Srazy olejářů
Moderátor: Colommbo
Re: Srazy olejářů
No o těch pivech to není, trochu se zvýší hlučnost, to jo, ale hlavní příčinou je malá místnost a pět debatních kroužků. Při tomto množství osazenstva, i kdyby pili kofolu, zažraní do debaty, výsledek hlučnosti bude stejný. Já osobně to mám z práce , když mluvím, někomu se zdá, že řvu, přitom poslední pivo jsem měl před týdnem. Dříve to nevadilo, asi stárnem a hluk vadí , někdo asi stárne rychleji.
BMW R 1100 RT - Brumla
BMW R 1200 RT - Bělouš
Valvoline All-Climate 20W-50
BMW R 1200 RT - Bělouš
Valvoline All-Climate 20W-50
Re: Srazy olejářů
Nějaký konkrétní info k podzimnímu srazu
Díky a omlouvám se pokud to už zaznělo.
Díky a omlouvám se pokud to už zaznělo.
Naposledy upravil(a) rousini dne čtv zář 19, 2019 7:26, celkem upraveno 1 x.
Mondeo combi 2.0TDCi 103kW "vraník" Mondeo combi 2.2TDCi 129kW "indián"
Valvoline All Climate 5W-40
Shiver 900 Shell Advance Ultra 4T 15W-50,
Versys 650 Motul 5100 5W-40
Valvoline All Climate 5W-40
Shiver 900 Shell Advance Ultra 4T 15W-50,
Versys 650 Motul 5100 5W-40
Re: Srazy olejářů
9. a 10. 11. od 12-ti hodin v Jiřicích.
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
- BigBang
- Příspěvky: 1862
- Registrován: ned zář 15, 2013 21:30
- Bydliště: Dux & Kladno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Srazy olejářů
píšu si
A2 1.4TDI - Rav VMO
T5 2.5TDI - Cas Edge FST LL2 0W30
Fabia 1.2TSI - Rav SSL
KLE500 - Rep MotoSint 10w40
TnT899 - Rep MotoR 15W50
MX-5 - HPR 10w50, Technyx 75w85, Yac BVX 75w90
vyjeto: Rep El 505.01TDI 5w40, MO XF 5w40, XF, XFS 5w50, XF 0w40, EE 5w40
T5 2.5TDI - Cas Edge FST LL2 0W30
Fabia 1.2TSI - Rav SSL
KLE500 - Rep MotoSint 10w40
TnT899 - Rep MotoR 15W50
MX-5 - HPR 10w50, Technyx 75w85, Yac BVX 75w90
vyjeto: Rep El 505.01TDI 5w40, MO XF 5w40, XF, XFS 5w50, XF 0w40, EE 5w40
Re: Srazy olejářů
Dnes jsem se stavoval v Jiřicích na oběd. Jako parta olejářů, máme u personálu velmi dobrou pověst, a je dle nich radost nás obsluhovat. Příští týden tam jedu na víkendovou akci.
BMW R 1100 RT - Brumla
BMW R 1200 RT - Bělouš
Valvoline All-Climate 20W-50
BMW R 1200 RT - Bělouš
Valvoline All-Climate 20W-50
Re: Srazy olejářů
No aby ne když jim tam dáme vydělat
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
- Colommbo
- Příspěvky: 9935
- Registrován: pon led 23, 2012 20:46
- Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí
Re: Srazy olejářů
Zdravím, přátelé a kamarádi! Jsem si vědom, že jsem některé z vás před necelými dvěma měsíci možná nasral. Neberte to teď jako mazání medu kolem huby, ale kdo byste měl zájem, ozvěte se. Buď sem do vlákna nebo SZ. Podmínky stejné jako dřív, stodvacet za kilo polabského domácího. Dík!
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Re: Srazy olejářů
A proc bys mel ci nemel nekoho nasrat. Ne kazdy zastava soucasny trend srazu. A bud ma namitkar koule a pisne nazor nebo ne.
Juro, pokud prijedu, med urco nee. Nepozivam a nepouzivam. A mame ho doma sud. Pritule to jooo.
Juro, pokud prijedu, med urco nee. Nepozivam a nepouzivam. A mame ho doma sud. Pritule to jooo.
-
- Příspěvky: 58
- Registrován: čtv říj 26, 2017 23:08
Re: Srazy olejářů
Ahoj všem,
rád bych se ( jako naprostý laik) naučil nějakou základní údržbu kolem auta. Minulý rok jsem začal s výměnou oleje a filtrů kromě palivového- sice jsem zhlédl x videí, ale
sám se do toho stejně nechci pouštět.
Dále bych se chtěl naučit například vyčistit škrtící klapku, EGR a podobné věci.
Byl by tu někdo ochotný ( Praha nebo blízké okolí) mi alespoň odborně asistovat? A ještě nutno říct, že jediný prostor mám u našich v malé garáži u Kladna, takže pokud by se dala využít vaše dílna, bylo by to skvělý ( v paneláku to bohužel nejde ). Gola sadu a nějaké to nářadí mám, nebo si samozřejmě pořídím podle potřeby.
Buď bych vám zaplatil za práci, nebo třeba na oplátku pomůžu s vaším autem ( rád si ušpiním ruce ) . Jako bývalý kuchař i klidně něco uvařím, ugriluji, donesu dobrou kávu z pražírny nebo jsem teď i začal péct poctivý chleba z kvásku .
Jde o Ford Focus 3 Turnier, 1.6 Tdci, 85kw, 12/2011, s DPF
Na Ford fórum to ani psát nechci, páč by mě ukamenovali jen za ( vámi doporučený přechod z 5w30 vodičky na 5w40 C3- díky Pitrisi a spol za to) a tím by to skončilo
Asi je to netradiční dotaz, ale líná huba...kdyžtak to smažu, pokud by to tu vadilo nebo mi to Pitrisi prosím aspoň přesuň ( jak uznáš za vhodné).
Klidně mi napište sem nebo do SZ, jak chcete, díky moc:).
Martin
rád bych se ( jako naprostý laik) naučil nějakou základní údržbu kolem auta. Minulý rok jsem začal s výměnou oleje a filtrů kromě palivového- sice jsem zhlédl x videí, ale
sám se do toho stejně nechci pouštět.
Dále bych se chtěl naučit například vyčistit škrtící klapku, EGR a podobné věci.
Byl by tu někdo ochotný ( Praha nebo blízké okolí) mi alespoň odborně asistovat? A ještě nutno říct, že jediný prostor mám u našich v malé garáži u Kladna, takže pokud by se dala využít vaše dílna, bylo by to skvělý ( v paneláku to bohužel nejde ). Gola sadu a nějaké to nářadí mám, nebo si samozřejmě pořídím podle potřeby.
Buď bych vám zaplatil za práci, nebo třeba na oplátku pomůžu s vaším autem ( rád si ušpiním ruce ) . Jako bývalý kuchař i klidně něco uvařím, ugriluji, donesu dobrou kávu z pražírny nebo jsem teď i začal péct poctivý chleba z kvásku .
Jde o Ford Focus 3 Turnier, 1.6 Tdci, 85kw, 12/2011, s DPF
Na Ford fórum to ani psát nechci, páč by mě ukamenovali jen za ( vámi doporučený přechod z 5w30 vodičky na 5w40 C3- díky Pitrisi a spol za to) a tím by to skončilo
Asi je to netradiční dotaz, ale líná huba...kdyžtak to smažu, pokud by to tu vadilo nebo mi to Pitrisi prosím aspoň přesuň ( jak uznáš za vhodné).
Klidně mi napište sem nebo do SZ, jak chcete, díky moc:).
Martin
Re: Srazy olejářů
Je fakt že v tomto vlákně je to trošku netradiční příspěvek, ale nechám tak Třeba se někdo z okolí Prahy ozve; z jižní Moravy je to trošku z ruky
I když - já jezdím s motorkou k PANU MISTROVI z Brna k Náchodu....
I když - já jezdím s motorkou k PANU MISTROVI z Brna k Náchodu....
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
- Durex
- Příspěvky: 3946
- Registrován: stř říj 20, 2010 9:17
- Bydliště: Třebechovice p/O
- Kontaktovat uživatele:
Re: Srazy olejářů
Chválím zájem o auto. S dotazem nepomohu ale mohu přihodit jen poznatek ze svého bádání z dřívějších let. Může se stát,že ačkoliv vše funguje naprosto bez problémů,tak svým zásahem můžeš auto zcela znehybnit. To se třeba stane při výměně palivového filtru,kdy si kompletně zavdušníš vedení a jen pouhým startováním tomu nepomůžeš. Nebo taková zlomená žhavička je taky peklo. On stačí i stržený závit na vaně. Tím jen to,že se člověk musí připravit i na tuto eventualitu. No a pak zázemí. Nic se nevyrovná pořádný dílně,kde člověk není závislý na počasí, kde je dostatek světla, čistá podlaha a pořádný nářadí a všechny potřebné přípravky. Nejednou sem zažil horké chvilky a jen proto,že sem neměl správný přípravek,který se ale nevyplatilo kupovat (cena třeba 8000 kč), protože to člověk dělá 1x za život a nebo jak by řekl klasik za 10 let.
