Pokud jde o palivo, tak většinou natural 98 a pokaždé aditiv. Vif, Wynns a poslední tři roky
Petrol power Ecomax. Olej několik výměn Total ineo ecs 5w/30. Mobil 1 esp formula 5w/30.
Nyní Ravenol FEL 5W/30. Měním si sám a jak se tady píše, raději dřív. U mně to je okolo
sedmi tis. km.
Tak konečně dnes došlo 8L Ravenolu SSL objednanýho 20.12., kódy sedí tak jsem zvědavej jestli bude mizet nebo ne , teď už jen zkorigovat můj volnej čas s volnou garáží souseda (má hydraulickej zvedák)
Mazda 6 GH 2.5 Liftback GTA - ADAKT Stage 1.1 + VTCS pryč + VAD off + Airbox mod + CAI + Ulter + EBC RedStuff Eurooil 95 E0 + Millers Petrol Power EcoMax Ravenol VST 5W-40 --- Ravenol MTF-2 75W-80
Nissan Almera 1.4 64kW GX - Ex
Nissan Almera 1.6 73kW SR - Ex
měls tam 8L pixle co byly uvedený na Ravenolu nebo Dufy jako black friday balení?
viz zde: 8L Ravenol SSL
Mě došla klasika 5L+3x1L ne že by to nějak vadilo, jen jsem čekal velkou pixlu
Naposledy upravil(a) NO HITS dne stř led 08, 2020 21:49, celkem upraveno 1 x.
Mazda 6 GH 2.5 Liftback GTA - ADAKT Stage 1.1 + VTCS pryč + VAD off + Airbox mod + CAI + Ulter + EBC RedStuff Eurooil 95 E0 + Millers Petrol Power EcoMax Ravenol VST 5W-40 --- Ravenol MTF-2 75W-80
Nissan Almera 1.4 64kW GX - Ex
Nissan Almera 1.6 73kW SR - Ex
Výměnu mám za sebou, VST po 7tkm černý jak z dieselu. Proplachnul jsem to Ravenolem SSL /5min a vytekl taky dost tmavej. Před tím VST tam byl mobil FS 5W-50 což je dost rozdilnej olej, přecházel jsem bez proplachu, takže to bude zřejmě tím.
Uvidím jestli bude SSL mizet kdyžtak se vrátím k VST.
Mazda 6 GH 2.5 Liftback GTA - ADAKT Stage 1.1 + VTCS pryč + VAD off + Airbox mod + CAI + Ulter + EBC RedStuff Eurooil 95 E0 + Millers Petrol Power EcoMax Ravenol VST 5W-40 --- Ravenol MTF-2 75W-80
Nissan Almera 1.4 64kW GX - Ex
Nissan Almera 1.6 73kW SR - Ex
Když byl novej byl světle oranžovej, teď byl sytě černej. Mimochodem jsem dnes najel cca 60km a motor s SSL dost ztichnul což jsem u VST nezaznamenal. Teď většinu jízdy slyším jen pneu (šíleně hlučný gumy), převodovku když brzdím motorem (2. kvalt jako na všech autech ) a na volnoběh klapky ze sacích svodů (musím znovu pořešit vůli). Jsem zvědavej jak si SSL povede dlouhodobě.
Mazda 6 GH 2.5 Liftback GTA - ADAKT Stage 1.1 + VTCS pryč + VAD off + Airbox mod + CAI + Ulter + EBC RedStuff Eurooil 95 E0 + Millers Petrol Power EcoMax Ravenol VST 5W-40 --- Ravenol MTF-2 75W-80
Nissan Almera 1.4 64kW GX - Ex
Nissan Almera 1.6 73kW SR - Ex
NO HITS píše:Výměnu mám za sebou, VST po 7tkm černý jak z dieselu. Proplachnul jsem to Ravenolem SSL /5min a vytekl taky dost tmavej. Před tím VST tam byl mobil FS 5W-50 což je dost rozdilnej olej, přecházel jsem bez proplachu, takže to bude zřejmě tím.
Uvidím jestli bude SSL mizet kdyžtak se vrátím k VST.
A kolik litrů při výměně oleje tam naleješ ? Tak ja ho tak černý nemám, když utřu měrku do bílé hadry. Po 4500 tis km. Jenže ty si jezdil dost krátkých jízd 5km. To je i tím.
Počky ty si tam dal Ssl 0w40 na proplach novy a pak vylil...To je drsný. To je škoda. Tos tam měl nalít nějaký obyc olej za par korun stacený. Ne vyhodit tolik peněz do kanalu
Patří tam 5,5L včetně filtru. Na proplach dávaám 3L na volnoběh na par minut.
No nakonec díky nové práci jsem zas tolik krátkých tras nenajel. Do práce jezdím 30km a zpět. Těch 7000km jsem najel od konce září takže za cca 3měsíce. Momentálně teda vycházím na 3 výměny za rok po 8-9 tkm.
Měl jsem to balení 8L/1000Kč takže mě to vyšlo na stejný peníze jak klasická 5L
Naposledy upravil(a) NO HITS dne pon led 13, 2020 13:50, celkem upraveno 1 x.
Mazda 6 GH 2.5 Liftback GTA - ADAKT Stage 1.1 + VTCS pryč + VAD off + Airbox mod + CAI + Ulter + EBC RedStuff Eurooil 95 E0 + Millers Petrol Power EcoMax Ravenol VST 5W-40 --- Ravenol MTF-2 75W-80
Nissan Almera 1.4 64kW GX - Ex
Nissan Almera 1.6 73kW SR - Ex
NO HITS píše:Patří tam 5,5L včetně filtru. Na proplach dávaám 3L na volnoběh na par minut.
No nakonec díky nové práci jsem zas tolik krátkých tras nenajel. Do práce jezdím 30km a zpět. Těch 7000km jsem najel od konce září takže za cca 3měsíce. Momentálně teda vycházím na 3 výměny za rok po 8-9 tkm.
Měl jsem to balení 8L/1000Kč takže mě to vyšlo na stejný peníze jak klasická 5L
Jo tak to se dá 3 L na prohrčení na volnoběh. To jsem nevěděl. Ja tam jednou taky dal 4 L taky na protočení na volnoběh. Levného 10w40 z lidlu v akci. Ale předtím jsem tam do stareho oleje dal Bg epr 109 na vyplach motoru. Tak jsem to jen vyčistil.
Když budeš jezdit do práce 30km tam, tak bych klidně interval dal na 8-9 tisic km. Zas to na 7 tis nepřeháněj.