Koncernak

Další nezařaditelná témata

Moderátor: Colommbo

Odpovědět
Uživatelský avatar
lefort
Příspěvky: 2517
Registrován: pon srp 26, 2013 17:46
Bydliště: Hořovice

Re: Koncernak

Příspěvek od lefort »

torro píše:Nehledě k tomu, že zde popisuji svoji osobní, praktickou zkušenost.
Akorát si nepamatuješ, jestli jsi jel s BMW, nebo Porsche, chápu... :lol:
Toyota GR Yaris - Ravenol DFE 0W20, MTF1, MTF3, DGL
Toyota GR 86 - Ravenol DXG 5W30, Red Line 75W85
Toyota RAV4 2.5 Hybrid - Ravenol EFE 0W16
Brembo
Příspěvky: 2293
Registrován: pon čer 08, 2009 21:28
Bydliště: Matuškovo

Re: Koncernak

Příspěvek od Brembo »

Tak dnes sa opat na hlavnu cestu natrepal k.k.ot v starej modrej Corse z vedladješ na hlavnu mimo obce kde je povolená 90. Ani trochu ho netrápilo,že sa tam vyteperil 30 km/hod a pokracoval veselo dalej 30. To že všetcia za ním museli brzdit-no problém. Tak som ho poriadne vytrubil. Už to raz zahral predo mnou,ten istý scenár,len som musel brzdit agresívnejšie. Ešte raz a už si ho ozaj pekne zastavím.
Tempomatistov zbožnujem,v obci najrýchlejší mimo každého zdržiavaju. A tiež zbožnujem kreténov čo Vás v obci predbehnu,len aby Vás vybrzdili,pretože hned na to odbočuju.
Suzuki SV 1000,Opel Insignia Sport Tourer CDTI 153kW,Opel Vectra 1,7 DT-išla do sveta
Uživatelský avatar
Pedro
Příspěvky: 7757
Registrován: úte zář 22, 2009 12:10
Bydliště: Praha 6

Re: Koncernak

Příspěvek od Pedro »

Dneska jsem tocil Doupovske hory. Kdo byl na vojne jiste zna.
Asi se koncernaci lepili na ty co je pritahuji. Normalne nesleduji resp nevenuju moc pozornost pokud neco se neco nevymyka urcitym mantinelum. Mym. Nic se nedelo. Ani koncern.
Uživatelský avatar
Pitris
Site Admin
Příspěvky: 27403
Registrován: úte čer 24, 2008 18:00
Bydliště: Brno

Re: Koncernak

Příspěvek od Pitris »

torro píše:Nehledě k tomu, že zde popisuji svoji osobní, praktickou zkušenost.
lefort píše:Akorát si nepamatuješ, jestli jsi jel s BMW, nebo Porsche, chápu... :lol:
:P :P Tak to potom ledacos vysvětluje....:P
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.

Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Jerry3
Příspěvky: 10755
Registrován: úte říj 18, 2005 19:58
Bydliště: Praha

Re: Koncernak

Příspěvek od Jerry3 »

torro píše:V takových zvláštních "koulích" je ukryt, doslova zavařen reproduktor.
Pak ovšem nechápu, jak vydává zvuk, přesněji jakým způsobem posílá dál zvukové vlny šířící se výhradně rozkmitáním vzduchu. Pokud by to bylo tak, jak píšeš, pak to popírá základní fyzikální princip akustiky.
torro píše: Stačí?
Tedy už proto mi takovéhle vysvětlení rozhodně nestačí!
Jerry3
Příspěvky: 10755
Registrován: úte říj 18, 2005 19:58
Bydliště: Praha

Re: Koncernak

Příspěvek od Jerry3 »

Pedro píše:Dneska jsem tocil Doupovske hory... Nic se nedelo. Ani koncern.
No vidíš, já jel v sobotu v podvečer do okresního města, "celé" :) 4 km. A na tomto úseku jsem hned 2x nedostal přednost, v obou případech od koncerňáků. Jeden případ jsem zde již popisoval, tedy se nebudu opakovat, podruhé to bylo na kruháči. Cestou zpět naopak několik zdržovačů záměrně jedoucích tak, aby je nebylo možno legálně předjet. A opět samí koncerňáci! :x
torro
Příspěvky: 583
Registrován: ned led 15, 2017 19:19

Re: Koncernak

Příspěvek od torro »

Jerry3 píše:
torro píše:V takových zvláštních "koulích" je ukryt, doslova zavařen reproduktor.
Pak ovšem nechápu, jak vydává zvuk, přesněji jakým způsobem posílá dál zvukové vlny šířící se výhradně rozkmitáním vzduchu. Pokud by to bylo tak, jak píšeš, pak to popírá základní fyzikální princip akustiky.
torro píše: Stačí?
Tedy už proto mi takovéhle vysvětlení rozhodně nestačí!
Zkrátka se budeš muset smířit s tím, že nevíš všechno. :?
Jerry3
Příspěvky: 10755
Registrován: úte říj 18, 2005 19:58
Bydliště: Praha

Re: Koncernak

Příspěvek od Jerry3 »

torro píše:Zkrátka se budeš muset smířit s tím, že nevíš všechno. :?
Rád se smířím s tím, že zrovna ty mi to určitě nevysvětlíš. :mrgreen:
torro
Příspěvky: 583
Registrován: ned led 15, 2017 19:19

Re: Koncernak

Příspěvek od torro »

