Podtlak v nadrzi

Diskuze o palivech

Moderátor: Colommbo

Odpovědět
Hlavik
Příspěvky: 19
Registrován: pon kvě 28, 2018 18:59

Podtlak v nadrzi

Příspěvek od Hlavik »

Zdravím, mel bych dotaz. Občas me při akceleraci mezi 2700 a 2900 otáček začne cukat auto. Pouze v rozmezi těchto otáček. Bylo mi řečeno že to dela Podtlak v nádrži. Je pravda ze tankuji v módu plna-plna a když otevřu prázdnou nádrž tak to opravdu hodně cucne. Ale je možné aby to tohle delalo? V nadrzi je nejaky ventil pro vyrovnání podtlaku? Auto focus c max benzin 1.8 rv. 2006
Jerry3
Příspěvky: 10755
Registrován: úte říj 18, 2005 19:58
Bydliště: Praha

Re: Podtlak v nadrzi

Příspěvek od Jerry3 »

Ne, tím to být nemůže, tedy pokud je ten ventilek udržující podtlak na určité hodnotě v pořádku. Ale i kdyby, dojde spíše až k deformaci nádrže, než k přerušení dodávky paliva.
Uživatelský avatar
NOVON
Příspěvky: 2968
Registrován: pát říj 16, 2009 11:01

Re: Podtlak v nadrzi

Příspěvek od NOVON »

Ale muze Jerry,uz jsem se s tim setkal..Zkusil bych jezdit s povolenym vickem nadrze,jestli bude rozdíl.
VW Touran 1.6 MPI 75kw+LPG
VW Touran Freestyle 1.6 MPI 75kw
Jerry3
Příspěvky: 10755
Registrován: úte říj 18, 2005 19:58
Bydliště: Praha

Re: Podtlak v nadrzi

Příspěvek od Jerry3 »

A co ty otáčky, NOVONE, nepřipadá ti to ani trochu divný?
Uživatelský avatar
NOVON
Příspěvky: 2968
Registrován: pát říj 16, 2009 11:01

Re: Podtlak v nadrzi

Příspěvek od NOVON »

Jerry3 píše:A co ty otáčky, NOVONE, nepřipadá ti to ani trochu divný?
No ještě celkem nízké,aby tomu chyběla šťáva..To spise svicky,kable,civka a snimac otacek klika,vacka.Tezko takhle spekulovat.
VW Touran 1.6 MPI 75kw+LPG
VW Touran Freestyle 1.6 MPI 75kw
skodovkar
Příspěvky: 6272
Registrován: pon pro 29, 2008 16:40

Re: Podtlak v nadrzi

Příspěvek od skodovkar »

Kouknul bych i na palivový filtr.
Hlavik
Příspěvky: 19
Registrován: pon kvě 28, 2018 18:59

Re: Podtlak v nadrzi

Příspěvek od Hlavik »

Natankuji plnou - ujedu 100 km, zkusím povolit vicko a psoukne. Už jsem s tím laboroval a opravdu se mi zdá že pokud odpustím podtlak tak to necuka??? Povolil jsem vicko a uvidim:-) každopádně s tímto autem jezdi manželka a ja jen obcas a ona tohle prostě neresi:-) (už takhle jezdila s děravý výfukem i silentblokem motoru).. Takže nějake kontinualni pozorování chování auta nepřipadá v uvahu:-) ale díky moc za rady...
Hlavik
Příspěvky: 19
Registrován: pon kvě 28, 2018 18:59

Re: Podtlak v nadrzi

Příspěvek od Hlavik »

Palivovy filtr jsem chtěl vymenito ale mechos mi řekl že se neměni protoze je součástí nádrže? ??
Uživatelský avatar
Durex
Příspěvky: 3940
Registrován: stř říj 20, 2010 9:17
Bydliště: Třebechovice p/O
Kontaktovat uživatele:

Re: Podtlak v nadrzi

Příspěvek od Durex »

