PAO, estery, nanodrive...

Fórum o automobilových mazivech

Moderátor: Colommbo

Odpovědět
Shi
Příspěvky: 1314
Registrován: úte úno 19, 2008 23:31

Re: PAO, estery, nanodrive...

Příspěvek od Shi »

Pavel: Tak to je dobrá zpráva pro všechny zájemce o R-kové oleje :-)
Uživatelský avatar
Pitris
Site Admin
Příspěvky: 27402
Registrován: úte čer 24, 2008 18:00
Bydliště: Brno

Re: PAO, estery, nanodrive...

Příspěvek od Pitris »

No a já dostal odpověď od p. Dušátka z "českého" Ravenolu, že u těchto olejů (konkrétně dotaz na RSE 10w50) už výrobce API ani ACEA neuvádí, a že bylo opraveno info už i na českých stránkách.
A že tu kompatibilitu s těsněními ověří u německých kolegů....
Jinak ale konverzace rychlá a v pohodě, a bez jakéhokoliv náznaku že by ho to snad nějak obtěžovalo.
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.

Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
bjukemen
Příspěvky: 4867
Registrován: sob bře 29, 2008 17:09

Re: PAO, estery, nanodrive...

Příspěvek od bjukemen »

Kazdopadne som presvedceny ze tie R oleje na bezne jazdenie su zbytocne a v specifickych jazdnych podmienkach dokonca kontraproduktivne
chevrolet cruze 2.0 vcdi 120kw

Alfa Romeo 156 SW 2,4 JTD 110kw @ 142,3kw
Uživatelský avatar
PavelRS
Příspěvky: 655
Registrován: ned lis 27, 2016 22:17

Re: PAO, estery, nanodrive...

Příspěvek od PavelRS »

Já jsem tedy, minimálně v Německu na dálnici, ocenil, že jsem měl v motoru Ravenol RCS 5W-40. Teplota oleje ve vaně vystoupala až na 121 °C.

A tady to rozhodně zbytečné nebylo.
Octavia RS 1.8T 132 kW AUQ - Ravenol HVT 5W-50; Purflux LS324
Octavia 2.0 MPI 85 kW AZJ - Ravenol VSI 5W-40; Purflux LS324
bjukemen
Příspěvky: 4867
Registrován: sob bře 29, 2008 17:09

Re: PAO, estery, nanodrive...

Příspěvek od bjukemen »

Teplotu vo vani som na byvalej 2,2 hdi mal bliziacu sa k 135C a total quartz 9000 to zvladal tiez, takze to je take...
chevrolet cruze 2.0 vcdi 120kw

Alfa Romeo 156 SW 2,4 JTD 110kw @ 142,3kw
Uživatelský avatar
Pitris
Site Admin
Příspěvky: 27402
Registrován: úte čer 24, 2008 18:00
Bydliště: Brno

Re: PAO, estery, nanodrive...

Příspěvek od Pitris »

Bjuki,
ad1) kdy to bylo (bo Total býval jiný než je teď), a
ad2) jak si se s tou naftou dostal na tu teplotu?
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.

Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Uživatelský avatar
PavelRS
Příspěvky: 655
Registrován: ned lis 27, 2016 22:17

Re: PAO, estery, nanodrive...

Příspěvek od PavelRS »

Možná to zvládl, ale dlouhodobě a lépe to bude zvládat "R" olej od Ravenolu... A ten já svému motoru rád dopřeju... :wink:
Octavia RS 1.8T 132 kW AUQ - Ravenol HVT 5W-50; Purflux LS324
Octavia 2.0 MPI 85 kW AZJ - Ravenol VSI 5W-40; Purflux LS324
bjukemen
Příspěvky: 4867
Registrován: sob bře 29, 2008 17:09

Re: PAO, estery, nanodrive...

Příspěvek od bjukemen »

Pitris: normalne plny plyn na dialnici
chevrolet cruze 2.0 vcdi 120kw

Alfa Romeo 156 SW 2,4 JTD 110kw @ 142,3kw
bjukemen
Příspěvky: 4867
Registrován: sob bře 29, 2008 17:09

Re: PAO, estery, nanodrive...

