Oleje.cz

 

Návratnost denního svícení

Další nezařaditelná témata

Moderátoři: Pitris, Demo

Re: Návratnost denního svícení

Příspěvekod jerome » ned úno 10, 2019 11:10

Teraz ti prístrojovka musí svietiť, pretože v móde sú už digi ... Najproblémovejšie sú doma dorábané LED-ky. Niektoré poriadne nesvietia a nie to ešte aby ich nejaká fotónka, ktorá si hlída luxy, vypla a následne by sa zapli klasické stretávačky :?
Honda Civic 1.4iS 66kw => Dynamax Premium 10W40
Kia Sportage II 2.0CRDi 103kw => Master Oil c-tec Power 5W-30
Uživatelský avatar
jerome
 
Příspěvky: 4455
Registrován: ned bře 13, 2011 12:37

Re: Návratnost denního svícení

Příspěvekod jarson1 » ned úno 10, 2019 11:24

Dobre...chapem. Teda v dorábaných denných asi nie , ale tam kde su z výroby , nepomohla by napríklad uplne obyčajná kontrolka?
Proste aby vodic vedel že teraz svieti toto alebo tamto. Verim, že väčšina nesvietičov by po tomto pekne svietila. Nemyslím, že by niekto chcel vedome nedbalostou sposobit nehodu. Len si to zrejme , kvoli svietiacej prístrojovke, fakticky iba neuvedomia včas.
Nakoniec aj pri dorábaných by sa kontrolka iste sikovne dala do okruhu doplnit.
Toyota Carina E 1.6 Xli Lift rv.1992 Japan
Obrázek

Toyota Carina E 1.8 GLI Lift. rv.1996 GB ( mimo provoz )
Obrázek
Uživatelský avatar
jarson1
 
Příspěvky: 191
Registrován: pon zář 01, 2014 8:39
Bydliště: RV ( SK)

Re: Návratnost denního svícení

Příspěvekod Jerry3 » ned úno 10, 2019 11:28

Je tam obvykle kontrolka rozsvícených hlavních světel. Většině ovladačů je úplně k prdu, stejně jako všechny ostatní kontrolky.
Jerry3
 
Příspěvky: 7295
Registrován: úte říj 18, 2005 19:58
Bydliště: Praha

Re: Návratnost denního svícení

Příspěvekod jerome » ned úno 10, 2019 11:30

Veď o to ide,že si to proste ten ovládač neuvedomí. Niektorým by pomohla kontrolka,iným nesvietiace budíky,ďaľším fotónka a niektorým možno svätená voda :lol:
Honda Civic 1.4iS 66kw => Dynamax Premium 10W40
Kia Sportage II 2.0CRDi 103kw => Master Oil c-tec Power 5W-30
Uživatelský avatar
jerome
 
Příspěvky: 4455
Registrován: ned bře 13, 2011 12:37

Re: Návratnost denního svícení

Příspěvekod Jerry3 » ned úno 10, 2019 11:37

Leda tak dřevěná palice! :mrgreen:
Jerry3
 
Příspěvky: 7295
Registrován: úte říj 18, 2005 19:58
Bydliště: Praha

Re: Návratnost denního svícení

Příspěvekod Misojogi » ned úno 10, 2019 13:27

jerome píše:Veď o to ide,že si to proste ten ovládač neuvedomí. Niektorým by pomohla kontrolka,iným nesvietiace budíky,ďaľším fotónka a niektorým možno svätená voda :lol:
ja som si dorobil pipatko, teda dve
ked zabudnem vypnut stretavacky pipa jedno a a ked zabudne, zapnut svetla tak pisti druhe
a ked zaradim spiatocku ozyva sa prerusovane tretia

napriklad ja mam takuto
https://www.gme.sk/magnetodynamicka-sir ... 9m27pe-05q
alebo sa da pouzit aj dalsie
https://www.gme.sk/sireny
Tieto auta mam na krku:
-----------------------------
Daewoo Matiz 0,8litra z roku 2001
Favorit uz nemam :-(
-----------------------------
uzitocne info: post27317.html#p27317
Uživatelský avatar
Misojogi
 
Příspěvky: 1763
Registrován: čtv črc 07, 2011 14:20
Bydliště: Bratislava

Re: Návratnost denního svícení

Příspěvekod pepoh » ned úno 10, 2019 18:40

je to o tom- vidiet a byt videny. prvu cast riesia hlavne svetla.
druhu cast drl, eu sa nechala pocut ze pri drl, by mal svietit aj zadok. no hura to trvalo, ale bude sa to tykat len novych aut..
tovarenske drl dobre osvetlia znacky. ono to celkom staci za sera (ak clovek nema seroslepotu). v noci je to samozrejme ine..tam pomoze h7
myslim ze v hustom provoze je byt videny dolezitejsie.

k tomu nadpisu--vyrobcom neostalo vela moznosti ako znizit spotrebu; chytaju sa kazdej sance. volnobezni altik a drl+el prislusenstvo oholi mozno poldeci. preto asi rastie vyskyt el posilovacu a podobnych ficurin, hydraulicky nonstop bral energiu z kluky.
vznika otazka, ze na starom 100k aute, "kolko z vykonu a zrychlenia" si vezme neefektivne prislusentvo a vysoka hmotnost sasi.
Dyk móre, to táhne vocpoda / Sara1,8 8V 66kW R.I.P. _Total Quartz 9000 5W-40
C3 III LPG 1,2 12V 60(55)kW Obrázek Motul 8100 X-CESS 5W-40 /B4
Uživatelský avatar
pepoh
 
