdo bude mít chuť, ať si pro něj doj(e)de k červenému poli.
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40,
přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Uživatelský avatar
Durex
Příspěvky: 3940
Registrován: stř říj 20, 2010 9:17
Bydliště: Třebechovice p/O
Kontaktovat uživatele:

Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"

Příspěvek od Durex »

Já sem poslední dobou mrdnutej pickupem. Moc se mi líbí toto:
https://www.bazaramerik.cz/inzerat/ford ... vypis&rP=0
Z venku krása. Sice to nejede, je to těžký a s podobnou spotřebou jak T34, uvnitř je to modrý, že musela padnout celá šmoulí vesnice. Ale ten motor ... To je prostě lokomotiva na kolech. Chtěl bych to. Ne, potřeboval bych to :lol:

Ty turba,jakou maj prodlevu ...a že to trochu kouří? To tatra 148 taky :lol:
https://www.youtube.com/watch?v=fHxwOPdz8eI
Suzuki GSX 1300R Hayabusa, Suzuki GSXR 750W, Honda CBR 400RR, Honda CBR 600F3, KTM EXC 300 2T, Honda VFR 750,Suzuki Inazuma 750, Kawasaki ZX7R -2x, Kawasaki GPZ 900, Suzuki GSXR 750 K1,Suzuki SV 650, Fiat Ducato 2.3 JTD

Moto-Emergency motoservis
Uživatelský avatar
Pitris
Site Admin
Příspěvky: 27404
Registrován: úte čer 24, 2008 18:00
Bydliště: Brno

Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"

Příspěvek od Pitris »

Že by už i těm Němcům začalo docházet, že downsizing a automatická převodovka není to pravý ořechový....
https://www.autoforum.cz/predstaveni/ne ... .sznhp.box
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.

Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Uživatelský avatar
Pitris
Site Admin
Příspěvky: 27404
Registrován: úte čer 24, 2008 18:00
Bydliště: Brno

Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"

Příspěvek od Pitris »

Je to sice hybrid, ale s pořádným motorem. A nejen to :wink:
https://www.autoforum.cz/zajimavosti/no ... .sznhp.box
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.

Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Uživatelský avatar
pepoh
Příspěvky: 2652
Registrován: sob črc 29, 2017 10:06

Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"

Příspěvek od pepoh »

dnes suzuk 1,9ddis....... seda dymovnica, rakovinotvor... samozrejme vykuchany na kkta. :evil:
debil vyzeral ze mu auto hori od vyfuku
LPGObrázek Obrázek X-CESS :| Obrázek VST 8)
MOBIL SUPER 3000 X1 8) Eurol Engine Oil Treat 8) LQ-Molygen :wink: TOTAL INEO 0W30 :x
Uživatelský avatar
Pedro
Příspěvky: 7757
Registrován: úte zář 22, 2009 12:10
Bydliště: Praha 6

Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"

Příspěvek od Pedro »

Je to, podle rocniku, asi Renault. Co bys chtel od auta s takovym znakem a zemi puvodu.
Jooo, neni to o kare, ale uzivateli... Když jsme optimalizovali Sediciho, taky to nebyla sranda. 88 - 99kw. Pak vic kw uz na pitchu. Ztráta resp blby průběh Nm.
Uživatelský avatar
pepoh
Příspěvky: 2652
Registrován: sob črc 29, 2017 10:06

Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"

Příspěvek od pepoh »

vypada to na preznaceny 1,9jtd
asi treba zakazat dyzle, lebo ludia su neschopny robit riadnu udrzbu, iba to ojebat cez stk.
LPGObrázek Obrázek X-CESS :| Obrázek VST 8)
MOBIL SUPER 3000 X1 8) Eurol Engine Oil Treat 8) LQ-Molygen :wink: TOTAL INEO 0W30 :x
Uživatelský avatar
lefort
Příspěvky: 2517
Registrován: pon srp 26, 2013 17:46
Bydliště: Hořovice

Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"

Příspěvek od lefort »

To myslíš vážně? A dodávky, vždy a kamiony nebudou jezdit?
Naopak, je třeba neprůstřelně nastavit fungování STK a ME, tak, aby nemohli podvádět!
Toyota GR Yaris - Ravenol DFE 0W20, MTF1, MTF3, DGL
Toyota GR 86 - Ravenol DXG 5W30, Red Line 75W85
Toyota RAV4 2.5 Hybrid - Ravenol EFE 0W16
Uživatelský avatar
pepoh
Příspěvky: 2652
Registrován: sob črc 29, 2017 10:06

Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"

Příspěvek od pepoh »

moja trpezlivost davno skoncila, furt nejaky dymiaci rakovinovy srot.
kamiony som nevidel vykuchane. vzdy je problem s vozidlami na fyzicku osobu, na firmu ok....
na zapade je prisny rezim, automobilky uz neinvestuju do vyvoja novych dyzlov..
LPGObrázek Obrázek X-CESS :| Obrázek VST 8)
MOBIL SUPER 3000 X1 8) Eurol Engine Oil Treat 8) LQ-Molygen :wink: TOTAL INEO 0W30 :x
Uživatelský avatar
Pitris
Site Admin
Příspěvky: 27404
Registrován: úte čer 24, 2008 18:00
Bydliště: Brno

Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"

Příspěvek od Pitris »

Když se něco nemocný už narodí, bývá s tím problém celý život :roll:
https://www.autozive.cz/benzinove-motor ... .sznhp.box
A když se k tomu naordinují i špatný prášky (ve formě 30-ti tisícového intervalu výměny oleje), je to v háji úplně :( https://www.portalridice.cz/clanek/jaka ... hp.context
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.

Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
abc
Příspěvky: 1069
Registrován: pon led 01, 2018 18:13
Bydliště: Brno

Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"

Příspěvek od abc »

Corolla 1,6 2017
Aygo 2022
Mazda 2 1,3 2011
rosso
Příspěvky: 512
Registrován: čtv zář 27, 2018 21:48

Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"

Příspěvek od rosso »

Už několik let (na BMW)
Uživatelský avatar
tonny
Příspěvky: 2259
Registrován: pon úno 29, 2016 13:40
Bydliště: Břeclav

Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"

Příspěvek od tonny »

Hnus velebnosti :shock: To už nejsou ledvinky ale plíce. :D
Ford Explorer V6 4.0 lpg 1998, Shell HU 5W-30 SL ATF MaxLife
Toyota Corolla Verso 1,8 2006 Ravenol SSL 0W-40 Castrol Syntrans 75W-90
Toyota SiennaV6 3,5 2007 Rowe RS 0W-40 ATF MaxLife
Ford Maverick 2,3i 2004 MaxLife 5W-40
Uživatelský avatar
Pitris
Site Admin
Příspěvky: 27404
Registrován: úte čer 24, 2008 18:00
Bydliště: Brno

Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"

Příspěvek od Pitris »

Já tam vidím prdel v trenkách :P
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.

Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Odpovědět