Brzdová kapalina

Další nezařaditelná témata

Moderátor: Colommbo

Odpovědět
Brembo
Příspěvky: 2293
Registrován: pon čer 08, 2009 21:28
Bydliště: Matuškovo

Re: Brzdová kapalina

Příspěvek od Brembo »

Vdaka za odpoved,takže niečo ako spomenuté ATE pre ESP atd.
Suzuki SV 1000,Opel Insignia Sport Tourer CDTI 153kW,Opel Vectra 1,7 DT-išla do sveta
Uživatelský avatar
Colommbo
Příspěvky: 9843
Registrován: pon led 23, 2012 20:46
Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí

Re: Brzdová kapalina

Příspěvek od Colommbo »

Hlavně bacha na DOT 5... 8)
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40,
přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Brembo
Příspěvky: 2293
Registrován: pon čer 08, 2009 21:28
Bydliště: Matuškovo

Re: Brzdová kapalina

Příspěvek od Brembo »

Rozdieli poznám,len na to DOT 4+ som toho vela nenašiel. DOT 5 nepoužívam,ked už tak 5.1. Racing kvapalina mi je na nič.
Suzuki SV 1000,Opel Insignia Sport Tourer CDTI 153kW,Opel Vectra 1,7 DT-išla do sveta
Uživatelský avatar
Pitris
Site Admin
Příspěvky: 27400
Registrován: úte čer 24, 2008 18:00
Bydliště: Brno

Re: Brzdová kapalina

Příspěvek od Pitris »

Nejde ani tak o produkt "racing/neracing" jako spíš o chemické složení. Kapaliny DOT 5 se s ostatními nesmí míchat ani mezi sebou zaměňovat :!:
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.

Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Uživatelský avatar
Colommbo
Příspěvky: 9843
Registrován: pon led 23, 2012 20:46
Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí

Re: Brzdová kapalina

Příspěvek od Colommbo »

Ano, kapaliny specifikace DOT5, jsou, narozdíl od ostatních "běžných", na silikonové bázi.
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40,
přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Brembo
Příspěvky: 2293
Registrován: pon čer 08, 2009 21:28
Bydliště: Matuškovo

Re: Brzdová kapalina

Příspěvek od Brembo »

niečo som u ATE našiel. Bežná DOT 4 SL
Viscosity at –40° C
/ –40° F
max. 1,400 mm²/s

DOT 4 SL.6
Viscosity at –40° C
/ –40° F
max. 700 mm²/s
Suzuki SV 1000,Opel Insignia Sport Tourer CDTI 153kW,Opel Vectra 1,7 DT-išla do sveta
Uživatelský avatar
Pitris
Site Admin
Příspěvky: 27400
Registrován: úte čer 24, 2008 18:00
Bydliště: Brno

Re: Brzdová kapalina

Příspěvek od Pitris »

No, a vvvovo tom to je :) V mrazu je řidší, a funguje / proteče i když se dostanou ke slovu ti třípísmenkoví....
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.

Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Uživatelský avatar
Colommbo
Příspěvky: 9843
Registrován: pon led 23, 2012 20:46
Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí

Re: Brzdová kapalina

Příspěvek od Colommbo »

Pleťová voda už i v brzdových kapalinách. Ačkoli tam své opodstatnění možná má...
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40,
přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Uživatelský avatar
Pitris
Site Admin
Příspěvky: 27400
Registrován: úte čer 24, 2008 18:00
Bydliště: Brno

Re: Brzdová kapalina

Příspěvek od Pitris »

Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.

Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
skodovkar
Příspěvky: 6272
Registrován: pon pro 29, 2008 16:40

Re: Brzdová kapalina

Příspěvek od skodovkar »

A pak přijde nejhorší fáze, kdy se ani mechanik nechce do akce pouštět, protože léty zoxidované výpustní šrouby nejdou povolit - ani na tlakovém válci pod pedálem, ani na brzdovém třmenu u kola. Pokud se ventily poškodí, musel by zákazník platit výměnu obojího za několik tisíc.

