Dexos2 1.6CDTi
Moderátor: Colommbo
Re: Dexos2 1.6CDTi
A kdyz uz Vas tady mam. Co znamenaji cislovky za C3? Napr. C3-10, C3-12 atd, atd..
Re: Dexos2 1.6CDTi
Je to rok schválení té které normy. 2010, 2012. A pokud (ještě, bo už se kvůli EU nesmí ) uvedeno, tak hledat rok 2010 a výš.Digitl píše:Napr. C3-10, C3-12 atd, atd..
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: Dexos2 1.6CDTi
Ak jazdíš dlhé trasy a meníš zhruba okolo tých 15.000 km určite áno. Ak by si jazdil krátke jazdy a tým,že použiješ stabilnejšiu 5W30 by si chcel ten interval výmeny nechať na 15.000 tak to je blbosťDigitl píše:Takze bude asi fakt lepsi drzet se 30
Olej sa najviac znehodnocuje práve týmto štýlom,lebo sa nemá čas zohriať a je úplne jedno či dáš lacnejší alebo drahší. Proste tu ho treba jednoducho vymeniť skôr
Honda Civic 1.4iS 66kw => ELF Evolution 700 STI 10W40
Honda Civic 1.6 i-Dtec 88kw => Motul 8100 ECO-clean 0W30
Honda Civic 1.6 i-Dtec 88kw => Motul 8100 ECO-clean 0W30
Re: Dexos2 1.6CDTi
Záleží na tom jaké modifikátory viskozity ten olej 5w-40 měl. Jsou i oleje 5w-40, které se takto nechovají. Ale pokud výrobce počítá s použitím 5w-30, tak je-li auto používáno celkem běžným způsobem, tak 5w-40 nepřináší žádné podstatné výhody, krom toho, že se občas dají sehnat za hodně dobrou cenu, ale to obvykle nemívají ani ACEA C3, ani Dexos 2.Digitl píše:Jj, jasna vec C3.
Ten sesup viskozity je brutalni, ani se tomu nechce verit. Hodnotny info pro me, fakt
Velmi dobrý a splňující Dexos 2 a ACEA C3 je například Mobil 1 ESP Formula 5w-30, za hodně dobrou cenu je Shell Helix Ultra Professional AG 5w-30.
(V úvodu zmíněnou značku Motul jsem zkusil několikrát a výsledný dojem byl, že opravdu hodně platím za značku, abych dostal lehce nadprůměrný olej, což třeba u Shellu v řadě Helix Ultra dostanu také, ale za poloviční cenu. Zjištění, že "100% syntetický" Motul X-Cess 5w40 je z větší části hydrokrakovaný, syntetiky je tam méně než 10 procent a po esterech nebo molybdenu ani stopy, byla poslední kapka).
Re: Dexos2 1.6CDTi
Čauko priživím sa na teme môžem do 1.9 cdti (z19dth) naliat Mogul 5w30 LFlll ktory nema dexos schvalenie? Je ten olej horsi pre motor ked nema dexos? Alebo len setria na schvaleni?
Re: Dexos2 1.6CDTi
Ten olej není horší, jen není (a možná fakt jen kvůli penězům) schválený podle GM norem. Je primárně určen pro motory VW, nicméně si myslím že 10 tkm v motoru Opel nebude problém....
PS: A 10 tkm NE proto že by to byl horší olej, ale proto že je to vhodné pro motor (resp. žádnému oleji "nesvědčí" být v motoru dlouho; a s vyjímkou jen dlouhých klidných jízd je 10 tkm na olej tak akorát, a někdy i moc).
PS: A 10 tkm NE proto že by to byl horší olej, ale proto že je to vhodné pro motor (resp. žádnému oleji "nesvědčí" být v motoru dlouho; a s vyjímkou jen dlouhých klidných jízd je 10 tkm na olej tak akorát, a někdy i moc).
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: Dexos2 1.6CDTi
Neboj nenecham dlho olej v aute tento co budem menit ma cca 4000 km,teraz tam je Texaco Havoline Ultra S 5w40, len by som chcel minut tento Mogul kedze uz ho mam doma dost dlho. A nechcem aby sa pokazil, bola by ho skoda.