u VW je předepsaný 0w30 LL na 30tis/ 2rok v specifikaci VW 504. Ale menit budu co 15 tis/rokPitris píše:Střídat SAE pro konkrétní podmínky lze bez obav, a zpět na 0w20 motoru neublíží tak jak si myslíš. Jde ale o to, že z hlediska dlouhodobé výdrže je pro něj vhodnější 0w30 (a správný - což u VW není předepsaný - interval výměny).Cieslar01 píše:....změna na řidší může být problém....
VW 508.00 (0W-20)
Moderátor: Colommbo
Re: VW 508.00 (0W-20)
Re: VW 508.00 (0W-20)
Ano. Tak nějak. VW má nesmyslně dlouhé intervaly
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: VW 508.00 (0W-20)
... a potom na niektorych forach sa dozvies ze 1l/1000km je vlastne "v pohode"
LPG X-CESS VST
MOBIL SUPER 3000 X1 Eurol Engine Oil Treat LQ-Molygen TOTAL INEO 0W30
MOBIL SUPER 3000 X1 Eurol Engine Oil Treat LQ-Molygen TOTAL INEO 0W30
Re: VW 508.00 (0W-20)
Co fóra. Ono tuto spotřebu připouštějí přímo i některé automobilky jako že ještě jo
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
- Colommbo
- Příspěvky: 9852
- Registrován: pon led 23, 2012 20:46
- Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí
Re: VW 508.00 (0W-20)
Omega měla uvedeno 0,6 nebo 0,7 litru (podle různých pramenů) a žádné "až"... A to byl přelom milénia, už tehdy se nosil alibismus.
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90