Motorky a o motorkách všeobecně
Moderátor: Colommbo
Re: Motorky a o motorkách všeobecně
Nemyslim, že to ma ako garaž. Asi je to len trochu uchylný motorkar. Ma tam este skuter, tiež parkuje priamo v byte
Možno to ma takto naaranžované pre predaj.
Ale , na druhej strane ,poznal som jedneho, čo takto býval normálne. Motorku mal rovno pri posteli. Býval v paneláku na prízemí. Aspon, že to potom prestal doma štartovať a casom to už len vytlacil na chodník a odtial až vyrazil. No už nežije. Istý druh lásky je občas smrtelný.
Možno to ma takto naaranžované pre predaj.
Ale , na druhej strane ,poznal som jedneho, čo takto býval normálne. Motorku mal rovno pri posteli. Býval v paneláku na prízemí. Aspon, že to potom prestal doma štartovať a casom to už len vytlacil na chodník a odtial až vyrazil. No už nežije. Istý druh lásky je občas smrtelný.
Toyota Carina E 1.6 Xli LB 1992 Japan
Ex.Toyota Carina E 1.8 GLI LB. 1996 GB
HONDA Civic 8G 4D 1.8 2006 Turkey
Ex.Toyota Carina E 1.8 GLI LB. 1996 GB
HONDA Civic 8G 4D 1.8 2006 Turkey
- Colommbo
- Příspěvky: 9844
- Registrován: pon led 23, 2012 20:46
- Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí
Re: Motorky a o motorkách všeobecně
A pořádek na pracovišti = základ bezpečnosti!Durex píše:...Čistota je půl zdraví...
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Re: Motorky a o motorkách všeobecně
Brumla dnes probuzen ze zimního spánku. Nejprve 2 hodiny dáno umělé dýchání baterce. Start proběhl na drc, jen ta dýmovnice po startu, to bylo hustý.
BMW R 1100 RT - Brumla
BMW R 1200 RT - Bělouš
Valvoline All-Climate 20W-50
BMW R 1200 RT - Bělouš
Valvoline All-Climate 20W-50
Re: Motorky a o motorkách všeobecně
Jo. Dnes jich vyjelo hodně. Snad se všichni i vrátí....
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: Motorky a o motorkách všeobecně
I u nas hafo pilotu vyjelo, na vsech druzich stroju bez rozdílu veku a techniky. Ja ne, bo SV nachystana k prodeji.
- BigBang
- Příspěvky: 1854
- Registrován: ned zář 15, 2013 21:30
- Bydliště: Dux & Kladno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Motorky a o motorkách všeobecně
Co to? Myslel jsem, že SV ti vyhovovalo.
U mě to bylo včera odvrtání šroubů na spínačce, což byl v celku voser. Taky jsem láknul levou kapotu a blatník. Testovačka se stříkací pistolí Teď už to jen rozleštit. V úterý snad klapne maska, tak snad... Jinak první lakování s pistolí dopadlo nad očekávání dobře, jen to bezprašné prostředí se nějak nekonalo
U mě to bylo včera odvrtání šroubů na spínačce, což byl v celku voser. Taky jsem láknul levou kapotu a blatník. Testovačka se stříkací pistolí Teď už to jen rozleštit. V úterý snad klapne maska, tak snad... Jinak první lakování s pistolí dopadlo nad očekávání dobře, jen to bezprašné prostředí se nějak nekonalo
A2 1.4TDI - Rav VMO
T5 2.5TDI - Cas Edge FST LL2 0W30
Fabia 1.2TSI - Rav SSL
KLE500 - Rep MotoSint 10w40
TnT899 - Rep MotoR 15W50
MX-5 - HPR 10w50, Technyx 75w85, Yac BVX 75w90
vyjeto: Rep El 505.01TDI 5w40, MO XF 5w40, XF, XFS 5w50, XF 0w40, EE 5w40
T5 2.5TDI - Cas Edge FST LL2 0W30
Fabia 1.2TSI - Rav SSL
KLE500 - Rep MotoSint 10w40
TnT899 - Rep MotoR 15W50
MX-5 - HPR 10w50, Technyx 75w85, Yac BVX 75w90
vyjeto: Rep El 505.01TDI 5w40, MO XF 5w40, XF, XFS 5w50, XF 0w40, EE 5w40
Re: Motorky a o motorkách všeobecně
Jo vyhovovalo. Proto uz druhe. Rozhodl jsem se vsak vozovy park zestihlit.
