Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"

Další nezařaditelná témata

Moderátor: Colommbo

Odpovědět
Uživatelský avatar
Pedro
Příspěvky: 7757
Registrován: úte zář 22, 2009 12:10
Bydliště: Praha 6

Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"

Příspěvek od Pedro »

No prave ty kastle, ja to vlitlo do soli a nebylo uz z pocatku nasmrdlano a prolito olejem.
Ja mel raritni sportwagen. Jsem to ale blb :|
Jerry3
Příspěvky: 10755
Registrován: úte říj 18, 2005 19:58
Bydliště: Praha

Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"

Příspěvek od Jerry3 »

Známý měl Toyotu Starlet 1,3. Co jsem to sledoval, tak dosáhla přinejmenším 470 tis. km jen s běžnou údržbou. Jezdil s ní jak krátké trasy každý den do práce, tak občas i dlouhé trasy, tj. 2500 km za víkend. Ale na ty měl primárně Saaba 900 Aero.
ZeZo
Příspěvky: 17
Registrován: pon úno 10, 2014 12:36

Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"

Příspěvek od ZeZo »

Par rokov dozadu (asi 3-4) na jednom sk fore spominal majitel Toyoty Land Cruiser 100
(benzin 4.7i V8, automat), ze ten stroj ma na tacho 680-tisic km (bez poruchy), a nevie si predstavit,
za ake nove auto - zrovnatelnej kvality - by ho vymenil.
Uživatelský avatar
tonny
Příspěvky: 2258
Registrován: pon úno 29, 2016 13:40
Bydliště: Břeclav

Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"

Příspěvek od tonny »

Před pár lety kamarád automechanik prodával Octávii TDI, najeto necelých 750.000km, udržovaná v dobrém stavu za hodně dobrou cenu. Nový majitel, starší pán, chtěl po něm, jestli by nemohl stočit km na něco kolem 200.000km, prý kvůli manželce, aby si nemyslela, že je to vylítaný křáp.
Ford Explorer V6 4.0 lpg 1998, Shell HU 5W-30 SL ATF MaxLife
Toyota Corolla Verso 1,8 2006 Ravenol SSL 0W-40 Castrol Syntrans 75W-90
Toyota SiennaV6 3,5 2007 Rowe RS 0W-40 ATF MaxLife
Ford Maverick 2,3i 2004 MaxLife 5W-40
ZeZo
Příspěvky: 17
Registrován: pon úno 10, 2014 12:36

Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"

Příspěvek od ZeZo »

Ide aj o to, kolko dielov je na tychto starsich autach este povodnych, na mojej RAV4 I, rv 1999 je este povodny vyfuk, pritom nebol nikdy opravovany. Predtym na Legende KA9 bol vyfuk 1x zvarany a na zadnych lemoch sa zacinala objavovat korozia. Na RAVke ani stopa po korozii, pritom to auto jazdilo
na Sk celorocne (aj tu bolo zakupene).
Uživatelský avatar
NOVON
Příspěvky: 2968
Registrován: pát říj 16, 2009 11:01

Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"

Příspěvek od NOVON »

tonny: No vidis to a pak ze jsou oktavky šunky,podle nekterych..
VW Touran 1.6 MPI 75kw+LPG
VW Touran Freestyle 1.6 MPI 75kw
Uživatelský avatar
jerome
Příspěvky: 5779
Registrován: ned bře 13, 2011 12:37

Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"

Příspěvek od jerome »

NOVON každé auto môže byť po 750.000 udržiavané a v dobrom stave. Otázka je potom koľko doňho majiteľ za tú dobu dal peňazí. Tie spomínané staré Toyoty by to zvládli max. s výmenou náplní,filtrov a spotrebákov :wink: Ak niečo podobné zažil aj spomínaný mechanik s Oktávkou - klobúk dole 8)
Honda Civic 1.4iS 66kw => ELF Evolution 700 STI 10W40
Honda Civic 1.6 i-Dtec 88kw => Motul 8100 ECO-clean 0W30
Jerry3
Příspěvky: 10755
Registrován: úte říj 18, 2005 19:58
Bydliště: Praha

Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"

Příspěvek od Jerry3 »

NOVON píše:tonny: No vidis to a pak ze jsou oktavky šunky,podle nekterych..
Jde o to, co od auta očekáváš. Aneb nejlepší lopata je rýč! :P
Uživatelský avatar
tonny
Příspěvky: 2258
Registrován: pon úno 29, 2016 13:40
Bydliště: Břeclav

Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"

Příspěvek od tonny »

