viem si to predstavit pri karburatore, co asi neni tento pripadShi píše: Palivo se do oleje dostává mj. při intenzivním brždění motorem ve vysokých otáčkách a
Olej do Porsche 911
Moderátor: Colommbo
Re: Olej do Porsche 911
Re: Olej do Porsche 911
Mas pravdu, napsal jsem blbost. Pomotalo se mi to v hlave s pricinou pronikani oleje do spalovaciho prostoru, kdy se naopak ztraci olej - resil jsem kdysi proc mi najednou auto zacalo zrat olej a zustalo mi to v hlave.
Re: Olej do Porsche 911
Druhy dil je dobry.Koby46 píše: Pokud by někoho zajímal problém u motorů v Porsche modelech, má na to chuť což tady asi jo, tady je pacientů dost ) přikládám 2 videa.
https://www.youtube.com/watch?v=dzDerJOdcfI
https://www.youtube.com/watch?v=-T6VrwRSQ0I&t=557s
Prilis tesne vyrobni tolerance - vyssi viskozita oleje veci nepomuze, zato je potreba olej s protioterovymi prisadami a vysokou odolnosti pri zvysene teplote.
Nespaleny olej ve valci odmastuje a problemy vstrikovacu - pomuze dodatecna aditivace paliva, napriklad VIF do benzinu.
Zahrivani motoru na volnobeh dlouhe minuty jako jeden z problemu - dava to smysl.
Mi z toho vychazi olej Ravenol RUP jako olej s A40, slusnou davkou aditiv tedy s borem, molybdenem a wolframem, k tomu VIF do benzinu, vcas olej menit a nezahrivat studeny motor na volnobeh dele nez cca pul minuty.
On ten wolfram ma zajimave vlastnosti, ktere se muzou hodit.
Re: Olej do Porsche 911
mozes byt konkretnejsi s woframom ?
Re: Olej do Porsche 911
Vanlube w324 je pry to co pouziva Ravenol.
Dej si to do googlu.
Dej si to do googlu.
Re: Olej do Porsche 911
https://www.vanderbiltchemicals.com/ass ... ic_Web.pdf
https://www.oil-club.ru/forum/applicati ... p?id=93656
hmm to su bomby
https://www.ardeca-lubricants.nl/ws2-e- ... de-en.html
pozeram ze organicke zluceniny siry s (niektorymi) kovmi je hodne fajn proti opotrebeniu..(VANLUBE 73..antimon)
VANLUBE 0401 asi acea_c kandidat zinok/moly bez fosforu
https://www.oil-club.ru/forum/applicati ... p?id=93656
hmm to su bomby
https://www.ardeca-lubricants.nl/ws2-e- ... de-en.html
pozeram ze organicke zluceniny siry s (niektorymi) kovmi je hodne fajn proti opotrebeniu..(VANLUBE 73..antimon)
VANLUBE 0401 asi acea_c kandidat zinok/moly bez fosforu
Re: Olej do Porsche 911
Jen tak k tomu autu Novější bráška.... https://www.novinky.cz/clanek/porsche-d ... 1-40272234
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: Olej do Porsche 911
Já mockrát děkuju všem zúčastněným.
jenom má dotaz na shi:
Jak mám chápat, že nespálený olej ve válci odmaštuje? A prášek na spaní povzbuzuje? Nedává mi to smysl vůbec.
Jinak budu věřit, a dám RUP 5w40, ale nejradši bych byl, kdyby se vyráběl rup 0W40. Vždyt přece, když se udává vizkozita při 40st, tak 0W má třeba 75 a 5W kolem 85, tak tam nějaký rozdíl asi je a neprojevuje se to jen při mrazech od mínus deseti, nebo to chápu špatně? nemůžu se to pořádně nikde dočíst. Díky za vysvětlení.
jenom má dotaz na shi:
Jak mám chápat, že nespálený olej ve válci odmaštuje? A prášek na spaní povzbuzuje? Nedává mi to smysl vůbec.
Jinak budu věřit, a dám RUP 5w40, ale nejradši bych byl, kdyby se vyráběl rup 0W40. Vždyt přece, když se udává vizkozita při 40st, tak 0W má třeba 75 a 5W kolem 85, tak tam nějaký rozdíl asi je a neprojevuje se to jen při mrazech od mínus deseti, nebo to chápu špatně? nemůžu se to pořádně nikde dočíst. Díky za vysvětlení.
- Durex
- Příspěvky: 3946
- Registrován: stř říj 20, 2010 9:17
- Bydliště: Třebechovice p/O
- Kontaktovat uživatele:
Re: Olej do Porsche 911
Myslím,že bylo na mysli nespálené palivo tedy benzín a ten pak smývá olejový film.