Já se setkal s tím,že špatné odvětrání nádrže způsobilo to,že benzín netekl resp ano,ale velmi pomalu. Bylo to jak jinak než na moto s karbcem. Po ujetí cca 500 metrů to chcíplo. Chvíli počkat a takto se to opakovalo (vždy se pomalu naplnily plovákovky a pak se zase vyjely. Ale to co popisuješ nebude ono,protože jak píše Jerry,tak toto absolutně nemá vliv na otáčky. Resp největší problém by si měl při plných točkách nebo ještě jinak. Při velké zátěži s otevřenou klapkou. Což nebude tvůj případ ...
Suzuki GSX 1300R Hayabusa, Suzuki GSXR 750W, Honda CBR 400RR, Honda CBR 600F3, KTM EXC 300 2T, Honda VFR 750,Suzuki Inazuma 750, Kawasaki ZX7R -2x, Kawasaki GPZ 900, Suzuki GSXR 750 K1,Suzuki SV 650, Fiat Ducato 2.3 JTD

Moto-Emergency motoservis
skodovkar
Příspěvky: 6272
Registrován: pon pro 29, 2008 16:40

Re: Podtlak v nadrzi

Příspěvek od skodovkar »

Hlavik píše:Palivovy filtr jsem chtěl vymenito ale mechos mi řekl že se neměni protoze je součástí nádrže? ??
Koukal jsem do keliny a opravdu jsem ho nenašel :|
Uživatelský avatar
Libor
Příspěvky: 1625
Registrován: stř srp 24, 2016 19:21
Bydliště: Bohumín

Re: Podtlak v nadrzi

Příspěvek od Libor »

Palivové filtry byvají někdy součástí horniho deklu palivového čerpadla (v nadrži). Alespoň u Jimnyho a HR-V to tak mám. Vyrobce doporučuje výměnu po ujetí 250.000 km. Není nad baňku v potrubí u nadrže. Tomu věřím víc (hlavně v době E10 apod.).
DOHC VTEC TURBO 243kW HGO 0W20
SOHC 16V 66kW MAX LIFE 5W40
DOHC PARALLEL-TWIN 52 kW MOTUL 300V 10W40
Uživatelský avatar
Durex
Příspěvky: 3940
Registrován: stř říj 20, 2010 9:17
Bydliště: Třebechovice p/O
Kontaktovat uživatele:

Re: Podtlak v nadrzi

Příspěvek od Durex »

Je to ta horší verze,ale je to vlastně stejný,jako na některých moto ...
BMW R1150 GS
https://scontent-frt3-2.xx.fbcdn.net/v/ ... e=5BBD236F

https://scontent-frt3-2.xx.fbcdn.net/v/ ... e=5BBE5AD8

Aprilia RSV1000
https://scontent-frt3-2.xx.fbcdn.net/v/ ... e=5BA8D738
Suzuki GSX 1300R Hayabusa, Suzuki GSXR 750W, Honda CBR 400RR, Honda CBR 600F3, KTM EXC 300 2T, Honda VFR 750,Suzuki Inazuma 750, Kawasaki ZX7R -2x, Kawasaki GPZ 900, Suzuki GSXR 750 K1,Suzuki SV 650, Fiat Ducato 2.3 JTD

Moto-Emergency motoservis
Uživatelský avatar
Libor
Příspěvky: 1625
Registrován: stř srp 24, 2016 19:21
Bydliště: Bohumín

Re: Podtlak v nadrzi

Příspěvek od Libor »

Tohle vypadá jako ještě rozumné řešení. U takto koncipovaných osobních aut je filtr paliva součástí celého vršku, tedy i natrubků a krytky. Cena je strašná (krom "ultra" pirátů), ve vztahu ke klasickému filtru.

https://www.google.com/search?q=suzuki+ ... oxX3C-l1QM:
DOHC VTEC TURBO 243kW HGO 0W20
SOHC 16V 66kW MAX LIFE 5W40
DOHC PARALLEL-TWIN 52 kW MOTUL 300V 10W40
skodovkar
Příspěvky: 6272
Registrován: pon pro 29, 2008 16:40

Re: Podtlak v nadrzi

Příspěvek od skodovkar »

To pak musíš kuchnout a dát externě :lol:
Uživatelský avatar
Libor
Příspěvky: 1625
Registrován: stř srp 24, 2016 19:21
Bydliště: Bohumín

Re: Podtlak v nadrzi

Příspěvek od Libor »

Jedině někde u motoru... Podlaha je plochá, jak 13 a palivové trubky neskýtají nikde dole zákoutí k umístění. Jak jsem psal, auto jezdilo i s filtrem starým 13 let a 150.000 km na hrbu :-)
DOHC VTEC TURBO 243kW HGO 0W20
SOHC 16V 66kW MAX LIFE 5W40
DOHC PARALLEL-TWIN 52 kW MOTUL 300V 10W40
Odpovědět