Motorky a o motorkách všeobecně

Další nezařaditelná témata

Moderátor: Colommbo

Odpovědět
Uživatelský avatar
Pitris
Site Admin
Příspěvky: 27404
Registrován: úte čer 24, 2008 18:00
Bydliště: Brno

Re: Motorky a o motorkách všeobecně

Příspěvek od Pitris »

Žebřiňák. Jednoduchý, lehký, vysoká průchodnost terénem, je ovladatelný. A výkon? Kolik italských koní se připojí....
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.

Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Ital
Příspěvky: 196
Registrován: stř dub 03, 2019 15:27

Re: Motorky a o motorkách všeobecně

Příspěvek od Ital »

Není to jednoduché s motorkama. Uvidím, třeba koupím nějaký žebřiňák a někdy se svezeme.
Uživatelský avatar
Pedro
Příspěvky: 7757
Registrován: úte zář 22, 2009 12:10
Bydliště: Praha 6

Re: Motorky a o motorkách všeobecně

Příspěvek od Pedro »

J3-
Dekuji za zpetnou vazbu. Da se rict ze funguji a drzi. Snad si Pi kvalitu hlida. Nezdimam z nich vsak limit. Jeste nevim co voda. Jezdim od nehody znatelne min. Drtim vsak skutra.
Uživatelský avatar
Durex
Příspěvky: 3940
Registrován: stř říj 20, 2010 9:17
Bydliště: Třebechovice p/O
Kontaktovat uživatele:

Re: Motorky a o motorkách všeobecně

Příspěvek od Durex »

Fungují a drží, akorát na okruhu nic moc. Na druhou stranu na hodnocení pneu má značný vliv na čem je to obutý a jak na tom funguje podvozek ...
Suzuki GSX 1300R Hayabusa, Suzuki GSXR 750W, Honda CBR 400RR, Honda CBR 600F3, KTM EXC 300 2T, Honda VFR 750,Suzuki Inazuma 750, Kawasaki ZX7R -2x, Kawasaki GPZ 900, Suzuki GSXR 750 K1,Suzuki SV 650, Fiat Ducato 2.3 JTD

Moto-Emergency motoservis
Uživatelský avatar
Pedro
Příspěvky: 7757
Registrován: úte zář 22, 2009 12:10
Bydliště: Praha 6

Re: Motorky a o motorkách všeobecně

Příspěvek od Pedro »

Samozrejme to nezobecnuju,Jeniku :x :lol:
Jsem fanda malych lehkych klasickych motorek (i aut) a treba Metzy stejneho typu co si chvali Karlos,ne ee.
Edit- okruh mi nezajima. Nikam nedojedu. To mi staci plejstejsn nebo rotoped. :)
Ital
Příspěvky: 196
Registrován: stř dub 03, 2019 15:27

Re: Motorky a o motorkách všeobecně

Příspěvek od Ital »

Koukám, máš zase SVčko, Pedro? Nebo je to prastará informace?
Uživatelský avatar
Durex
Příspěvky: 3940
Registrován: stř říj 20, 2010 9:17
Bydliště: Třebechovice p/O
Kontaktovat uživatele:

Re: Motorky a o motorkách všeobecně

Příspěvek od Durex »

Pedro píše:okruh mi nezajima. Nikam nedojedu. To mi staci plejstejsn nebo rotoped. :)
Beru to jako nadsázku. Protože až při okruhovým ježdění poznáš, že limity motorky, pneumatik, brzd i tvoje jsou jinde. Navíc se můžeš soustředit jen na jízdu a pilovat styl a nemusíš se bát, že v zatáčce bude štěrk a nebo že ti někdo z boku vjede do křižovatky. A třeba mejto je na to úplně skvělý. A myslím,že ti to Pitris potvrdí.

Chápu, že každej má nějakej styl a každému vyhovuje něco jiného. Ale už sem se naučil nezavrhovat věci, dokud je nezkusím.

A zrovna spoustu věcí z okruhového ježdění se dá aplikovat v provozu a je to pak o něčem jiném. A ve spojení s kvalitním instruktorem je pak radost se naučit projíždět zatáčky a nemusíš být nutně střelec. Ale chápu, že nezátěžový podtáčení úplně na okruh není …
Suzuki GSX 1300R Hayabusa, Suzuki GSXR 750W, Honda CBR 400RR, Honda CBR 600F3, KTM EXC 300 2T, Honda VFR 750,Suzuki Inazuma 750, Kawasaki ZX7R -2x, Kawasaki GPZ 900, Suzuki GSXR 750 K1,Suzuki SV 650, Fiat Ducato 2.3 JTD

Moto-Emergency motoservis
Uživatelský avatar
Pitris
Site Admin
Příspěvky: 27404
Registrován: úte čer 24, 2008 18:00
Bydliště: Brno

Re: Motorky a o motorkách všeobecně

Příspěvek od Pitris »

Durex píše:....myslím,že ti to Pitris potvrdí.
Ano. V Mýtě i pak v Brně to mělo HODNĚ do sebe, a ač to třeba bude vypadat jako fráze, tam se dá jít na limit (i když v mém případě spíš k limitu) :)
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.

Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Uživatelský avatar
Pedro
Příspěvky: 7757
Registrován: úte zář 22, 2009 12:10
Bydliště: Praha 6

Re: Motorky a o motorkách všeobecně

Příspěvek od Pedro »

Nepotrebuji limity za idealnich podminek. Ty si najdu dle potreby. Zajimaji mi jine podminky. V praxi.
V tech se pohybuji. Ted se ucim limit hadatek v naklonu skutru v urcitych rychlostech. A koleje k tomu.
Treba i v mokru.
Mam za sebou trenink jizdy s busem,kuzelky,mokro....to samy s kozlem s nebo bez navesu vleku.
Bavilo mi to chvili. Protoze jsem prasil. Pojistka cizi majetek hafo mista.
Podminky v praxi jsou jine.

Nezatezove podtaceni v klidove jizde uz davno ne. Co zvladne 12v s jednou vackou,neda 16v a Twiv c.
Mam velky usi a posloucham,vnimam.
A ver tomu,ze na mokre lesni okresce,v desti ,kdy nemas zadny el.kokotiny vc. ABS AIB a posilovace rizeni,by sis pokud by ses vesel,vedle me do ctyrbodobych pasu neposadil.

Proto nepotrebuju kone a hajteky.
Uživatelský avatar
Pedro
Příspěvky: 7757
Registrován: úte zář 22, 2009 12:10
Bydliště: Praha 6

Re: Motorky a o motorkách všeobecně

Příspěvek od Pedro »

Vlado ano.
Kdysi jsem o pauzach na tocne Haje,chodil olizovat vylohu prodejny motek.
Byla tam zluta a bila. Barvy pro me gejovsky. Ale stroj se mi libil. Technikou i vzhledem.
Tak jsem si ji koupil jako dalsi stroj nekdy 03?
Levnou,zhuntovanou.
Trochu ji dal do kupy a splnil si sen. Najel cca 30tkm,to uz mela hodne pres 100tkm.
Vcetne GG.
Pak prodana na UA.
No a vloni po dlooooouhem hledani nasel jednu origo.
Po pani a bez zasahu kutila CZ. Byla drazsi to jo. Uvidel projel, je moje.
Zvuk motoru po skoro roce spani,zvlastni. Muj mecho nedostupny,pomohl Jenda po tlf.
Motky mezi tím, vlastni a hlavně pujcene.., obcas neco pracovne odvezene.

Ktm 390 solidní. Pro menší lidi. Mi se jelo dobře. Vykon nepotřebuji, prevodovka a odstup ok.
Vadily mi jiny veci.
Ital
Příspěvky: 196
Registrován: stř dub 03, 2019 15:27

Re: Motorky a o motorkách všeobecně

Příspěvek od Ital »

Tak jo, SV 650 je dobrá motorka. Preferoval bych tu novější se vstřikem. Ta moje byla moc dobrá, prodaná do Prahy. Bílá je hezká, mě se líbí. Asi teď nezakoupím nic. I ceny jsou vysoko, počkám na další krizi :D . Tak ať ti to jezdí.
Uživatelský avatar
Durex
Příspěvky: 3940
Registrován: stř říj 20, 2010 9:17
Bydliště: Třebechovice p/O
Kontaktovat uživatele:

Re: Motorky a o motorkách všeobecně

Příspěvek od Durex »

Pedro píše:Ktm 390 solidní. Pro menší lidi. Mi se jelo dobře. Vykon nepotřebuji, prevodovka a odstup ok.
Vadily mi jiny veci.
Vidíš, každej sme jinej. Já když si vezmu, jak dokáže chodit jiných 400 kubíků v enduru,tak tady to pro mě bylo zklamání. A zrovna tahle motorka si o to říká. Je to pro mladý, nadržený co chtěj lítat po zadním a blbnout ...

A k tomu okruhu. Ty limity, který poznáš na okruhu,tak právě využiješ v běžném ježdění. Buď při krizovce a nebo jen tak. Ono najednou zjistíš, co všechno je možný a jak moc to drží v náklonu a při brždění. Okruh jako Mejto ti odpustí i řadu chyb, který by v provozu znamenali zapasování motorky pod svodidla. Proto to hned mávnutím ruky zavrhnout je trochu předčasný. Neříkám, že je to nutný pro každýho,ale každýmu to něco dá. Minimálně to, že vždy tam najdete nějakýho střelce, na kterýho když se chvilku díváš, tak zjistíš, jakou jezdíš tužku :lol: :lol: :lol: Takže tě to zase nutí se nad sebou zamyslet a posunout se dál a nebo to přijmout :lol: Ale člověk se učí celej život a i ti nejlepší v moto GP ...
Naposledy upravil(a) Durex dne čtv čer 13, 2019 6:33, celkem upraveno 1 x.
Suzuki GSX 1300R Hayabusa, Suzuki GSXR 750W, Honda CBR 400RR, Honda CBR 600F3, KTM EXC 300 2T, Honda VFR 750,Suzuki Inazuma 750, Kawasaki ZX7R -2x, Kawasaki GPZ 900, Suzuki GSXR 750 K1,Suzuki SV 650, Fiat Ducato 2.3 JTD

