Škoda 100

Další nezařaditelná témata

Moderátor: Colommbo

Odpovědět
Uživatelský avatar
Misojogi
Příspěvky: 2341
Registrován: čtv črc 07, 2011 14:20
Bydliště: Bratislava

Re: Škoda 100

Příspěvek od Misojogi »

Po vyčištění karbecu je to opravdu jiné auto (co si matně pamatuji),
obrovsky zazitok bolo vycistenie prevodovky - nalial som naftu a pustuil naprazdno asi na pol hodiny, vypustil a nalial cisty prevodovkovy olej - ten pocit bol nenapodobitelny = uplne ine auto
Ono olej v prevodovke meni malokto a na skodovkach uz vobec nie
oc by se mi líbilo lité víko ventilů, ale to se asi nepoštěstí.
to nebolo original ale z favorita, rovnako sa davali aj hlinikove tycky sacich ventilov z favorita (mensia tepelna roztaznost = rovnaka ako hlinikovy blok)
po silnici to plavalo jak hadr ve dřezu
treba vymenit svisle capy napravy? mne to nerobilo ani vo 130km/h ked som mal nove capy, pri starych capoch to robilo uz od 80km/h
líný to bylo jak kozí hnůj
vymenit olej v prevodovke !!!
začne se to vařit,
treba dobry termostat, a eRka potrebuje medeny chladic a nie hlinikovy (vyzera rovnako ale material je iny)
a este je dobre v lete dat na bocne otvory nasavace (kus linolea ktory pomahal naporovo nasavat vzduch)
kravál jako prase
treba odhlucnit - natriet zvnutra tlumexom hrubou vrstvou, pripadne este dat na to nejaky gumoasfalt alebo bitumenovu pasku
vevnitř vedro jak v pekle
treba otvorit okna :-D
inak ventilacky na skodovke aa podobnych vtedajsich autach nemaju chybu a mne na modernych chyba nieco podobne (deflektory nie su take dobre)
kdy ti upadne kolo
ked niekto kasle na vymenu capov tak nech sa nedivi
Tieto auta mam na krku:

Daewoo Matiz 0,8 l 37kW rok 2001
Seat Inca SDI 47kW AEY
PSA Berlingo 1,4 l 55kW KFW
PSA Xara Picasso 1,6l 80kW NFU
Touran diesel 2006
Rexton SsangYong 2010

uzitocne info: post27317.html#p27317
Uživatelský avatar
Pitris
Site Admin
Příspěvky: 27404
Registrován: úte čer 24, 2008 18:00
Bydliště: Brno

Re: Škoda 100

Příspěvek od Pitris »

Když Škodovka byla ještě Škodovkou :wink: http://www.autoforum.cz/zajimavosti/za- ... -internetu
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.

Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
skodovkar
Příspěvky: 6272
Registrován: pon pro 29, 2008 16:40

Re: Škoda 100

Příspěvek od skodovkar »

zadní kola pohání kapalinou chlazený čtyřválec o výkonu 46 kW (63 koní) z objemu 1,1 litru
Ale podle SAE, což je výkon čistě motoru. Podle ČSN je (se vším příslušenstvím) reálný výkon 38,25kW. A to je zatraceně velký rozdíl!

Borec za to chce skoro mega, ale nemá krytku mechanismu na sedačce u řidiče :shock: Další věc je, co za to skutečně dostane 8)
Uživatelský avatar
Libor
Příspěvky: 1625
Registrován: stř srp 24, 2016 19:21
Bydliště: Bohumín

Re: Škoda 100

Příspěvek od Libor »

Mě "zaujalo" to lakování, třeba zprasený plech pod autem. To svědčí o "pořádné" péči. I kdyby to auto stálo třetinu, tak po takhle odvedené práci se lakýrovi vysměji do ksychtu. Stále platí, alespoň u mě, původní stav, je původní stav. Když ošulil demontáž byť blbého plechu, jak kvalitně provedl přípravu před lakováním. Vyleze rez...?
DOHC VTEC TURBO 243kW HGO 0W20
SOHC 16V 66kW MAX LIFE 5W40
DOHC PARALLEL-TWIN 52 kW MOTUL 300V 10W40
Odpovědět