Elektromobil-ita

Další nezařaditelná témata

Moderátor: Colommbo

Odpovědět
bio
Příspěvky: 934
Registrován: čtv bře 06, 2008 22:15

Re: Elektromobil-ita

Příspěvek od bio »

Jak se třeba mění plány u Shell - v tom je kouzlo internetu
2018 https://elektrickevozy.cz/clanky/shell- ... -se-i-v-cr

2020 https://elektrickevozy.cz/clanky/shell- ... dni-evrope
Uživatelský avatar
tonny
Příspěvky: 2268
Registrován: pon úno 29, 2016 13:40
Bydliště: Břeclav

Re: Elektromobil-ita

Příspěvek od tonny »

torro píše:A ten vodík najdeš na ulici?
VAG, a nejen on, se pustil do ztrátových elektro jen proto, aby si naředil celkové provozní emise. Nepočítají se výrobní. Ostatně ani u Tesly ne.
S ostatním souhlas.
Ale já se nebavil o vodíku, kde ho budeš brát, Jen směry, jakým se ta elektromobilita ubírá.

Já nepsal o naředění emisí elektromobili ale o tom, když bude v EU první, tak slízne dotační smetanu. Jestli se elektromibili budou prodávat nebo ne, vracet nic nebude, protože to bylo v dobré víře. Diess je vynikající stratég, co se vypouští na veřejnost, to už je další věc. https://www.e15.cz/byznys/doprava-a-log ... ss-1366034
Ford Explorer V6 4.0 lpg 1998, Shell HU 5W-30 SL ATF MaxLife
Toyota Corolla Verso 1,8 2006 Ravenol SSL 0W-40 Castrol Syntrans 75W-90
Toyota SiennaV6 3,5 2007 Rowe RS 0W-40 ATF MaxLife
Ford Maverick 2,3i 2004 MaxLife 5W-40
bio
Příspěvky: 934
Registrován: čtv bře 06, 2008 22:15

Re: Elektromobil-ita

Příspěvek od bio »

Uživatelský avatar
tonny
Příspěvky: 2268
Registrován: pon úno 29, 2016 13:40
Bydliště: Břeclav

Re: Elektromobil-ita

Příspěvek od tonny »

Že by nový sport? https://elektrickevozy.cz/clanky/spalov ... -internetu Funguje to i obráceně.
Ford Explorer V6 4.0 lpg 1998, Shell HU 5W-30 SL ATF MaxLife
Toyota Corolla Verso 1,8 2006 Ravenol SSL 0W-40 Castrol Syntrans 75W-90
Toyota SiennaV6 3,5 2007 Rowe RS 0W-40 ATF MaxLife
Ford Maverick 2,3i 2004 MaxLife 5W-40
Uživatelský avatar
Misojogi
Příspěvky: 2341
Registrován: čtv črc 07, 2011 14:20
Bydliště: Bratislava

Re: Elektromobil-ita

Příspěvek od Misojogi »

Tieto auta mam na krku:

Daewoo Matiz 0,8 l 37kW rok 2001
Seat Inca SDI 47kW AEY
PSA Berlingo 1,4 l 55kW KFW
PSA Xara Picasso 1,6l 80kW NFU
Touran diesel 2006
Rexton SsangYong 2010

uzitocne info: post27317.html#p27317
Uživatelský avatar
Pitris
Site Admin
Příspěvky: 27485
Registrován: úte čer 24, 2008 18:00
Bydliště: Brno

Re: Elektromobil-ita

Příspěvek od Pitris »

Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.

Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Bramborak3
Příspěvky: 1245
Registrován: ned zář 24, 2017 8:08

Re: Elektromobil-ita

Příspěvek od Bramborak3 »

Dit nám lžou do ksichtu. Vyroba energie na 1km Elektro vozu je větší než vypusti úsporné spal.motory...
Jerry3
Příspěvky: 10755
Registrován: úte říj 18, 2005 19:58
Bydliště: Praha

Re: Elektromobil-ita

Příspěvek od Jerry3 »