Jinak parametr kinematické viskozity je fajn,ale taky bych se na něj moc neupínal. Já takhle jednou sem do toho zabřednul na půl roku. Jinak jestli 75 nebo 85 je zcela jedno. Navíc je to při 40 st. C. A jak je známo,tak to má olej v létě po startu hned a v zimě po 10 km. Takže je zajímavější údaj při 100 st. C. A tam stejně padneš někam ke 14 cst u obou viskozit. Takže bych opravdu nehledal nikde cíleně problém. Věř mi, nalej to tam a užívej si jízdu a alespoň ¼ energie vložené do hledání oleje věnuj i dalším náplním a nebo celkovému stavu auta.
Jinak parametr kinematické viskozity je fajn,ale taky bych se na něj moc neupínal. Já takhle jednou sem do toho zabřednul na půl roku. Jinak jestli 75 nebo 85 je zcela jedno. Navíc je to při 40 st. C. A jak je známo,tak to má olej v létě po startu hned a v zimě po 10 km. Takže je zajímavější údaj při 100 st. C. A tam stejně padneš někam ke 14 cst u obou viskozit. Takže bych opravdu nehledal nikde cíleně problém. Věř mi, nalej to tam a užívej si jízdu a alespoň ¼ energie vložené do hledání oleje věnuj i dalším náplním a nebo celkovému stavu auta.
Suzuki GSX 1300R Hayabusa, Suzuki GSXR 750W, Honda CBR 400RR, Honda CBR 600F3, KTM EXC 300 2T, Honda VFR 750,Suzuki Inazuma 750, Kawasaki ZX7R -2x, Kawasaki GPZ 900, Suzuki GSXR 750 K1,Suzuki SV 650, Fiat Ducato 2.3 JTD
Moto-Emergency motoservis
Moto-Emergency motoservis
Re: Olej do Porsche 911
Melo tam byt nespalene palivo. Nespaleny olej opravdu neodmastuje.
Rodil mezi 0w a 5w je i pri teplote kolem -10 zatracene maly. Tomu, aby byl olej co nejviskoznejsi za horka a co nejmene viskozni za studena, je potreba neco obetovat. Spickovy 5w 40 bude mit za tepla robustnejsi olejovy film nez spickovy 0w 40 stejneho vyrobce proto, ze ten 5w 40 nebude obsahovat tak ridke slozky ani pro mazani zbytecne prisady snizujici teplotu tuhnuti.
Rodil mezi 0w a 5w je i pri teplote kolem -10 zatracene maly. Tomu, aby byl olej co nejviskoznejsi za horka a co nejmene viskozni za studena, je potreba neco obetovat. Spickovy 5w 40 bude mit za tepla robustnejsi olejovy film nez spickovy 0w 40 stejneho vyrobce proto, ze ten 5w 40 nebude obsahovat tak ridke slozky ani pro mazani zbytecne prisady snizujici teplotu tuhnuti.
Re: Olej do Porsche 911
durex: Je to tak, ale tak člověka to hlodá hrozně. Neni to jak když kupuješ pylovej filtr mann nebo champion Kor u tohodle motoru
Re: Olej do Porsche 911
Je mi to jasnýShi píše:Melo tam byt nespalene palivo. Nespaleny olej opravdu neodmastuje.
Rodil mezi 0w a 5w je i pri teplote kolem -10 zatracene maly. Tomu, aby byl olej co nejviskoznejsi za horka a co nejmene viskozni za studena, je potreba neco obetovat. Spickovy 5w 40 bude mit za tepla robustnejsi olejovy film nez spickovy 0w 40 stejneho vyrobce proto, ze ten 5w 40 nebude obsahovat tak ridke slozky ani pro mazani zbytecne prisady snizujici teplotu tuhnuti.
Nakonec jsem se vydal asi takovou tou při zemi držící se cestou a koupim Ravenol SSL 0W40. Já nevim proč, ale nějak cejtim, že to tak má bejt To je hrozně ženský uvažování, vim. Nakonec jsem zjistil, že ten olej je na bázi PAO s tou novou USVO technologií, což je prej něco trochu jako ester. Minimálně bych řekl, že to bude aspoň stejné nebo lepší kvality jak starej Mobil 1 new life.
Díky za rady a omlouvám se, že jsem neposlechl s RUPem
Re: Olej do Porsche 911
Hlidejte si tlak oleje, po cca 6000 km olej vymente a bude to v pohode.
Re: Olej do Porsche 911
S tím počítám, měním už po 5000km, což je roční nájezd na tom autě dá se říct. Díky
Edit: Tak ještě jsem objevil na nějakým německým fóru o 911, že potom, co se zhoršil mobil 1, přešlo pár lidí na olej Rowe synth 0w40 rs? To vypadá podle údajů v tabulce dost zajímavě. Ale tu značku neznám vůbec...
Edit: Tak ještě jsem objevil na nějakým německým fóru o 911, že potom, co se zhoršil mobil 1, přešlo pár lidí na olej Rowe synth 0w40 rs? To vypadá podle údajů v tabulce dost zajímavě. Ale tu značku neznám vůbec...
Re: Olej do Porsche 911
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF