Svíčky NGK, Denso vs. Bosch, Brisk vs. jiné
Moderátor: Colommbo
Re: Svíčky NGK, Denso vs. Bosch, Brisk vs. jiné
Za mě Motorcraft. Nevím jak se liší cena, ale nekoupíš padělek.
Toyota GR Yaris - Ravenol DFE 0W20, MTF1, MTF3, DGL
Toyota GR 86 - Ravenol DXG 5W30, Red Line 75W85
Toyota RAV4 2.5 Hybrid - Ravenol EFE 0W16
Toyota GR 86 - Ravenol DXG 5W30, Red Line 75W85
Toyota RAV4 2.5 Hybrid - Ravenol EFE 0W16
Re: Svíčky NGK, Denso vs. Bosch, Brisk vs. jiné
Kromě origo servisu Ford, dají se svíčky Motorcraft koupit jinde v ověřeném eshopu? Nikde je bohužel nemohu najít.
Re: Svíčky NGK, Denso vs. Bosch, Brisk vs. jiné
Eshop Autopalace.
Toyota GR Yaris - Ravenol DFE 0W20, MTF1, MTF3, DGL
Toyota GR 86 - Ravenol DXG 5W30, Red Line 75W85
Toyota RAV4 2.5 Hybrid - Ravenol EFE 0W16
Toyota GR 86 - Ravenol DXG 5W30, Red Line 75W85
Toyota RAV4 2.5 Hybrid - Ravenol EFE 0W16
Re: Svíčky NGK, Denso vs. Bosch, Brisk vs. jiné
Díky Nicméně musím konstatovat, že cena za jednu svíčku poněkud vyšší
Re: Svíčky NGK, Denso vs. Bosch, Brisk vs. jiné
Mají obrovské marže, tudíž přepísknuté ceny. Např. olejový filtr stojí trojnásobek toho, co by měl normálně stát.
Re: Svíčky NGK, Denso vs. Bosch, Brisk vs. jiné
Cena je plus minus stejná jako ve všech prodejnách ND Ford. Podle finis kódu se dá zjistit zadáním na fordservice.cz.
Toyota GR Yaris - Ravenol DFE 0W20, MTF1, MTF3, DGL
Toyota GR 86 - Ravenol DXG 5W30, Red Line 75W85
Toyota RAV4 2.5 Hybrid - Ravenol EFE 0W16
Toyota GR 86 - Ravenol DXG 5W30, Red Line 75W85
Toyota RAV4 2.5 Hybrid - Ravenol EFE 0W16
Re: Svíčky NGK, Denso vs. Bosch, Brisk vs. jiné
No právě...
Re: Svíčky NGK, Denso vs. Bosch, Brisk vs. jiné
Psal jsem do eshopů a dle VIN všude byly doporučeny svíčky buď originál, nebo NGK ILZTR6A8G, takže vezmu ty NGK a snad bude vše OK. Cena jedné svíčky NGK vychází o více než polovinu nižší, než stojí jedna svíce Motorcraft.
Někdo si třebas řekne, že jedině originál, nicméně nelíbí se mi nastavená cenová politika origo dílů obecně.
Někdo si třebas řekne, že jedině originál, nicméně nelíbí se mi nastavená cenová politika origo dílů obecně.
Re: Svíčky NGK, Denso vs. Bosch, Brisk vs. jiné
Ty "originální" svíce Motorcraft mají dokonce úplně stejně označení jako NGK.
Re: Svíčky NGK, Denso vs. Bosch, Brisk vs. jiné
vzhladom na moju dobru skusenost so svieckami DENSO iridium (predtym som mal NGK) mi neda pokoj otazka: nechces ich vyskusat ?Cena jedné svíčky NGK vychází o více než polovinu nižší, než stojí jedna "originální" svíce Motorcraft.Někdo si třebas řekne, že jedině originál ....
Ty "originální" svíce Motorcraft mají dokonce úplně stejně označení jako NGK.
naozaj som s nimi spokojny
Jerry ti poradil dokonca ze aky konkretny typ treba pouzit ...
urcite budu lepsie ako "originálne" Motocraft
Tieto auta mam na krku:
Daewoo Matiz 0,8 l 37kW rok 2001
Seat Inca SDI 47kW AEY
PSA Berlingo 1,4 l 55kW KFW
PSA Xara Picasso 1,6l 80kW NFU
Touran diesel 2006
Rexton SsangYong 2010
uzitocne info: post27317.html#p27317
Daewoo Matiz 0,8 l 37kW rok 2001
Seat Inca SDI 47kW AEY
PSA Berlingo 1,4 l 55kW KFW
PSA Xara Picasso 1,6l 80kW NFU
Touran diesel 2006
Rexton SsangYong 2010
uzitocne info: post27317.html#p27317
Re: Svíčky NGK, Denso vs. Bosch, Brisk vs. jiné
V daném případě o tom nejsem na 100% přesvědčen, přesto do nich při příští výměně půjdu, už kvůli ceně a dostupnosti.Misojogi píše:Jerry ti poradil dokonca ze aky konkretny typ treba pouzit ...