Takže popřeji hodně štěstí. A 2x nebo radši 3x myslet, než něco udělám. Protože se určitě něco zblbne,ale nebude to tolikrát. I já se občas ještě pořád seknu a každý den se učím.
Takže popřeji hodně štěstí. A 2x nebo radši 3x myslet, než něco udělám. Protože se určitě něco zblbne,ale nebude to tolikrát. I já se občas ještě pořád seknu a každý den se učím.
Suzuki GSX 1300R Hayabusa, Suzuki GSXR 750W, Honda CBR 400RR, Honda CBR 600F3, KTM EXC 300 2T, Honda VFR 750,Suzuki Inazuma 750, Kawasaki ZX7R -2x, Kawasaki GPZ 900, Suzuki GSXR 750 K1,Suzuki SV 650, Fiat Ducato 2.3 JTD
Moto-Emergency motoservis
Moto-Emergency motoservis
Re: Srazy olejářů
...a pouzij 21.st., kdyz se v tom vrtas, pri rozborkach si vse fot nebo nahravej. Mobiem webkou cizi rukou....
Ja si to driv, v minulem stoleti, psal. V tomto pripade jsem trochu ,,moderni,,.
Ja si to driv, v minulem stoleti, psal. V tomto pripade jsem trochu ,,moderni,,.
Re: Srazy olejářů
A jinak - připomínka příštího: Opět Jiřice, a 9. a 10.11. od 12- ti hodin. Snad nebude 8 cm sněhu, ale (aspoň) +13 nad nulou
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
- BigBang
- Příspěvky: 1862
- Registrován: ned zář 15, 2013 21:30
- Bydliště: Dux & Kladno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Srazy olejářů
Jak jsem již psal, píšu si a když nebude marast, přijel bych jednostopě
Martin: Asi můžem hodit někdy řeč
Martin: Asi můžem hodit někdy řeč
A2 1.4TDI - Rav VMO
T5 2.5TDI - Cas Edge FST LL2 0W30
Fabia 1.2TSI - Rav SSL
KLE500 - Rep MotoSint 10w40
TnT899 - Rep MotoR 15W50
MX-5 - HPR 10w50, Technyx 75w85, Yac BVX 75w90
vyjeto: Rep El 505.01TDI 5w40, MO XF 5w40, XF, XFS 5w50, XF 0w40, EE 5w40
T5 2.5TDI - Cas Edge FST LL2 0W30
Fabia 1.2TSI - Rav SSL
KLE500 - Rep MotoSint 10w40
TnT899 - Rep MotoR 15W50
MX-5 - HPR 10w50, Technyx 75w85, Yac BVX 75w90
vyjeto: Rep El 505.01TDI 5w40, MO XF 5w40, XF, XFS 5w50, XF 0w40, EE 5w40
-
- Příspěvky: 58
- Registrován: čtv říj 26, 2017 23:08
Re: Srazy olejářů
A to je přesně ten důvod, proč se mi do toho nechce. Bohužel jsem už ten palivák koupil, tak mi s tím snad někdo pomůže, profi automechanik mě s koupeným filtrem pošle akorát do háje Jinak díky, snažím se, ale jde to pomalu .Durex píše:Může se stát,že ačkoliv vše funguje naprosto bez problémů,tak svým zásahem můžeš auto zcela znehybnit. To se třeba stane při výměně palivového filtru,kdy si kompletně zavdušníš vedení a jen pouhým startováním tomu nepomůžeš.
Díky za radu, už nějakou dobu si všechny takové postupy fotím, taky jsem se několikrát spálil ...Pedro píše:...a pouzij 21.st., kdyz se v tom vrtas, pri rozborkach si vse fot nebo nahravej.
Supr, napíšu ti SZ .BigBang píše:Martin: Asi můžem hodit někdy řeč
Díky, ale kdykoliv to klidně přemísti, na sezení u štamgastů ještě nemám nárok.Pitris píše:Je fakt že v tomto vlákně je to trošku netradiční příspěvek, ale nechám tak Třeba se někdo z okolí Prahy ozve; z jižní Moravy je to trošku z ruky
I když - já jezdím s motorkou k PANU MISTROVI z Brna k Náchodu....
Tak dlouhou cestu z vážných důvodů za dobrým mechanikem taky klidně pojedu přes celou ČR, ale tohle je přece jen o něčem jiném .