lengy60 píše:No a jsme doma.C3 Aircross se dodává s celoročními pneumatikami výhradně v rozměru 215/50R17 se systémem Grip Control,ostatní modely mají letní pneu.
Takže by mě zajímalo,kde se na tom autě vzaly celoročky v udaném rozměru.
To netuším, ovšem nechápu, jakou by redaktoři mohli mít motivaci záměrně uvést nepravdivou informaci ohledně na testovaném voze se vyskytujících rozměrů pneumatik.
lengy60 píše:Jaké mají rozměry kotouče netuším,ale v těch hmotnostech jsou opět uvedené blbosti,ostatně jako vždy u těhle pisálků.
Tohle v samotném testu uvedeno vůbec nebylo, nicméně jsem si včera večer dal tu práci a příslušné informace vyhledal podle nabídky ND a z dostupných technických údajů, přičemž jsem vždy porovnal tři zdroje původem z FR, CH a DE, a pak zapsal ty, které se tzv. kryly. K zadním brzdám C3 Aircross jsem bohužel nic bližšího nenašel, maximálně upozornění, že nabídka ND se teprve připravuje. Z videí k zahraničním testům však plyne, že Aircross má zadní kotoučové brzdy - na rozdíl od bubnových v případě Capturu.
lengy60 píše:P.S.A už vůbec nechápu,cože chtěli tímto "srovnávacím" testem říci.On totiž Captur existuje rovněž s celoročními pneumatikami z výroby,rovněž vázané k určité výbavě,takže nic nebránilo tomu,použít vůz se srovnatelnými pneumatikami.
Když ono tomu většinou brání limitované možnosti získání právě takového vozu. Osobně mi mnohem nelogičtějším připadá srovnávat auto s manuálem a auto s automatem, ale jinak jsou ty dva srovnávané vozy skutečně zcela srovnatelné. A abych se jako redaktor sháněl po dvou autech dokonce na "stejných pneumatikách", které by navíc neodpovídaly prvomontáži (to abych vyhověl speciálně lengymu
), to už mi fakt připadá úplně přitažené za vlasy.
Závěr:
Být na místě redaktorů, dospěji k témuž, totiž že jedinou příčinou výrazně horších výsledků testu brzd (a je to rozdíl třídy, když Renault dosáhl špičkových výsledků, zatímco Citroen podprůměrných
) jsou celoroční gumy. Ostatně to odpovídá i mým poznatkům, kdykoli jsem na jakýchkoli celoročních pneu jezdil.
A tobě bych (ne)přál, aby to první, co uděláš po opravě rozbitého auta, bylo pořízení dvou sad sezónního obutí.