Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"

Další nezařaditelná témata

Moderátor: Colommbo

Odpovědět
Uživatelský avatar
kornel
Příspěvky: 1740
Registrován: čtv led 28, 2010 17:55

Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"

Příspěvek od kornel »

..hádam aj bežne technicky zdatnéme človeku musí byť jasné, že cirkulácia chladiacej vody v okruhu domca, predsa nerieši možné napekanie necirkulujúceho oleja v rozpálenom ložisku turba (pokiaľ toto bolo vyššou záťažou). Je to len pomoc, nie istota.
Uživatelský avatar
Pedro
Příspěvky: 7757
Registrován: úte zář 22, 2009 12:10
Bydliště: Praha 6

Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"

Příspěvek od Pedro »

Jerry3 píše:Pikantní je rovněž článeček v posledním čísle SM pod titulem Výměna píchlé pneumatiky - gumu nevymění polovina žen. Ač na ženách obvykle nenechám nit suchou, tak zde musím konstatovat, že ta druhá polovina jednoznačně sklízí můj obdiv. :twisted: Prostě "Sado-Maso" na český způsob. :P
Zena,ktera sama meni gumu:
- rozbity tlf
-tlusta oskliva
-feministka
-protoze po celou dobu okolo projely jen dve auta. Jedno ridil J3, druhe ja.
Uživatelský avatar
Pitris
Site Admin
Příspěvky: 27404
Registrován: úte čer 24, 2008 18:00
Bydliště: Brno

Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"

Příspěvek od Pitris »

:P
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.

Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Jerry3
Příspěvky: 10755
Registrován: úte říj 18, 2005 19:58
Bydliště: Praha

Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"

Příspěvek od Jerry3 »

Ale já "měnil gumu" naposledy v období dospívání: s pomocí pořádné palice, dvou až třech pajsrů, a hlavně byla ještě "dušová". Bezdušovou fakt vyměnit nedokážu - tedy bez jejího poškození, což by mi na cestě k obnovení mobility stejně nepomohlo. :twisted: O to větší skládám hold polovině řidiček, které to mutatis mutandis dovedou! :mrgreen:
Uživatelský avatar
Durex
Příspěvky: 3940
Registrován: stř říj 20, 2010 9:17
Bydliště: Třebechovice p/O
Kontaktovat uživatele:

Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"

Příspěvek od Durex »

:lol: :lol: :lol: Já věděl že si to takto myslel :lol: je totiž rozdíl měnit gumu a měnit kolo za rezervní :lol:

Jinak vyměnit bezdušák s pomocí montpák a namazání patky lze bez poškození pneu. Bez jakéhokoliv poškození ráfku ovšem ne ...
Suzuki GSX 1300R Hayabusa, Suzuki GSXR 750W, Honda CBR 400RR, Honda CBR 600F3, KTM EXC 300 2T, Honda VFR 750,Suzuki Inazuma 750, Kawasaki ZX7R -2x, Kawasaki GPZ 900, Suzuki GSXR 750 K1,Suzuki SV 650, Fiat Ducato 2.3 JTD

Moto-Emergency motoservis
Jerry3
Příspěvky: 10755
Registrován: úte říj 18, 2005 19:58
Bydliště: Praha

Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"

Příspěvek od Jerry3 »

Tento týden jsem jezdil s Audi A6 3,0 TDI 4x4. Já ti nevím, milá Máňo... :P :mrgreen: :twisted:
Uživatelský avatar
pepoh
Příspěvky: 2652
Registrován: sob črc 29, 2017 10:06

Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"

Příspěvek od pepoh »

kornel píše:..hádam aj bežne technicky zdatnéme človeku musí byť jasné, že cirkulácia chladiacej vody v okruhu domca, predsa nerieši možné napekanie necirkulujúceho oleja v rozpálenom ložisku turba (pokiaľ toto bolo vyššou záťažou). Je to len pomoc, nie istota.
https://www.researchgate.net/figure/Cha ... _271701360
https://www.corvetteforum.com/forums/c5 ... urbos.html
Obrázek
Obrázek
Jerry3
Příspěvky: 10755
Registrován: úte říj 18, 2005 19:58
Bydliště: Praha

Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"

Příspěvek od Jerry3 »

To vodní dochlazování je tam ale jenom proto, aby někdo nemohl říct, že mu "teplotní spád zabil turbo". Něco jako "vodní kámen vám zabil pračku"... :twisted:
skodovkar
Příspěvky: 6272
Registrován: pon pro 29, 2008 16:40

Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"

Příspěvek od skodovkar »

V životě bych si už gumu na ráfku neměnil (s duší či bez). Stačilo mi svlíknout 8 bezdušových ráfků, drželo to tak, že jsem na bočnici oné gumy zvedl auto :twisted: Je to taková past, protože deformace patky -tedy patního lana se přenáší a sevře zbytek ráfku. Guma prostě nejde dolů a to i když jsou ráfky hladké a směrem dovnitř se dosedací plochy svažují.
Uživatelský avatar
lefort
Příspěvky: 2517
Registrován: pon srp 26, 2013 17:46
Bydliště: Hořovice

Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"

Příspěvek od lefort »

Jerry3 píše:Tento týden jsem jezdil s Audi A6 3,0 TDI 4x4. Já ti nevím, milá Máňo... :P :mrgreen: :twisted:
A co jsi provedl? :lol:
Toyota GR Yaris - Ravenol DFE 0W20, MTF1, MTF3, DGL
Toyota GR 86 - Ravenol DXG 5W30, Red Line 75W85
Toyota RAV4 2.5 Hybrid - Ravenol EFE 0W16
Uživatelský avatar
kornel
Příspěvky: 1740
Registrován: čtv led 28, 2010 17:55

Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"

Příspěvek od kornel »

kornel píše:..Je to len pomoc, nie istota.
to platí.
Jerry3
Příspěvky: 10755
Registrován: úte říj 18, 2005 19:58
Bydliště: Praha

Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"

Příspěvek od Jerry3 »

lefort píše:
Jerry3 píše:Tento týden jsem jezdil s Audi A6 3,0 TDI 4x4. Já ti nevím, milá Máňo... :P :mrgreen: :twisted:
A co jsi provedl? :lol:
Něco jsem slíbil kamarádovi, a tohle měla být odměna proměněná v trest. :evil:
Uživatelský avatar
Pitris
Site Admin
Příspěvky: 27404
Registrován: úte čer 24, 2008 18:00
Bydliště: Brno

Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"

Příspěvek od Pitris »

Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.

Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
rosso
Příspěvky: 512
Registrován: čtv zář 27, 2018 21:48

Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"

Příspěvek od rosso »

Sice netuším, v jak starém voze se onen 3.0 TDI nacházel, ale i přes "dehet" se jedná (jednalo) o relativně povedený motor, který při rozumné konzumaci dokázal s autem celkem hýbat.
Uživatelský avatar
Pedro
Příspěvky: 7757
Registrován: úte zář 22, 2009 12:10
Bydliště: Praha 6

Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"

Příspěvek od Pedro »

Co znamená rozumna konzumace. To je důležitý? U nafty je to snad fuk.
V porovnání s 3.0T benzin, srac. I kdyz se to zvrtne na primej vstrik, uhli...,
Odpovědět