Koncernak

Další nezařaditelná témata

Moderátor: Colommbo

Odpovědět
Uživatelský avatar
Pitris
Site Admin
Příspěvky: 27402
Registrován: úte čer 24, 2008 18:00
Bydliště: Brno

Re: Koncernak

Příspěvek od Pitris »

frufru píše:Když máme v rodině Škoda Fabia combi 1.2HTP , jsem taky koncernak?
Koncerňáctví je způsob chování, protože tak se prezentuje hlavně firma VW :x - já, já, já :arrow: viz třeba dieselgate :x Ale o autě to není: Je to o tom kdo a jak ho řídí. Ano, hodně takových co jezdí a chová se jako by jim všechno patřilo a všechno mohli a směli, je právě v těch "rádoby nadautech" jako je Passat, Golf, Superb, Oktávka. A naopak - dost lidí co má Fabče, Leony, Cordoby, nebo naopak fakt auto s W12, takové jednání nemají zapotřebí.... Ale jestli zaparkuješ i s haťapkou třeba na přechodu, si koncerňák. Ale stejně tak nazvu koncerňákem řidiče třeba BMW nebo Mercedesu, když pojede třeba přes plnou :x

Krom toho - jak jsem psal jednomu v jiném - znovu a zase dalším zbytečně založeném vlákně o stejném motoru:
Pitris píše:Ohrazuješ se reakcí kterých se Ti tady dostalo. A divíš se :?: :? Na každé stránce fóra je několik dotazů jaký olej do něčeho od VW. A my to tady pořád a znovu a zase opakujeme, a píšeme. Ty si to nechceš najít (ano, je jednodušší si udělat svoje vlákno), a my to tady pořád a znovu a zase máme psát a opakovat se :?: :? Proč :?: :? Krom toho zde koncern VW má "svoje" vlákno úplně nahoře na první straně, kde je všechno důležité....
Nediv se, že už je tady na VW a dotazy k němu dost lidí alergických....
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.

Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
skodovkar
Příspěvky: 6272
Registrován: pon pro 29, 2008 16:40

Re: Koncernak

Příspěvek od skodovkar »

Jerry3 píše:A jak to souvisí s koncerňáctvím? :o :shock: :?
Zjevně ho musel řídit koncerňák, protože nikdo jiný by to přece neudělal 8)
nr.on

Re: Koncernak

Příspěvek od nr.on »

To oznaceni koncernak je ponekud nestastne zvolene a zavadejici.
Ktera auto-znacka dnes nespada pod nejaky koncern??
Dost jsem si toho tady precetl a jsou tu nekteri,kteri byli(jsou) bez zjevneho duvodu takto oznaceni aniz by kdo znal jejich chovani na silnici a na foru jednali take slusne.
Zalozil jsem bez hledani take nove vlakno - Jsem koncernak?
Uživatelský avatar
bloke
Příspěvky: 1307
Registrován: úte čer 21, 2016 9:05

Re: Koncernak

Příspěvek od bloke »

Treba navštíviť aj všetky motoristické portály do diskusií a tam hladať korene, v nich sa používa zaužité nedefinované označenie koncern už cez 15 rokov, a každý vie o čo (koho) ide.
U koncerňákov sa slovo koncern používa z titulu nedostižnej jedinečnosti (veď aký iný automoto koncern by pripadal do úvahy), u prispôsobivého zvyšku s posmešným podtónom, nielen vďaka prvotnej podstate uvedenej v tejto vete.
Obrázek « Vous n’imaginez pas tout ce que Citroën peut faire pour vous »
Uživatelský avatar
Pitris
Site Admin
Příspěvky: 27402
Registrován: úte čer 24, 2008 18:00
Bydliště: Brno

Re: Koncernak

Příspěvek od Pitris »

nr.on píše:Zalozil jsem bez hledani take nove vlakno - Jsem koncernak?
O oleji :?: O mnohokrát již popsaném motoru :?: Položil si znovu již mnohokrát zde napsanou otázku :?: Žádal si zde již mnohokrát zodpovězené a napsané :?: Řekl bych že (zatím) ne.
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.

Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
nr.on

Re: Koncernak

Příspěvek od nr.on »

OK,to beru :)
frufru
Příspěvky: 18
Registrován: sob led 12, 2019 13:01

Re: Koncernak

Příspěvek od frufru »

Koncernak je člověk který věří že jeho značka je nejlepší na světě, kterého nikdy nepřesvědčíš, že existují a dokonce lepší auta. Na silnici se chovají jak mistři světa a svou bezohledností častěji přivádí ostatní řidiče do krizových situací. Vždyť má nejlepší auto a protože je obecně dražší než konkurence, tak hledí na ostatní jako na plebs. Oni si neuvědomují, že koncern VAG (VW, Seat, Škoda) je vlastněna německým kapitálem. Většina firem je též vlastněna německým kapitálem a ten v případě pořizování nových vozů pořizuje německé vozy. Proč by měl německý kapitál kupovat italské vozy? Kupují je po hrstech ve fletové slevě, která je 20-25% ceny vozu. Proto je nejvíce firemních vozů od Vag. Není to kvalitou, jen podporují svůj německý kapitál. Když v tom jezdí ředitelé, šéfové, tak to přeci musí být in auto. Následně si je pořizují i majitelé firem, kteří nechtějí přijít o image. Následně si to pořídí i obyčejný člověk, který chce vystoupat ve společenském měřítku drobet výš a utratí za auto od koncernu větší peníz, než by mohl dostat u konkurence. Zkráceně. Čim více pruhů, tím více Adidas. Vyznačuje se dále netolerancí k jiným názorům na svoje značky a to dokonce i podložených fakty. Musí být prostě in. Obecně jsou taky netrpělivý, protože to musí mít co nejdřív, nejlépe ihned. Proč číst diskuze? To je ztráta času a tak ihned zakládají nová vlákna, ptají se na informace, které jsou už zodpovězeny. Nač použít vyhledat, když ostatní plebs mi musí vždy odpovědět.

Sory, chodím sem už přes dva roky, ale tohle jsem musel. Jinak ta úvodní otázka byla jen pro poškádlení Pitrise a Jerry3 a za to se omlouvám.
Jerry3
Příspěvky: 10755
Registrován: úte říj 18, 2005 19:58
Bydliště: Praha

Re: Koncernak

Příspěvek od Jerry3 »

Akorát ti ve VAG-u chybí zn. Audi. Jinak jsi to vystihl moc pěkně! :wink:

Jelikož jsem na dovolené a bez počítače, poprosím někoho, aby zkusil vyhledat mou definici koncerňáctví. Nemusely to být příspěvky pod mým registrovaným jménem Jerry3, mohlo jít o anonymně vkládané příspěvky. A šlo buď o podzim r. 2016, nebo o jaro r. 2017, kdy jsem tu měl konflikt s koncerňákem jak vyšitým, e1H.
frufru
Příspěvky: 18
Registrován: sob led 12, 2019 13:01

Re: Koncernak

Příspěvek od frufru »

U druhého příspěvku jsem to vzdal :-D Tady máš některé své citace:

To nic, koncerňáctví a nekritický obdiv všeho německého holt zastírá mysl.

.jako "správný koncerňák" ... měl obvyklou potřebu založit další samostatné vlákno k těm několika tuctům o tomtéž zde již existujícím. Jinak řečeno, potřebu domoci se preferenčního zacházení ... aby se mu, vcelku logicky, dostalo triviální odpovědi na triviální dotaz.
...
Poučení: Veškerá snaha naučit konceňáky samostatnému myšlení, aniž by "potřebovali vodit za ručičku", je nejspíše marná. :( Dtto co se týče jejich socializace...

Označování věcí pravými jmény se dnes nazývá koncernofóbií? To já bych si na oplátku dovolit označit koncerňáctví za posunuté vnímání reálného světa (ještě se k tomu později vrátím), prostě pocit, že oni řídí něco víc (něco přímo nadlidského), než ostatní.

Zde jde o typický projev koncerňáctví - hluboké přesvědčení o neomylnosti vlastního, bohužel však jak praxí těch zkušenějších, tak exaktními měřeními snadno vyvratitelného názoru.