Jerry3 píše:Rád se smířím s tím, že zrovna ty mi to určitě nevysvětlíš. :mrgreen:
Jsem rád, že jsme se shodli. Ne že bych nemohl, ale nechci. Koneckonců, jak občas tvrdíš, najdi si to. Informací je dost. :wink:
Uživatelský avatar
Pedro
Příspěvky: 7757
Registrován: úte zář 22, 2009 12:10
Bydliště: Praha 6

Re: Koncernak

Příspěvek od Pedro »

Jestli ja vubec na nejakeho zdrzovace nekdy narazim. Ty se mi taky asi vyhybaji. Mozna je to i tim ze rozhodne nepatrim pracovne i soukrome k rychlikum.,
Pokud jedu s busem vyuziji omezovac jen na dalnici. Stejne tak s nakladakem. Kdyz s dodavkou, tak dalnice 110, jinde 80-90. No a stejne tak soukrome s oso.
Da se rict ze i skutr a moto taktez.
Nejak mi cekani dva roky na odmazani bodů do nuly, zklidnilo. A vyhovuje mi to.
Jerry3
Příspěvky: 10755
Registrován: úte říj 18, 2005 19:58
Bydliště: Praha

Re: Koncernak

Příspěvek od Jerry3 »

Pedro píše:Jestli ja vubec na nejakeho zdrzovace nekdy narazim. Ty se mi taky asi vyhybaji. Mozna je to i tim ze rozhodne nepatrim pracovne i soukrome k rychlikum...
Konkrétní situace pro ilustraci:

Táhlá rovinka s kopce přeťatá kruháčem. Před kruháčem 70, koncerňák jede nějakých 80. Za kruhákem 50, koncerňák jede 63 (údaj z digitálního měřáku rychlosti nad chodníkem u vozovky). Následuje 70, jemu však rychlost stále klesá, poněvadž evidentně vyhodil rychlost, jenže klesání už skončilo a je tam pouze rovina. Stále plná čára, která se mění v přerušovanou až na patě přemostění železnice. V tu chvíli ovšem koncerňák jede už pouze nějakých 30 (stále na té 70-ce). Avšak v momentě, kdy mám šanci ho konečně předjet, zařadí a prudce přidá, abych se před něj nedostal.

Ten samý úsek, ovšem jetý v opačném směru. Na 70 jede jiný koncerňák slabých 50, ovšem stále mírně zrychluje. Přichází limit 50, ale v tu chvíli on již jede 65 (opět údaj z digitálního ukazatele u silnice umístěného v přibližně tomtéž místě, ale na opačné straně vozovky. Kruháč proti kopci projíždí krokem, musím řadit jedničku. Hned za kruháčem jsou dva jízdní pruhy proti stoupání, jenže do toho pravého, který není označený "pro pomalá vozidla", je třeba se zařadit. To on "samozřejmě" neudělá. Jelikož míjíme ceduli konce obce a začíná limit 70, nemohu ho líznout zprava. Na vrcholu kopce má "celých" 45 (dle mého tachometru), přičemž následuje zhruba kilometrová rovinka, ovšem s plnou čárou. Na konci omezení, kde již začíná standardní limit 90 a skončila plná čára, má nějakých 60 a velmi pomalým tempem zrychluje. Proti jede šňůra aut a přestože by se v pohodě vešla i čtyři vozidla vedle sebe, on jede levými koly přesně po dělící přerušované čáře... Atd. atd.
Jerry3
Příspěvky: 10755
Registrován: úte říj 18, 2005 19:58
Bydliště: Praha

Re: Koncernak

Příspěvek od Jerry3 »

torro píše:Informací je dost. :wink:
Třeba tahle?
https://www.autoforum.cz/tuning/nemci-t ... i-riznout/

"Systém je vyroben z karbonové membrány nerezového vnějšího pláště, který je odolný proti povětrnostním podmínkám. Místo instalace se liší od modelu auta, například je vhodný prostor pro rezervní kolo."

Já myslím, že teď už je úplně každému jasné, o co tu jde! :lol: :P :twisted: :wink: :mrgreen:
Uživatelský avatar
pepoh
Příspěvky: 2652
Registrován: sob črc 29, 2017 10:06

Re: Koncernak

Příspěvek od pepoh »

kktina reprak vo vyfuku, hlavne ze eu sprisnuje aj limity hluku.... :mrgreen:
LPGObrázek Obrázek X-CESS :| Obrázek VST 8)
MOBIL SUPER 3000 X1 8) Eurol Engine Oil Treat 8) LQ-Molygen :wink: TOTAL INEO 0W30 :x
Jerry3
Příspěvky: 10755
Registrován: úte říj 18, 2005 19:58
Bydliště: Praha

Re: Koncernak

Příspěvek od Jerry3 »

Pokud už někdo chce zvuk osmiválce, má si ho (ten osmiválec) pořídit!

Cokoli jiného je stejně trapné, jako titulek tohoto článku:
https://zpravy.aktualne.cz/ekonomika/au ... n=Aktualne

A naskýtá se oprávněná otázka: Proč je většina trapností i zde spojena právě s VAGem? Že by vymývání mozků?
Jerry3
Příspěvky: 10755
Registrován: úte říj 18, 2005 19:58
Bydliště: Praha

Re: Koncernak

Příspěvek od Jerry3 »

Ještě snad na doplnění tohoto příspěvku:
Jerry3 píše:Konkrétní situace pro ilustraci:
...
Koncerňáky nenazývám předmětné řidiče proto, že zrovna řídili koncernové vozy, ale výhradně proto, že zcela egoisticky a navíc s notnou dávkou arogance přehlíželi dopravní předpisy a současně naprosto ignorovali potřeby ostatních kolem sebe.
Odpovědět