PSA B71 2312
Moderátor: Colommbo
-
- Příspěvky: 1245
- Registrován: ned zář 24, 2017 8:08
Re: PSA B71 2312
Poměrně základní je ten konec...Po zaběhu vyměnit olej po 3-5 tis km. ( mimo jiné u motorky o tom vyrobci po 1000km říkají, a ta má sice mnohem točivější motory, ale vyroba se nebude moc lišit ) To vám při koupi nového auta nikde neřeknou v automobilce...Proč je každému smýšlejícímu člověku jasné. A měnit při delších jizdach po 15 tis a krátkých do 10 tis. To taky nee. A kolik lidi olej po 4 tis km od nova vymění...
Naposledy upravil(a) Bramborak3 dne pát dub 03, 2020 14:15, celkem upraveno 1 x.
Re: PSA B71 2312
My znalí víme, ostatní se můžou zeptat a zařídit podle sebe.
Re: PSA B71 2312
Drvivú väčšina tých "ostatných" to ani nenapadne
Toyota Corolla XI gen. 1.6 valvematic - Shell HU Prof. AF 5w30/ Ravenol MTF-3
Re: PSA B71 2312
ja sa nestazujem, no zaciatkom roka pokuta 250€, stlacena dolu na 200Pedro píše:Nebudu citovat casti z prispevku,co psal J3 v 9,18.
Jak píše,problem byl v tomto + dodam podtaceni. Resp našeptávači a pocitu zatahu od cca 1500ot.
Motor celkove neni az tak spatne postavený (tim nemysleno uzasny. Z dnesniho pohledu zaplatBuh za nej.)
Co ma za servisni intervaly ap.,bez koment.
a ze to kurwa nejede
LPG X-CESS VST
MOBIL SUPER 3000 X1 Eurol Engine Oil Treat LQ-Molygen TOTAL INEO 0W30
MOBIL SUPER 3000 X1 Eurol Engine Oil Treat LQ-Molygen TOTAL INEO 0W30
Re: PSA B71 2312
https://online.lubrizol.com/relperftool/pc.html
pridali podstatne viac noriem, veselo porovnavat
napr 2312 z 2019 ma vyssie hths ako 2013 verzia
pridali podstatne viac noriem, veselo porovnavat
napr 2312 z 2019 ma vyssie hths ako 2013 verzia
LPG X-CESS VST
MOBIL SUPER 3000 X1 Eurol Engine Oil Treat LQ-Molygen TOTAL INEO 0W30
MOBIL SUPER 3000 X1 Eurol Engine Oil Treat LQ-Molygen TOTAL INEO 0W30
Re: PSA B71 2312
Že by na to konečně přišli už i ti "chytří"....pepoh píše:2312 z 2019 ma vyssie hths ako 2013 verzia
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: PSA B71 2312
o tom som cital, je to blbost pretoze stary typ remena sa nerozvali. ale postupne droli na šupinky.svara@ píše:Jak jsem již uvedl. Součástí pravidelného servisu musí být kontrola řemene skrz nalévací olejové hrdlo.
Značkové servisy mají přípravek, kterým rychle změří, zda řemen neměkne a nerozválel se do šířky.
vti elektroventily pre obe vacky maju jemne sitka, bordel sa zachyti a zhromazdi na povrchu.
(ak ich nejakym sposobom nezachytil olej filter)
fr fora- motory starsieho datumu prichadzaju do toho km najazdu ked to zacina byt problem.
si myslim ze hlavny ciel natlacit 0w30 2312 do kazdeho motoru, je aby sa za studena nikdy neotvoril pretlakovy ventil a nefiltrovany bordel nedostal do obehu. interval 6r/100tkm remen vydrzi.
-------------
na temu emisie-preco rezervy su rarita? z pohladu fleet emisii, par kilo v kufri × pocet predanych aut, moze zamenat ci dostanu mastnu pokutu za celkove co2 alebo nie...
kazdy jeden zasrany gram..
LPG X-CESS VST
MOBIL SUPER 3000 X1 Eurol Engine Oil Treat LQ-Molygen TOTAL INEO 0W30
MOBIL SUPER 3000 X1 Eurol Engine Oil Treat LQ-Molygen TOTAL INEO 0W30