ak nesuhlasis so zasahom polisa tak musia byt ine moznosti.. to proste nejde, ze som zahranicny a budu ma sikanovat. zakony a normy platia rovnako.. da sa hovorit o policajnej sikane,mozno o zneuziti pravomoci verejneho cinitela atdJerry3 píše:A já zase nabádám všechny, aby tak rozhodně nečinili, neboť se vystavují riziku nejenom tučné pokuty, ale i znehybnění vozu do pořízení odpovídajících pneumatik přímo v AT, což znamená mj. i odtah do pneuservisu. Můj odhad "nákladů" činí od 1000 EUR nahoru a minimálně jednodenní zdržení.
Pneumatiky v Rakousku a přilehlém okolí
Moderátor: Colommbo
Re: Pneumatiky v Rakousku a přilehlém okolí
Re: Pneumatiky v Rakousku a přilehlém okolí
Potíž je v tom, že postup policajta má plnou oporu v zákoně, zatímco to, co sem neustále cpe chobot, nikoli.
Re: Pneumatiky v Rakousku a přilehlém okolí
Debata rozsiahla , "určite plodná" - vzhľadom na obsadenie, niečo som prečítal ale viac už nezvladam....
Napisem osobnu skúsenosť- keď som sa rozhodoval či celoročky alebo nie , študoval som testy a v jednom zimnom teste z Nemecka bola popri zimných testovaná celoročná - dokonca mnou neskôr kúpená + letná a čuduj sa svete celoročná porazila zimné modely značiek Barum , matador, kormoran,sava, a ďalšie. Na top conti, goodyear , Michelin síce nemala ale mainstream dala dole a bolo ich dosť. Vtedy som sa rozhodol a už 6 rokom používam celorocky m+s + vrchol s vlockou, bol som aj na horách a dali to tak ako zimné na iných autách. Je ale pravdou ze pod 4 mm nejdem nikdy ale to som nechodil ani na letných ani zimných. Autám pod tuto hranicu by mali brat SPZ + TP do času napravy stavu, lebo primitivov jazdiacich do 1.6 mm je veľa a ohrozujú ostatných.
Napisem osobnu skúsenosť- keď som sa rozhodoval či celoročky alebo nie , študoval som testy a v jednom zimnom teste z Nemecka bola popri zimných testovaná celoročná - dokonca mnou neskôr kúpená + letná a čuduj sa svete celoročná porazila zimné modely značiek Barum , matador, kormoran,sava, a ďalšie. Na top conti, goodyear , Michelin síce nemala ale mainstream dala dole a bolo ich dosť. Vtedy som sa rozhodol a už 6 rokom používam celorocky m+s + vrchol s vlockou, bol som aj na horách a dali to tak ako zimné na iných autách. Je ale pravdou ze pod 4 mm nejdem nikdy ale to som nechodil ani na letných ani zimných. Autám pod tuto hranicu by mali brat SPZ + TP do času napravy stavu, lebo primitivov jazdiacich do 1.6 mm je veľa a ohrozujú ostatných.
Re: Pneumatiky v Rakousku a přilehlém okolí
Kód: Vybrat vše
lebo primitivov jazdiacich do 1.6 mm je veľa a ohrozujú ostatných.
Re: Pneumatiky v Rakousku a přilehlém okolí
Doba a technika pokročila. Zákonodárci vymýšlí pičoviny, ale to, že minimální vzorek 1,6mm je již dávno za zenitem, to debilům nedocvakává. Jelikož hranicema států prijíždím jako kolem cedule vedlejší dějiny, měly by se zákony o pozemních komunikacích řešit celoevropsky. To znamená i přesně formulovat, co to je dálnice, a jak má vypadat. U nás by je dali do škatulky zkušební tankodrom NATO, bez poplatků.
BMW R 1100 RT - Brumla
BMW R 1200 RT - Bělouš
Valvoline All-Climate 20W-50
BMW R 1200 RT - Bělouš
Valvoline All-Climate 20W-50
Re: Pneumatiky v Rakousku a přilehlém okolí
Jezdec na D1. Tak před tímto tahem rozhodně varuji!
Re: Pneumatiky v Rakousku a přilehlém okolí
Kód: Vybrat vše
lebo primitivov jazdiacich do 1.6 mm je veľa a ohrozujú ostatných.
To už není o dodržování, ale o využívání ad absurdum na úkor bezpečnostitorro píše:Zajímavý postoj. Tedy podle tebe kdo dodržuje vyhlášku, zákon, nařízení je primitiv?
Já osobně pod 3 mm nešel a nepůjdu NIKDY.
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: Pneumatiky v Rakousku a přilehlém okolí
Ono rozdíl 1,6mm a 3mm vzorku na vodě , dělá rozdíl 60km/hod,než se auto utrhne.
BMW R 1100 RT - Brumla
BMW R 1200 RT - Bělouš
Valvoline All-Climate 20W-50
BMW R 1200 RT - Bělouš
Valvoline All-Climate 20W-50
Re: Pneumatiky v Rakousku a přilehlém okolí
To je chválihodný přístup, který samozřejmě recipročně uplatňuješ na limitech 130,90,50, pneumatiky kupuješ nejméně o tři rychlostní a zátěžové indexy výše, no a v nejbližší době se chystáš sešrortovat své staré auto a koupit si nové, bezpečnější.Pitris píše:Kód: Vybrat vše
lebo primitivov jazdiacich do 1.6 mm je veľa a ohrozujú ostatných.
