Ostatní

Další nezařaditelná témata

Moderátor: Colommbo

Odpovědět
Jerry3
Příspěvky: 10755
Registrován: úte říj 18, 2005 19:58
Bydliště: Praha

Re: Ostatní

Příspěvek od Jerry3 »

Anebo směrem na východ od nás. Třeba v takové KR je svět ještě v pořádku: standardem je benzínová V6 o objemu nad dva litry v kombinaci s HDM automatem. :D
skodovkar
Příspěvky: 6272
Registrován: pon pro 29, 2008 16:40

Re: Ostatní

Příspěvek od skodovkar »

Vitara o ničem a zbytek jak přes kopírák https://www.suzuki.cz/auto/vitara/cenik.pdf :roll:
Jerry3
Příspěvky: 10755
Registrován: úte říj 18, 2005 19:58
Bydliště: Praha

Re: Ostatní

Příspěvek od Jerry3 »

Narážím spíš na Ignis.
skodovkar
Příspěvky: 6272
Registrován: pon pro 29, 2008 16:40

Re: Ostatní

Příspěvek od skodovkar »

Uživatelský avatar
pepoh
Příspěvky: 2652
Registrován: sob črc 29, 2017 10:06

Re: Ostatní

Příspěvek od pepoh »

vsetky auta z vychodu maju vybavu po paketoch, nemozes si kupit len jednu vec. musis zobrat paket ktory tu vec obsahuje (aj ked ostatne veci nechces).. swift ma aspon plastove podblatniky, ignis ma len niecim namazane plechy :?
LPGObrázek Obrázek X-CESS :| Obrázek VST 8)
MOBIL SUPER 3000 X1 8) Eurol Engine Oil Treat 8) LQ-Molygen :wink: TOTAL INEO 0W30 :x
Uživatelský avatar
Durex
Příspěvky: 3940
Registrován: stř říj 20, 2010 9:17
Bydliště: Třebechovice p/O
Kontaktovat uživatele:

Re: Ostatní

Příspěvek od Durex »

pepoh píše:vsetky auta z vychodu maju vybavu po paketoch, nemozes si kupit len jednu vec. musis zobrat paket ktory tu vec obsahuje (aj ked ostatne veci nechces)..
A to jako u jiných automobilek není? Že by neměli pakety a nebo když chceš něco z vyšší výbavy,že to dostaneš k základu?

Na druhou stranu,když je ten paket vymyšlený inteligentně,tak to k sobě ladí a člověk vlastně nemusí přemýšlet nad kravinama a kolikrát si kombinovat nesmyslnou výbavu ...

Například se mi to líbilo u Suzuki Kizashi. Jediné,co šlo vybrat byla barva a předokolka s manuálem a nebo 4 kolka v matu. No není to super?
Suzuki GSX 1300R Hayabusa, Suzuki GSXR 750W, Honda CBR 400RR, Honda CBR 600F3, KTM EXC 300 2T, Honda VFR 750,Suzuki Inazuma 750, Kawasaki ZX7R -2x, Kawasaki GPZ 900, Suzuki GSXR 750 K1,Suzuki SV 650, Fiat Ducato 2.3 JTD

Moto-Emergency motoservis
Uživatelský avatar
tonny
Příspěvky: 2258
Registrován: pon úno 29, 2016 13:40
Bydliště: Břeclav

Re: Ostatní

Příspěvek od tonny »

Honzo, to mi připomnělo kdysi (nevím jak nyní) info o Rolls-Royce: Výkon motoru - dostatečný, cena - přiměřená.
Ford Explorer V6 4.0 lpg 1998, Shell HU 5W-30 SL ATF MaxLife
Toyota Corolla Verso 1,8 2006 Ravenol SSL 0W-40 Castrol Syntrans 75W-90
Toyota SiennaV6 3,5 2007 Rowe RS 0W-40 ATF MaxLife
Ford Maverick 2,3i 2004 MaxLife 5W-40
Uživatelský avatar
Durex
Příspěvky: 3940
Registrován: stř říj 20, 2010 9:17
Bydliště: Třebechovice p/O
Kontaktovat uživatele:

Re: Ostatní

Příspěvek od Durex »

Jinak reklamace resp závada aku je taková ...
https://scontent-otp1-1.xx.fbcdn.net/v/ ... e=5D2DD40F

Po otočení klíčkem jen problikával displej. A napětí v palubní síti nebylo možné změřit. Pak ukazovalo i 3 Volty. Podotýkám,že aku je stará půl roku a použitá cca 10x.

