Ostatní
Moderátor: Colommbo
Re: Ostatní
Po prolomení legislativních limitů začal VAG pracovat na prolomení fyzikálních limitů. Jakmile to zvládne, tak už mu nebude nic stát v cestě. Eine Idee, Eine Wille, Ein Konzern. Pak o tom úspechu natočí film Triumf vůle. Nakonec Herbert Diess napíše knihu s názvem Můj boj ( nebo to bude Winterkorn, který bude bude za emise sedět? ).
Re: Ostatní
Vždyť to stále dokola píšu: ženy a koncerňáci nevědí...nic!lefort píše:Já myslím že neoblbujou, oni tomu prostě věří. A neví...
Re: Ostatní
Když jsme i toho VAGu. Škoda nabízí pro omlazenou Fabii ve verzi hatchback 18" kola (35% profil pneu). To musí být masochismus
https://autobible.euro.cz/proc-auto-za- ... -internetu
https://autobible.euro.cz/proc-auto-za- ... -internetu
DOHC VTEC TURBO 243kW HGO 0W20
SOHC 16V 66kW MAX LIFE 5W40
DOHC PARALLEL-TWIN 52 kW MOTUL 300V 10W40
SOHC 16V 66kW MAX LIFE 5W40
DOHC PARALLEL-TWIN 52 kW MOTUL 300V 10W40
Re: Ostatní
Litrový tříválec a kola 215/35 ZR18 A Oktávka se s "devatenáctkami" už dostala na úroveň trolejbusu Das Auto
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
- Colommbo
- Příspěvky: 9936
- Registrován: pon led 23, 2012 20:46
- Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí
Re: Ostatní
Uvedená kombinace šířky, profilu a průměru, to jsou fakt "gumy"...! Jezdím o centimetr užší, ale s profilem 65 a na 15" discích.
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Re: Ostatní
Tak snad k tomuhle "setupu" dávají standardně rezevní kolo a ne jen lepící sadu, protože s takovým profilem prorazit pneu není nic nesnadného.
Jak se to vnímání designu posouvá kdesi do pr..le. 45% profil je z mého hlediska strop, myšleno u běžného auta.
Jak se to vnímání designu posouvá kdesi do pr..le. 45% profil je z mého hlediska strop, myšleno u běžného auta.
DOHC VTEC TURBO 243kW HGO 0W20
SOHC 16V 66kW MAX LIFE 5W40
DOHC PARALLEL-TWIN 52 kW MOTUL 300V 10W40
SOHC 16V 66kW MAX LIFE 5W40
DOHC PARALLEL-TWIN 52 kW MOTUL 300V 10W40
Re: Ostatní
S tými percentami tak na 70%+ súhlasím, zato mňa občas nasierajú svojimi bizármi aj vodiči Suzuki, Subaru, Mazdy...
Napr. Pred pár dňami idem po rovnej hlavnej ceste 50km/h v meste, samotný účastník; asi 40 metrov pred autoprázdnou križovatkou vidím, že po červenej a oranžovej mi nadchádza zelená, vtedy sa mi z vedlajšej bez brzdenia vocpe sekundu predo mňa stará 323 (25-30 m pred semaformi), prebliknem ho dialkovými ale mladý blb nezrýchluje (od vletenia ešte spomalil), dupem na brzdu, na zlomok sekundy sa vlečiem jeho 20-25 km/h; už nabieha nazad oranžová, tak pridávam plyn a obchádzam ho núdzovo pruhom, ktorý nie je určený pre môj rovný smer, pod semaforom sa vraciam do svojej dráhy. A ten pako to asi sekundu po mne ešte prešiel na červenú.
K takýmto výstrelkom ma občas donútia práve takíto chuji, asi na 6 kilometroch bola toto tretia križovatka, na ktorej by som kvôli porušujúcemu debovi nestihol inak pohodlnú zelenú (prvá bola dodávka, ktorá na zelenú pred sebou vytvorila desiatky metrov prázdnej zápchy, druhý nejaký skúter ktorý sa cez plnú vopchal pred kapotu a napokon ho nezvládal držať na ceste pri odbáčaní vlavo, skoro sa mi zjebal pod kolesá, hlavne že ma stojaceho na červenej musel predbehnúť, aby tento lavírovací manéver vykonával v 15 km/h...).
Kto tým luďom dáva vodičáky, obmedzujú, ohrozujú, zdržujú, vytvárajú zápchy aj tam, kde nemajú šance vzniknúť, k tomu neraz smrdia a podivne hučia .