A víte, jaký recept také vymysleli ve Škodovce na podporu rozvoj elektromobility? Soukromí kupci si budou pořizovat ojeté firemní (flotilové) elektromobily. Prima, akorát že ti soukromníci by si pak logicky měli pořizovat ojetiny s již relativně krátkou zůstatkovou životností trakčního akumulátoru, tj. se mohou během několika málo let dostat do situace, kdy budou stát před potřebou výměny akumulátoru, což ovšem znamená ekonomickou totálku, a neprovozuschopné auto si tedy budou moct tak akorát vystavit jako artefakt.
Uživatelský avatar
Colommbo
Příspěvky: 9935
Registrován: pon led 23, 2012 20:46
Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí

Re: Elektromobil-ita

Příspěvek od Colommbo »

V tomto případě artefuckt.
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40,
přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
jarson1
Příspěvky: 2089
Registrován: pon zář 01, 2014 8:39
Bydliště: RV ( SK)

Re: Elektromobil-ita

Příspěvek od jarson1 »

...ak polovica z nich , ked si to vsetko spočítaju, este predtým nedostane art-infarkt :D
Toyota Carina E 1.6 Xli LB 1992 Japan
Obrázek
Ex.Toyota Carina E 1.8 GLI LB. 1996 GB
HONDA Civic 8G 4D 1.8 2006 Turkey
Obrázek
Jerry3
Příspěvky: 10755
Registrován: úte říj 18, 2005 19:58
Bydliště: Praha

Re: Elektromobil-ita

Příspěvek od Jerry3 »

Jenže Škodovka počítá s tím, že škodovkáři počítat neumějí. A má pravdu! :P
Uživatelský avatar
rousini
Příspěvky: 1888
Registrován: čtv lis 29, 2012 11:24
Bydliště: ... cestička jako mlat.

Re: Elektromobil-ita

Příspěvek od rousini »

To, že jsou ve škodovce schopni vymozkovat číčovinu neznamená, že jim to dav vyzobe z ruky. Zase trochu soudnosti...
Škodovkáři dokážou odpustit nedostatky v rámci dlouhodobé masírky koncernu a vlastní utkvělosti v názoru, že i tak nakoupili nejlíp, ale blbci v ekonomickém pojetí významu slova to opravdu nejsou. Spíš bych tipl naopak.
Mondeo combi 2.0TDCi 103kW "vraník" Mondeo combi 2.2TDCi 129kW "indián"
Valvoline All Climate 5W-40
Shiver 900 Shell Advance Ultra 4T 15W-50,
Versys 650 Motul 5100 5W-40
Uživatelský avatar
Colommbo
Příspěvky: 9935
Registrován: pon led 23, 2012 20:46
Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí

Re: Elektromobil-ita

Příspěvek od Colommbo »

Jerry: Taková obchodní filosofie je ale doslova strašná! :evil: A už se mi ale nechce přemýšlet o tom, je-li to ze strany škodovky potažmo VAGu schválnost nebo hloupost... :?
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40,
přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Jerry3
Příspěvky: 10755
Registrován: úte říj 18, 2005 19:58
Bydliště: Praha

Re: Elektromobil-ita

Příspěvek od Jerry3 »

Ten ze Škodovky, který říkal, že omlazení vozového parku v ČR je třeba zajistit nejlépe alespoň stotisícovým poplatkem za dovoz ojetiny nesplňující přinejmenším Euro 5, to nepochybně myslel vážně = věřil tomu. A argumentoval mj. výhodností takovéhoto opatření pro stát...
torro
Příspěvky: 583
Registrován: ned led 15, 2017 19:19

Re: Elektromobil-ita

Příspěvek od torro »

Jerry3 píše:A víte, jaký recept také vymysleli ve Škodovce na podporu rozvoj elektromobility? Soukromí kupci si budou pořizovat ojeté firemní (flotilové) elektromobily. Prima, akorát že ti soukromníci by si pak logicky měli pořizovat ojetiny s již relativně krátkou zůstatkovou životností trakčního akumulátoru, tj. se mohou během několika málo let dostat do situace, kdy budou stát před potřebou výměny akumulátoru, což ovšem znamená ekonomickou totálku, a neprovozuschopné auto si tedy budou moct tak akorát vystavit jako artefakt.
Zdroj?
Odpovědět