Moto-Emergency motoservis
Uživatelský avatar
Durex
Příspěvky: 3940
Registrován: stř říj 20, 2010 9:17
Bydliště: Třebechovice p/O
Kontaktovat uživatele:

Re: Motorky a o motorkách všeobecně

Příspěvek od Durex »

Ital píše:Tak jo, SV 650 je dobrá motorka. Preferoval bych tu novější se vstřikem.
Dobrý je za 3. Jo, to asi sedí. Jinak kdyby bylo myšleno lepší hodnocení, tak dobrý na základě čeho? To 650 má dobrej motor. To bez debat. Ten se povedl.

Preference vstřiku proč? Nerejpu, jen se ptám ...

Podvozek už tak dobrej není a brzdy poplatný době vzniku prvního modelu. Jinak přes to všechno bych SV doporučil. Ale jsou lepší motorky. Lepší svezení. Ale jsou i horší...
Suzuki GSX 1300R Hayabusa, Suzuki GSXR 750W, Honda CBR 400RR, Honda CBR 600F3, KTM EXC 300 2T, Honda VFR 750,Suzuki Inazuma 750, Kawasaki ZX7R -2x, Kawasaki GPZ 900, Suzuki GSXR 750 K1,Suzuki SV 650, Fiat Ducato 2.3 JTD

Moto-Emergency motoservis
Ital
Příspěvky: 196
Registrován: stř dub 03, 2019 15:27

Re: Motorky a o motorkách všeobecně

Příspěvek od Ital »

Motor se vstřikem mi vyhovoval tak jak byl. Dobrý průběh výkonu, funguje za každého počasí a nic se neřeší. Takže spokojenost. Brzdy, resp. má smysl se bavit pouze o přední, účinnost velmi dobrá, s danou přední vidlí až dost. Do vidle jsem pak dal viskóznější olej a přitáhl pružiny na doraz. Pak to šlo. Jedovky brzdy nepotřebuji. Podvozek byl tuhý, ale opravdu nemotornější, chtělo to vybrat gumy, motorka asi delší, ale zas jsem se na ní vešel a dalo se i zalehnout. Všechno má svoje. Já bych dal celkově 2.
P.S.: Jednou na střední bylo zkoušení z ruštiny. Tasená holka skoro nic neuměla, učitelka se po drahné době zoufalých pokusů obrátila ke třídě a taknějak omluvně se zeptala: no, tak co byste jí dali? Po vteřině rozmýšlení se jeden spolužák rozhlédl po třídě a děl: Já myslím...tak dvojku, ne? (souhlasné mručení)... 8)
Uživatelský avatar
Durex
Příspěvky: 3940
Registrován: stř říj 20, 2010 9:17
Bydliště: Třebechovice p/O
Kontaktovat uživatele:

Re: Motorky a o motorkách všeobecně

Příspěvek od Durex »

Když ono je to tak,že když by sis mohl vyzkoušet jiný motorky, kde bude plně stavitelný podvozek (vůbec se nebavím o elektronickém), radiální brzdy a bude to obutý třeba na S22, tak pak uvidíš, jaký je SV rozpočtový bláto ...

Pak taky záleží, jak na tu motorku koukáš. Jako na sporta, cesťáka, motorku na dojíždění do práce, na dovolenou ... To všechno hraje roli.

Nepamatuju se, že bych na karbci třeba na ZX6 musel něco řešit, když bylo -10 st, nebo naopak ve 30 stupních nebo za deště ... Karbec má taky výhodu v tom,že ty motory nejsou tak ucukaný alespoň u 2V motorů dole.

SV není špatná. Je to sice takový plastový dobrodružství, ale v 650 to jede. Litr je zklamání. Ale nebrat to jako nějaký vrchol rozkoše. Tam jsou úplně jiný motorky … A mezi náma klidně starší a s karbcem …. A převalcují SV podvozkem, výkonem, brzdama a třeba i vzhledem,ale ten je dost subjektivní …
Suzuki GSX 1300R Hayabusa, Suzuki GSXR 750W, Honda CBR 400RR, Honda CBR 600F3, KTM EXC 300 2T, Honda VFR 750,Suzuki Inazuma 750, Kawasaki ZX7R -2x, Kawasaki GPZ 900, Suzuki GSXR 750 K1,Suzuki SV 650, Fiat Ducato 2.3 JTD

Moto-Emergency motoservis
Odpovědět