Oleje.cz

 

Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"

Další nezařaditelná témata

Moderátoři: Pitris, Demo

Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"

Příspěvekod kornel » pon bře 04, 2019 12:48

dajte mi poctivú techniku s manuálom, vyladeným stabilným podvozkom, aspoň 200kW k tomu.. nič viac nepotrebujem.. a dám za to aj viac, než pýtajú za tie moderné atrapy. Elektronické kraviny, asistentov od výmyslu, automat nechcem.
kornel
 
Příspěvky: 1380
Registrován: čtv led 28, 2010 17:55

Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"

Příspěvekod Pitris » pon bře 04, 2019 13:06

pepoh píše:len je mi to podozrive, ked vznikne nova norma oleja kvoli jednemu typu motoru.
to nemoze byt ekonomicky vyhodne pre automobilku ci olejarov....

A co není u VW podezřelé :?: :twisted:
Ale asi je (už) výhodnější (když už se ten motor/převodovka vyrábí) si tam nechat "dodělat" olej než skončit výrobu, bo to by bylo ekonomicky ještě horší. Kromě toho ve Wolfsburgu asi nepřiznají že šlápli do hov*a.... Však oni lidi si to stejně koupí. I když to smrdí :mrgreen: Řeknou že to tak má být.
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC 148kW - v motoru Repsol Competicion 5w40, na zimu Ravenol SSL 0w40, v převodovce Ravenol MTF-2
Honda CBR 929 Fireblade 109kW - Ravenol 4T Ester 10w50
Obrázek
Uživatelský avatar
Pitris
Site Admin
 
Příspěvky: 23670
Registrován: úte čer 24, 2008 18:00
Bydliště: Brno

Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"

Příspěvekod Pitris » pon bře 04, 2019 20:30

No a ještě tam dát litrovej tříválcovej šicí stroj a můžou zavřít krám :cry:
https://www.garaz.cz/clanek/volvo-u-vse ... &source=hp
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC 148kW - v motoru Repsol Competicion 5w40, na zimu Ravenol SSL 0w40, v převodovce Ravenol MTF-2
Honda CBR 929 Fireblade 109kW - Ravenol 4T Ester 10w50
Obrázek
Uživatelský avatar
Pitris
Site Admin
 
Příspěvky: 23670
Registrován: úte čer 24, 2008 18:00
Bydliště: Brno

Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"

Příspěvekod BigBang » pon bře 04, 2019 21:36

Cesta do pekel je dlážděná dobrými úmysly...
A2 1.4 TDI - Rav VMO, Bosch
Fabia 3 1.2TSI - Rav SSL
W353 Tourist - M2T :D
KLE500 - Rep MotoSint 10w40
MX-5 - PC 10w40, Technyx 75w85, Yac BVX 75w90
vyjeto: Rep El 505.01TDI 5w40, MO XF 5w40, XF, XFS 5w50, XF 0w40, EE 5w40
Uživatelský avatar
BigBang
 
Příspěvky: 1460
Registrován: ned zář 15, 2013 21:30
Bydliště: Dux & Kladno

Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"

Příspěvekod Jezevcik » čtv bře 07, 2019 6:31

Já nevím, že tak bohatá automobilka má zapotřebí udělat z této legendy poloviční BMW. Ještě nepochopitelnější je to o fakt, že by stejně byla ihned vyprodaná.

https://www.idnes.cz/auto/zpravodajstvi ... tomoto_fdv
Toyota Verso 1.8 Valvematic, r. v. 2011
Léto: Shell Helix HX6 10W-40
Zima: Shell Helix Ultra 5W-40
Toyota Corolla Liftback E 11, 1.4 16 V, r. v. 97
Shell Helix HX6 10W-40
Uživatelský avatar
Jezevcik
 
Příspěvky: 3335
Registrován: sob lis 26, 2005 16:55
Bydliště: Praha 11

Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"

Příspěvekod Jerry3 » čtv bře 07, 2019 7:30

No potěš koště! Toyota z Grazu, to je prostě výsměch... :P :twisted: :mrgreen:
Jerry3
 
Příspěvky: 10745
Registrován: úte říj 18, 2005 19:58
Bydliště: Praha

Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"

Příspěvekod Jezevcik » čtv bře 07, 2019 8:01

Copak Toyota z Grazu, ale Supra z Grazu!
Toyota Verso 1.8 Valvematic, r. v. 2011
Léto: Shell Helix HX6 10W-40
Zima: Shell Helix Ultra 5W-40
Toyota Corolla Liftback E 11, 1.4 16 V, r. v. 97
Shell Helix HX6 10W-40
Uživatelský avatar
Jezevcik
 
Příspěvky: 3335
Registrován: sob lis 26, 2005 16:55
Bydliště: Praha 11

Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"

Příspěvekod pepoh » čtv bře 07, 2019 15:58

hnus velebnosti
Uživatelský avatar
pepoh
 
Příspěvky: 1897
Registrován: sob črc 29, 2017 10:06


Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"

Příspěvekod Jerry3 » pát bře 15, 2019 7:50

Smutný příběh...
Jerry3
 
Příspěvky: 10745
Registrován: úte říj 18, 2005 19:58
Bydliště: Praha

Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"

Příspěvekod Colommbo » pát bře 15, 2019 8:41

Jo, taky jsem to už čtl a radostné pocity z toho nemám.
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, Valvoline MaxLife 5W40, Denso IK16TT
Uživatelský avatar
Colommbo
 
Příspěvky: 7656
Registrován: pon led 23, 2012 20:46
Bydliště: Záboří nad Labem

Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"

Příspěvekod Ital » stř dub 03, 2019 15:30

Ital
 
Příspěvky: 196
Registrován: stř dub 03, 2019 15:27

Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"

Příspěvekod Colommbo » stř dub 03, 2019 15:44

Jsi to ty, Vláďo...? :)
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, Valvoline MaxLife 5W40, Denso IK16TT
Uživatelský avatar
Colommbo
 
Příspěvky: 7656
Registrován: pon led 23, 2012 20:46
Bydliště: Záboří nad Labem

Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"

Příspěvekod Ital » stř dub 03, 2019 16:01

Ahoj Colommbo. No prostě Ital. :D To tu nemůžeme řešit, bo bychom byli tento, jak se to...jo, off topic, že. Takže zachovávejme henten topic. Lada Vesta jako Mitsubishi Lancer :shock: , to není žádná stará vesta, ale úplně nová vesta.
Že bych si toho Lancera ještě honem koupil... :roll:
Ital
 
Příspěvky: 196
Registrován: stř dub 03, 2019 15:27

Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"

Příspěvekod Colommbo » stř dub 03, 2019 16:19

Dobrý, stačí, jen abych věděl, končím. 8)
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, Valvoline MaxLife 5W40, Denso IK16TT
Uživatelský avatar
Colommbo
 
Příspěvky: 7656
Registrován: pon led 23, 2012 20:46
Bydliště: Záboří nad Labem

PředchozíDalší

Zpět na Ostatní

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: bio a 1 návštěvník