Příspěvek od bjukemen »

PavelRS píše:Možná to zvládl, ale dlouhodobě a lépe to bude zvládat "R" olej od Ravenolu... A ten já svému motoru rád dopřeju... :wink:

Na dialniciach pri vysokej teplote hej, v beznej prevadzke nie
chevrolet cruze 2.0 vcdi 120kw

Alfa Romeo 156 SW 2,4 JTD 110kw @ 142,3kw
Uživatelský avatar
PavelRS
Příspěvky: 655
Registrován: ned lis 27, 2016 22:17

Re: PAO, estery, nanodrive...

Příspěvek od PavelRS »

Ravenol RCS má aditiva, která chrání motor i za studena. Navíc, nevím jak ty, ale já se občas a rád svezu ostře a u mě poskoky se studeným motorem nejsou. Čili u mě tenhle olej využiju a motor to ocení i mimo dálnici. Navíc má velmi dobré čistící schopnosti.

Nesouhlasíš, ok. Já jej ale budu používat dál. 8)
Octavia RS 1.8T 132 kW AUQ - Ravenol HVT 5W-50; Purflux LS324
Octavia 2.0 MPI 85 kW AZJ - Ravenol VSI 5W-40; Purflux LS324
Shi
Příspěvky: 1314
Registrován: úte úno 19, 2008 23:31

Re: PAO, estery, nanodrive...

Příspěvek od Shi »

Pitris píše:Bjuki,
ad1) kdy to bylo (bo Total býval jiný než je teď), a
Jo, to bylo v dobe, kdy Total qe 9000 byl stejny jako Elf. Elf zustal stejny a Total sel dolu s cenou, ale i slozenim.
bjukemen
Příspěvky: 4867
Registrován: sob bře 29, 2008 17:09

Re: PAO, estery, nanodrive...

Příspěvek od bjukemen »

PavelRS: ja netvrdim aby si ho nepouzival, je to super olej a ked jazdis v podmienkach ako pises ma vyznam, ja som napisal svoju skusenost s pouzitim tychto olejov pri beznom jazdeni, ale o tom uz pisal Shi
chevrolet cruze 2.0 vcdi 120kw

Alfa Romeo 156 SW 2,4 JTD 110kw @ 142,3kw
bjukemen
Příspěvky: 4867
Registrován: sob bře 29, 2008 17:09

Re: PAO, estery, nanodrive...

Příspěvek od bjukemen »

Shi píše:
Pitris píše:Bjuki,
ad1) kdy to bylo (bo Total býval jiný než je teď), a
Jo, to bylo v dobe, kdy Total qe 9000 byl stejny jako Elf. Elf zustal stejny a Total sel dolu s cenou, ale i slozenim.

Isteze, a zvladal to dobre, ale dnes ho uz nepouzivam
chevrolet cruze 2.0 vcdi 120kw

Alfa Romeo 156 SW 2,4 JTD 110kw @ 142,3kw
Uživatelský avatar
PavelRS
Příspěvky: 655
Registrován: ned lis 27, 2016 22:17

Re: PAO, estery, nanodrive...

Příspěvek od PavelRS »

Jasně, s tím souhlasím taky. Na poskoky se studeným motorem vhodné nebudou a ani bych ho v tomhle případě nepoužil.

Mě čeká vždy min. 15 km, když někam jedu, takže olej ohřeju každou jízdu. ;-)
Octavia RS 1.8T 132 kW AUQ - Ravenol HVT 5W-50; Purflux LS324
Octavia 2.0 MPI 85 kW AZJ - Ravenol VSI 5W-40; Purflux LS324
bjukemen
Příspěvky: 4867
Registrován: sob bře 29, 2008 17:09

Re: PAO, estery, nanodrive...

Příspěvek od bjukemen »

tak potom je to v poriadku ;-)
chevrolet cruze 2.0 vcdi 120kw

Alfa Romeo 156 SW 2,4 JTD 110kw @ 142,3kw
Odpovědět