Ostatní
Moderátor: Colommbo
Re: Ostatní
To byl odkaz na ten "regenerační" olej pro vyšší nájezd km. Tady je tedy odkaz třeba na racing oleje s 20W-50 ale i 0W-8 http://www.royalpurpleconsumer.com/prod ... acing-oil/.
Určitě nechci nabádat na použití těchto zámořských olejů do jiných vozů než amerických. Je to samozřejmě jak píšeš.
Určitě nechci nabádat na použití těchto zámořských olejů do jiných vozů než amerických. Je to samozřejmě jak píšeš.
Ford Explorer V6 4.0 lpg 1998, Shell HU 5W-30 SL ATF MaxLife
Toyota Corolla Verso 1,8 2006 Ravenol SSL 0W-40 Castrol Syntrans 75W-90
Toyota SiennaV6 3,5 2007 Rowe RS 0W-40 ATF MaxLife
Ford Maverick 2,3i 2004 MaxLife 5W-40
Toyota Corolla Verso 1,8 2006 Ravenol SSL 0W-40 Castrol Syntrans 75W-90
Toyota SiennaV6 3,5 2007 Rowe RS 0W-40 ATF MaxLife
Ford Maverick 2,3i 2004 MaxLife 5W-40
Re: Ostatní
Ty, to si neudělal dobře s tou 0w8 Jestli to zmerčí zelení v Bruselu, tak se toho tady nezbavíme
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: Ostatní
Tak to zahustíme Lucasem.
Doufám, že to nepůjde pod 0W-0 .
Doufám, že to nepůjde pod 0W-0 .
Ford Explorer V6 4.0 lpg 1998, Shell HU 5W-30 SL ATF MaxLife
Toyota Corolla Verso 1,8 2006 Ravenol SSL 0W-40 Castrol Syntrans 75W-90
Toyota SiennaV6 3,5 2007 Rowe RS 0W-40 ATF MaxLife
Ford Maverick 2,3i 2004 MaxLife 5W-40
Toyota Corolla Verso 1,8 2006 Ravenol SSL 0W-40 Castrol Syntrans 75W-90
Toyota SiennaV6 3,5 2007 Rowe RS 0W-40 ATF MaxLife
Ford Maverick 2,3i 2004 MaxLife 5W-40
Re: Ostatní
Pitris:
Dostal se mi dnes "pod oči" test auta, jehož engine setup už v Evropě téměř (pokud vůbec) nikdo nenabídne. Nemít zánovní auto, neváhám.
https://www.japan-cars.cz/2018/02/04/te ... are-skoly/
Dostal se mi dnes "pod oči" test auta, jehož engine setup už v Evropě téměř (pokud vůbec) nikdo nenabídne. Nemít zánovní auto, neváhám.
https://www.japan-cars.cz/2018/02/04/te ... are-skoly/
DOHC VTEC TURBO 243kW HGO 0W20
SOHC 16V 66kW MAX LIFE 5W40
DOHC PARALLEL-TWIN 52 kW MOTUL 300V 10W40
SOHC 16V 66kW MAX LIFE 5W40
DOHC PARALLEL-TWIN 52 kW MOTUL 300V 10W40
Re: Ostatní
No tchán měl počkat. Koupil předloni tu 1.3-ku.
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: Ostatní
Pekne sa s ním vyhrali
Honda Civic 1.4iS 66kw => ELF Evolution 700 STI 10W40
Honda Civic 1.6 i-Dtec 88kw => Motul 8100 ECO-clean 0W30
Honda Civic 1.6 i-Dtec 88kw => Motul 8100 ECO-clean 0W30
Re: Ostatní
myslim ze to ujde
chevrolet cruze 2.0 vcdi 120kw
Alfa Romeo 156 SW 2,4 JTD 110kw @ 142,3kw
Alfa Romeo 156 SW 2,4 JTD 110kw @ 142,3kw
Re: Ostatní
Tak ono i těch 102 koníčků u 1.3 s tunou auta dokáží udělat divy. Facelift to hezky učesal a verze 1.5 Dynamic se 131 PS bude zábava, to musím projet. Tam je svět ještě v pořádku, žadné tříválce, foukací berlicky, jak treba u VW, PSA, Fordu... Za tři, čtyři roky bude tenhle motor i v Jazzu historie
Jerome:
To by stálo za hřích, co? Ale chtějí za to moc
Jerome:
To by stálo za hřích, co? Ale chtějí za to moc
DOHC VTEC TURBO 243kW HGO 0W20
SOHC 16V 66kW MAX LIFE 5W40
DOHC PARALLEL-TWIN 52 kW MOTUL 300V 10W40
SOHC 16V 66kW MAX LIFE 5W40
DOHC PARALLEL-TWIN 52 kW MOTUL 300V 10W40
Re: Ostatní
Už jsem to tady jednou psal,kdyby tenhle motor nabízeli před 1,5 rokem,tak bych měl o čem přemýšlet.I když za ty prachy tam už měla být dvouzónová klima a ne manuál.