Reklamaci mě zamítli,že jde o mechanické poškození. Jenže kontakty nejsou zdeformované a zespoda je vidět značná nehomogenita materiálu. Takže bojujem dál ...
Suzuki GSX 1300R Hayabusa, Suzuki GSXR 750W, Honda CBR 400RR, Honda CBR 600F3, KTM EXC 300 2T, Honda VFR 750,Suzuki Inazuma 750, Kawasaki ZX7R -2x, Kawasaki GPZ 900, Suzuki GSXR 750 K1,Suzuki SV 650, Fiat Ducato 2.3 JTD

Moto-Emergency motoservis
Uživatelský avatar
Durex
Příspěvky: 3940
Registrován: stř říj 20, 2010 9:17
Bydliště: Třebechovice p/O
Kontaktovat uživatele:

Re: Ostatní

Příspěvek od Durex »

tonny píše:Honzo, to mi připomnělo kdysi (nevím jak nyní) info o Rolls-Royce: Výkon motoru - dostatečný, cena - přiměřená.
Přesně :lol:
Suzuki GSX 1300R Hayabusa, Suzuki GSXR 750W, Honda CBR 400RR, Honda CBR 600F3, KTM EXC 300 2T, Honda VFR 750,Suzuki Inazuma 750, Kawasaki ZX7R -2x, Kawasaki GPZ 900, Suzuki GSXR 750 K1,Suzuki SV 650, Fiat Ducato 2.3 JTD

Moto-Emergency motoservis
Jerry3
Příspěvky: 10755
Registrován: úte říj 18, 2005 19:58
Bydliště: Praha

Re: Ostatní

Příspěvek od Jerry3 »

pepoh píše:... swift ma aspon plastove podblatniky, ignis ma len niecim namazane plechy :?
Pokud se má auto k tomu určené alespoň někdy do toho terénu podívat, pak je rozhodně lepší, když žádné vložky v podbězích nemá. :idea:
abc
Příspěvky: 1069
Registrován: pon led 01, 2018 18:13
Bydliště: Brno

Re: Ostatní

Příspěvek od abc »

:evil: :evil: :evil:
Zloděj ukradl kultovní „erko“, majitel si veterána cení na půl milionu
Zdroj: https://www.idnes.cz/praha/zpravy/krade ... zpravy_rsr
Corolla 1,6 2017
Aygo 2022
Mazda 2 1,3 2011
Uživatelský avatar
Colommbo
Příspěvky: 9846
Registrován: pon led 23, 2012 20:46
Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí

Re: Ostatní

Příspěvek od Colommbo »

A proč ne...? Když jsou lidi ochotni za špičkově restaurovanou tisícovku dát milion (za MBX ještě víc), proč by eRko nemohlo být za půl... :)
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40,
přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Uživatelský avatar
Pitris
Site Admin
Příspěvky: 27402
Registrován: úte čer 24, 2008 18:00
Bydliště: Brno

Re: Ostatní

Příspěvek od Pitris »

Že by přece jen :shock: MOŽNÁ ten zlatý padák zas až tak zlatý nebude :idea: :evil:
Zachytil jsem v denním tisku, že:
:arrow: Státní zastupitelství v německém Braunschweigru obžalovalo bývalého šéfa koncernu Volkswagen Martina Winterkorna z podvodu....Za těžký případ podvodu mu hrozí....až deset let odnětí svodody.... :arrow: Chce se napsat KÉŽ BY :wink:
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.

Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Ital
Příspěvky: 196
Registrován: stř dub 03, 2019 15:27

Re: Ostatní

Příspěvek od Ital »

nr.on píše: Priteli,ani v Rakousku nema kazdy auto na 5 let,prumerne stari je 7,8 let.Duraz je na PRUMERNEM stari!
I tady musi vydrzet 10-15 let a kdo to chce popirat,ma ho.no poneti.V CR jsou take lidi,kteri kupuji kazde 2-3 roky nove auto,tady zrovna tak ale bavime se o prumeru.A stale vice se kupuji ojeta.
Dovolil bych si připomenout, že PRŮMĚRNÉ stáří aut v Česku již přesáhlo 15 let. Takže jistý jemný rozdíl proti Rakousku zde vidět zajisté je i statisticky. Odpovídá docela dobře PRŮMĚRNÉ kupni síle Rakušanů oproti Čechům. Ta bude zhruba dvojnásobná.
Ital
Příspěvky: 196
Registrován: stř dub 03, 2019 15:27

Re: Ostatní

Příspěvek od Ital »

Co se týká intervalů výměny oleje, je to naprosto zbytečný a navenek i trochu směšný střet názorů. Můžeme vzít za příklad motory zde populárního koncernu ve vozech Škoda. Někdy šel motor prakticky do kytek při proběhu kolem 70000 km a majitel mohl pořád měnit kvalitní olej, když příčina úmrtí byla konstrukční vada. Naopak zase máme přiklady Tdi s proběhem půl milionu, milion a přes milion km, které byly servisovány v proměnlivém intervalu (výměny oleje po cca 30000 km) nízkoviskozitními oleji a kdo by chtěl tvrdit, že jim to uškodilo, viďte? Takže spíše nesklouznout do nějakých patologií na jednu stranu (Pandora promine) nebo zas na druhou stranu, že za 100000 km to stačí nebo proč to měnit :D . Další trochu extrémy jsou ve viskozitách, proč tam strkat zrovna 0w-20 nebo naopak 15w-50? Dále oleje s minimalizovaným obsahem síry, fosforu atd.
Držet se rozumu a
známéť Gaussovy křivky ani v tomto případě neuškodí.
Odpovědět