Pitris píše:
Něco se vymyslelo - a hlavně kvůli eko - co ze začátku a nějak fungovalo, tak to pustili a až teď v normálním provozu vyplouvá na povrch, že to zas tak gut není ... Tak se "vymyslí" jiný olej, který sice (možná) eliminuje jednu nectnost, ale (a bohužel, ale věřím tomu) zanedlouho vygeneruje další....
..veď je to celé na smiech, zistiť po čase, že tak ako si to BIO-EKO gebule vymysleli a nastavili vlastne nie je až také terno a má to potenciál spôsobiť dosť vážny problém a riešením majú byť namiešané opičie kvapky vo forme oleja.
Pitris píše:A 'rádce' řazení - to je kapitola sama pro sebe a jedna z věcí, která se snad ani "narodit"
neměla
..to áno, nejakú dobu ušetrený liter/100km na spotrebe - ale znamená do relatívne blízkeho budúcna radu veľmi pravdepodobných nechutných ťažkostí a problémov s motorom, ktoré vôbec nemuseli nastať, alebo by nastali rozhodne podstatne neskôr.. Čo z toho sa v sumáre pre niekoho oplatí viac, je už druhá vec. Blbé je, že nad tým sa zamýšľa minimum užívateľov
__________________________________________________________
Shi píše:
Nepodtáčet, to se snadno řekne,
..to nie, ja by som mal práve problém podtáčať a nútiť sa jazdiť pod 2000-2500ot./min a pred akceleráciou tam nehodiť adekvátny kvalt aby vypálil z optimálneho pásma ot.. Mňa baví sa s tým autom "hrať" a nesedieť tam na sedáku ako pecival, ktorý to celé len potrebuje nejako pretrpieť a pokiaľ možno vykonať čo najmenšie množstvo šoférskych úkonov.
Shi píše:
ale jednak člověk občas auto někomu půjčí a navíc já sám, ač mám snahu nepodtáčet, tak když řídím unavený, tak občas podtočit "zkusím", protože tam nacpu "6" namísto "4".
..nuž to už je ale každého vlastný boj s tým, čo sám je, resp. nie je schopný ovplyvniť a ustriehnuť, čo sa aktuálne deje s jeho majetkom... preto som ja moje auto nikdy nikomu nepožičal a túto zásadu nemienim z uvedeného dôvodu nikdy meniť