Ty originální obvykle pouze v případě, že je někdo nenasadil správně. Zhusta potkávám v "přezouvací sezóně" borce, kteří nemají ventilek v k tomu určené díře v poklici, a to třeba ani na jednom z kol. "Naštěstí" to trvá jen do doby, než ty poklice poztrácejí.skodovkar píše:Jak vidím plastové poklice:
1) nedrží a cestují mimo auto
...
Ostatní
Moderátor: Colommbo
Re: Ostatní
Re: Ostatní
1) Moje držia celé roky každý typ (celkovo asi 6), za predlhý čas neodpadla ani jedna, až na istý víkendový večer, kedy sa pri parkovaní v centre mesta oddelili všetky 4 originálne a už sa viac neukázali, ani mestská polícia nechcela ukázať záznamy ich kamery z tohto priestoru, ani s nimi nič nerobili, nezisťovali (osvedčení darmožráči za každých okolností)
2) Nijak zvlášť, platený proforma oplach sa im pritom čiastočne ujde len raz za mesiac až polrok
3) Pre prípady, kedy ani poriadne prefukovanie pneu neušetrí šesták do rozpočtu navyše, a cenovka puklíc vzbudzuje oprávnený rešpekt až mdloby, sú tu pre túto skupinu občanov i voľby vybraných obchodov kupovať nasledovným štýlom (nepozerať na vzhlad/ide o náhodný príklad) - podstata je skrytá v ikonke Splátková kalkulačka
4) To si rovno nechajme na kolesách špajlové výplety
5) Neviem, negatíva nepociťujem, neriešim, nepátram, nekomentujem
6) Může (bojkovia ktorým často odletujú, ich mávajú i pripevnené plastovými svorkami) , štatisticky viac nebezpečenstva vytvoria každodenne všetky 4 neuvolnené kolesá aj s celým automobilom
7) Ako kto, kolesá nesundávam, na puklice si v prípade manipulácie zoberiem rukavice zo stojana PHM, či pečiva.
Takže potial by sme mali nevýhody plastových; vyzerá to, že puklice plechové vo vyššie uvedených súvislostiach radšej ani nespomínať
2) Nijak zvlášť, platený proforma oplach sa im pritom čiastočne ujde len raz za mesiac až polrok
3) Pre prípady, kedy ani poriadne prefukovanie pneu neušetrí šesták do rozpočtu navyše, a cenovka puklíc vzbudzuje oprávnený rešpekt až mdloby, sú tu pre túto skupinu občanov i voľby vybraných obchodov kupovať nasledovným štýlom (nepozerať na vzhlad/ide o náhodný príklad) - podstata je skrytá v ikonke Splátková kalkulačka
4) To si rovno nechajme na kolesách špajlové výplety
5) Neviem, negatíva nepociťujem, neriešim, nepátram, nekomentujem
6) Může (bojkovia ktorým často odletujú, ich mávajú i pripevnené plastovými svorkami) , štatisticky viac nebezpečenstva vytvoria každodenne všetky 4 neuvolnené kolesá aj s celým automobilom
7) Ako kto, kolesá nesundávam, na puklice si v prípade manipulácie zoberiem rukavice zo stojana PHM, či pečiva.
Takže potial by sme mali nevýhody plastových; vyzerá to, že puklice plechové vo vyššie uvedených súvislostiach radšej ani nespomínať
skodovkar píše:Jak vidím plastové poklice:
1) nedrží a cestují mimo auto
2) obyvkle je na nich vidět špína
3) originální poklice nestojí málo a LIDL taky zrovna nerozdávají
4) dále to zhoršuje chlazení brzd
5) zvyšuje to neodpruženou hmotu a setrvačnosti vozidla
6) může být po uvolnění i nebezpečná okolí
7) při sundání kola se s ní zbytečně špiním a zdržuji.
« Vous n’imaginez pas tout ce que Citroën peut faire pour vous »
Re: Ostatní
Plastová poklice je jako zadní křídlo na fabii sedan. Nic tím už nezachráníš, jen to překáží a zhoršuje provozní vlastnosti vozidla.