urcite budu lepsie ako "originálne" Motocraft
Re: Svíčky NGK, Denso vs. Bosch, Brisk vs. jiné
To se někdo má,když si může dát do motoru svíčky Denso. Já mám peška,sice se už Denso a NGK vzchopily,ovšem jen pro nepřeplňované verze 1.2.Je fakt,že už z výroby jsou v těchto motorech iridiové svíčky Bosch a v přeplňované verzi platinum.Proč tomu tak je netuším,jen jsem se ptal v servissu,že bych tam dal iridia a bylo mi řečeno,že nedoporučují.
Citroen C1 Feel 1.0 51kW
Nissan Qashqai Czech Line 1.3 103 kW
Nissan Qashqai Czech Line 1.3 103 kW
Re: Svíčky NGK, Denso vs. Bosch, Brisk vs. jiné
Asi nechci dělat pokusného králíkaMisojogi píše:vzhladom na moju dobru skusenost so svieckami DENSO iridium (predtym som mal NGK) mi neda pokoj otazka: nechces ich vyskusat ?
naozaj som s nimi spokojny
Jerry ti poradil dokonca ze aky konkretny typ treba pouzit ...
urcite budu lepsie ako "originálne" Motocraft
Re: Svíčky NGK, Denso vs. Bosch, Brisk vs. jiné
V diskusii na ford fore ma upozornili ze je nutne zvysit vzdialenost elektrod na 1,3 (original 1,0)Jerry3 píše:Originál pro 1,6 EB jsou ony svíce NGK. Ostatně i svíčky zn. Motorcraft obecně nejsou nic jiného než převlečené NGK, často dokonce za lepší cenu.
Pokud jde o náhradu od Denso, ITV20 bych nepoužil, (Mají axiálně jinde jiskřiště. ) ovšem chystám se časem vyzkoušet TT ITV20TT. (U TT jeho poloha mnohem více odpovídá originálu od NGK.) Ale můžeš být první!
http://www.fordclub.eu/forum-tema/monde ... sage136216
20703-Sviecka-Denso-Iridium-TT-ITV20TTje třeba aby byl dodržen předepsaný odtrh elektrod svíček 1,3 mm.
Vzdialenosť elektród novej sviecky: 1 mm (u niektorých vozidiel je potrebná úprava vzdialenosti)
A urcita debata bola uz tu:Tento parametr je dán dle typu motoru. S hodnotou délky odtrhu, tedy vzdálenosti mezi elektrodami, se mění teplota svíčky. Při úpravách motoru lze s odtrhem pracovat jakožto parametrem, který zlepší výkon motoru, nicméně pro běžné uživatele je měření velikosti odtrhu a stanovení vhodné vzdálenosti přeci jen složité.
svicky-ngk-denso-vs-bosch-brisk-vs-jine-t3494-120.html"Správný" odtrh na svíčce je určován zejména kompresním poměrem/stupněm přeplňování motoru, jeho "přirozenou odolností" vůči detonačnímu spalování (nemodifikovanou zásahy čidla klepání), výkonem zapalovací soustavy a řadou dalších faktorů. Obecně platí, že čím je kompresní poměr/stupeň přeplňování motoru (a u jetých motorů také jejich aktuální mechanická kondice) vyšší, tím je potřeba studenější svíčky a zároveň menšího odtrhu. Proto má např. již dostatečně studená svíčka IXU22 odtrh z výroby 0.9 mm. Konkrétní hodnotu odtrhu však určuje výrobce motoru s přihlédnutím ke zmíněným veličinám, na základě praktických zkoušek pak často "zcela mimo obvyklá očekávání", např. z důvodu jeho zájmu vylepšit spotřebu či exhalace, a to i za cenu zhoršení jiných parametrů (typickým příkladem jsou třeba motory Ford Zetec, kde je použito extrémně teplých svíček s extrémně velkým odtrhem).
https://www.wikihow.cz/Jak-nastavit-odt ... AD%C4%8Dky
Tieto auta mam na krku:
Daewoo Matiz 0,8 l 37kW rok 2001
Seat Inca SDI 47kW AEY
PSA Berlingo 1,4 l 55kW KFW
PSA Xara Picasso 1,6l 80kW NFU
Touran diesel 2006
Rexton SsangYong 2010
uzitocne info: post27317.html#p27317
Daewoo Matiz 0,8 l 37kW rok 2001
Seat Inca SDI 47kW AEY
PSA Berlingo 1,4 l 55kW KFW
PSA Xara Picasso 1,6l 80kW NFU
Touran diesel 2006
Rexton SsangYong 2010
uzitocne info: post27317.html#p27317