To už není o dodržování, ale o využívání ad absurdum na úkor bezpečnostitorro píše:Zajímavý postoj. Tedy podle tebe kdo dodržuje vyhlášku, zákon, nařízení je primitiv?
Já osobně pod 3 mm nešel a nepůjdu NIKDY.
Re: Pneumatiky v Rakousku a přilehlém okolí
ono asi fakt je najlepsie nechat zakonny limit ako je a menit gumy skor
policajti ta nemozu buzerovat a ty mas cas gumy v pokoji vymenit skor
Ono totizto zavisi aj kde sa mera a ako sa mera hlbka dezenu (guma je malokedy zjazdena uplne vsade rovnako)
je rozdiel ci ma 1,6 najhorsie miesto plasta alebo najlepsie miesto plasta
policajti ta nemozu buzerovat a ty mas cas gumy v pokoji vymenit skor
Ono totizto zavisi aj kde sa mera a ako sa mera hlbka dezenu (guma je malokedy zjazdena uplne vsade rovnako)
je rozdiel ci ma 1,6 najhorsie miesto plasta alebo najlepsie miesto plasta
Tieto auta mam na krku:
Daewoo Matiz 0,8 l 37kW rok 2001
Seat Inca SDI 47kW AEY
PSA Berlingo 1,4 l 55kW KFW
PSA Xara Picasso 1,6l 80kW NFU
Touran diesel 2006
Rexton SsangYong 2010
uzitocne info: post27317.html#p27317
Daewoo Matiz 0,8 l 37kW rok 2001
Seat Inca SDI 47kW AEY
PSA Berlingo 1,4 l 55kW KFW
PSA Xara Picasso 1,6l 80kW NFU
Touran diesel 2006
Rexton SsangYong 2010
uzitocne info: post27317.html#p27317
Re: Pneumatiky v Rakousku a přilehlém okolí
pikoska o pneumatikach
https://www.novinky.cz/auto/clanek/rus- ... e-40302840
https://www.novinky.cz/auto/clanek/rus- ... e-40302840
Tieto auta mam na krku:
Daewoo Matiz 0,8 l 37kW rok 2001
Seat Inca SDI 47kW AEY
PSA Berlingo 1,4 l 55kW KFW
PSA Xara Picasso 1,6l 80kW NFU
Touran diesel 2006
Rexton SsangYong 2010
uzitocne info: post27317.html#p27317
Daewoo Matiz 0,8 l 37kW rok 2001
Seat Inca SDI 47kW AEY
PSA Berlingo 1,4 l 55kW KFW
PSA Xara Picasso 1,6l 80kW NFU
Touran diesel 2006
Rexton SsangYong 2010
uzitocne info: post27317.html#p27317
Re: Pneumatiky v Rakousku a přilehlém okolí
Zákonný limit vnímám jako něco za jehož nedodržení můžu dostat pokutu. Jinak gumy měním podle chování a primitivů s novýma autama a gumama jsou plný příkopy...
Mondeo combi 2.0TDCi 103kW "vraník" Mondeo combi 2.2TDCi 129kW "indián"
Valvoline All Climate 5W-40
Shiver 900 Shell Advance Ultra 4T 15W-50,
Versys 650 Motul 5100 5W-40
Valvoline All Climate 5W-40
Shiver 900 Shell Advance Ultra 4T 15W-50,
Versys 650 Motul 5100 5W-40
Re: Pneumatiky v Rakousku a přilehlém okolí
Nic takového! Tohle je jednoznačně dáno skrze TWI.Misojogi píše:Ono totizto zavisi aj kde sa mera a ako sa mera hlbka dezenu (guma je malokedy zjazdena uplne vsade rovnako)
je rozdiel ci ma 1,6 najhorsie miesto plasta alebo najlepsie miesto plasta
Re: Pneumatiky v Rakousku a přilehlém okolí
ano ale jedna vec je norma a druha policajt ktory hlada dovod na to aby vybral pokutu
Tieto auta mam na krku:
Daewoo Matiz 0,8 l 37kW rok 2001
Seat Inca SDI 47kW AEY
PSA Berlingo 1,4 l 55kW KFW
PSA Xara Picasso 1,6l 80kW NFU
Touran diesel 2006
Rexton SsangYong 2010
uzitocne info: post27317.html#p27317
Daewoo Matiz 0,8 l 37kW rok 2001
Seat Inca SDI 47kW AEY
PSA Berlingo 1,4 l 55kW KFW
PSA Xara Picasso 1,6l 80kW NFU
Touran diesel 2006
Rexton SsangYong 2010
uzitocne info: post27317.html#p27317
Re: Pneumatiky v Rakousku a přilehlém okolí
Dnešní pneu nemají jednotnou/shodnou hloubku dezénových drážek, tedy rozhodným bodem je právě výstupek TWI, resp. tři (x dva) po obvodu pneu.