Kdepak, nejhorší je, když se někdo pouští do článku a píše ptákoviny. Navíc nemám kde brzdy uvařit, ale bojím se koroze.
Uživatelský avatar
NOVON
Příspěvky: 2968
Registrován: pát říj 16, 2009 11:01

Re: Brzdová kapalina

Příspěvek od NOVON »

No ono to tak je..Pokud se s odvzdušňovakem dlouho nehýbe,tak dovede pěkně zatuhnout,hlavně u ALU brzdičů velký problém.Mam na to fígle,ale stejně to někdy nevyjde.
VW Touran 1.6 MPI 75kw+LPG
VW Touran Freestyle 1.6 MPI 75kw
Jerry3
Příspěvky: 10755
Registrován: úte říj 18, 2005 19:58
Bydliště: Praha

Re: Brzdová kapalina

Příspěvek od Jerry3 »

Škodovkář nepochybně narážel zejména na tuto formulaci:
skodovkar píše:...zoxidované výpustní šrouby nejdou povolit - ani na tlakovém válci pod pedálem, ani...
Ta totiž jednoznačně ukazuje, že autor neví o problematice ani zbla.

Zrovna včera jsem se setkal s tím, že nějaký blbec přeložil v originále nepochybně výraz "přehled motorů" (u popisovaného modelu vozu) jako "kontrola motoru". V dnešní době si totiž myslí téměř každý, kdo alespoň trochu umí zacházet s počítačem/s internetem, že je odborníkem přes všechno.

V tomto prostředí to má VAGovský marketing samozřejmě velmi snadné, poněvadž "řádnou výchovu" zákaznické masy nevědomých koncerňáků mu zajišťuje masa (obě množiny se přitom značně překrývají) nevzdělaných motoristických rádoby novinářů, kteří, aniž by si to zřejmě uvědomovali, tak pracují pro VAG zcela zdarma.
Uživatelský avatar
Misojogi
Příspěvky: 2341
Registrován: čtv črc 07, 2011 14:20
Bydliště: Bratislava

Re: Brzdová kapalina

Příspěvek od Misojogi »

výpustní šrouby nejdou povolit - ani na tlakovém válci pod pedálem
tam (na THV) predsa nie su ziadne vypustne sroby. Odvzdusnuje sa to potom povolenim trubkovych holanderoch na THV. NIe je mi celkom jasne preco to funguje ale mechanik mi to tak robil este kedysi na skodovke S110LS
Tieto auta mam na krku:

Daewoo Matiz 0,8 l 37kW rok 2001
Seat Inca SDI 47kW AEY
PSA Berlingo 1,4 l 55kW KFW
PSA Xara Picasso 1,6l 80kW NFU
Touran diesel 2006
Rexton SsangYong 2010

uzitocne info: post27317.html#p27317
skodovkar
Příspěvky: 6272
Registrován: pon pro 29, 2008 16:40

Re: Brzdová kapalina

Příspěvek od skodovkar »

Nechápu, proč to takto dělal (lenost?). Vzduch může být i dále.To musel obhodit celý kufr brzdovkou a stejně se tam musel dostat vzduch při utahování. Navíc riskoval budoucí těsnost. K tomu je určen spotřební díl, kterým je výpušťák. Pokud by se brzdovka měnila pravidelně, neměl by zarůst.
Ale na Vectře jsem jel s vyrezlým, slil celý třmen :mrgreen:
Uživatelský avatar
Misojogi
Příspěvky: 2341
Registrován: čtv črc 07, 2011 14:20
Bydliště: Bratislava

Re: Brzdová kapalina

Příspěvek od Misojogi »

Nechápu, proč to takto dělal (lenost?). Vzduch může být i dále.To musel obhodit celý kufr brzdovkou a stejně se tam musel dostat vzduch při utahování.
praveze odvzdusnovanie cez vetily na prasiatkach a strmenoch nestacilo a toto pomohlo, netusim ze preco (nechapem logiku) ale zabralo to ...
Tieto auta mam na krku:

Daewoo Matiz 0,8 l 37kW rok 2001
Seat Inca SDI 47kW AEY
PSA Berlingo 1,4 l 55kW KFW
PSA Xara Picasso 1,6l 80kW NFU
Touran diesel 2006
Rexton SsangYong 2010

uzitocne info: post27317.html#p27317
Odpovědět