Napr. Pred pár dňami idem po rovnej hlavnej ceste 50km/h v meste, samotný účastník; asi 40 metrov pred autoprázdnou križovatkou vidím, že po červenej a oranžovej mi nadchádza zelená, vtedy sa mi z vedlajšej bez brzdenia vocpe sekundu predo mňa stará 323 (25-30 m pred semaformi), prebliknem ho dialkovými ale mladý blb nezrýchluje (od vletenia ešte spomalil), dupem na brzdu, na zlomok sekundy sa vlečiem jeho 20-25 km/h; už nabieha nazad oranžová, tak pridávam plyn a obchádzam ho núdzovo pruhom, ktorý nie je určený pre môj rovný smer, pod semaforom sa vraciam do svojej dráhy. A ten pako to asi sekundu po mne ešte prešiel na červenú.
K takýmto výstrelkom ma občas donútia práve takíto chuji, asi na 6 kilometroch bola toto tretia križovatka, na ktorej by som kvôli porušujúcemu debovi nestihol inak pohodlnú zelenú (prvá bola dodávka, ktorá na zelenú pred sebou vytvorila desiatky metrov prázdnej zápchy, druhý nejaký skúter ktorý sa cez plnú vopchal pred kapotu a napokon ho nezvládal držať na ceste pri odbáčaní vlavo, skoro sa mi zjebal pod kolesá, hlavne že ma stojaceho na červenej musel predbehnúť, aby tento lavírovací manéver vykonával v 15 km/h...).
Kto tým luďom dáva vodičáky, obmedzujú, ohrozujú, zdržujú, vytvárajú zápchy aj tam, kde nemajú šance vzniknúť, k tomu neraz smrdia a podivne hučia .
abc píše:Z 90% 3,14čovin co vidím v provozu může koncern. Nepamatují se kdy mě nasral řidič Hondy, Mazdy atd.
« Vous n’imaginez pas tout ce que Citroën peut faire pour vous »
Re: Ostatní
Pane Jiří ze Záboří. Asi to vidíte taky A asi by se jim tam hodila voda i z té brněnské zelené přehrady....
https://m.novinky.cz/articleDetails?aId ... &sId=&mId=
https://m.novinky.cz/articleDetails?aId ... &sId=&mId=
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: Ostatní
Před cca třemi hodinami jsem se tam byl podívat. Fakt nářez!
Jinak dnes vcelku bída. Dnešní bilance na trase 366 km: 2x Škoda, 2x BMW, po 1 Audi, VW a Renault. Jakýsi divný den...
Jinak dnes vcelku bída. Dnešní bilance na trase 366 km: 2x Škoda, 2x BMW, po 1 Audi, VW a Renault. Jakýsi divný den...
Re: Ostatní
Libor píše:Když jsme i toho VAGu. Škoda nabízí pro omlazenou Fabii ve verzi hatchback 18" kola (35% profil pneu). To musí být masochismus
https://autobible.euro.cz/proc-auto-za- ... -internetu
ten pocit, ked auto ma horsie jazdne vlastnosti ako furik
LPG X-CESS VST
MOBIL SUPER 3000 X1 Eurol Engine Oil Treat LQ-Molygen TOTAL INEO 0W30
MOBIL SUPER 3000 X1 Eurol Engine Oil Treat LQ-Molygen TOTAL INEO 0W30
Re: Ostatní
No bodejť když má ten fúrik pneu s vyšším profilem Ale aspoň že motoricky to vyjde nastejno
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
- Colommbo
- Příspěvky: 9936
- Registrován: pon led 23, 2012 20:46
- Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí
Re: Ostatní
Nekoukal jsem, Jarku, ale vím o tom. Byl jsem odpoledne u sousedů naproti přes ulici, čistili jsme pískovou filtraci bazénu...
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Re: Ostatní
No, asi tam teď není dobře
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: Ostatní
Soused, hasič, tam zasahuje. Doufám, že není mezi těmi zraněnými.
Re: Ostatní
pepoh:
Myslím, že fůrik (ta kolečka) budou sloužit déle bez vady, než Fabie na takových galuskách
Myslím, že fůrik (ta kolečka) budou sloužit déle bez vady, než Fabie na takových galuskách
DOHC VTEC TURBO 243kW HGO 0W20
SOHC 16V 66kW MAX LIFE 5W40
DOHC PARALLEL-TWIN 52 kW MOTUL 300V 10W40
SOHC 16V 66kW MAX LIFE 5W40
DOHC PARALLEL-TWIN 52 kW MOTUL 300V 10W40