Citroen C1 Feel 1.0 51kW
Nissan Qashqai Czech Line 1.3 103 kW
Nissan Qashqai Czech Line 1.3 103 kW
Re: Ostatní
Já bych to vyměnil i za HR-V, být to o 2 roky dříve. Pořád ještě nepotřebuji velké auto. Stejný motor, jen o 200 kg víc váhy. A když jezdím celorocně za 6l, s Jazzem by to bylo za 5l s přehledem.
Ta klima je úlet, souhlas, dotyková dvouzóna je jen v Eleganci a ta zase nejde s 1.5, pouze s 1.3. Obě auta mají stejnou cenu, buď plnou výbavu s 1.3, nebo oželíš pár věcí a vezmeš 1.5 Dynamic.
Ta klima je úlet, souhlas, dotyková dvouzóna je jen v Eleganci a ta zase nejde s 1.5, pouze s 1.3. Obě auta mají stejnou cenu, buď plnou výbavu s 1.3, nebo oželíš pár věcí a vezmeš 1.5 Dynamic.
DOHC VTEC TURBO 243kW HGO 0W20
SOHC 16V 66kW MAX LIFE 5W40
DOHC PARALLEL-TWIN 52 kW MOTUL 300V 10W40
SOHC 16V 66kW MAX LIFE 5W40
DOHC PARALLEL-TWIN 52 kW MOTUL 300V 10W40
Re: Ostatní
To jako fakt?Tak čemu se pak diví,že se auto neprodává?
Citroen C1 Feel 1.0 51kW
Nissan Qashqai Czech Line 1.3 103 kW
Nissan Qashqai Czech Line 1.3 103 kW
Re: Ostatní
Taky tomu nerozumím. Na potřeby evropanů Honda, žel Bohu, nikdy nějak zvlášť moc nehleděla. Proto taková prodejní čisla zde EU.
DOHC VTEC TURBO 243kW HGO 0W20
SOHC 16V 66kW MAX LIFE 5W40
DOHC PARALLEL-TWIN 52 kW MOTUL 300V 10W40
SOHC 16V 66kW MAX LIFE 5W40
DOHC PARALLEL-TWIN 52 kW MOTUL 300V 10W40
Re: Ostatní
Manuálna klíma je asi to posledné čo by mi vadilo. Na tie moje krátke trasy čo jazdím a pre ktoré je aj tak trochu určené toto vozidlo mám vždy jak v zime kúrenie naplno a v lete taky tak klímu. A pri dlhšej jazde nevidím problém si zmixovať vzduch jak potrebujem
Aj keď teda je pravda,že autom.klímu dávali už do 1.gen
Aj keď teda je pravda,že autom.klímu dávali už do 1.gen
Honda Civic 1.4iS 66kw => ELF Evolution 700 STI 10W40
Honda Civic 1.6 i-Dtec 88kw => Motul 8100 ECO-clean 0W30
Honda Civic 1.6 i-Dtec 88kw => Motul 8100 ECO-clean 0W30
Re: Ostatní
Vím,že třeba Jarda je odpůrcem automatické klimatizace,ovšem na druhou stranu nastavit manuál tak,aby mi vyhovoval je očistec.A pak taky nejezdím jen po městě.
Citroen C1 Feel 1.0 51kW
Nissan Qashqai Czech Line 1.3 103 kW
Nissan Qashqai Czech Line 1.3 103 kW
Re: Ostatní
Tak HR-V je mé první soukromé auto s duální automatickou klimoškou. Před tím byla jen manuální a žít se s tím dalo. Pár horkých dní v autě člověka naučí
Oproti tomu... U tchána zase (už potřetí) rešim na Octě II, zaseklý - nefunkční servomotorek, a to je peklo. Blbě umístěné a vcelku nic nevydrží. Jasně, u nových aut pohoda, ale časem umřou... Motorků je 5 i více.
Oproti tomu... U tchána zase (už potřetí) rešim na Octě II, zaseklý - nefunkční servomotorek, a to je peklo. Blbě umístěné a vcelku nic nevydrží. Jasně, u nových aut pohoda, ale časem umřou... Motorků je 5 i více.
DOHC VTEC TURBO 243kW HGO 0W20
SOHC 16V 66kW MAX LIFE 5W40
DOHC PARALLEL-TWIN 52 kW MOTUL 300V 10W40
SOHC 16V 66kW MAX LIFE 5W40
DOHC PARALLEL-TWIN 52 kW MOTUL 300V 10W40