Olej do novej O3 1.5 TSI bez casticoveho filtra
Moderátor: Colommbo
Olej do novej O3 1.5 TSI bez casticoveho filtra
Aky olej je mozne pouzit:
VW 504.00 (5w30) alebo 508.00 (0w20) ?
Auto ma 12 000 km. Planujem prvu vymenu si spravit sam na 15tkm (origo olej+filter), nasledne na 30tkm v autorizaku. Viem sa dopatrat aky olej tam dali vo vyrobe ?
VW 504.00 (5w30) alebo 508.00 (0w20) ?
Auto ma 12 000 km. Planujem prvu vymenu si spravit sam na 15tkm (origo olej+filter), nasledne na 30tkm v autorizaku. Viem sa dopatrat aky olej tam dali vo vyrobe ?
Re: Olej do novej O3 1.5 TSI bez casticoveho filtra
Ve výrobě tam dali ten nejlevnější, který se jim podařilo ve velkém nakoupit a který vyhovuje specifikaci.Kornaz píše:Aky olej je mozne pouzit:
VW 504.00 (5w30) alebo 508.00 (0w20) ?
Auto ma 12 000 km. Planujem prvu vymenu si spravit sam na 15tkm (origo olej+filter), nasledne na 30tkm v autorizaku. Viem sa dopatrat aky olej tam dali vo vyrobe ?
Re: Olej do novej O3 1.5 TSI bez casticoveho filtra
Já se na to už vys…!
Re: Olej do novej O3 1.5 TSI bez casticoveho filtra
5w-30 504ku tam daj, 0w-20 je blbost
chevrolet cruze 2.0 vcdi 120kw
Alfa Romeo 156 SW 2,4 JTD 110kw @ 142,3kw
Alfa Romeo 156 SW 2,4 JTD 110kw @ 142,3kw
Re: Olej do novej O3 1.5 TSI bez casticoveho filtra
Jerry3 píše:Já se na to už vys…!
chevrolet cruze 2.0 vcdi 120kw
Alfa Romeo 156 SW 2,4 JTD 110kw @ 142,3kw
Alfa Romeo 156 SW 2,4 JTD 110kw @ 142,3kw
Re: Olej do novej O3 1.5 TSI bez casticoveho filtra
jerry je uz jako atomovy reaktor, coskoro vybuchneJerry3 píše:Já se na to už vys…!
LPG X-CESS VST
MOBIL SUPER 3000 X1 Eurol Engine Oil Treat LQ-Molygen TOTAL INEO 0W30
MOBIL SUPER 3000 X1 Eurol Engine Oil Treat LQ-Molygen TOTAL INEO 0W30
Re: Olej do novej O3 1.5 TSI bez casticoveho filtra
A divíte se tomu? To už fakt není normální.
Corolla 1,6 2017
Aygo 2022
Mazda 2 1,3 2011
Aygo 2022
Mazda 2 1,3 2011
Re: Olej do novej O3 1.5 TSI bez casticoveho filtra
Ten olej (z fabriky) bych vyměnil HNED (stejně je už pozdě), dal 5w30 VW 504 (když chceš dodržet předpis) a měnil pak po MAX. 15-ti tkm (ale to jen v případě dlouhých klidných jízd. Jinak při krátkých nebo ostřejších jízdách po/do 10-ti tkm)!
Ale osobně bych zvolil Ravenol VST nebo VSI 5w40, Ravenol SSL 0w40, nebo při krátkých pojížďkách Ravenol SSO 0w30. A na olej 504/507 bych se když není DPF vyprdnul....
Ale osobně bych zvolil Ravenol VST nebo VSI 5w40, Ravenol SSL 0w40, nebo při krátkých pojížďkách Ravenol SSO 0w30. A na olej 504/507 bych se když není DPF vyprdnul....
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: Olej do novej O3 1.5 TSI bez casticoveho filtra
Mohu tě ujistit, že nevím o případu, kdy by atomový reaktor "vybuchl". Pokud jde o jaderné havárie, nikdy se totiž nejednalo o "výbuch/y".pepoh píše:...jako atomovy reaktor, coskoro vybuchne
Re: Olej do novej O3 1.5 TSI bez casticoveho filtra
Tohle už je fakt nějaká nemoc!
Toyota GR Yaris - Ravenol DFE 0W20, MTF1, MTF3, DGL
Toyota GR 86 - Ravenol DXG 5W30, Red Line 75W85
Toyota RAV4 2.5 Hybrid - Ravenol EFE 0W16
Toyota GR 86 - Ravenol DXG 5W30, Red Line 75W85
Toyota RAV4 2.5 Hybrid - Ravenol EFE 0W16
Re: Olej do novej O3 1.5 TSI bez casticoveho filtra
..laická verejnosť v tom má hokej.. nerozlišujú termonukleárny výbuch ("jadrová bomba") a napr. výbuch-deštrukciu jadrového reaktora následkom dosiahnutia z nejakých dôvodov vysokého tlaku a jeho prudkého nárastu mimo konštrukčné hranice, alebo nahromadenie a nezvládnutie vodíka v reaktore a častiach prim. okruhu pri ťažkých havarijných stavoch.
Re: Olej do novej O3 1.5 TSI bez casticoveho filtra
Ano, jediným "výbuchem" ve Fukušimě byla exploze (podotýkám, že zcela řízená a naprosto v souladu s předpokládanými havarijními postupy) "jímky" na vodík pod střechou odpovídajícího reaktoru. Leteckými záběry toho výbuchem zničeného zastřešení pak byl "ilustrován údajný výbuch samotného reaktoru"...kornel píše:...alebo nahromadenie a nezvládnutie vodíka v reaktore a častiach prim. okruhu pri ťažkých havarijných stavoch.
P.S.: Média přitom vůbec nezaznamenala, že tím hlavním problémem bylo, že tsunami odnesla dieselelektrické agregáty, bez kterých se jaderná elektrárna v případě výpadku proudu neobejde.
Re: Olej do novej O3 1.5 TSI bez casticoveho filtra
V samotnom projekte nedostatky vzhľadom na polohu elektrárne boli, no všetká česť a rešpekt akým spôsobom sa s haváriou pasovali a pasujú dodnes. Škoda, že aspoň tie záložné DG neboli umiestnené bezpečnejšie, viac chránené pred prívalovou vlnou (možno si niekedy keď budem mať chuť preštudujem viac detailov ohľadne projektu samotného a záverov podrobnej bezpečnostnej analýzy udalosti..).
Re: Olej do novej O3 1.5 TSI bez casticoveho filtra
Původně generátory byly jinde, ale v obavě před útokem teroristů je bohužel všechny (!) přemístili "z patra" někam "do sklepa".kornel píše:Škoda, že aspoň tie záložné DG neboli umiestnené bezpečnejšie, viac chránené pred prívalovou vlnou (možno si niekedy keď budem mať chuť preštudujem viac detailov ohľadne projektu samotného a záverov podrobnej bezpečnostnej analýzy udalosti..).
Re: Olej do novej O3 1.5 TSI bez casticoveho filtra
A velkou trpělivost - má to přes 1200 stran!kornel píše:...možno si niekedy keď budem mať chuť preštudujem viac detailov ohľadne projektu samotného a záverov podrobnej bezpečnostnej analýzy udalosti..).