Ta Octávie byla dovezena z Rakouska, chvilku s ní jezdil, na ty km rozhodně nevypadala. Ale u nás stejně všechny ojetiny maj do 200.000km.
Já mívám ojetiny dlouho a výfuk jsem vařil snad jen na Pajeru rv 1992, klasika vstup do tlumiče. a to jsem před Japonci měl i Francouze, R 20TL, R Espace, Peugot 306.
Ford Explorer V6 4.0 lpg 1998, Shell HU 5W-30 SL ATF MaxLife
Toyota Corolla Verso 1,8 2006 Ravenol SSL 0W-40 Castrol Syntrans 75W-90
Toyota SiennaV6 3,5 2007 Rowe RS 0W-40 ATF MaxLife
Ford Maverick 2,3i 2004 MaxLife 5W-40
Uživatelský avatar
tonny
Příspěvky: 2258
Registrován: pon úno 29, 2016 13:40
Bydliště: Břeclav

Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"

Příspěvek od tonny »

Jerry3 píše:Jde o to, co od auta očekáváš.
Myslím, že jsi to právě rozlouskl. Majitelé vozidel většinou se potřebují dostat do práce, do obchodňáku nebo na chatu a to co nejlevněji. A nejlevnější by mělo vycházet auto domácí výroby s největším kufrem a nejmenší spotřebou.
Ford Explorer V6 4.0 lpg 1998, Shell HU 5W-30 SL ATF MaxLife
Toyota Corolla Verso 1,8 2006 Ravenol SSL 0W-40 Castrol Syntrans 75W-90
Toyota SiennaV6 3,5 2007 Rowe RS 0W-40 ATF MaxLife
Ford Maverick 2,3i 2004 MaxLife 5W-40
Jerry3
Příspěvky: 10755
Registrován: úte říj 18, 2005 19:58
Bydliště: Praha

Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"

Příspěvek od Jerry3 »

tonny píše:...A nejlevnější by mělo vycházet auto domácí výroby s největším kufrem a nejmenší spotřebou.
Ano, ten podmiňovací způsob je rozhodně na místě. :wink:
Uživatelský avatar
Jezevcik
Příspěvky: 3360
Registrován: sob lis 26, 2005 16:55
Bydliště: Praha 11

Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"

Příspěvek od Jezevcik »

Tonny, Ty jsi měl R 20? Zlatá éra francouzských vozů.
Toyota Verso 1.8 Valvematic, r. v. 2011
Léto: Shell Helix HX6 10W-40
Zima: Shell Helix Ultra 5W-40
Toyota Corolla Liftback E 11, 1.4 16 V, r. v. 97
Shell Helix HX6 10W-40
Uživatelský avatar
tonny
Příspěvky: 2258
Registrován: pon úno 29, 2016 13:40
Bydliště: Břeclav

Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"

Příspěvek od tonny »

Jo, to byl kočár. Já byl druhej majitel, byl kupován u nás v Tuzexu, barva taková písková, motor 1,7. Pojízdnej obývák. Na podnikání (1995) to bylo malé, tak jsem koupil Espace rv 1991 z CH, ten hranatej, motor 2.0. Taky dobrý ale už to nebylo tak tichounký svezení. Byl zas praktičtější, rychlé vytažení sedadel - rovná plocha na náklad.
Od tý doby kupuji čím dál tím starší auta.
Ford Explorer V6 4.0 lpg 1998, Shell HU 5W-30 SL ATF MaxLife
Toyota Corolla Verso 1,8 2006 Ravenol SSL 0W-40 Castrol Syntrans 75W-90
Toyota SiennaV6 3,5 2007 Rowe RS 0W-40 ATF MaxLife
Ford Maverick 2,3i 2004 MaxLife 5W-40
Uživatelský avatar
Jezevcik
Příspěvky: 3360
Registrován: sob lis 26, 2005 16:55
Bydliště: Praha 11

Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"

Příspěvek od Jezevcik »

A teď si představ, že v té kastli pro R 20 byl šestiválec 2,7 l, trochu jiný podvozek a celé se to jen pro odlišení jmenovalo R 30. Úplně vidím ty klasické francouzské detektivky.
Toyota Verso 1.8 Valvematic, r. v. 2011
Léto: Shell Helix HX6 10W-40
Zima: Shell Helix Ultra 5W-40
Toyota Corolla Liftback E 11, 1.4 16 V, r. v. 97
Shell Helix HX6 10W-40
Jerry3
Příspěvky: 10755
Registrován: úte říj 18, 2005 19:58
Bydliště: Praha

Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"

Příspěvek od Jerry3 »

tonny píše:
Jerry3 píše:Jde o to, co od auta očekáváš.
Myslím, že jsi to právě rozlouskl. Majitelé vozidel většinou se potřebují dostat do práce, do obchodňáku nebo na chatu a to co nejlevněji...
Já od auta očekávám, že se a mne bude s.át co nejméně. A svým způsobem rád vzpomínám na období, kdy jsem po rozvodu neměl na benzín: tolik krásných míst, kam se člověk dostane jen pěšky, maximálně pak na horském kole, jsem v životě nepoznal! :D
Odpovědět