Re: Ostatní
Luboši, dobrá poklice nebo dobrý elektron je lepší jak jen plech.... Ale hundrtce je to buřt, to je fakt.
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: Ostatní
A v čem jsou lepší? Snad pokud je to lité kolo lehčí. Případně pokud umožňuje lépe chladit brzdy, což ale při běžném provozu nevyužiješ (pokud ovšem nejsi Jerry ).
Re: Ostatní
Pod poklicema reznou plecháče na límcích..
Me se líbi tzv. hybridni plecháče-plechový disk vypadající jako Alu.
Me se líbi tzv. hybridni plecháče-plechový disk vypadající jako Alu.
VW Touran 1.6 MPI 75kw+LPG
VW Touran Freestyle 1.6 MPI 75kw
VW Touran Freestyle 1.6 MPI 75kw
Re: Ostatní
Origo lity kola jakoukoliv Skudku, znatelne opticky vylepsi. Blbo se shaneji a i ceny byvaji vyssi, stoji to za to.
Vzdy se origovky na starší auta blbo shanej. Mi to kdysi na S 136gl tvalo rok a na Almu taky.
Plechace snad jen na zimni. I kdyz zimy uz nejsou...
Vzdy se origovky na starší auta blbo shanej. Mi to kdysi na S 136gl tvalo rok a na Almu taky.
Plechace snad jen na zimni. I kdyz zimy uz nejsou...
Re: Ostatní
Víte, jak naprosto bezpečně poznáte čur... za volantem koncernového vozu? Sedí s tělem vykloněným doprava, tj. s hlavou zcela mimo opěrku hlavy, směrem ke středu vozu.
Re: Ostatní
K tomu bych doplnil, že u věkové kategorie 18-25 je to ještě kšiltovka s hodně velkým kšiltem a "dízl v čipu, kámo!"
Octavia RS 1.8T 132 kW AUQ - Ravenol HVT 5W-50; Purflux LS324
Octavia 2.0 MPI 85 kW AZJ - Ravenol VSI 5W-40; Purflux LS324
Octavia 2.0 MPI 85 kW AZJ - Ravenol VSI 5W-40; Purflux LS324
Re: Ostatní
https://www.tipcars.com/nove/citroen-c3 ... ogalerie=3 fajn plechy ale zialbohu tie sroby a stred kola-naboj je moc vidietNOVON píše:Pod poklicema reznou plecháče na límcích..
Me se líbi tzv. hybridni plecháče-plechový disk vypadající jako Alu.
neviem aka firma to vyraba, ale alcar to asi nebude
v ciernej by bral
pavelrs- mna fascinuje kktizmus ked na dizel namontuje blowby ventil... zbytocne lebo to nema srktiacu klapku
hlavne ze motor piska jak fast furjous
LPG X-CESS VST
MOBIL SUPER 3000 X1 Eurol Engine Oil Treat LQ-Molygen TOTAL INEO 0W30
MOBIL SUPER 3000 X1 Eurol Engine Oil Treat LQ-Molygen TOTAL INEO 0W30
Re: Ostatní
K tomu bych dodal nepoužívání blinkru a nedání přednosti z prava.PavelRS píše:K tomu bych doplnil, že u věkové kategorie 18-25 je to ještě kšiltovka s hodně velkým kšiltem a "dízl v čipu, kámo!"
Corolla 1,6 2017
Aygo 2022
Mazda 2 1,3 2011
Aygo 2022
Mazda 2 1,3 2011
Re: Ostatní
Kdyby jenom zprava.
Re: Ostatní
Jinak mne dnes vezla sestra. Sice jenom cca 30 km, ale stačilo: všechno úplně špatně! Se divím, že těch nehod není víc. Na těch pár km dokázala vyvolat čtyři krizovky.
Re: Ostatní
Začátkem 90-tých Škodovce koncern VW možná pomohl, ale přece tam rozhodli nepoužít už lepší motor http://www.autoforum.cz/fascinace/posle ... -internetu
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: Ostatní
Vem si, co to obnáší testování a nahánění dodavatelů. VW už ty svoje měla osahané. Kdyby se vyskytly nějaké větší problémy, tak by to nebyl nejlepší úvod do nové doby.