Jerry3 píše:Tak aby bylo úplně jasné, oč mi v daném případě jde:
e1H píše:Ale ja nie že o tom neuvažujem, ja inú veľkosť nechcem ani náhodou!
Zde jde o typický projev koncerňáctví - hluboké přesvědčení o neomylnosti vlastního, bohužel však jak praxí těch zkušenějších, tak exaktními měřeními snadno vyvratitelného názoru.
e1H píše:...Ďalej si treba uvedomiť, že aquaplaning je síce nepríjemná vec, ale dokážem ju predvídať, a dokážem si s ňou aj poradiť.
Koncerňák je nezvratně přesvědčen, že on je mistrem nad mistry.
e1H píše:A hlavne, reč je o pneumatike ktorá je širšia iba o 1 cm, čo je približne +5% na šírke. Oproti tomu kvalitný a hlboký dezén ktorý dokáže dobre odvádzať vodu spod pneumatiky zaváži oveľa viac.
Koncerňák neumí počítat a nezná fyziku - v daném případě zcela pominul otázku specifického, resp. měrného zatížení, které - pro něho nejspíše kupodivu - "váží" úplně nejvíc.
e1H píše:A tiež si treba uvedomiť, že širšia pneumatika (smiešny termín pri 205-ke
) a nižší profil sú zase výhodou keď sa jazdí v zákrutách (viete, to je tá časť cesty ktorá nie je rovná). A v tých zákrutách jazdím stále, a vrámci možností auta a podvozku nie dôchodcovským štýlom.
Koncerňák jezdí vždy a za všech okolností "na limitu". Jenom by mne zajímalo, kolik že to mají v Blavě a na Žitném ostrově těch zatáček se superkvalitním povrchem (jenom tam se totiž výhody nízkého profilu pneu mohou pozitivně projevit), když sám otevřeně píše, že
e1H píše:"kedy je časť cesty dokonca panelová cesta"
Koncerňák se vyjadřuje nekonzistentně: jednou tvrdí, že
e1H píše:... Ja sa pohybujem celú zimu iba v Bratislave, alebo na Žitnom ostrove a blízkom okolí, a tu nie je stála snehová pokrývka. Aj preto sú najdôležitejšie pre mňa jazdné vlastnosti zimnej pneumatiky na vode a na suchu. Jazda na snehu alebo na ľade je pre mňa druhoradá.
podruhé zase, že
e1H píše:... A k tomu musím ešte dodať, že do práce chodím aj ráno na šiestu (niekedy aj cez víkend), kedy ešte cesty po nočnej nádielke snehu, alebo po nočnom mraze jednoducho nie sú odhrnuté alebo posypané. Kilometer, alebo dva by sa ešte dali takto vydržať aj na letných, ale 30 km, kedy je časť cesty dokonca panelová cesta, určite nie.
Koncerňák nezná žádné kompromisy:
e1H píše:Všeobecne, čo sa týka pneumatík, bŕzd, svetlometov a stieračov, tie musia byť u mňa kvalitné a funkčné, podľa možností bez kompromisov typu celoročných pneumatík.
Koncerňák má nejlepší, "nekompromisní" auto, všechno ostatní je šrot a rozhodně je třeba se od toho za každou cenu distancovat:
e1H píše:K tej Thalii iba toľko, že to je auto mojej priateľky, a je to práve ten typ auta ktorému by som za volant denne sadať nechcel. Jazdné vlastnosti nula, svetlomety slabé (žiarovky som menil, svetlomet som dal preleštiť), stierače slabé (vzhľadom na to, že nedávno som ich menil), klimatizácia žiadna (a tým pádom nemá ani dobré odvlhčenie okna), brzdy tiež ako keby boli z hračkárstva (našťastie auto nemá ani tonu, tak sa to ešte dá), aktívna bezpečnosť žiadna (iba ABS), a vzhľadom na vek, cenovku nového auta a jeho hmotnosť, ani pasívna bezpečnosť nebude na tom dobre. To auto je dobré iba v tom, že sedenia má trochu pohodlnejšie ako moja Fabia, a jeho neergonomický kufor je naozaj veľký. Jazdíme s tým ale iba cez víkend a po okolí. Cez týždeň a na dlhšie cesty berieme vždy Fabiu.
Koncerňák nikdy nemá Octavii, Fabii atd., ta jeho je vždy
e1H píše:...trochu lepšia Fabia, ktorá je vďaka preplňovanému motoru (pôvodne náhrada za 1.6 MPI u Golf VI) a vďaka DSG docela svižné premiestňovadlo.
Pro koncerňáka je důležité, jakým dojmem působí:
e1H píše: A len tak mimochodom, aktuálne kolesá mi každý chváli.
Prostě koncernové peklo!
P.S.: Návštěvníku2, a stupňování přídavných jmen znáš?