Mam dve auta, vozik, moto a skutr. Ted mi sice zmizel, ale musi byt nahrazen z duvodu castych jizd po meste a okoli. Dve prace (casto, ne furt), starost o rodice, pomoct dceri kolem baraku tesne za mestem....,..
Autem je to zejména pres den zdlouhave a nechci Almu tim nicit, kdyz je pocasi na jednu stopu. Fiat je s DPF a poskakovacky mu zrovna nesvedci. I kdyz spotreby vozidel moc neresim, urcite zere dost, vic jak Alma.
SV mam u dcery, takze kdyz chci nekde jet, musim nejdřív tam.
Proto volim variantu, stredni skutr. Mesto, povinnosti, výlety.
Nejcasteji jezdim 1x za 2 mesice s kamosema co jeden ma VTX a druhy VS. Akce probiha tak, ze patek prijezd, pivo. V so po o projizdka, pivo. Neděle po o odjezd. PRG, OV, TU.
Jinak s nikym nikam spolecne uz par let nejezdim. Hromadne jizdy mi nesedi.
Rychle jezdit mi nebavi a ti kluci z vojny samozřejmě jezdi na,, pohodu,,.
Navic jsem zjistil, ze mi mozek nedovoli se poustet na moto v zatackach do vetsich akci a ani Pirelli A gt
ho nepresvedci.
Vyhovuje mi, ze netreba radit, coz po meste a klickovani je neskutecny vopruz a netrebamit zaklaplou jednicku a drzet to na spojce, aby pilot rychle vyrazil, kdyz uz vsechny ve fronte objel.
Treba si pozdeji koupím neco jako SR 400,tedy motor, ram, sedlo, kola. Tedy bez plastu, cingrlatek, vybavy a kokotin jako vypadaji Goldwingy, Burgmani, silnice, Bawori ap.
Mam dve auta, vozik, moto a skutr. Ted mi sice zmizel, ale musi byt nahrazen z duvodu castych jizd po meste a okoli. Dve prace (casto, ne furt), starost o rodice, pomoct dceri kolem baraku tesne za mestem....,..
Autem je to zejména pres den zdlouhave a nechci Almu tim nicit, kdyz je pocasi na jednu stopu. Fiat je s DPF a poskakovacky mu zrovna nesvedci. I kdyz spotreby vozidel moc neresim, urcite zere dost, vic jak Alma.
SV mam u dcery, takze kdyz chci nekde jet, musim nejdřív tam.
Proto volim variantu, stredni skutr. Mesto, povinnosti, výlety.
Nejcasteji jezdim 1x za 2 mesice s kamosema co jeden ma VTX a druhy VS. Akce probiha tak, ze patek prijezd, pivo. V so po o projizdka, pivo. Neděle po o odjezd. PRG, OV, TU.
Jinak s nikym nikam spolecne uz par let nejezdim. Hromadne jizdy mi nesedi.
Rychle jezdit mi nebavi a ti kluci z vojny samozřejmě jezdi na,, pohodu,,.
Navic jsem zjistil, ze mi mozek nedovoli se poustet na moto v zatackach do vetsich akci a ani Pirelli A gt
ho nepresvedci.
Vyhovuje mi, ze netreba radit, coz po meste a klickovani je neskutecny vopruz a netrebamit zaklaplou jednicku a drzet to na spojce, aby pilot rychle vyrazil, kdyz uz vsechny ve fronte objel.
Treba si pozdeji koupím neco jako SR 400,tedy motor, ram, sedlo, kola. Tedy bez plastu, cingrlatek, vybavy a kokotin jako vypadaji Goldwingy, Burgmani, silnice, Bawori ap.
- BigBang
- Příspěvky: 1854
- Registrován: ned zář 15, 2013 21:30
- Bydliště: Dux & Kladno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Motorky a o motorkách všeobecně
Zajímavý rozhodnutí Když to tak čtu, nějaká Honda s DCT by byla ideál No a škoda, že to tvoje SVčko je 650. Kdyby to byl litr, možná bych měl i kupce. Kamrád má šestku Horníka a už ho nebaví ta uhlazenost, takže chce něco co udělá trochu víc „bordelu“ a nemusí se to nutně točit ke dvouciferným číslům otáčkoměru. A musí to bejt Jap.
A2 1.4TDI - Rav VMO
T5 2.5TDI - Cas Edge FST LL2 0W30
Fabia 1.2TSI - Rav SSL
KLE500 - Rep MotoSint 10w40
TnT899 - Rep MotoR 15W50
MX-5 - HPR 10w50, Technyx 75w85, Yac BVX 75w90
vyjeto: Rep El 505.01TDI 5w40, MO XF 5w40, XF, XFS 5w50, XF 0w40, EE 5w40
T5 2.5TDI - Cas Edge FST LL2 0W30
Fabia 1.2TSI - Rav SSL
KLE500 - Rep MotoSint 10w40
TnT899 - Rep MotoR 15W50
MX-5 - HPR 10w50, Technyx 75w85, Yac BVX 75w90
vyjeto: Rep El 505.01TDI 5w40, MO XF 5w40, XF, XFS 5w50, XF 0w40, EE 5w40
Re: Motorky a o motorkách všeobecně
Jo, Hornika jsem mel, par desitek tkm natocil.
Kupoval jsem ho po dost vylitanym SV, proti nemu jezdil sametove. Ale po case nuda. Dal jsem mu delsi sekundprevod, aby se dalo jezdit dalky. Pri nutnych dalnicnich prejezdech uz ve 140kmh,moje rychlost, by potreboval aspoň 7ku. A to byl zajetej kadle kadle, takze trochu spodek mel. Narozdil od kamosovo.
Litr SV mit nikdy nebudu, bo ma digi rychlomer, divny zadek pod světlem a hlavne, nema kulaty trubky ramu.
Kupoval jsem ho po dost vylitanym SV, proti nemu jezdil sametove. Ale po case nuda. Dal jsem mu delsi sekundprevod, aby se dalo jezdit dalky. Pri nutnych dalnicnich prejezdech uz ve 140kmh,moje rychlost, by potreboval aspoň 7ku. A to byl zajetej kadle kadle, takze trochu spodek mel. Narozdil od kamosovo.
Litr SV mit nikdy nebudu, bo ma digi rychlomer, divny zadek pod světlem a hlavne, nema kulaty trubky ramu.
- BigBang
- Příspěvky: 1854
- Registrován: ned zář 15, 2013 21:30
- Bydliště: Dux & Kladno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Motorky a o motorkách všeobecně
No jo, zapomněl jsem na to, že jsi staromilec
A2 1.4TDI - Rav VMO
T5 2.5TDI - Cas Edge FST LL2 0W30
Fabia 1.2TSI - Rav SSL
KLE500 - Rep MotoSint 10w40
TnT899 - Rep MotoR 15W50
MX-5 - HPR 10w50, Technyx 75w85, Yac BVX 75w90
vyjeto: Rep El 505.01TDI 5w40, MO XF 5w40, XF, XFS 5w50, XF 0w40, EE 5w40
T5 2.5TDI - Cas Edge FST LL2 0W30
Fabia 1.2TSI - Rav SSL
KLE500 - Rep MotoSint 10w40
TnT899 - Rep MotoR 15W50
MX-5 - HPR 10w50, Technyx 75w85, Yac BVX 75w90
vyjeto: Rep El 505.01TDI 5w40, MO XF 5w40, XF, XFS 5w50, XF 0w40, EE 5w40
- Durex
- Příspěvky: 3940
- Registrován: stř říj 20, 2010 9:17
- Bydliště: Třebechovice p/O
- Kontaktovat uživatele:
Re: Motorky a o motorkách všeobecně
Tak zrovna litrový SV moc nejede ... Bordel udělá,pokud máš laďáky,ale to je asi tak vše. Navíc mi nesedlo ani podvozkem a ani ergonomií. To už radši TL. Ale sehnat hezký bude hodně těžký a TLR nemožný. U Hondy VTR SP1 -SP2 to bude podobný. A Firestorm jede ještě hůř než SV.BigBang píše:Zajímavý rozhodnutí Když to tak čtu, nějaká Honda s DCT by byla ideál No a škoda, že to tvoje SVčko je 650. Kdyby to byl litr, možná bych měl i kupce. Kamrád má šestku Horníka a už ho nebaví ta uhlazenost, takže chce něco co udělá trochu víc „bordelu“ a nemusí se to nutně točit ke dvouciferným číslům otáčkoměru. A musí to bejt Jap.