Jerry3 píše:Tak aby bylo úplně jasné, oč mi v daném případě jde:

e1H píše:Ale ja nie že o tom neuvažujem, ja inú veľkosť nechcem ani náhodou!
Zde jde o typický projev koncerňáctví - hluboké přesvědčení o neomylnosti vlastního, bohužel však jak praxí těch zkušenějších, tak exaktními měřeními snadno vyvratitelného názoru.
e1H píše:...Ďalej si treba uvedomiť, že aquaplaning je síce nepríjemná vec, ale dokážem ju predvídať, a dokážem si s ňou aj poradiť.
Koncerňák je nezvratně přesvědčen, že on je mistrem nad mistry.
e1H píše:A hlavne, reč je o pneumatike ktorá je širšia iba o 1 cm, čo je približne +5% na šírke. Oproti tomu kvalitný a hlboký dezén ktorý dokáže dobre odvádzať vodu spod pneumatiky zaváži oveľa viac.
Koncerňák neumí počítat a nezná fyziku - v daném případě zcela pominul otázku specifického, resp. měrného zatížení, které - pro něho nejspíše kupodivu - "váží" úplně nejvíc.
e1H píše:A tiež si treba uvedomiť, že širšia pneumatika (smiešny termín pri 205-ke :lol: ) a nižší profil sú zase výhodou keď sa jazdí v zákrutách (viete, to je tá časť cesty ktorá nie je rovná). A v tých zákrutách jazdím stále, a vrámci možností auta a podvozku nie dôchodcovským štýlom.
Koncerňák jezdí vždy a za všech okolností "na limitu". Jenom by mne zajímalo, kolik že to mají v Blavě a na Žitném ostrově těch zatáček se superkvalitním povrchem (jenom tam se totiž výhody nízkého profilu pneu mohou pozitivně projevit), když sám otevřeně píše, že
e1H píše:"kedy je časť cesty dokonca panelová cesta"
Koncerňák se vyjadřuje nekonzistentně: jednou tvrdí, že
e1H píše:... Ja sa pohybujem celú zimu iba v Bratislave, alebo na Žitnom ostrove a blízkom okolí, a tu nie je stála snehová pokrývka. Aj preto sú najdôležitejšie pre mňa jazdné vlastnosti zimnej pneumatiky na vode a na suchu. Jazda na snehu alebo na ľade je pre mňa druhoradá.
podruhé zase, že
e1H píše:... A k tomu musím ešte dodať, že do práce chodím aj ráno na šiestu (niekedy aj cez víkend), kedy ešte cesty po nočnej nádielke snehu, alebo po nočnom mraze jednoducho nie sú odhrnuté alebo posypané. Kilometer, alebo dva by sa ešte dali takto vydržať aj na letných, ale 30 km, kedy je časť cesty dokonca panelová cesta, určite nie.
Koncerňák nezná žádné kompromisy:
e1H píše:Všeobecne, čo sa týka pneumatík, bŕzd, svetlometov a stieračov, tie musia byť u mňa kvalitné a funkčné, podľa možností bez kompromisov typu celoročných pneumatík.
Koncerňák má nejlepší, "nekompromisní" auto, všechno ostatní je šrot a rozhodně je třeba se od toho za každou cenu distancovat:
e1H píše:K tej Thalii iba toľko, že to je auto mojej priateľky, a je to práve ten typ auta ktorému by som za volant denne sadať nechcel. Jazdné vlastnosti nula, svetlomety slabé (žiarovky som menil, svetlomet som dal preleštiť), stierače slabé (vzhľadom na to, že nedávno som ich menil), klimatizácia žiadna (a tým pádom nemá ani dobré odvlhčenie okna), brzdy tiež ako keby boli z hračkárstva (našťastie auto nemá ani tonu, tak sa to ešte dá), aktívna bezpečnosť žiadna (iba ABS), a vzhľadom na vek, cenovku nového auta a jeho hmotnosť, ani pasívna bezpečnosť nebude na tom dobre. To auto je dobré iba v tom, že sedenia má trochu pohodlnejšie ako moja Fabia, a jeho neergonomický kufor je naozaj veľký. Jazdíme s tým ale iba cez víkend a po okolí. Cez týždeň a na dlhšie cesty berieme vždy Fabiu.
Koncerňák nikdy nemá Octavii, Fabii atd., ta jeho je vždy
e1H píše:...trochu lepšia Fabia, ktorá je vďaka preplňovanému motoru (pôvodne náhrada za 1.6 MPI u Golf VI) a vďaka DSG docela svižné premiestňovadlo.
Pro koncerňáka je důležité, jakým dojmem působí:
e1H píše: A len tak mimochodom, aktuálne kolesá mi každý chváli. :P
Prostě koncernové peklo!


P.S.: Návštěvníku2, a stupňování přídavných jmen znáš?
Jerry3
Příspěvky: 10755
Registrován: úte říj 18, 2005 19:58
Bydliště: Praha

Re: Koncernak

Příspěvek od Jerry3 »

Díky, o tohle mi šlo, byť tam, v historii, toho možná (ale třeba část padla na oltář jednoho smazaného vlákna) toho bylo víc.
nr.on

Re: Koncernak

Příspěvek od nr.on »

frufru píše:Koncernak je člověk který věří že jeho značka je nejlepší na světě, kterého nikdy nepřesvědčíš, že existují a dokonce lepší auta. Na silnici se chovají jak mistři světa a svou bezohledností častěji přivádí ostatní řidiče do krizových situací. Vždyť má nejlepší auto a protože je obecně dražší než konkurence, tak hledí na ostatní jako na plebs. Oni si neuvědomují, že koncern VAG (VW, Seat, Škoda) je vlastněna německým kapitálem. Většina firem je též vlastněna německým kapitálem a ten v případě pořizování nových vozů pořizuje německé vozy. Proč by měl německý kapitál kupovat italské vozy? Kupují je po hrstech ve fletové slevě, která je 20-25% ceny vozu. Proto je nejvíce firemních vozů od Vag. Není to kvalitou, jen podporují svůj německý kapitál. Když v tom jezdí ředitelé, šéfové, tak to přeci musí být in auto. Následně si je pořizují i majitelé firem, kteří nechtějí přijít o image. Následně si to pořídí i obyčejný člověk, který chce vystoupat ve společenském měřítku drobet výš a utratí za auto od koncernu větší peníz, než by mohl dostat u konkurence. Zkráceně. Čim více pruhů, tím více Adidas. Vyznačuje se dále netolerancí k jiným názorům na svoje značky a to dokonce i podložených fakty. Musí být prostě in. Obecně jsou taky netrpělivý, protože to musí mít co nejdřív, nejlépe ihned. Proč číst diskuze? To je ztráta času a tak ihned zakládají nová vlákna, ptají se na informace, které jsou už zodpovězeny. Nač použít vyhledat, když ostatní plebs mi musí vždy odpovědět.

Sory, chodím sem už přes dva roky, ale tohle jsem musel. Jinak ta úvodní otázka byla jen pro poškádlení Pitrise a Jerry3 a za to se omlouvám.
Takze stale jde predevsim jen o znacku auta,na kterou je urcita skupina lidi alergicka.A na zpusob jizdy. :(
Jerry3
Příspěvky: 10755
Registrován: úte říj 18, 2005 19:58
Bydliště: Praha

Re: Koncernak

Příspěvek od Jerry3 »

Je vidět, že jsi to navzdory obšírnému výkladu vůbec nepochopil. Ale ani trochu mne to nepřekvapuje, neboť kognitivní nedostatečnost je koncerňákům vlastní.
skodovkar
Příspěvky: 6272
Registrován: pon pro 29, 2008 16:40

Re: Koncernak

Příspěvek od skodovkar »

Wörtherseeská kultura
Wörtherseeská kultura odvozuje svůj název od archeologického naleziště Wörthersee na severním břehu Wörtherseeského jezera v Rakousku, kde bylo roku 2250 objeveno množství artefaktů. Tato kultura, jejímiž nositeli byli historičtí Germáni, se rozvíjela během dvacátého a počátkem první poloviny 21. stol., kdy podlehla tlaku Čínské expanze a útokům humanitně vzdělaných kmenů ze severu. První zmíňky o ní pochází z roku 1937 z okolí Wolfsburgu a měla být založena na popud tehdejšího říšského kancléře. Jednalo se o silně expanzní kulturu, protože byly v okolí Wolfsburgu odkryty lidské pozůstatky ze všech oblastí Evropy.
Většina artefaktů nalezena na dně Wörthersee zřejmě měla obřadní charakter. Voda byla chápána jako nebezpečný živel, který působí intenzivní korozi v podbězích a zůstává v neodzátkovaných dveřích. Zřejmě z tohoto důvodu do ní byly házeny smírčí oběti, aby se předešlo nechtěným poruchám. Byla nalezena turba, filtry pevných částic, vstřiky, dvojhmotové setrvačníky ale dokonce i celé zadřené motory, převodovky a části karosérií. Zde vidímé jasnou návaznost na Laténskou kulturu. Rychlý rozmach a rozšíření po celé Evropě je pro historiky dosud nevyřešenou záhadou.
nr.on

Re: Koncernak

Příspěvek od nr.on »

tonny píše:
nr.on píše:Kdo mi zde,prosim,muze vysvetlit tak casto opakovany vyraz "koncernak"?
Dik.
Ty nemáš zrcadlo? Já mám 3 sedmičky po dvou deci v sobě, kdybych se náhodou pletl. :D
Priteli muj vzdaleny!
Dal jsem na tvou radu.
Vzal jsem zrcadlo,litrovku krve starcu (pro neznale - cerveneho),provedl sebediagnozu podle definice koncernaka zde uvedene (mohu doporucit i dalsim uzivatelum fora)
a konecna diagnoza(potesi Jerryho) : Jsem koncernak jak vymalovanej! :o
A nesu toto se vztycenou hlavou!Neb mi tahne na 70 a sklanet ji uz neminim!
Amen.

P.S.
Diky vsem,kteri se snazili vysvetlit mi vymysleny a nekolika jedinci pouzivany vyraz "koncernak".
Diky "skodovkari","Jerrymu",Pitrisovi","frufru" atd....a predevsim "tonnymu"za nejlepsi radu!
Buh vas zehnej!
Naposledy upravil(a) nr.on dne úte led 15, 2019 2:08, celkem upraveno 2 x.
nr.on

Re: Koncernak

Příspěvek od nr.on »

skodovkar píše:Wörtherseeská kultura
Wörtherseeská kultura odvozuje svůj název od archeologického naleziště Wörthersee na severním břehu Wörtherseeského jezera v Rakousku, kde bylo roku 2250 objeveno množství artefaktů. Tato kultura, jejímiž nositeli byli historičtí Germáni, se rozvíjela během dvacátého a počátkem první poloviny 21. stol., kdy podlehla tlaku Čínské expanze a útokům humanitně vzdělaných kmenů ze severu. První zmíňky o ní pochází z roku 1937 z okolí Wolfsburgu a měla být založena na popud tehdejšího říšského kancléře. Jednalo se o silně expanzní kulturu, protože byly v okolí Wolfsburgu odkryty lidské pozůstatky ze všech oblastí Evropy.
Většina artefaktů nalezena na dně Wörthersee zřejmě měla obřadní charakter. Voda byla chápána jako nebezpečný živel, který působí intenzivní korozi v podbězích a zůstává v neodzátkovaných dveřích. Zřejmě z tohoto důvodu do ní byly házeny smírčí oběti, aby se předešlo nechtěným poruchám. Byla nalezena turba, filtry pevných částic, vstřiky, dvojhmotové setrvačníky ale dokonce i celé zadřené motory, převodovky a části karosérií. Zde vidímé jasnou návaznost na Laténskou kulturu. Rychlý rozmach a rozšíření po celé Evropě je pro historiky dosud nevyřešenou záhadou.

To vis,jsem uz pomalejsi v chapani ale tva jasnozrivost do budoucna je prekvapujici! :o
Taky koncernak?Mozna o tom ani nevis,jako mnoho jinych.Chybi jim sebereflexe.
Odpovědět