Návratnost denního svícení

Další nezařaditelná témata

Moderátor: Colommbo

Odpovědět
Uživatelský avatar
jerome
Příspěvky: 5779
Registrován: ned bře 13, 2011 12:37

Re: Návratnost denního svícení

Příspěvek od jerome »

Teraz ti prístrojovka musí svietiť, pretože v móde sú už digi ... Najproblémovejšie sú doma dorábané LED-ky. Niektoré poriadne nesvietia a nie to ešte aby ich nejaká fotónka, ktorá si hlída luxy, vypla a následne by sa zapli klasické stretávačky :?
Honda Civic 1.4iS 66kw => ELF Evolution 700 STI 10W40
Honda Civic 1.6 i-Dtec 88kw => Motul 8100 ECO-clean 0W30
jarson1
Příspěvky: 2059
Registrován: pon zář 01, 2014 8:39
Bydliště: RV ( SK)

Re: Návratnost denního svícení

Příspěvek od jarson1 »

Dobre...chapem. Teda v dorábaných denných asi nie , ale tam kde su z výroby , nepomohla by napríklad uplne obyčajná kontrolka?
Proste aby vodic vedel že teraz svieti toto alebo tamto. Verim, že väčšina nesvietičov by po tomto pekne svietila. Nemyslím, že by niekto chcel vedome nedbalostou sposobit nehodu. Len si to zrejme , kvoli svietiacej prístrojovke, fakticky iba neuvedomia včas.
Nakoniec aj pri dorábaných by sa kontrolka iste sikovne dala do okruhu doplnit.
Toyota Carina E 1.6 Xli LB 1992 Japan
Obrázek
Ex.Toyota Carina E 1.8 GLI LB. 1996 GB
HONDA Civic 8G 4D 1.8 2006 Turkey
Obrázek
Jerry3
Příspěvky: 10755
Registrován: úte říj 18, 2005 19:58
Bydliště: Praha

Re: Návratnost denního svícení

Příspěvek od Jerry3 »

Je tam obvykle kontrolka rozsvícených hlavních světel. Většině ovladačů je úplně k prdu, stejně jako všechny ostatní kontrolky.
Uživatelský avatar
jerome
Příspěvky: 5779
Registrován: ned bře 13, 2011 12:37

Re: Návratnost denního svícení

Příspěvek od jerome »

Veď o to ide,že si to proste ten ovládač neuvedomí. Niektorým by pomohla kontrolka,iným nesvietiace budíky,ďaľším fotónka a niektorým možno svätená voda :lol:
Honda Civic 1.4iS 66kw => ELF Evolution 700 STI 10W40
Honda Civic 1.6 i-Dtec 88kw => Motul 8100 ECO-clean 0W30
Jerry3
Příspěvky: 10755
Registrován: úte říj 18, 2005 19:58
Bydliště: Praha

Re: Návratnost denního svícení

Příspěvek od Jerry3 »

Leda tak dřevěná palice! :mrgreen:
Uživatelský avatar
Misojogi
Příspěvky: 2341
Registrován: čtv črc 07, 2011 14:20
Bydliště: Bratislava

Re: Návratnost denního svícení

Příspěvek od Misojogi »

jerome píše:Veď o to ide,že si to proste ten ovládač neuvedomí. Niektorým by pomohla kontrolka,iným nesvietiace budíky,ďaľším fotónka a niektorým možno svätená voda :lol:
ja som si dorobil pipatko, teda dve
ked zabudnem vypnut stretavacky pipa jedno a a ked zabudne, zapnut svetla tak pisti druhe
a ked zaradim spiatocku ozyva sa prerusovane tretia

napriklad ja mam takuto
https://www.gme.sk/magnetodynamicka-sir ... 9m27pe-05q
alebo sa da pouzit aj dalsie
https://www.gme.sk/sireny
Tieto auta mam na krku:

Daewoo Matiz 0,8 l 37kW rok 2001
Seat Inca SDI 47kW AEY
PSA Berlingo 1,4 l 55kW KFW
PSA Xara Picasso 1,6l 80kW NFU
Touran diesel 2006
Rexton SsangYong 2010

uzitocne info: post27317.html#p27317
Uživatelský avatar
pepoh
Příspěvky: 2652
Registrován: sob črc 29, 2017 10:06

Re: Návratnost denního svícení

Příspěvek od pepoh »

je to o tom- vidiet a byt videny. prvu cast riesia hlavne svetla.
druhu cast drl, eu sa nechala pocut ze pri drl, by mal svietit aj zadok. no hura to trvalo, ale bude sa to tykat len novych aut..
tovarenske drl dobre osvetlia znacky. ono to celkom staci za sera (ak clovek nema seroslepotu). v noci je to samozrejme ine..tam pomoze h7
myslim ze v hustom provoze je byt videny dolezitejsie.

k tomu nadpisu--vyrobcom neostalo vela moznosti ako znizit spotrebu; chytaju sa kazdej sance. volnobezni altik a drl+el prislusenstvo oholi mozno poldeci. preto asi rastie vyskyt el posilovacu a podobnych ficurin, hydraulicky nonstop bral energiu z kluky.
vznika otazka, ze na starom 100k aute, "kolko z vykonu a zrychlenia" si vezme neefektivne prislusentvo a vysoka hmotnost sasi.
LPGObrázek Obrázek X-CESS :| Obrázek VST 8)
MOBIL SUPER 3000 X1 8) Eurol Engine Oil Treat 8) LQ-Molygen :wink: TOTAL INEO 0W30 :x
Uživatelský avatar
jerome
Příspěvky: 5779
Registrován: ned bře 13, 2011 12:37

Re: Návratnost denního svícení

Příspěvek od jerome »

Misojogi píše:ja som si dorobil pipatko, teda dve
ked zabudnem vypnut stretavacky pipa jedno a a ked zabudne, zapnut svetla tak pisti druhe
a ked zaradim spiatocku ozyva sa prerusovane tretie
Nebolo jednoduchšie prirobiť si aut.zapínanie svetiel ? :)
Honda Civic 1.4iS 66kw => ELF Evolution 700 STI 10W40
Honda Civic 1.6 i-Dtec 88kw => Motul 8100 ECO-clean 0W30
Uživatelský avatar
Misojogi
Příspěvky: 2341
Registrován: čtv črc 07, 2011 14:20
Bydliště: Bratislava

Re: Návratnost denního svícení

Příspěvek od Misojogi »

mozno ale potom by mi nepipalo ze som zabudol vypnut stretavacky v mode manual
Tieto auta mam na krku:

Daewoo Matiz 0,8 l 37kW rok 2001
Seat Inca SDI 47kW AEY
PSA Berlingo 1,4 l 55kW KFW
PSA Xara Picasso 1,6l 80kW NFU
Touran diesel 2006
Rexton SsangYong 2010

uzitocne info: post27317.html#p27317
Jerry3
Příspěvky: 10755
Registrován: úte říj 18, 2005 19:58
Bydliště: Praha

Re: Návratnost denního svícení

Příspěvek od Jerry3 »

Když má auto dobré zapojení elektroinstalace, není třeba žádného pípáku, neb vypnutí zapalování odstavuje všechny velké spotřebiče, kromě varovných blikačů a parkovaček.
jarson1
Příspěvky: 2059
Registrován: pon zář 01, 2014 8:39
Bydliště: RV ( SK)

Re: Návratnost denního svícení

Příspěvek od jarson1 »

pepoh píše:
"vznika otazka, ze na starom 100k aute, "kolko z vykonu a zrychlenia" si vezme neefektivne prislusentvo a vysoka hmotnost sasi."

človeče, to ma privadza na jednu kacírsku myšlienku - len teoretizujem, určite to nebudem robiť - ale predsa, skúsme trochu snívať.....keby som všetkých týchto zlodejov výkonu teoreticky nahradil tak, ako to maju tieto moderne stroje, potom by som asi získal dokonalé auto :idea:
Lebo ak je to už teraz krásne živá strela ,vo svojom veku a so svojimi kilometrami, a spotreba je tiež celkom fajn na to ake je to celé velké, tak teda si ani neviem predstaviť co by to dokázalo potom :wink:
Toyota Carina E 1.6 Xli LB 1992 Japan
Obrázek
Ex.Toyota Carina E 1.8 GLI LB. 1996 GB
HONDA Civic 8G 4D 1.8 2006 Turkey
Obrázek
Jerry3
Příspěvky: 10755
Registrován: úte říj 18, 2005 19:58
Bydliště: Praha

Re: Návratnost denního svícení

Příspěvek od Jerry3 »

jarson1 píše:"kolko z vykonu a zrychlenia" si vezme neefektivne prislusentvo a vysoka hmotnost sasi."
To "neefektivní příslušenoství" zajišťovalo schopnost řidiče vnímat, co se děje na ploše styku pneu s vozovkou + životnost běžného akumulátoru až 12 let. A "vysoká hmotnost šasi" se snad projevovala nízkými neodpruženými hmotami v zavěšení kol a celkově o cca 300 kg nižší celkovou "prázdnou" hmotností ve srovnání s dneškem? 8)
jarson1
Příspěvky: 2059
Registrován: pon zář 01, 2014 8:39
Bydliště: RV ( SK)

Re: Návratnost denního svícení

Příspěvek od jarson1 »

to pisal pepoh, nie ja :D
...ale mas pravdu ...preto mam stale tie auta co mam :wink:
Toyota Carina E 1.6 Xli LB 1992 Japan
Obrázek
Ex.Toyota Carina E 1.8 GLI LB. 1996 GB
HONDA Civic 8G 4D 1.8 2006 Turkey
Obrázek
bjukemen
Příspěvky: 4867
Registrován: sob bře 29, 2008 17:09

Re: Návratnost denního svícení

Příspěvek od bjukemen »

Kazdopadne celodenne svietenie neschvalujem


(a teraz do mna)
chevrolet cruze 2.0 vcdi 120kw

Alfa Romeo 156 SW 2,4 JTD 110kw @ 142,3kw
Jerry3
Příspěvky: 10755
Registrován: úte říj 18, 2005 19:58
Bydliště: Praha

Re: Návratnost denního svícení

Příspěvek od Jerry3 »

Předpokládám, že u aut. Pokud tak, pak :wink: !
Odpovědět