Používajú sa všetky tri autá na približne rovnaké jazdy ? Ako som písal vyššie, olej s ACEA A5 je použiteľný,ale na jemnejšie zaobchádzanie s motorom nie tak ako ho používaš ty. To znamená na takéto "šantenie" každý deň do červeného je vhodnejší olej s A3 + ideálne je zdvihnúť aj druhé číslo (odolnosť oleja pri vyšších teplotách) Je možné,že Toyote sa tento motor veľmi nevydaril (tie krúžky) a keď to spojíš s tým olejom A5 + štýlom jazdy može to viesť k tomu čo sa stalo aj tebe. Príklad, nejaký dedko čo si to len poprdkáva na rovnakom aute nemá problém.auris11 píše:No ja neviem tu je proste konštrukčný problém. A trpia na to všetky 1,33 do 3/2013. Mozno A3 by to trošku oddialil ale nevyriešil. Vo rodine mame dvoch japoncov yaris 1,3 2006 166000 posledné 4 vymeny oleja v origo servise Toyota 5W-30 A5 a olej nezerie. Honda jazz 2013 108000 ta dokonca na 0W-30 A5 od zaciatku a tiez nezerie olej. Proste tu spravila chybu toyota od 3/2013 uz pouziva ruzky ktore su ok. Ale podstata vlakna je ina. Repsol Premium ci sa mam bat kvality ked nesplna ziadnu auto normu len api sn a acea c3.
Ako písali chalani C3 je primárne určená do motorov s DPF. Dá sa použiť aj do benzínov,ale na čo keď sú na trhu ďaleko vhodnejšie oleje Originál technický list to aj píše o Repsole Premium 5W30 - The product is compatible with vehicles fitted with diesel particle filters (DPF).
Ak chceš Repsol 5W30 s A3 tak v ponuke je REPSOL ELITE LONG LIFE 5W-30 ale na tvojom mieste by som tam dal REPSOL ELITE COMPETICION 5W-40 V zime bude rovnaký ako 5W30 ale v lete lepšie ochráni motor pri vyšších teplotách a vyššom zaťažení motora
Ešte odpoveď na tvoju otázku: Áno, tebou vybratý olej Repsol Premium spĺňa to čo vyžaduje Toyota tj 5W30 API SN