Italové jsou zavrhnutý a přitom jejich Tuono, Falco nebo Mille (tu sehnat v ok stavu taky těžký) jsou naprosto super! U Ducati by se taky pár kousků našlo,ale to je úplně zapovězený. Pak je tu KTM a tady bych se fakt nebránil nahatině v podobě Duka. Neskutečně zábavná motorka! 3 Hrnky v Triplu mě zklamali. A je to 3 vál a angličan. Takže taky vyřazen.
U BMW připadá jen R1100S,ale ta nejede,ale je to nádherná motorka a není jich moc. R1200S už se mě tak nelíbí.
Určitě sem na něco zapomněl,protože to píšu z patra,ale v pondělí po ránu celkem ok
No pokud trvá na SV,tak mu bránit nebudu a přeji dobrý výběr,ale existují lepší motorky ...
Suzuki GSX 1300R Hayabusa, Suzuki GSXR 750W, Honda CBR 400RR, Honda CBR 600F3, KTM EXC 300 2T, Honda VFR 750,Suzuki Inazuma 750, Kawasaki ZX7R -2x, Kawasaki GPZ 900, Suzuki GSXR 750 K1,Suzuki SV 650, Fiat Ducato 2.3 JTD
Moto-Emergency motoservis
Moto-Emergency motoservis
Re: Motorky a o motorkách všeobecně
Honzo, ani nevíš, jak ti rozumím. Tedy pokud bych to vzal analogicky ve vztahu k autům, když těm motorkám nerozumím a kvůli krátkým nohám zřejmě už ani neporozumím.
Re: Motorky a o motorkách všeobecně
Dneškem jsem zahájil dopravu do práce na Brumlovi. Je vidět, že v autech si po zimě budou muset zvykat, že najednou za prdelí mají mašinu. Údajně bylo -4°C, ani jsem to radostí z jízdy necítil.
BMW R 1100 RT - Brumla
BMW R 1200 RT - Bělouš
Valvoline All-Climate 20W-50
BMW R 1200 RT - Bělouš
Valvoline All-Climate 20W-50
Re: Motorky a o motorkách všeobecně
Jedu z kopce Blankou az k Vltave,par km podel ni a opet stoupam do kopce na Prosek a Kbely.
Vlasne z nejvyssiho mista ve meste do nizin a opet do vysin,druhe nejvyssi misto.
Ctyri druhy povrchu asfaltu-dle meteo podminek. Pred tunely,v nich,podel reky a plosina ma kopci u Kbel.
Dnes bych zle udelal,kdybych jel. Nemam na ,,čom,,. Bylo by to o drzku.
Vlasne z nejvyssiho mista ve meste do nizin a opet do vysin,druhe nejvyssi misto.
Ctyri druhy povrchu asfaltu-dle meteo podminek. Pred tunely,v nich,podel reky a plosina ma kopci u Kbel.
Dnes bych zle udelal,kdybych jel. Nemam na ,,čom,,. Bylo by to o drzku.
Re: Motorky a o motorkách všeobecně
Ale běž. Ty by si to dal s přehledem
A u tohoto....
A u tohoto....
mi přejel smích po tváři, bo to by si ji mohl prodat. Vždyť Ty motmo i kdyby hov*a s háčkama padaly a Dingo na koze jelPedro píše:nechci Almu tim nicit, kdyz je pocasi na jednu stopu....
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF