Auto po zvarani CO2 nestartuje

Další nezařaditelná témata

Moderátor: Colommbo

Uživatelský avatar
NOVON
Příspěvky: 2968
Registrován: pát říj 16, 2009 11:01

Re: Auto po zvarani CO2 nestartuje

Příspěvek od NOVON »

Klampiar je idi.t,at se stará..Auto k nemu prijelo,ale uz neodjelo,ne?
Na byvalem passatu,co jsem mel,predchozi majitel menil vlnovec na vyfuku a byly v tom aute vyšlusovane vsechny jednotky,vsechny jsem menil (no jeste,ze mi je dal k autu pri koupi).
VW Touran 1.6 MPI 75kw+LPG
VW Touran Freestyle 1.6 MPI 75kw
Jerry3
Příspěvky: 10755
Registrován: úte říj 18, 2005 19:58
Bydliště: Praha

Re: Auto po zvarani CO2 nestartuje

Příspěvek od Jerry3 »

skodovkar píše:
Misojogi píše:Mozno to problem je ale zasa sa mi nechce verit ze by odisla riadiaca jednotka (CO2 ma cca 20V a elektronika v aute je dimenzovana minimalne na 40V napatove spicky)
Z toho mála co vím o sváření mi 20V na svářečce přijde jako málo, vím o napětích kol 50V.
Svářet se dá i 1V, ovšem potom ten proud... :mrgreen: V CERNu jim teče elektromagnety přes 7000A o napětí pouhých 1,8V a oprava "nechtěného pokusu o svařování" stála 43 mil. CHF a trvala dva roky.

20V by řídící elektronika v autě zřejmě dala, ovšem 40V určitě ne :!:
Uživatelský avatar
bloke
Příspěvky: 1307
Registrován: úte čer 21, 2016 9:05

Re: Auto po zvarani CO2 nestartuje

Příspěvek od bloke »

Tlačidlo (pre) po prerušení prívodu paliva nemáš - máš/ v tom prípade si skúsil stlačiť?
Niekedy sa zvykne zablokovať i bez prvotne účelovej príčiny =nárazu, a ono pomôže.

Edit: Bol som požiadaný zmeniť nefunkčné linky aj tomto mojom -15 mesiacov starom- príspevku a ešte v jednom ďalšom, tak vyhovujem prosbe.
[pôvodne: http://forum.cars.cz/chevrolet/viewtopi ... =13&t=1860]
Naposledy upravil(a) bloke dne pon říj 07, 2019 9:22, celkem upraveno 1 x.
Obrázek « Vous n’imaginez pas tout ce que Citroën peut faire pour vous »
Uživatelský avatar
pepoh
Příspěvky: 2652
Registrován: sob črc 29, 2017 10:06

Re: Auto po zvarani CO2 nestartuje

Příspěvek od pepoh »

20v na horiacom obluku je jedna vec, ina vec su napatia pred zapalenim. napr tig pulzuje az 10000v
pri zvaracich prudoch a vykonoch, aj na vzdialenost sa naindukuje napatie.
neviem, no ja by som asi odpojil konektory do rj motora, alebo aj vybral uplne von.
neviem ci odpojenie baterie je dostatocna prevencia
Uživatelský avatar
Misojogi
Příspěvky: 2341
Registrován: čtv črc 07, 2011 14:20
Bydliště: Bratislava

Re: Auto po zvarani CO2 nestartuje

Příspěvek od Misojogi »

Tlačidlo (pre) po prerušení prívodu paliva nemáš
dakujem, dobry napad, ale v mojom pripade nemam (na Slovensko sa take veci nedodavali ako pisu aj v odkaze co si dal)
Tieto auta mam na krku:

Daewoo Matiz 0,8 l 37kW rok 2001
Seat Inca SDI 47kW AEY
PSA Berlingo 1,4 l 55kW KFW
PSA Xara Picasso 1,6l 80kW NFU
Touran diesel 2006
Rexton SsangYong 2010

uzitocne info: post27317.html#p27317
Uživatelský avatar
Misojogi
Příspěvky: 2341
Registrován: čtv črc 07, 2011 14:20
Bydliště: Bratislava

Re: Auto po zvarani CO2 nestartuje

Příspěvek od Misojogi »

takze vsetkym pekne dakujem
nechal som auto bez baterky od stvrtky do dnes a normalne islo nastartovat, asi sa resetovala riadiaca jednotka (druha moznost je ze uzatvorenim nadrze - dotiahnutie zavitu palivoveho cerpadla zhustli pary beznzinu a bolo mozne nastartovat)
V kazdom pripade dakujem pekne, uz mi normalne behal mraz po chrbte co som sa bal co ma asi caka
Klampiar je idi.t, at se stará... Auto k nemu prijelo,ale uz neodjelo,ne?
klampiar dozvaral a odisiel na ryby na tyzden prec, zvysok nechal v mojej kompetencii na riesenie
Samotnu klampiarcinu spravil ale dobre, vsetka cest
Tieto auta mam na krku:

Daewoo Matiz 0,8 l 37kW rok 2001
Seat Inca SDI 47kW AEY
PSA Berlingo 1,4 l 55kW KFW
PSA Xara Picasso 1,6l 80kW NFU
Touran diesel 2006
Rexton SsangYong 2010

uzitocne info: post27317.html#p27317
Uživatelský avatar
bloke
Příspěvky: 1307
Registrován: úte čer 21, 2016 9:05

Re: Auto po zvarani CO2 nestartuje

Příspěvek od bloke »

No nech sa páči, gratulácia, stačilo len prečkať piatok trinásteho :); jazdí to už tiež OK bez ďalších habaďúr?
Obrázek « Vous n’imaginez pas tout ce que Citroën peut faire pour vous »
Uživatelský avatar
Misojogi
Příspěvky: 2341
Registrován: čtv črc 07, 2011 14:20
Bydliště: Bratislava

Re: Auto po zvarani CO2 nestartuje

Příspěvek od Misojogi »

ano uz jazdi v pohode
ale este musim na geometriu
zistil som ze preto mi piskaju gumy (kviik kviik) lebo ju mam rozhasenu
predne pneumatiky su zodrate zvnutra
Tieto auta mam na krku:

Daewoo Matiz 0,8 l 37kW rok 2001
Seat Inca SDI 47kW AEY
PSA Berlingo 1,4 l 55kW KFW
PSA Xara Picasso 1,6l 80kW NFU
Touran diesel 2006
Rexton SsangYong 2010

uzitocne info: post27317.html#p27317
Uživatelský avatar
Pitris
Site Admin
Příspěvky: 27480
Registrován: úte čer 24, 2008 18:00
Bydliště: Brno

Re: Auto po zvarani CO2 nestartuje

Příspěvek od Pitris »

A hlavně si na správno uprav v gumách tlaky.
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.

Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Uživatelský avatar
bloke
Příspěvky: 1307
Registrován: úte čer 21, 2016 9:05

Auto nestartuje

Příspěvek od bloke »

Využijem vlákno, u mňa sa však nezváralo nič.
Ako písal vedla v sviečkach Brembo; tiež som na denso (TT) najazdil len pár sto km, kým dojazdili, už "nehádžu iskru". Skratkovito popísané. Odkedy som ich dal, párkrát sa mi začalo stávať, že auto nechytilo štart po otočení klúča na prvý raz.

Naposledy predvčerom, na druhý raz už v pohode naskočilo (ihneď - ako mávalo vo zvyku aj na nepríliš vydarených Bosch), celkovo som ten deň po odparkovaní štartoval =jazdil asi 3-4x, ostatok už bezproblémovo.
Ale včera už ani ťuk, akoby bola vyštavená baterka; lenže "svetlá svietili, okná sťahovali..." a bolo počuť palivové čerpadlo.
Moja trocha pochybná —svorka z baterky nevykĺzavala (to by vypadli aj hodiny, no išli presne na minútu). Po pootočení klúča som vždy počul len jedno cvaknutie.
S velkou pravdepodobnosťou s tým sviečky nič nemajú, no chcem sa spýtať na nejaké ekonomické nápady (mimo servisákov a diagnostiky), čo mohlo zlyhať.
Obrázek « Vous n’imaginez pas tout ce que Citroën peut faire pour vous »
Uživatelský avatar
Misojogi
Příspěvky: 2341
Registrován: čtv črc 07, 2011 14:20
Bydliště: Bratislava

Re: Auto po zvarani CO2 nestartuje

Příspěvek od Misojogi »

na denso (TT)
iridiove alebo niklove?
alebo zeby vadna varka sviecok?
nuz uvidime a vyskusame .... TT iridium uz mam kupene takze skusim vymenu a stare si odlozim ....
Tieto auta mam na krku:

Daewoo Matiz 0,8 l 37kW rok 2001
Seat Inca SDI 47kW AEY
PSA Berlingo 1,4 l 55kW KFW
PSA Xara Picasso 1,6l 80kW NFU
Touran diesel 2006
Rexton SsangYong 2010

uzitocne info: post27317.html#p27317
Hombre
Příspěvky: 1881
Registrován: úte bře 09, 2010 18:37
Bydliště: Zlín

Re: Auto po zvarani CO2 nestartuje

Příspěvek od Hombre »

Jaké máš svorky kabelů na baterku? U těch zalitých to bývá vypálené uvnitř-studeňák. Dej nové kabely, a je po problému.
BMW R 1100 RT - Brumla
BMW R 1200 RT - Bělouš
Valvoline All-Climate 20W-50
Uživatelský avatar
bloke
Příspěvky: 1307
Registrován: úte čer 21, 2016 9:05

Re: Auto nestartuje

Příspěvek od bloke »

Jedna svorka je ešte pôvodná/zaliata, tú idem vymeniť - dnes by mi mala prísť nová; čakám na ňu, keď zároveň vrátim preventívne dobitú baterku .
Takže treba radšej aj celé nové káble; dík.
Priradené k ďalším podozrivým: blbnúce tlačidlo obnovovača prívodu paliva a párovanie klúča k imobilizéru.
Obrázek « Vous n’imaginez pas tout ce que Citroën peut faire pour vous »
Odpovědět