Příspěvky: 781
Registrován: sob črc 29, 2017 10:06

Re: Návratnost denního svícení

Příspěvekod jerome » ned úno 10, 2019 18:59

Misojogi píše:ja som si dorobil pipatko, teda dve
ked zabudnem vypnut stretavacky pipa jedno a a ked zabudne, zapnut svetla tak pisti druhe
a ked zaradim spiatocku ozyva sa prerusovane tretie

Nebolo jednoduchšie prirobiť si aut.zapínanie svetiel ? :)
Honda Civic 1.4iS 66kw => Dynamax Premium 10W40
Kia Sportage II 2.0CRDi 103kw => Master Oil c-tec Power 5W-30
Uživatelský avatar
jerome
 
Příspěvky: 4455
Registrován: ned bře 13, 2011 12:37

Re: Návratnost denního svícení

Příspěvekod Misojogi » ned úno 10, 2019 19:36

mozno ale potom by mi nepipalo ze som zabudol vypnut stretavacky v mode manual
Tieto auta mam na krku:
-----------------------------
Daewoo Matiz 0,8litra z roku 2001
Favorit uz nemam :-(
-----------------------------
uzitocne info: post27317.html#p27317
Uživatelský avatar
Misojogi
 
Příspěvky: 1763
Registrován: čtv črc 07, 2011 14:20
Bydliště: Bratislava

Re: Návratnost denního svícení

Příspěvekod Jerry3 » ned úno 10, 2019 20:47

Když má auto dobré zapojení elektroinstalace, není třeba žádného pípáku, neb vypnutí zapalování odstavuje všechny velké spotřebiče, kromě varovných blikačů a parkovaček.
Jerry3
 
Příspěvky: 7295
Registrován: úte říj 18, 2005 19:58
Bydliště: Praha

Re: Návratnost denního svícení

Příspěvekod jarson1 » pon úno 11, 2019 1:35

pepoh píše:
"vznika otazka, ze na starom 100k aute, "kolko z vykonu a zrychlenia" si vezme neefektivne prislusentvo a vysoka hmotnost sasi."

človeče, to ma privadza na jednu kacírsku myšlienku - len teoretizujem, určite to nebudem robiť - ale predsa, skúsme trochu snívať.....keby som všetkých týchto zlodejov výkonu teoreticky nahradil tak, ako to maju tieto moderne stroje, potom by som asi získal dokonalé auto :idea:
Lebo ak je to už teraz krásne živá strela ,vo svojom veku a so svojimi kilometrami, a spotreba je tiež celkom fajn na to ake je to celé velké, tak teda si ani neviem predstaviť co by to dokázalo potom :wink:
Toyota Carina E 1.6 Xli Lift rv.1992 Japan
Obrázek

Toyota Carina E 1.8 GLI Lift. rv.1996 GB ( mimo provoz )
Obrázek
Uživatelský avatar
jarson1
 
Příspěvky: 191
Registrován: pon zář 01, 2014 8:39
Bydliště: RV ( SK)

Re: Návratnost denního svícení

Příspěvekod Jerry3 » pon úno 11, 2019 2:46

jarson1 píše:"kolko z vykonu a zrychlenia" si vezme neefektivne prislusentvo a vysoka hmotnost sasi."

To "neefektivní příslušenoství" zajišťovalo schopnost řidiče vnímat, co se děje na ploše styku pneu s vozovkou + životnost běžného akumulátoru až 12 let. A "vysoká hmotnost šasi" se snad projevovala nízkými neodpruženými hmotami v zavěšení kol a celkově o cca 300 kg nižší celkovou "prázdnou" hmotností ve srovnání s dneškem? 8)
Jerry3
 
Příspěvky: 7295
Registrován: úte říj 18, 2005 19:58
Bydliště: Praha

Re: Návratnost denního svícení

Příspěvekod jarson1 » pon úno 11, 2019 23:24

to pisal pepoh, nie ja :D
...ale mas pravdu ...preto mam stale tie auta co mam :wink:
Toyota Carina E 1.6 Xli Lift rv.1992 Japan
Obrázek

Toyota Carina E 1.8 GLI Lift. rv.1996 GB ( mimo provoz )
Obrázek
Uživatelský avatar
jarson1
 
Příspěvky: 191
Registrován: pon zář 01, 2014 8:39
Bydliště: RV ( SK)

Re: Návratnost denního svícení

Příspěvekod bjukemen » úte úno 12, 2019 17:01

Kazdopadne celodenne svietenie neschvalujem


(a teraz do mna)
BMW e39 530D

Alfa Romeo 156 SW 2,4 JTD 110kw @ 142,3kw
ROWE SUPER LEICHTLAUF SAE 10W-40 HC-O + purflux
bjukemen
 
Příspěvky: 4548
Registrován: sob bře 29, 2008 17:09

Re: Návratnost denního svícení

Příspěvekod Jerry3 » úte úno 12, 2019 17:28

Předpokládám, že u aut. Pokud tak, pak :wink: !
Jerry3
 
Příspěvky: 7295
Registrován: úte říj 18, 2005 19:58
Bydliště: Praha

PředchozíDalší

Zpět na Ostatní

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků