Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"

Další nezařaditelná témata

Moderátor: Colommbo

Odpovědět
Uživatelský avatar
Colommbo
Příspěvky: 9848
Registrován: pon led 23, 2012 20:46
Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí

Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"

Příspěvek od Colommbo »

Jestli se nepletu, byl to na svém počátku "Motor roku"... :?
Obrázek
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40,
přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Uživatelský avatar
Pitris
Site Admin
Příspěvky: 27404
Registrován: úte čer 24, 2008 18:00
Bydliště: Brno

Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"

Příspěvek od Pitris »

Jo. A ten v šolně z něho má dodnes opar :P
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.

Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Uživatelský avatar
Colommbo
Příspěvky: 9848
Registrován: pon led 23, 2012 20:46
Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí

Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"

Příspěvek od Colommbo »

Yes, 2012 (a ne-li dokonce i rok předtím)... :roll: http://www.autoforum.cz/zajimavosti/mot ... -ecoboost/
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40,
přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Uživatelský avatar
kornel
Příspěvky: 1740
Registrován: čtv led 28, 2010 17:55

Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"

Příspěvek od kornel »

A teraz si napr. vezmite, že Ford pomerne dlho zvažoval pre nový Fucus ST použitie 1,5l trojvalca z Fiesty ST naladeného niekde k cca 200kw (pričom ten motor nemal byť nijako zvlášť prekopaný, práve naopak - aj z toho dôvodu od toho nakoniec upustili, reálna obava o výdrž "železa" bola už predsa len tak značná, že to nemohli riskovať ani tie choré hlavy).. Áno Focus nie je obor, no do vozidla takejto (hot-hatch) kategórie o takom cieľovom výkone použiť (resp. už len zvažovať) trojválcový potrat + objem nedosahujúci ani poondiatých 1,6 :wink: chorá doba.
Uživatelský avatar
pepoh
Příspěvky: 2652
Registrován: sob črc 29, 2017 10:06

Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"

Příspěvek od pepoh »

dojebat sa da aj viacvalec. 8)
s tymi informaciami clovek v eu neprijde do styku, lebo tu take auta niesu bezne...

staci fakt malo, jeden to dojebe za rysovacim prknom, druhy aby sa zapacil fleetu (LL a EKO), a treti co tlaci na vsetkych - ziskovost.
sa musi uznat, ford dokazal v rekordnej dobe postrelit sa do nohy.
LPGObrázek Obrázek X-CESS :| Obrázek VST 8)
MOBIL SUPER 3000 X1 8) Eurol Engine Oil Treat 8) LQ-Molygen :wink: TOTAL INEO 0W30 :x
Uživatelský avatar
Pedro
Příspěvky: 7757
Registrován: úte zář 22, 2009 12:10
Bydliště: Praha 6

Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"

Příspěvek od Pedro »

Trivalec v plechovce je k smichu. Nejen pro zvuk. Doporucuju dvouvalec. Kdyz moto jsou i jednovalce (i pubertvozik), tak by mohli delat i do aut i tri pulvalce.
Uživatelský avatar
Colommbo
Příspěvky: 9848
Registrován: pon led 23, 2012 20:46
Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí

Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"

Příspěvek od Colommbo »

Dvouhrnky v pidiautech už jsou/byly, snad s tím měli cos společného (tví milovaní) Italové... :)
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40,
přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Uživatelský avatar
tonny
Příspěvky: 2258
Registrován: pon úno 29, 2016 13:40
Bydliště: Břeclav

Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"

Příspěvek od tonny »

Ve speciálu Svět motorů má vyjít srovnávací testy litrových motorů, tak jsem zvědav, kdo to investoval.
Ford Explorer V6 4.0 lpg 1998, Shell HU 5W-30 SL ATF MaxLife
Toyota Corolla Verso 1,8 2006 Ravenol SSL 0W-40 Castrol Syntrans 75W-90
Toyota SiennaV6 3,5 2007 Rowe RS 0W-40 ATF MaxLife
Ford Maverick 2,3i 2004 MaxLife 5W-40
Uživatelský avatar
bloke
Příspěvky: 1307
Registrován: úte čer 21, 2016 9:05

Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"

Příspěvek od bloke »

Keď sem niekedy minulý rok -pomerne po funuse voči ostatným- Honda mrskla novinku 1.0 v3 v predraženom Civicu, tak som sa pozastavil, že už inej cesty skutočne niet, takto sa musia všetci nasmerovať?
Emisie nútia vyrábať trojvalvec v turbe? Prečo nie štvor... Stále tam nevidím sedliacku logiku, ale budiš.

Na dva valce jazdia aj niektoré VW-koncernové, aj Mazda za 36000 euro CX-5, vypínajú aj ďalší až očakávane finálne k vyvinutému jednochodcovi.
To je ten pokrok, keď nebudeš jazdiť na elektro, tak pôjdeš na osobáku na 1 - 2 valce na oleji 5W-8, možno stále na nafte, lebo "sa zisťuje", že diesely sú čoraz čistejšie a poskytujú nám čerstvý vzduch k dýchaniu v metropolách.
Obrázek « Vous n’imaginez pas tout ce que Citroën peut faire pour vous »
Jerry3
Příspěvky: 10755
Registrován: úte říj 18, 2005 19:58
Bydliště: Praha

Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"

Příspěvek od Jerry3 »

tonny píše:Ve speciálu Svět motorů má vyjít srovnávací testy litrových motorů, tak jsem zvědav, kdo to investoval.
Platila si to sama redakce a náklady zveřejnila. Toto speciální číslo rozhodně doporučuji si zakoupit, zajímavé čtení! :wink:
Uživatelský avatar
pepoh
Příspěvky: 2652
Registrován: sob črc 29, 2017 10:06

Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"

Příspěvek od pepoh »

3v motor sa pouziva davno v mechanizmoch a motorkach, bez problemov. :idea:
firmy vycerpali sposoby ako znizit spotrebu, tak im ostava uz len trenie motora.

3v- vacsi piest, ucinnost spalovani, tocivy moment. menej pohyblivych dielov, trenie.
pouziva sa aj dlc na piesty a valce aby trenie bolo minimum.
snaha o snizenie spotrebu, je tak zufalo silna .

3v zvuk- bmw snaha vysla, zvuk je podobny 6v . ostatni sa snazia vyfuk utlmit.
,,,,,,,,,,,,
3v predsudky. defacto xenofobia.
kolega z rovnakeho dovodu kupil asx , auto neurobilo na mna drahy dojem. (napriek cene) manipulacia s dvermi a tuhost slabota ;vsadepritomny rovnaky plast.
no, evo9 to neni.. :oops: . motor huci uz >2000-3000 a po pusteni spojky otacky padnu jak kamen.
krutak je slaby na auto (max @4000).
osobne radsej tichy 3v "tahne vocpoda", nez 4v sirena pod kapotou.

aby to nevypadalo ze serem na japan, som majitelom stax hifi, vcelku rarita a kvalita :wink:
Obrázek
Uživatelský avatar
Pitris
Site Admin
Příspěvky: 27404
Registrován: úte čer 24, 2008 18:00
Bydliště: Brno

Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"

Příspěvek od Pitris »

Hmmm, zato tříválec je vrchol luxusu, má klidný běh, nádherný zvuk, dlouhou životnost a malou spotřebu :evil: :twisted: A "táhne vocpoda" jenom proto, že má turbo. Bez něj by byl marnej úplně :oops: :P

Buď si jistý, že udělám dovču v Chorvatsku při stejné dynamice jízdy a s využitím povolených rychlostních limitů se čtyřválcovým VTEC-ovým dvoulitrem za míň jak s oturbeným tříválcovým litrovým zmrdíkem. A jako bonus mě ten motor vydrží minimálně dvojnásobnou porci kilometrů.
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.

Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Uživatelský avatar
Libor
Příspěvky: 1625
Registrován: stř srp 24, 2016 19:21
Bydliště: Bohumín

Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"

Příspěvek od Libor »

Narovinu, tříválec v autě bych už nebral, pokud budou čtyřválce stále v nabídce, že... Kéž by alespoň 20 let :-(
Na druhou stranu v Japonsku s nimi mají zkušenosti několik desetiletí a bez zásadních vad. Jak to asi dělají...
A jak tu padlo, tříválce Triumph 800 a Yamaha CP3 fungují skvěle ;-)
DOHC VTEC TURBO 243kW HGO 0W20
SOHC 16V 66kW MAX LIFE 5W40
DOHC PARALLEL-TWIN 52 kW MOTUL 300V 10W40
Uživatelský avatar
Colommbo
Příspěvky: 9848
Registrován: pon led 23, 2012 20:46
Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí

Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"

Příspěvek od Colommbo »

Tříválec ve Wartburgu (RempempemperempempemRempempem) taky nebyl špatný... :)
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40,
přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Uživatelský avatar
tonny
Příspěvky: 2258
Registrován: pon úno 29, 2016 13:40
Bydliště: Břeclav

Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"

Příspěvek od tonny »

Ale dvoutakt. Na tu dobu dobrý autí.
Ford Explorer V6 4.0 lpg 1998, Shell HU 5W-30 SL ATF MaxLife
Toyota Corolla Verso 1,8 2006 Ravenol SSL 0W-40 Castrol Syntrans 75W-90
Toyota SiennaV6 3,5 2007 Rowe RS 0W-40 ATF MaxLife
Ford Maverick 2,3i 2004 MaxLife 5W-40
Odpovědět